You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Kwi 2024, 06:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #236736 Wysłany: 05 Kwi 2009, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Dzisiaj wreszcie wykonałem czyszczenie :E
Wg. mnie zasadniczo nic to nie dało bo przepustnica u mnie byla cztsciutka :D - jedynie tam właśnie w tym kanaliku silniczka krokowego było troszku takiej czarnej mazi.
Silnik jak równo tak dalej równiutko tyka :E
Ale za to mam satysfakcje dobrze wykonanej pracy 8)

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 

 
 Post #236938 Wysłany: 06 Kwi 2009, 16:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: MIKOŁÓW
Rejestracja: 02 Lis 2008,
Posty: 106
Ja też dzisiaj czyściłem pprzepustnice.No i jest mi przykro,ponieważ w moim przypadku to nie dało żadnego rezultatu.Silnik ja jest zimny kulał i dalej kuleje. :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247125 Wysłany: 29 Kwi 2009, 08:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Małe 3miasto
Rejestracja: 18 Sie 2008,
Posty: 58
Witam przeczyściłem przepustnice z krokowcem tak jak Adas napisał w temacie i wszystko by było okej tylko zmienaijąc biegi podczas jazdy na paliwie okej ale na gazie gdyż mam 2004r 1,2 8v b/gaz obroty najpierw podchodzą do góry minimalnie a potem pare sekund mija zanim opadną !!!
To zrobiłem tak jak napisał Fajgi zdjołem obudowe i psiknołem WD40 w kanalik od krokowca i teraz jest taki problem że obroty nadal wolno schodzą na dół ale jeszcze teraz na gazie nie trzyma obrotów na jałowym biegu :( trzęsie się i nie trzyma obrotów a przed tym zabiegiem z obudową i wd40 było super :) a teraz lipa

Czy to wd40 spowodowało że tak się dzieje i jak wymontuje przepustnice jeszcze raz czyszcząc ją dokładnie to pomoże ????

pozdrawiam 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #339552 Wysłany: 27 Lut 2010, 16:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: warszawa
Rejestracja: 19 Sty 2010,
Posty: 59
może być przez wd40 ponieważ , wd 40 penetruje i nadaje sie batdziej do popsikania sruby do odkrecednia niz do przesmarowania

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic20849.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #362989 Wysłany: 08 Maj 2010, 20:12; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 29
czy można całą przepustnicę wyczyścić na glanc, bez żadnego smarowania ?
ja ten kanał, który jest opisany na tym
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_48d7db725e1044316.jpg
zdjęciu zostawiłem taki jaki był. bałem się, że jak wyczyszczę, to będzie chodzić nie tak. można to wyczyścić do czysta? trzeba potem czymś to wysmarować? smarem? wd40 ? czy mógłby ktoś mi odpowiedzieć, nie chciałbym czegoś spierniczyć, ale po wyczyszczeniu wszystkiego bez tego kanału obroty na biegu jałowym jak były 650 ppm tak są dalej 650 ppm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #363000 Wysłany: 08 Maj 2010, 20:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
możesz wyczyścić ale potem przesmaruj delikatnie np. silikonem lub smarem w sprayu.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #363006 Wysłany: 08 Maj 2010, 20:40; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 29
a czy to, że nie przeczyściłem tego kanału może być przyczyną, że obroty "na luzie" się nie podniosły ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #363010 Wysłany: 08 Maj 2010, 20:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
na sto % nie wiem ale raczej tak

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #363093 Wysłany: 08 Maj 2010, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Kwi 2008,
Posty: 40
marcinkk najpierw bym wyczyscil cala przepustnice a potem sie martwil o obroty bo narazie to zrobiles tak jakbys umyl szklanke z zewnatrz a w srodku dalej mial syf.
wyciagniecie nie jest trudne kilka srubek i po problemie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #363135 Wysłany: 08 Maj 2010, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 29
rozumiem. czyli muszę po prostu przeczyścić cały element

Wacek napisał(a):
wyciagniecie nie jest trudne kilka srubek i po problemie

wyciągnięcie czego? bo jeśli chodzi o przepustnicę, to przecież ją wyciągnąłem. a jeśli o ten silnik krokowy, to nie chciałbym czegoś nie tak zrobić. no ale postaram się


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386116 Wysłany: 08 Sie 2010, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Dziękuję Bardzo za tego manuala. Bardzo fajnie jest samemu coś takiego zrobić i zaoszczędzić pieniążki.

Miałem problem z falującymi obrotami na biegu jałowym co nawet na spocie w Rudzie Śląskiej zauważył domin45670.

Dziś wziąłem się za to i pomogło. Obroty już nie falują, a gaz szybciej reaguje i dynamicznie wchodzi w obroty bez przerywania. Aż miło :D

Przed:
ImageImage

Po:
ImageImage

Najwięcej syfu było było w tym bocznym kanaliku. Nalałem tam dużo WD-40 i potem najlepiej jest przedmuchać to powietrzem i wyleciało takie coś:
ImageImageImage

Mam nadzieję, że nie zaśmiecam forum tymi fotami, ale chciałem pokazać ile syfu tam może być.

Dziękuję i pozdrawiam ;)

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386598 Wysłany: 10 Sie 2010, 14:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Ja od napisania poradnika nie czyściłem u siebie, ale w tym tygodniu spróbuję to zrobić profilaktycznie, tak co roku nie byłoby źle przeczyścić..

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386600 Wysłany: 10 Sie 2010, 14:34; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
A nie trzeba później czasem podpinać pod kompa, aby "zaprogramować" położenie przepustnicy w położeniu zerowym? Gdzieś tak było napisane, albo w tym temacie, albo przy przepustnicy jednostki 80KM.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386602 Wysłany: 10 Sie 2010, 14:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Tu nie trzeba :)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386625 Wysłany: 10 Sie 2010, 16:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
w 1.2 16v (niewiem czy we wszystkich) z elektronicznym gazem trzeba. chyba :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386628 Wysłany: 10 Sie 2010, 16:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
ja mam 1.2 8V i chodzi lepiej niż przed czyszczeniem więc nie trzeba nic programować ;)

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386855 Wysłany: 11 Sie 2010, 09:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 04 Cze 2010,
Posty: 54
w 8v jest linka, nie ma elektroniki do położenia pedału przyspieszenia, kąta otwarcia przepustnicy jak w 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386929 Wysłany: 11 Sie 2010, 14:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Osiek/Oświęcim
Rejestracja: 17 Wrz 2009,
Posty: 147
W 16V też nie trzeba.

_________________
PII 1.2 16v 3D ELX 2001r.

http://fiatpunto.com.pl/topic18394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390170 Wysłany: 23 Sie 2010, 17:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
lakikwap napisał(a):
w 1.2 16v (niewiem czy we wszystkich) z elektronicznym gazem trzeba. chyba

nie trzeba, dziś przepustnice czyściłem i po odpaleniu auta żadnych problemów i dziwnych rzeczy, jakby nic robione niebyło.. zato w czasie jazdy exxtra inne autko, moc rozwiaja owiele gładziej i bardziej falowo, obroty też są jak powinny, niespadają zabardzo i nie falują. Brudna niebyła bardzo ale czuć różnice, ostatnio rok temu czyszczona.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390202 Wysłany: 23 Sie 2010, 19:22; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
lakikwap, dodaj, że nie wypinałeś tych dwóch górnych wtyczek, tylko jakiś inny przewód (nie wiem jaki ;)).
Mocno była zanieczyszczona? Jaki przebieg?

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390217 Wysłany: 23 Sie 2010, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
przebieg ok. 15 tyś. i ubrudzona.. hymm średnio ale robiłem to sam w warsztacie :) pod okiem mechanika :E i on twierdził że wystarczy taki mały pyłek żeby już ona miała problemy. Pyłek ten był na tym pierścieniu wewnątrz, tam gdzie ta klapka sie rusza, sporo bardziej usyfione od wewnątrz. Napsikane kilka razy wd40 i wytarte ręcznikiem papierowym. I naprawde czuć różnice.

domin45670 napisał(a):
lakikwap, dodaj, że nie wypinałeś tych dwóch górnych wtyczek, tylko jakiś inny przewód (nie wiem jaki ).

dokładnie, tych dużych nie ruszałem. Po zdjęciu filtra powietrza i rury od przepustnicy widać z prawej strony (pod zdjętą rurą) 4 śruby, odkręcamy je nieruszając góry. Jedna z tych srub trzyma przy okazji góre (ten chyba komputer?) z wtyczkami dużymi, góre odkładamy obok i wyciągamy przepustnice, tylko ostrożnie bo jest do niej przymocowany jeszcze jeden kabelek na zatrzaski odpinamy go i mamy ją na wierzchu. Składamy odwrotnie. ps. nawet aku nie odpinałem :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #447258 Wysłany: 03 Mar 2011, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SMI
Rejestracja: 05 Paź 2010,
Posty: 94
A ja mam taki problem w Punto 2FL 1.2 8v:

Gdy jest zimny silnik wszystko jest OK, wolne obroty przez pewien czas sa wyższe ok. 1200obr i z wyższych obrotów schodzi w dół normalnie aż do tych 1200obr, ale gdy silnik jest ciepły (nie musi byc wcale gorący, po prostu zaczyna sie rozgrzewac, wskaźnik temp. juz sie zaczyna podnosić) wtedy pojawia się problem. Obroty za wolno schodzą w dół, tzn, schodzą normalnie, lecz zanim zaczna schodzić od momentu puszczenia gazu mija około 1 sekunda. Szczególnie zauważalne jest to podczas troche szybszej zmiany biegów, puszczam gaz -> zmieniam bieg na wyższy (wchodzi z lekkim oporem z powodu za wysokich obrotów silnika) -> kolejny bieg jest już wrzucony a obroty jeszcze się trzymią i dopiero spadaja gdy puszczam sprzegło (zduszam obroty puszczeniem sprzęgła na kolejnym, wyższym biegu) albo musze poczekać 0,5-1s gdy puszcze gaz az zaczynaja spadac obroty wtedy zmieniam bieg (lżej wchodzi, wiadomo) i wtedy dopiero puszczam sprzęgło.

Dodam, że wczoraj przy okazji wymiany filtra powietrza wykręcilem i czysciłem przepustnice oraz silnik krokowy od wolnych obrotów i miałem nadzieje, że pomoże ale po poskładaniu jest dalej tak samo. Oczywiście syfu w srodku było dużo, więc tym bardziej myślałem że będzie OK, ale niestety nic sie nie zmieniło. Przed czyszczeniem silnik chodził OK, wolne super, nic nie falowały itd itp, jedynie te schodzenie z obrotów mnie wkurzało, po czyszczeniu dalej wszystko jest OK tylko te schodzące obroty wkurzaja mnie jeszcze bardziej. Jechałem kiedys Puntem 2 od znajomego i tam obroty schodzą odrazu jak sie pusci gaz, u mnie jest inaczej.

Wie ktoś co to może być?

[ Dodano: 03 Mar 2011 21:24 ]
Dodam jeszcze, iż zauważyłem, że po puszczeniu gazu przed zmiana biegu obroty delikatnie idą w górę o jakies 100obr (wskazówka minimalnie sie unosi w górę) po czym spadają, dlatego tak dlugo trwa schodzenie silnika z obrotów.

Czy ktos miał podobny problem, bądź wie jak to wyeliminować?

_________________
Było: Punto 2 FL 1.2 60KM SOUND
Jest: GP 1.4 77KM Dynamic B&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #448249 Wysłany: 03 Mar 2011, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jakub
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 06 Cze 2010,
Posty: 573
Pomógł: 8
to chyba tak w flkach już jest bo u mnie to samo

[ Dodano: 03 Mar 2011 21:55 ]
ja zauważyłem coś jeszcze folowanie obrotów da się tylko wyczuć poprzez drgania bo wskazówka obrotomierza pozostaje (przynajmniej u mnie) nieruchoma, taki mały trick Fiata.

_________________
BYŁO Punto II FL 1,2 8V 5D
BYŁO Stilo MW 1,9 150KM MODE BY CINSOFT
BYŁO Seicento 1,1
BYŁO Punto II FL 1,2 8v 5D Niebieska strzała
JEST Grande Punto 1,2 8v 3D Czarny gruz
JEST Tipo HB 1,4 16V 120 KM
DARMOWA DIAGNOSTYKA PI,PII,PIIFL,GP


Góra
 Profil  
 
 
 Post #448428 Wysłany: 04 Mar 2011, 16:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SMI
Rejestracja: 05 Paź 2010,
Posty: 94
Punto 2 a Punto 2FL to w sumie identyczne auta (oczywiście nie mam na myśli wyglądu) wiec ciekawe, że w FL takie coś wystepuje. Tym Puntem od znajomego co jechalem i było u niego OK to było Punto 2, więc może rzeczywiście 2FL tak maja... Szczerze mówiąc osobiście mnie to wkurza, chyba że sie jedzie autem jak emeryt i zmienia biegi przy 2000obr. wtedy może byc :lol:

Jak sie wkurze to jeszcze raz to wszystko rozkręce i wymyje, chociaż wątpie ze coś to pomoże, bo po pierwszym myciu nie pomogło.

A może ma ktoś z forumowiczów Punto 2FL i wszystko OK z obrotami?

_________________
Było: Punto 2 FL 1.2 60KM SOUND
Jest: GP 1.4 77KM Dynamic B&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458041 Wysłany: 31 Mar 2011, 17:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Od czasu napisania poradnika, września 2008, przepustnicy nie czyściłem. Brak czasu, ale w ten weekend zmusze, się pomimo, że już 2,5 roku śmiga bez problemów. Ale profilaktyki nigdy za mało, dodatkowo, może silnik umyje, mam płyn Akr,a a po zimie wiadomo jak to wygląda, szczególnie gdy jeszcze nie zamontowałem, osłony pod silnik ( bo kupioną już mam ). Wrzucę fotki jak wygląda gardziej po 2,5 roku, odatkowo mam LPG 2 generacji, więc u mnie przez przepustnicę prócz powietrza, przelatuje LPG...

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO