You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 07 Maj 2024, 16:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #171122 Wysłany: 20 Wrz 2008, 09:17; 
 Temat postu: swap 2.0 20V turbo z coupe
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Warszawa - Reguły
Rejestracja: 20 Cze 2007,
Posty: 32
bede swapował do mkI silnik z coupe 2.0 20V turbo. Czy ktoś ma doświadczenia w tej materii i móglby coś doradzić. Zastanawiam się czy da rade zaszczepić na przednią oś hamulce od barchety. Czekam na uwagi


Góra
 Profil  
 

 
 Post #171149 Wysłany: 20 Wrz 2008, 10:11; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
bogoosch: pytaj Zoltara tu z forum, on się na tym zna :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171394 Wysłany: 20 Wrz 2008, 23:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Ja powiem tyle: nie zmieści się, ale wszystko jest możliwe więc jeśli się uprzesz to wstawisz to 20VT ale rzeźba będzie nieziemska. Poszukaj lepiej 2.0 ale 16VT. Albo od razu kup od kozioła.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171442 Wysłany: 21 Wrz 2008, 09:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
dzikidaniel: hmm, czemu 20v się nie zmieści a 16v tak? Przecież sam blok ma chyba ten sam rozmiar?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171465 Wysłany: 21 Wrz 2008, 10:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: wwy
Rejestracja: 14 Lip 2008,
Posty: 106
Gratuluje pomysłu jak zrobisz to wrzuć jakiś link jak się zbiera... :wink:

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic10111.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171478 Wysłany: 21 Wrz 2008, 10:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 16 Gru 2007,
Posty: 63
STax:bo 20V ma 5 cylindrow a 16V 4 cylindry


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171682 Wysłany: 21 Wrz 2008, 18:37; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mirek-s27: hehe, fakt, zapomniałem - popierniczyło mi się a to w audi mieli po 5 zaworów na cylinder.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171685 Wysłany: 21 Wrz 2008, 18:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Wrz 2008,
Posty: 49
No ten projekt to jest coś. Juz widziałem bravo mkI z 20VT majace 320 KM ale punto - walcz kolego walcz!!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171693 Wysłany: 21 Wrz 2008, 18:54; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Pomysł bardzo ciekawy i liczę że się uda. Ale ...
... wydaje mi się że silnik 2.0 nie zmieści się w komorze silnika, zwłaszcza że skrzynie biegów też będziesz musiał przełożyć z Coupe bo raczej ta z Punta nie wytrzyma. Trzeba by było pomyśleć o jakimś twardszym zawieszeniu bo chyba nie chcesz nurkować przy każdym hamowaniu zresztą jazda po zakrętach też pewnie była by jak rejs małym statkiem podczas sztormu.
Do tego przydały by się jakieś dobre hamulce tarczowe najlepiej w czterech kołach.
Koszty więc będą spore zwłaszcza że trzeba będzie zainwestować nie tylko w silnik.

[ Dodano: Nie Wrz 21, 2008 5:54 pm ]
Grande160 napisał(a):
Juz widziałem bravo mkI z 20VT majace 320 KM


Z Bravo jest taki plus że to konstrukcja spokrewniona z Coupe ( bodajże jedna płyta podłogowa ) więc i miejsce na taki silnik się znajdzie zwłaszcza że była wersja GT z 2 litrową jednostką. Ale, no właśnie czy 320 KM to nie za dużo na przedni napęd ? Gdzieś czytałem że FWD najlepiej sprawdzają się do 250 KM potem już prowadzenie jest nie za dobre ( duża podsterowność ) no i przy starcie koła strasznie buksują.

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171697 Wysłany: 21 Wrz 2008, 18:55; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Wrz 2008,
Posty: 49
a może uturbic 1,8 z HGT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171743 Wysłany: 21 Wrz 2008, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Grzyws i Grande160, nie widzę wogóle sensu myśleć o 20VT skoro Punto z 16VT z coupety już jeździ (moc w okolicach 320KM i 390NM przy 1.2bar) i można się na nim wzorować. A już przy 16VT trzeba ciać komore silnika. Zresztą tak jak napisałem 20VT wejdzie ale rzeźba będzie na tyle poważna że taniej by było zmodować 1.4T do podobnej mocy.
Co do Bravo to akurat tam występuje silnik 20V i zmiana na 20VT jest bardzo łatwa. Różnica jest w elektronice i wydech też by trzeba było zrobić. Mocowania i skrzynia są identyczne chociaż orginalna skrzynia od coupe jest mocniejsza ale głowy nie dam. A to Bravo HGT 20VT z niby 320KM powstało na bazie 20V i silnik został normalnie zaturbiony. I to też było proste bo można się było wzorowac na 20VT z coupety.
Co do uturbiania 1.8 to jednak też szkoda roboty, czasu i kasy. Już łatwiej wsadzić 16VT bo maja ten sam blok.
I wracając do Bravo GT to występowało z silnikiem 1.8 118KM i 1.9 JTD ale mocy nie pamiętam i w porównaniu do Punta GT/HGT jest to muł.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171748 Wysłany: 21 Wrz 2008, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Faktycznie jest :D

http://moto.allegro.pl/item418670253_pu ... html#photo

:shock: :shock:

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171753 Wysłany: 21 Wrz 2008, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Grzyws, podałem ten link troche prędzej...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171756 Wysłany: 21 Wrz 2008, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Faktycznie masz racje, myślałem że widziałem go na innym forum :)

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171848 Wysłany: 21 Wrz 2008, 23:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Warszawa - Reguły
Rejestracja: 20 Cze 2007,
Posty: 32
silnik wraz z "peryferiami" juz stoi na placu, wiec sie pochwale , a co :lol:
wiec kupiłem ogolocone coupe w angielskiej wersji po małym strzale
bez drzwi, maski, tylnej klapy, wyszły tez fotele, tylna kanapa poduszki powietrzne, nie ma tez przednich amorow oryginalnych felg przednich zaciskow, klockow tarcz brembo i chlodnicy oleju
moze ktos wie gdzie znajde?? bo musze wstawic
silnik mam z osprzetem, wszystkie kolektory doloty itp, skrzynia oczywiscie tez, a skrzynia przy tym silniku ma szpere!!! jest tez komputer imobiliser i kluczyki, pompa hamulcowa i pompa abs
na moje oko silnik wejdzie, bez ruszania grodzi czy ciecia komory, wytna za to mocowanie akumulatora a akumulator wyjdzie do bagaznika po za tym przerobic bede musial dolot bo patent z coupe i z lancii kappy sie nie sprawdzi, tak jak i patent na chlodnice oleju.
duzo roboty przede mna ale zrobie to
a chyba PI z mocą220 KM WYJSCIOWO!!!! będzie rzucac na kolana
premiere planuje na wiosne
jak macie pomysly jak i co to czekam na info


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171851 Wysłany: 21 Wrz 2008, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Bez ciecia nie wejdzie.
Cytat jaki kozioł zapodał na pytanie jak 2.0 16VT wszedł:
Cytuj:
duza rzezba nic nie pasuje, wszystko custom

20VT jest większy gabarytowo więc nie licz na to że wejdzie lżej niż 16VT.
Jak chcesz koniecznie ten silniczek wstawić to poszukaj Bravo/Brava/Marea. Bravo i Marea już będa 20VT więc może wrzu ć w Brava i będziesz miał pierwszy w PL Brave turbo.
Co do szpery to wszystkie coupe VT miały szpere więc to żadna sensacja.
A Punciaków z mocą w okolicach 220KM jest już kilka w PL.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173920 Wysłany: 26 Wrz 2008, 14:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 13 Maj 2007,
Posty: 126
Dla małego sprostowania sprawy Bravo GT to był w sumie tylko pakiet wyposażeniowy w modelach 1.6 , 1.8 i dieslach . Natomiast jednostka 2.0 20v występowała w modelu HGT .
Co do pomysłu ze swapem i Coupe z anglii to najlepsze wyjscie , masz przedewszystkim silnik skrzynię i hamulce , i wiele innych drobnostek .
Widziałem kiedyś mk1 z takowym silnikiem , natknałem sie na nie na jakims niemieckim forum szukając info o swapie do Bravo , jeden właściciel miał mareę 20vt i punto 20vt .

