You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 23 Kwi 2024, 16:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1029 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #20387 Wysłany: 20 Kwi 2007, 16:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Tusia napisał(a):
Tylko mnie trochę dziwi, że kierownica po skręcie nie odbija płynnie tylko takimi skokami, drobiazg ale czy to normalne?


Podczas pełzania na parkingu to może byc normalne, w czasie jazdy już nie bardzo

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #20388 Wysłany: 20 Kwi 2007, 16:59; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 19 Kwi 2007,
Posty: 44
No to nie było na parkingu tylko na drodze po skręcie około 90 st.Zwróciłam na to uwagę bo w kursowej Corsie było płynniej ale może znowu jestem przewrażliwiona, zobaczę przy kolejnych wprawkach.
Mam pytanie czy jako początkujący kierowca przykleić liścia ???


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20396 Wysłany: 20 Kwi 2007, 18:11; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Tusia napisał(a):
Mam pytanie czy jako początkujący kierowca przykleić liścia ???

Eeeee :lol: chyba żartujesz :P chcesz, żeby większość reagowała na Ciebie jak na naukę jazdy? Mam na myśli wyprzedzanie itp... ogólnie "L" działa na niektórych kierowców jak płachta na byka.... ;) Więc lepiej nie ;)

Zaraz idę do autka wymienić żarówkę i cyknę fotkę, żebyś się upewniła czy na 100% masz wspomaganie ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20407 Wysłany: 20 Kwi 2007, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 19 Kwi 2007,
Posty: 44
Dzięki, czekam......
Podobno pod maską można dowiedzieć się czy jest wspomaganie ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20410 Wysłany: 20 Kwi 2007, 19:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
Tusia napisał(a):
Podobno pod maską można dowiedzieć się czy jest wspomaganie ?

Jezeli masz Punto II (99-03) oraz
jesli masz silnik elektryczny kolo kierownicy i skrzynki bezpicznikow oraz przycisk City to znaczy ze masz wspomaganie :lol:
Image
Image
Image
jesli niemasz choc jednego skladnika to znaczy ze nie masz wspomagania.
Aha... gdy nie masz wspomagania to zamontowane sa kola R13 (13calowe).

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Ostatnio edytowany przez dymny 20 Kwi 2007, 20:41, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #20435 Wysłany: 20 Kwi 2007, 22:08; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Tusia napisał(a):
bo guzika CITY z pewnością nie mam

W takim razie wspomagania na pewno nie masz...

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20792 Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 19 Kwi 2007,
Posty: 44
Zaglądałam i silniczka takiego jak na zdjęciu brak :twisted: , ale jak to jest z tymi "Kropkami", coś mi mówią, że to iż nie posiada dodatkowego wspom.CITY nie znaczy , że jest całkiem bez wspomagania... :shock: , że jakieś tam ma... :?:
A co sądzicie o czymś takim, przez przypadek natknęłam się na allegro. Warte to coś i jak się tego używa :shock: ?????


http://www.allegro.pl/show_item.php?item=186603334

_________________
Punto II, 60 KM, 8V, 2000r (czerwiec), metalik seledynowy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20795 Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:32; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Cytuj:
Zaglądałam i silniczka takiego jak na zdjęciu brak :twisted: , ale jak to jest z tymi "Kropkami", coś mi mówią, że to iż nie posiada dodatkowego wspom.CITY nie znaczy , że jest całkiem bez wspomagania... :shock: , że jakieś tam ma... :?:


Ten silnik jest od wspomagania i z city: off i z city: on
Wniosek: wcale nie masz wspomagania!

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20797 Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
Zle ci mowia- jesli ma wspomaganie to ma silniczek.
A nacisniecie przycisku "city" powoduje ze silniczek wspomagania kreci sie z wieksza moca- tak 30-50% tzw. dualdrive- w efekcie kierownica bardzo lekko sie obraca, na postoju jak w masle.
Gdy wylaczym "city" wtedy mamy normalne wspomaganie, bez efektu podwojnego wzmocnienia.

Ty nie masz wspomagania i niech nawet nic nie probuja ci wmowic!

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20803 Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:50; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 19 Kwi 2007,
Posty: 44
Aco z tą gałką... wspomagającą - wiecie coś na ten temat...tak z ...ciekawości, bo może sobie kupić?

_________________
Punto II, 60 KM, 8V, 2000r (czerwiec), metalik seledynowy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20807 Wysłany: 22 Kwi 2007, 18:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Tusia napisał(a):
Aco z tą gałką... wspomagającą - wiecie coś na ten temat...tak z ...ciekawości, bo może sobie kupić?


Teoretycznie tak... ale to by wymagało wymiany komputera i głównej wiązki elektrycznej chyba... w ASO cuzamendokupy ze 4 tysiące, u Pana Mietka na częściach z Allegro pewnie połowę tej sumy

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20808 Wysłany: 22 Kwi 2007, 18:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 19 Kwi 2007,
Posty: 44
:shock: , jesteś pewien ? Ja myślałam, że to działa na jakiejś innej zasadzie :shock:. Założenie wspomagania kosztuje 2000.A zakup używanego zestawu do wspom. widziałam za 400-700 PLN.

_________________
Punto II, 60 KM, 8V, 2000r (czerwiec), metalik seledynowy.


Ostatnio edytowany przez Tusia, 22 Kwi 2007, 19:00, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #20809 Wysłany: 22 Kwi 2007, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Moim zdaniem bezsens... lepiej kręcić rękami niż korbką... :?

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #20811 Wysłany: 22 Kwi 2007, 19:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Tusia napisał(a):
A zakup używanego zestawu do wspom. widziałam za 400-700 PLN.


Niestety w nowoczesnych samochodach wszystkim zawiaduje komputer pokładowy. Twój komputer najprawdopodobniej nie obsługuje wspomagania. Jeżeli zamontujesz zestaw do wspomagania i podepniesz do komputera (o ile będzie gdzie) to komputer powie "osochozi??".

Ale zawsze możesz wysłac PW do CityMatica :D.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24323 Wysłany: 17 Maj 2007, 14:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
To co jeszcze nikt nie wymyslił sposobu na naprawe tego wspomagania, tylko wymiana??? :?

U mnie problem zaczal sie dawno ze wspomaganiem. Po dłuższej jeździe kierownica potrafiła zacząć delikatnie drżeć (na postoju) no i za jakiś czas wspomaganie sięwyłączało. Nie był to jakiś wielki problem, bo samochód się gasiło, odpalało i na spro taka operacja starczyła. Z czasme to się pogłębiało i co raz krócej działąło. Teraz wspomaganie potrafi się wyłączyć sekundę po odpaleniu samochodu. A to mnie już złości, bo lekko się tkierownicą nie kręci jak trzeba troche pomanewrować.

Z ciekawości będę musiał odnaleźć u mnie takiego mechanika z aso, który dość konkretnie się zna i zapytam się go dokładnie jak wygląda na dzień dzisiejszy sprawa z tymi wspomaganiami.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28398 Wysłany: 14 Cze 2007, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 12 Cze 2007,
Posty: 68
Ja mialem taki problem jak ty i wydaje mi sie ze zostal on wyeliminowany przez mechanika. Mowił mi ze cos sie w kireownicy zrypalo ( wygladalo jak zwykly kwalaek metalowego kólka) w ASO chcieli za czesc 1500zł, wiec pojechal i kupił cala kierwnice od Angielksiego punciaka (wyszlo duzo taniej). MOge sie zpaytac jaka on tam czesc wymienial


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28454 Wysłany: 15 Cze 2007, 08:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: zachodniopomorskie
Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 37
zwonko napisał(a):
Ja mialem taki problem jak ty i wydaje mi sie ze zostal on wyeliminowany przez mechanika. Mowił mi ze cos sie w kireownicy zrypalo ( wygladalo jak zwykly kwalaek metalowego kólka) w ASO chcieli za czesc 1500zł, wiec pojechal i kupił cala kierwnice od Angielksiego punciaka (wyszlo duzo taniej). MOge sie zpaytac jaka on tam czesc wymienial


Czekamy na relacje 8)

_________________
Wstrząśnięty nie zmieszany.
PII SX 2001r 1,2 8v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28565 Wysłany: 15 Cze 2007, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 12 Cze 2007,
Posty: 68
To jutro sie spróbuje dowiedziec. Nie wiem w kazdym razie ta mala czesc powodowala ze mailem duze luzy na kierownicy i mechanik powiedizal ze musi wymienic bo moze to calkowicie mi keidys zablokowac kierwnice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #31708 Wysłany: 06 Lip 2007, 09:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 93
Jeśli ktoś ma problem typu nie działa wspomaganie chętnie pomogę (naprawię silnik) kontakt
krzysiekchmielewski@wp.eu

_________________
Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40718 Wysłany: 22 Sie 2007, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 22 Sie 2007,
Posty: 10
Witam serdecznie

To mój pierwszy post na tym forum. Kilka razy odwiedzałem Was w poszukiwaniu różnych informacji na temat Punto II. Ostatnio spotkał mnie problem ze wspomaganiem kierownicy, podobny jak te spotykane także w tym wątku, a także w innych miejscach w sieci.
W zeszłym roku, w czasie kilku wyjątkowo upalnych dni nie działało mi wspomaganie kierownicy, świeciła się odpowiedzialna za sygnalizowanie błędu kontrolka. W tym roku problem wrócił, z dużo większym natężeniem. Praktycznie od około miesiąca wspomaganie przestało już w ogóle działać, nie zależnie od temperatury. W tym momencie zacząłem grzebać w sieci, aby zdiagnozować problem. Po jakimś czasie udało mi się znaleźć gdzieś informację, że mógł się uszkodzić lut na płytce w silniku wspomagania lub zetrzeć styki w którymś z dwóch przekaźników. Dokładnie wczoraj postanowiłem sam naprawić wspomaganie w swoim samochodzie, aby przekonać się, czy będzie potrzebna kosztowna naprawa, czy rzeczywiście problem będę mógł rozwiązać sam.
Na wstępie już teraz powiem, że naprawda zakończyła się sukcesem. Mam nadzieję, że opisane niżej czynności i przebieg naprawy może być cenną informacją dla niejednego posiadacza Fiata Punto II z takim samym problemem, zaczym uda się do serwisu.
Cała naprawa zajęła mi blisko 3 godziny, ale nie wykluczam, że ktoś doświadczony w takich bojach zrobi wszystko i w dwie godziny. Do naprawy będą potrzebne między innymi: imbus 3, nasadowe rozmiary 9 i 10, śrubokręt typu gwiazdka 8, lutownica i cierpliwość ;)
Przede wszystkim musimy wymontować silnik wspomagania: zdjemujemy osłonę wewnętrznych bezpieczników po lewej stronie kierownicy, a także osłonę z tworzywa zasłaniającą przewody i dostęp do stacyjki pod kierownicą (4 wkręty imbusowe.). Pod tą osłoną jest jeszcze do zdemontowania blaszka zamontowana na dwóch lub trzech śrubach. Po jej zdemontowaniu mamy już dostęp do gniazd, z których możemy odpiąć przewody biegnące do silnika wspomagania, jedna wiązka to przewody zasilające, pozostała to dane sterujące do komputera. Obie te wiązki widoczne też są razem z kostakami na zdjęciu nr 4. Teraz zabieramy się do odkręcenia samego silnika, którego przetrzymują trzy sróby, z którymi można sobie dać radę za pomocą nasadowego 9mm, z tym, że jedna z trzech jest trudno dostępna (za silniczkiem) i w tym momencie przydają się jakieś "przedłóżki" i trochę cierpliwości. Po wymontowaniu silnika zabieramy go do miejsca, gdzie możemy spokojnie użyć lutownicy. Na początku delikatnie odklejamy gumę uszczelniającą, którą już po naprawie widać także na zdjęciu nr 4. Sama płytka przymocowana jest czterema śrubkami typu gwiazdka - rozmiar 8, aby jednak ją wyjąć musimy jeszcze odlutować przewody zaznaczone pomarańczową elipsą na zdjęciu nr 1. Po wyjęciu płytki nie musiałem długo szukać winowajcy... zdjęcie nr 2. Jeden ze styków przekaźnika stracił kompletnie "kontakt" ze ścieżką. Przy okazji poprawiłem cyną z domieszką kalafonii, wszystkie luty przy przekaźnikach - zdjęcie nr 3. Uwaga, jak widać na zdjęciu na płytce znajdują się także delikatniejsze elementy półprzewodnikowe, wrażliwe na bardzo wysokie temperatury, łatwo je spalić lutownicą tranzystorową, także tamtych lutów lepiej może nie poprawiać... o ile oczywiście właśnie tam nie pojawił się np. zimny lut powodujący niedziałanie wspomagania.

Zdjęcie nr 1
Image
Zdjęcie nr 2
Image
Zdjęcie nr 3
Image
Zdjęcie nr 4
Image

Po tej operacji z powrotem wszystko składamy, "zlutowujemy" i skręcamy. Po powrocie do samochodu najwięcej czasu pewnie znowu stracimy przy dokręcaniu silnika w swoje miejsce. Zaczym przykręcimy zasłony z tworzywa możemy sprawdzić czy naprawa się udała. Jeśli nie, jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia: przekaźniki. Na zdjęciu nr 1 widać wyraźnie producenta i model. W silniku użyte są dwa takie same przekaźniki, nie wiem jak jest z ich dostępnością w sklepach elektronicznych, ale jakiś czas temu widziałem na ebayu za 3 czy 4 Euro od sztuki, w opisie aukcji było nawet podane, że są to przekaźniki do silnika wspomaganie w Puncie. Zawsze to mniejsza inwestycja niż kilkaset złotych w serwisie...
Na koniec pozostaje mi życzyć bezawaryjnej pracy naszych samochodów,a w razie problemu jak opisany na początku, bezproblemowej naprawy we własnych zakresie za 0zł ;)

Pozdrawiam
Luc

PS. Wykorzystane zdjęcia są mojego autorstwa, wykorzystanie ich do celów komercyjnych tylko i wyłącznie na podstawie mojej pisemnej zgody.


Ostatnio edytowany przez Luc_ST, 24 Sie 2007, 01:08, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #40764 Wysłany: 23 Sie 2007, 08:23; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Dębica
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1516
pozwoliłem sobie lekko zmienic forme graficzną twojego tekstu nie zmieniając zawartości merytorycznej i zrobic z niego manuala, którego umieściłem tutaj http://fiatpunto.com.pl/post40763.html#40763

mam nadzieje że nie masz nic przeciwko, jeżeli tak to prosze o pw to poprawimy, uzupełnimy, usuniemy manuala

pozdrawiam
EDi

_________________
Image Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Image Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41005 Wysłany: 24 Sie 2007, 01:11; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 22 Sie 2007,
Posty: 10
EDi napisał(a):
mam nadzieje że nie masz nic przeciwko, jeżeli tak to prosze o pw to poprawimy, uzupełnimy, usuniemy manuala

Oczywiście, nie mam nic przeciwko, najwyżej proszę o usunięcie zauważonych błędów ortograficznych, szczególnie w ostatnim akapicie proszę poprawić na "z powrotem" i "zlutowujemy ;)

Pozdrawiam
Luc


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42132 Wysłany: 30 Sie 2007, 10:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
zwonko napisał(a):
Ja mialem taki problem jak ty i wydaje mi sie ze zostal on wyeliminowany przez mechanika. Mowił mi ze cos sie w kireownicy zrypalo ( wygladalo jak zwykly kwalaek metalowego kólka) w ASO chcieli za czesc 1500zł, wiec pojechal i kupił cala kierwnice od Angielksiego punciaka (wyszlo duzo taniej). MOge sie zpaytac jaka on tam czesc wymienial


miales taki problem ze kieronica ci tez telepalo???

bo nie wiem za co sie wziac by usunac usterke.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42259 Wysłany: 30 Sie 2007, 20:03; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Opole
Rejestracja: 19 Sie 2007,
Posty: 30
Nie mam takiego czegoś jak na zdjęciu ale i tak kierwonicą kręci mi sie bardzo lekko i nawet porównywałem wspomaganie kierwonicy u kolegi i u mnie to nie ma zadnej różnicy :):):)

:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42260 Wysłany: 30 Sie 2007, 20:05; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
kefas85 napisał(a):
Nie mam takiego czegoś jak na zdjęciu ale i tak kierwonicą kręci mi sie bardzo lekko i nawet porównywałem wspomaganie kierwonicy u kolegi i u mnie to nie ma zadnej różnicy :):):)

:


No to nie masz wcale wspomagania :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1029 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO