You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 14:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1029 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #726670 Wysłany: 20 Kwi 2014, 20:52; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11758
Pomógł: 13
Sasuke, słyszałem że odpowiedź jest na puntomania.pl - u nas słaby poziom wiedzy jest, nawet filmiku z zeszłorocznego OZ nie ma komu zrobić, ech...

_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #726694 Wysłany: 20 Kwi 2014, 23:16; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
bbanditoss napisał(a):
Sasuke, słyszałem że odpowiedź jest na puntomania.pl - u nas słaby poziom wiedzy jest, nawet filmiku z zeszłorocznego OZ nie ma komu zrobić, ech...

To chyba nie jest temat do dyskusji ponieważ temat tutaj jest "Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]". Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia do Klubu "puntomania.pl", to proszę zgłaszać podanie listownie lub na e-mail. Dane kontaktowe mogę podać na PW.


Góra
  
 
 
 Post #726785 Wysłany: 21 Kwi 2014, 20:05; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Sasuke napisał(a):
Ostatnio czasem zaczęło zaskakiwać wspomaganie, ale zaraz przestawało. Zanim przestało zupełnie działać to było tak ze jadę i nagle coś się dzieje przy poruszaniu kierownicy było takie dziwne coś nie wiem jak to nazwać, jakby coś w złą zębatkę wskoczyło tak pulsacyjnie drgała kierownica przy skręcaniu. Jak skręciłem koła mocniej wspomaganie się automatycznie wyłączało i zapalały się czerwone stringi. Już sam nie wiem o co chodzi. Wszystko wymienione oprócz kierownicy i poduszki i nadal tak samo oprócz tego nowego objawu.

czerwona lampka = sprawdz kod bledu


Góra
 Profil  
 
 
 Post #726789 Wysłany: 21 Kwi 2014, 21:23; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Rolce napisał(a):
Sasuke napisał(a):
Ostatnio czasem zaczęło zaskakiwać wspomaganie, ale zaraz przestawało. Zanim przestało zupełnie działać to było tak ze jadę i nagle coś się dzieje przy poruszaniu kierownicy było takie dziwne coś nie wiem jak to nazwać, jakby coś w złą zębatkę wskoczyło tak pulsacyjnie drgała kierownica przy skręcaniu. Jak skręciłem koła mocniej wspomaganie się automatycznie wyłączało i zapalały się czerwone stringi. Już sam nie wiem o co chodzi. Wszystko wymienione oprócz kierownicy i poduszki i nadal tak samo oprócz tego nowego objawu.

czerwona lampka = sprawdz kod bledu

Ok, jak będę w Polsce to sprawdzę, ale na razie nie znam terminu wizyty w Polsce.


Góra
  
 
 
 Post #726835 Wysłany: 22 Kwi 2014, 07:25; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Sasuke napisał(a):
Rolce napisał(a):
czerwona lampka = sprawdz kod bledu

Ok, jak będę w Polsce to sprawdzę, ale na razie nie znam terminu wizyty w Polsce.

A na co ci do tego Polska? Kup se kabelek VAG KKL Fiat Ecu Scan na Ebayu podlacz do kompa i gotowe.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #727890 Wysłany: 29 Kwi 2014, 14:49; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Uno
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: CNG
Wersja: Stile
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 21 Kwi 2014,
Posty: 21
Dzisiaj napotkał mnie pierwszy problem ze wspomaganiem.
Jadę sobie do pracy kropek elegancko się nagrzał zaczynam skręcać a tu czerwone stringi i układ wysiał i sobie myślę no ładnie. Dojeżdżam do pracy wyłączam i zapalam na nowo i jest ok wracając było już wszystko w porządku.
I teraz zasadnicze pytanie co to było ? Jednorazowy wybryk czy układ pomału siada. Kropek ma przejechane 108tys.
Rano co prawda było bardzo wilgotno czy to mogło być przez wilgoć ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #727891 Wysłany: 29 Kwi 2014, 14:54; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
Rolce napisał(a):
Kup se kabelek VAG KKL Fiat Ecu Scan na Ebayu podlacz do kompa i gotowe.

Vagiem to można co najwyżej silnik zdiagnozować, do wspomagania potrzeba ELM327
carl92 napisał(a):
Rano co prawda było bardzo wilgotno czy to mogło być przez wilgoć ?
Wilgoć - mało prawdopodobne, jakby był duży mróz to jeszcze by było wytłumaczenie. Bez podłączenia pod kompa i tak nie wiadomo co się stało, poza tym że się wspomaganie wyłączyło.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #727933 Wysłany: 29 Kwi 2014, 18:42; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
_marcin00_ napisał(a):
do wspomagania potrzeba ELM327

Mam ELM 327 interface OBDII Czy ten powinien pasować ?


Góra
  
 
 
 Post #727938 Wysłany: 29 Kwi 2014, 19:14; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
topic20463.html

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728012 Wysłany: 30 Kwi 2014, 09:16; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
_marcin00_ napisał(a):
Rolce napisał(a):
Kup se kabelek VAG KKL Fiat Ecu Scan na Ebayu podlacz do kompa i gotowe.

Vagiem to można co najwyżej silnik zdiagnozować, do wspomagania potrzeba ELM327


BZDURA

http://www.ebay.co.uk/itm/OBD2-Vag-409-VAG-KKL-FIAT-ECU-SCAN-diagnostic-interface-tool-/261413628887?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3cdd776bd7

Trzeba przelaczyc odpowiedni przelacznik wtedy sie komunikuje z odpowiednim ECU.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728018 Wysłany: 30 Kwi 2014, 09:58; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
Rolce, masz jakieś dowody na to?

Jeżeli twórca FES/MES twierdzi, że dla Punto II jest to ELM327, lub OBDKey to znaczy że na Vagu nie da rady. W innych autach się zgodzę, że jest taka możliwość, ale nie w Punto II.

http://multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728136 Wysłany: 01 Maj 2014, 11:06; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Maj 2013,
Posty: 273
Pomógł: 3
Potwierdzam, KKL działa z silnikiem i Poduszkami, do wspomagania i zegarów używałem ELM bo kkl nie dawał rady

_________________
Nie chciałem golfika, nie chciałem seata, musiał być Punto. Kropka, i nie ma bata..!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728228 Wysłany: 02 Maj 2014, 00:04; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
_marcin00_ napisał(a):
Rolce, masz jakieś dowody na to?

Jeżeli twórca FES/MES twierdzi, że dla Punto II jest to ELM327, lub OBDKey to znaczy że na Vagu nie da rady. W innych autach się zgodzę, że jest taka możliwość, ale nie w Punto II.

http://multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx


OK sorry, widocznie macie racje.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728681 Wysłany: 05 Maj 2014, 11:17; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 18 Paź 2013,
Posty: 35
Pomógł: 1
Popatrz sobie na http://www.moto-centrum.pl w odpowiednim dziale powinieneś znaleźć artykuł czy tam poradnik opisujący Twój problem albo przynajmniej podobny, w razie czego możesz tam zapytać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728685 Wysłany: 05 Maj 2014, 11:33; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
Witam panowie po dość długiej przerwie. Jako że postanowiłem sprzedać auto, kropek chyba wyczuł sytuacje i postanowił że zepsuje się wspomaganie :(
Też mam problem z wyłączającym się wspomaganiem. Auto to mk2 z 2003 przed liftem, ma wspomaganie city. Jest tak że przez 2 tygodnie wszystko jest ok, a są dni że co skręt to 'pstryk' i czerwone stringi na desce. Gasze auto, odpalam, skręcam i 'pstryk'.

Wiem, że winowajców może być dwóch. Silniczek wspomagania albo czujnik skrętu, tylko nie uśmiecha mi się przed sprzedażą wymieniać tych dwóch rzeczy.
Można jakoś dojść do tego co się zepsuło?

Wiem, że temat ma 30 stron, jednak bije się w pierś i od razu powiem że niestety nie mam czasu na przeczytanie całości.

Pozdrawiam i szerokiej drogi!

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728779 Wysłany: 05 Maj 2014, 20:58; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
dmdavid napisał(a):
Witam panowie po dość długiej przerwie. Jako że postanowiłem sprzedać auto, kropek chyba wyczuł sytuacje i postanowił że zepsuje się wspomaganie :(
Też mam problem z wyłączającym się wspomaganiem. Auto to mk2 z 2003 przed liftem, ma wspomaganie city. Jest tak że przez 2 tygodnie wszystko jest ok, a są dni że co skręt to 'pstryk' i czerwone stringi na desce. Gasze auto, odpalam, skręcam i 'pstryk'.

Wiem, że winowajców może być dwóch. Silniczek wspomagania albo czujnik skrętu, tylko nie uśmiecha mi się przed sprzedażą wymieniać tych dwóch rzeczy.
Można jakoś dojść do tego co się zepsuło?

Wiem, że temat ma 30 stron, jednak bije się w pierś i od razu powiem że niestety nie mam czasu na przeczytanie całości.

Pozdrawiam i szerokiej drogi!


najczesciej w tym przypadku to przekazniki.
mozna naprawic niskim kosztem.
zobacz moj opis naprawy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #729324 Wysłany: 09 Maj 2014, 22:23; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Image

Po usunięciu opornika 121 w ELM327 i uruchomieniu wszystkiego oto ukazały mi się te błędy.


Góra
  
 
 
 Post #729410 Wysłany: 10 Maj 2014, 19:43; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Sasuke napisał(a):

Po usunięciu opornika 121 w ELM327 i uruchomieniu wszystkiego oto ukazały mi się te błędy.


No to prosta sprawa, mozna naprawic za grosze. Spojrz na to:

http://fiatpunto.com.pl/post429626.html#p429626
http://fiatpunto.com.pl/post725597.html#p725597
http://fiatpunto.com.pl/post532159.html#p532159

http://www.ebay.co.uk/itm/Two-Fiat-Punto-Power-steering-relays-V23072C1061A308-X127-TYCO-/111327470975?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item19eba2657f


Góra
 Profil  
 
 
 Post #729431 Wysłany: 10 Maj 2014, 22:16; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
ok wielkie dzięki jak zrobie dam znać ;)


Góra
  
 
 
 Post #729441 Wysłany: 11 Maj 2014, 13:33; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
jak bedziesz mial problemy to wrzuc pytanie i fotke na forum lub priv

[ Dodano: 11 Maj 2014 12:19 ]

Cos sa klopoty w wyslaniem na priv wiec tutaj wysylam na forum.

Trzeba odkrecic silnik i odpiac jego wtyczki.
Pozniej najlepiej silnik zamocowac w imadle (tylko lekko sciskajac, nie za mocno!), ja nie mialem imadla to trudno mi troche bylo. Trzeba powoli odkleic uszczelke z pianki. Pozniej odlutowac 6 przewodow od blaszek,
Nastepnie odkrecic 2 czy 3 male srubki i odchylic kable i ostroznie wyjac plytke.

Na plytce sa 2 przekazniki a kazdy z nich ma polaczenie do plytki drukowaniej i do 3 blaszek. Trzeba odpowiednio to rozlutowac i wlutowac na nowo nowe przekazniki.

Trzeba uwazac zeby bylo dobre polaczenie i aby nie bylo zwarcia. Trzeba tez spilowac luty na plytce aby nie byly za wysokie.
Jak umiesz dobrze lutowac to sobie poradzisz a jak nigdy nie lutowales to odradzam. Wtedy to lepiej daj komus kto ma wprawe i wytlumacz tylko na czym sprawa polega.

Odlutowanie kabli jest troche trudne ale trzeba miec na to metode i mozna kazdy z kabli osobno wiec jesli sie ma sposob to tylko wydaje sie to trudne.
Co do przekaznikow to kazdy z nich ma chyba 5 nozek, wiec trzeba je za 1 razem nagrzac albo uzyc specjalnej ssawki do cyny.

W moim opisie dalem kilka wskazowek, opis jak to ja zrobilem. Mialem tylko proste narzedzia. Nie mialem wtedy nawet imadla czy miernika elektrycznego.
Nie robilem zdjec w trakcie naprawy bo zalezalo mi na tym aby naprawa zakonczyla sie pomyslnie.

[ Dodano: 11 Maj 2014 12:33 ]

Odnosne listy narzedzi to :

srubokret torx T15 X 100 (oslona kolumny 4 srubki) - powinien byc dlugi imbus ale torx tez zadziala,
zwlaszcza gdy jest to dlugi srubokret to jest wygodnie odkrecic, a srubki sie i tak nie uszkodza.

Nasadowy 8mm z przedluzka 1/4 cala X 70 mm (3 srubki serwa) - sruby serwa maja odwrotny torx ale
nasadowy "hex" tez pasuje a nie jest to jakos super mocno przykrecone wiec da rady.
Jesli mial bys taka nasadke to mozesz sprobowac http://en.wikipedia.org/wiki/File:FemaleTorxSocket.JPG
Nasadki generalnie musza byc male tzn. na przedluzke 1/4 cala bo jest malo miejsca na srube z tylu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #730526 Wysłany: 18 Maj 2014, 21:57; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 27 Lut 2012,
Posty: 502
Pomógł: 2
No i u mnie dzisiaj zapaliły się stringi, ale wspomaganie działa bez zarzutu. Na początek sprawdzę akumulator, ale chyba będę musiał zainwestować w kabelek. Niestety ten, który kupiłem poprzednio nie działa w moim samochodzie :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #733693 Wysłany: 14 Cze 2014, 22:49; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
No to czas na mnie tym razem. Wspomaganie w 1.2/8v (2001) zastrajkowalo.

Objawy:

- wspomaganie nie dziala (ani w lewo ani w prawo - po prostu padlo), pad nastapil bez ostrzerzenia po prostu przy kolejnym odpaleniu auta przestalo dzialac.

- po przekreceniu kluczyka "czerwone stringi" gasna, ale zaraz po odpaleniu pojawiaja sie ponownie

- przed uruchomieniem silnika mozna wlaczyc lub wylaczyc tryb "city", po uruchomieniu zmiana trybu nie jest mozliwa (zostaje jak bylo w momencie uruchomienia, nie przelaczy sie). Dopiero po wylaczeniu silnika mozna zmienic tryb po przekreceniu kluczyka, ale przed kolejnym uruchomieniem silnika

- na przestrzeni wielu miesiecy przed awaria zdarzaly sie "blyski czerwonych stringow", ale krotkie bo trwajace ponizej jednej sekundy. Nie bylo wtedy zadnych innych objawow, a wspomaganie dzialalo bez zastrzerzen

Bezpieczniki sprawdzone, klema tez byla zdjeta na jakis czas i nie pomoglo.

Jakies pomysly co to moze byc i na ile gruba jest to sprawa?

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #733711 Wysłany: 15 Cze 2014, 06:54; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
ka-8,
Blyski czerwonej kierownicy to moze cos nie laczylo albo za malo pradu.

Skoro masz FL to mysle ze to czujnik skretu, ale bez podlaczenia do kompa to nie wiadomo.

W Punto II czesto to przekazniki, latwe do naprawy i male koszta, bo tylko silnik el. trzeba odkrecic itp.
Jednak czujnik skretu zdarza sie tez.

Co do FL to albo centralka sie zepsula albo czujnik skretu. Wtedy moim zdaniem najlepiej dac "nowa" kolumne w dobrym stanie z egzemplarza o malym przebiegu. Ewentualnie jak mial bys dostep do fabrycznie nowych czujnikow skretu to mozna go wymienic ale wiaze sie to z rozkrecaniem calej kolumny. Sam jej demontaz jest znacznie prostszy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #733723 Wysłany: 15 Cze 2014, 12:17; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
W tym przypadku nie chodzi o FLa, tylko o normalnego P2 z 2001r. z silnikiem 1.2/8v (60KM), wersja ukompletowania "SX".

To drugie auto w domu. Normalnie by nie bylo klopotu bo bym jezdzil Multijetem i na spokojnie sobie naprawil wspomaganie, ale jak na zlosc Multijetowi zrobila sie dyskoteka ze swiatlami, skutkiem czego oba sa w jakis sposob chwilowo kulawe.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #733729 Wysłany: 15 Cze 2014, 12:37; 
 Temat postu: Re: Wspomaganie ukł. kier. [problemy kompendium]
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
Wszystko pasuje pod czujnik, ale nie brak możliwości włączenia/wyłączenia city. Stawiam na centralkę. Mimo to, dobrze by było podpiąć pod kompa.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1029 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO