|
Obecny czas: 08 Maj 2025, 08:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kerad |
#222570 Wysłany:
25 Lut 2009, 09:18; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 05 Wrz 2008, Posty: 22
|
WLBN, mógłbyś powiedzieć mi coś bliżej o tym sposobie na wycieraczki?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
buladag |
#222645 Wysłany:
25 Lut 2009, 13:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
WLBN |
#222709 Wysłany:
25 Lut 2009, 16:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Biecz/Kraków Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 495 Pomógł: 4
|
Dokladnie jak w linku, ktory podano wyzej. Podkladkami klinujesz laczniki, wiec nie spadaja. Ze spawaniem jednego z tych lacznikow maly problem byl, bo z brazu wykonany, ale ogolnie latwo, tanio i skutecznie.
_________________ WLBN
|
|
Góra |
|
 |
pepe |
#223377 Wysłany:
27 Lut 2009, 12:26; Temat postu: Re: Upierdliwości Punto mk2 - ten typ tak ma ;) |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Lublin Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 30
|
[quote="misieq79"] proponuje trochę ponarzekać  Ale nie na awaryjność (tu, wiadomo, są Kropki i Kropki), ale na felery na etapie projektowania.
Hmm... Moje typy:
- często przepalające się żarówki H7 (w GP poszli już po rozum do głowy - zastosowali trwalsze i tańsze H4)
- wybitnie ciężka wymiana żarówki po stronie skrzynki bezpieczników
- niska ładowność tylnej osi (4 os. + podręczny bagaż i już "dobija"  )
- konstrukcja drzwi sprzyjająca przymarzaniu uszczelek zimą (pomaga smar silikonowy w sprayu)
- "odskakujący" pistolet wlewu paliwa (na szczęście próby z ustawianiem pistoleta pod różnymi kątami pomogły)
- wąziutki wlew płynu do spryskiwaczy (wlewanie płynu z butelki po Nałęczowiance upraszcza sprawę  )
A poza tym autko bardzo sympatyczne i praktyczne 
_________________ Grafitowe Punto II 1,2/8V 5d. - było Brązowy FADO GP Estiva B&M 1,4/8V 5d. - JEST
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek82 |
#223432 Wysłany:
27 Lut 2009, 16:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzyś
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódź i okolice Rejestracja: 20 Sty 2009, Posty: 282
|
Padające body kompy (tak twierdzą w aso) być może i jak będę musiał wymienić.
_________________ Instalacje gazowe LPG - profesjonalnie, strojenie AFR GSM: 600-827-446
|
|
Góra |
|
 |
anker |
#223550 Wysłany:
27 Lut 2009, 22:22; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: walbrzych Rejestracja: 18 Lut 2009, Posty: 26
|
sprzeglo.komputer,cieknacy silnik i termostat co powoduje dosc czestao przegrzanie silnika i wydmuchanie uszczelki pod glowica to najwieksze wady punto,od 1 po 2fl
|
|
Góra |
|
 |
pepe |
#223850 Wysłany:
28 Lut 2009, 23:27; Temat postu: Upierdliwości Punto mk2 - ten typ tak ma ;) |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Lublin Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 30
|
anker napisał(a): sprzeglo.komputer,cieknacy silnik i termostat co powoduje dosc czestao przegrzanie silnika i wydmuchanie uszczelki pod glowica to najwieksze wady punto,od 1 po 2fl
anker, w tym poście chodzi nie o "wady" mkII, tylko o jego irytujące (acz nie dyskwalifikujące!  ) felery konstrukcyjne pochodzące z etapu projektowania... A to jednak pewna różnica 
_________________ Grafitowe Punto II 1,2/8V 5d. - było Brązowy FADO GP Estiva B&M 1,4/8V 5d. - JEST
|
|
Góra |
|
 |
anker |
#223883 Wysłany:
01 Mar 2009, 01:26; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: walbrzych Rejestracja: 18 Lut 2009, Posty: 26
|
to sa wlasnie felery ktore trapia kropki przez wszystkie generacje(jak by nie mozna bylo tego poprawic w fazie projektowania mk2)
|
|
Góra |
|
 |
marcin74 |
#226262 Wysłany:
08 Mar 2009, 11:53; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 08 Mar 2009, Posty: 13
|
Puntem jeżdżę miesiąc ale już mam swoich faworytów.Zdecydowanie do szaleństwa doprowadza mnie umiejscowienie włącznika świateł awaryjnych, oraz kształt kierownicy ( mam śjakiś taki model gdzie kierownica ma aluminiowy krążek i jest taka.... opływowa ), za sprawą którego czasem przy głębszych skrętach, uruchamiam klakson.
Poza tym bardzo fajne auto, uważam.
Aha. Auto alarm. Zamyka mnie po włączeniu zapłonu, na kołek. Dla mnie absurd. Napadu się nie boje bo jestem duży, poza tym kto by chciał wyjmować komuś punto
Edit:
... o ja głupia blondynka  ja chyba mam Punto II Fl...  ale głowy nie dam
Anyway, utrzymuje dalej że włącznik i kierownica mnie wkurzają
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#227702 Wysłany:
12 Mar 2009, 11:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
krzysiek82 napisał(a): Trzeszczące tylne boczne odchylane szyby oraz półka od czasu do czasu. Jazda przypomina wtedy jazdę rozklekotanym maluchem
czytalem ze jest to spowodowane zbyt szybkim przejezdzaniem przez garby. W jakim auto swiat bylo 10 najwiekszych bledow kierowcow podczas prowadzenia samochodu. i jednym z nich bylo za szybkie przejezdzanie przez progi zwalniajace co powoduje zwiekszenie szczelin przy na kokpicie i pozniejsze jego klekotanie  ale spoko u mnie tez juz klekocze:)
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#228694 Wysłany:
15 Mar 2009, 12:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
ipIV napisał(a): Jeśli chodzi o wlewanie płynu spryskiwaczy - mam lejek  Ale mniejszej tej dziurki nie mogli dać
Witam. Jako, że to mój pierwszy post na forum, to po krótce sięprzedstawie (w dziale Twoje Punto przedstawię się szerzej po doprowadzeniu kropka do ładu  ).
No więc jestem Mariusz i mam Punto II
Co do tematu:
Marudzić może i można na ten wlew.... Ale spytajcie znajomego z nową Pandą co myśli o umiejscowieniu wlewu płynu do spryskiwaczy

|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#228762 Wysłany:
15 Mar 2009, 16:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
to sie FIAT popisał. Czasem to ręce opadają. Nie wieże że to duży problem zrobić to w innym miejscu!
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#228771 Wysłany:
15 Mar 2009, 16:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
W rzeczywistości nalewa się całkiem wygodnie... O ile ma się do dyspozycji długi lejek i drugą osobę
Chociaż samemu też się da nalewać... ale bez lejka (kryzysowo chociażby z butelki zwykłej) nie ma co podchodzić. Chyba Psik-psik robi swoje płyny z wbudowanym "wężykiem" do nalewania, ale z tego co pamiętam nie zdaje on egzaminu w pandzie...
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
Fiorino |
#229015 Wysłany:
16 Mar 2009, 00:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 24 Lut 2009, Posty: 176
|
auto mam od 2 miesiecy - minusy:
-coś z tyłu skrzypi-strona kierowcy
-słabe hamulce
-narazie wiekszych zastrzezen nie mam...
a co moze byc powodem tego skrzypienia????????
_________________ Lancia Lybra SW 2.0 20v
|
|
Góra |
|
 |
Kufell |
#229052 Wysłany:
16 Mar 2009, 01:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
Upierdliwości:
-nie myje się sam
-nie jeździ na powietrze
-żarówki same się nie wymieniają
-nie odkurza się sam w środku
-nie sprawdza sam poziomu płynów
-nie ma 2,1 do setki jak nowa Zonda Cinque
-nie ma przestrzeni bagażowej Boeinga 747
-nie można mieć do niego o to pretensji
Jak na pierwszy automobil jest genialny w swej prostocie 
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#229054 Wysłany:
16 Mar 2009, 01:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Kufell napisał(a): -nie sprawdza sam poziomu płynów
Hamulcowy sprawdza
A poziomu oleju albo nie sprawdza, albo mu wystarcza szklanka do pracy (tyle miał i nie zgłaszał błędu ciśnienia oleju  )
Pierwsze co zrobiłem po kupnie to wymiana, a w sumie nalanie oleju  Co prawda robił mechanik, bo klcza takiego nie mam, ale wszystko na moich oczach i naprawdę złapałem się za głowę jak to zobaczyłem 
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#229410 Wysłany:
16 Mar 2009, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
mariuz napisał(a): Marudzić może i można na ten wlew.... Ale spytajcie znajomego z nową Pandą co myśli o umiejscowieniu wlewu płynu do spryskiwaczy
O w morrr... ale wymyslili sobie miejsce. Masakra. W takich momentach tesknie za Lanosem. Rozwiazanie bylo podobne do jak mi sie wydaje tego z Uno - mozna bylo po ciemku z wiadra lac plyn do zbiorniczka.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#229414 Wysłany:
16 Mar 2009, 23:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
hmm moze robia taki mały aby nic tam nie wpadło do srodka przez ten otwór? bo w sumie wtedy jest problem 
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#229418 Wysłany:
16 Mar 2009, 23:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#229419 Wysłany:
17 Mar 2009, 00:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#229426 Wysłany:
17 Mar 2009, 00:14; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
mnie denerwuje odpadająca gałka od zmiany biegów
dziś mi 2 razy odpadła 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
VIOLATOR |
#230861 Wysłany:
20 Mar 2009, 22:47; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lis 2008, Posty: 9
|
Wlasnie co z tym tankowaniem czemu sa problemy i podczas tankowania odbija jakby bylo zapowietrzone,trzeba kombinowac z odpowiednim wlozeniem pistoletu a i tak nieraz ciezko do konca zatankowac
_________________ VIOLATOR i puntolot 2 1.2 8V 2000r
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#230921 Wysłany:
21 Mar 2009, 01:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
marcin74 |
#231230 Wysłany:
22 Mar 2009, 09:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 08 Mar 2009, Posty: 13
|
Wkurza mnie jeszcze jedna rzecz  dlaczego to auto nie skręca ? Tzn. skręca z formalnego punktu widzenia, z formalnego bo w praktyce większość ciasnych manewrów bierze się na 3 razy.
|
|
Góra |
|
 |
kopit |
#231290 Wysłany:
22 Mar 2009, 14:07; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Świętochłowice Rejestracja: 21 Mar 2009, Posty: 18
|
Ja szczerze mówiąc nie zauważylem większych problemów ze skręcaniem  , mnie za to denerwują trzaskające ograniczniki w drzwiach kierowcy i pasażera ( duzo fiatów ma ten problem ) również z tym się spotkaliście ?:)
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|