Problem rozwiązany. Niestety myślałem, że uda się tańszym kosztem a tak popłynełem 220zl za kawałek wyprofilowane gumy z łozyskiem
Przyczyną skrzypienia okazało się łozysko, które wchodzi w skład górnego elementu mocowania amartozytara (to coś z guma, która dotyka od spodu nadwozia samochodu).
Niestety wg. polityki Fiata samego łozyska nie można dokupić, więc trzeba dokupić cały element, który kosztue 85zł szt.
, a potrzebowałem dwa, bo na dwa amory. Szkoda ponieważ w/w łozysko bez problemu można samo wymienić i pewnie koszt jego wahałby się w granicy 20zł. Do tego doszedł koszt wyjęcia amorów z kolumn, wymiany wadliwych częsci i złożenia. Na szczeście kolumny z amorem wymontowałem sam, więc troche zaoszczędziłem, hehe
Suma sumarum , teraz (odpukać) nic nie skrzypi, wiec warto było. Jutro na zbiezność.