Życzę powodzenia !!

_________________
Brava 1.6 SX
Punto HGT
Bravo HGT
Seicento 900sx> Alfa Romeo SW 1.9 JTD 16v
Trabant601S
Trabant 1.1 Universal
Suzuki GSX-F 750
it must be a passion ...................


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174099 Wysłany: 26 Wrz 2008, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Warszawa - Reguły
Rejestracja: 20 Cze 2007,
Posty: 32
mihu, a masz pojecie gdzie tego szukac w tym niemieckim forum, jakies naprowadzenie, cokolwiek, bo ja po helmutowemu niestety nicht fersztejen :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #176421 Wysłany: 03 Paź 2008, 22:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszwa
Rejestracja: 26 Lis 2007,
Posty: 400
romson10 napisał(a):
Gratuluje pomysłu jak zrobisz to wrzuć jakiś link jak się zbiera... :wink:


Tu masz przykładowe Punto:
http://pl.youtube.com/watch?v=95OO2KdvV ... re=related

_________________
VECTRA C HB OPC 2.8 V6Turbo 280PS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #176538 Wysłany: 04 Paź 2008, 10:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Grzegorz1987, tam jest 16VT a nie 20VT...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #176876 Wysłany: 04 Paź 2008, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszwa
Rejestracja: 26 Lis 2007,
Posty: 400
Podałem tylko ogolnie jak to chodzi.Tak czy owak bedzie duuuuuuuuuuża rzeźba.

_________________
VECTRA C HB OPC 2.8 V6Turbo 280PS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #176950 Wysłany: 05 Paź 2008, 08:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 27 Wrz 2008,
Posty: 54
dzikidaniel napisał(a):
Jak chcesz koniecznie ten silniczek wstawić to poszukaj Bravo/Brava/Marea. Bravo i Marea już będa 20VT więc może wrzu ć w Brava i będziesz miał pierwszy w PL Brave turbo.



Polecam. Ja mam jedyne Bravo 20VT w Polsce wiec możesz mieć Brave :jupi:
Marea turbo juz sie robi-bo kumpel swapuje. Jesli chodzi o punto to bedziesz miał problem zapodać. Może te fotki z rozbierania mojego Ci pomogą troche, chociaz mam ich mało. Pozdro

http://www.fotoszok.pl/thumbnails.php?album=1456

_________________
www.projektsafari.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #178202 Wysłany: 09 Paź 2008, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: korczyna k krosna
Rejestracja: 06 Lis 2007,
Posty: 487
a taki swap to ile mniej wiecej kosztuje??

_________________
GP 1.4 8v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #178203 Wysłany: 09 Paź 2008, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
raxon, zależy jak trafisz. Ale poniżej 10kzł nie liczyłbym. No chyba że naprawde okazyjnie byś kupił dobry materiał na SWAPa. No i bys musiał wszelkie mocowania, elektryke itp robić sam.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #178205 Wysłany: 09 Paź 2008, 20:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Hmm, tak sobie myślę i dochodzę do wniosku, że swap opłaca się (pomijam tu kwestię satysfakcji) tylko jeśli swapujemy silnik nie występujący w danym modelu (czyli np przy wkładaniu 2.0 do punto). W przypadku, gdy swapuje się silnik, który występował seryjnie jest to chyba zawsze nieopłacalne.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO