You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 08:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 80 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #184351 Wysłany: 29 Paź 2008, 12:22; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 12 Mar 2008,
Posty: 29
Przy dobrze wyregulowanej sekwencji Kropek wcale nie jest mułowaty. Moje testy wykazały, że przyspieszenie do 100 jest tylko o 1s dłuższe niż na benzynie (Punto 1.2 16V).
Dlatego dołączę się do opinii, że jak ktoś dba o instalację to można sporo zaoszczędzić bez zauważalnego spadku kultury pracy silnika.

A co do szybszego z użycia silnika na sekwencyjnym LPG to w sporej mierze jest to mit tego samego pokroju co opinia, że Fiaty to najbardziej awaryjne samochody na świecie. Większość użytkowników gazu przyjmuje palącą się kontrolkę check engine za normalne przy jeździe na gazie. Co gorsza spora część "specjalistycznych" warsztatów montujących instalację utwierdza użytkowników w tym przekonaniu.
Prawda jest taka, że przy użytkowaniu prawidłowo założonej i ustawionej instalacji nie powinno nic złego się dziać z samochodem. Jak pisałem, u mnie gorsze osiągi są widoczne dopiero ze stoperem w ręku, a spalanie max 7,6 l/100 km plus oczywiście jakieś 5-6 lirów benzyny na jakieś 4 tankowania butli, na której robię średnio 480 km.

Dodam jeszcze, że też nie jestem zwolennikiem gazowania auta, ale oszczędności po zwrocie kosztu instalacji gazowej nie są wcale pozorne.


Ostatnio edytowany przez brzozas 29 Paź 2008, 12:28, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil  
 

 
 Post #184353 Wysłany: 29 Paź 2008, 12:24; 
 Temat postu:
Wcześniej zrobiłem ok 35-40 tys.km zagazowaną Vectrą. Silnik skończył się przy 206 tys.km, a po remoncie podczas strojenia instalacji jeden strzał załatwił kolektor, który trochę kosztuje.


Góra
  
 
 
 Post #184486 Wysłany: 29 Paź 2008, 17:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Trzebielino
Rejestracja: 30 Mar 2008,
Posty: 45
wg mnie na instalacji nie powinno sie oszczedzac trzeba ja zlecacic sprawdzonemu specjaliscie a nie jakiemu kolesiowi w garazu bo pozniej takie skutki jak u kolegow wyzej. i wg mnie n
Cytuj:
i
e jest to kwestia tego kto ile zarabia


Góra
 Profil  
 
 
 Post #193857 Wysłany: 25 Lis 2008, 20:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 22
Gaz ok mam i spoko, ale ostatnio robiłem obliczenia i przestaje się to chyba opłacać litr gazu u mnie 2.16 a pb95 orlen 3.83. Gazu pali 7,5 benzynki 5.3 podsumowując 100km przejechane na gazie=16.2 + ok 2 zety na rozgrzanie
100km na benzynie =20.30 zł.
Benzyna koszt przejechania 100km to 20.3 a na gazie w sumie 18,2 czy lpg ma sens??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #193882 Wysłany: 25 Lis 2008, 20:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
mrider a co takiego Ci zepsuł LPG że 4500zł kosztowało?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194047 Wysłany: 26 Lis 2008, 01:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Inowrocław
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 202
GAZ TO ZłO I KONIEC TO JEST FAKT I NIE MA CO SIE KłUCIC. NA GAZ TO ZAPLANICZKI. KUCHENKI, JUNKERSY, OGRZEWANIE CENTRALNE MOZNA MIEC ALE AUTO JEST PO TO ZEBY BYłO ZASILANE TYM DO CZEGO JEST PRZYSTOSOWANE DLA MNIE NIEMA TłUMACZEN GAZ TO TRUCIZNA DLA SILNIKA

_________________
1.4T <<<<<<InoRacing>>>>>>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194054 Wysłany: 26 Lis 2008, 03:06; 
 Temat postu:
iNTER no więc prościej było by napisać czego nie zepsuł... Od pękniętego kolektora zacząwszy do wymiany ECU skończywszy.


Góra
  
 
 
 Post #194141 Wysłany: 26 Lis 2008, 12:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
mrider ale to nie gaz jest złem, tyle jego zły montaż i niezbyt dobra instalacja. Na tej samej zasadzie można powiedzieć, że benzyna jest złem bo znajomemu pękł przewód paliwowy i spaliło się auto, a to ma miejsce w wielu przypadkach. BTW za połowe tej kwoty która podałeś można było jeszcze niedawno kupić nowy silnik 1.2 16v. Więc zwalanie winy na LPG jest dla mnie wygodnictwem :). Gdyby LPG/CNG było prawdziwym złem nie było by instalowane w fabryce samochodów. Większość takich aut jest robiona na niemiecki rynek.

[ Dodano: 26 Lis 2008 11:37 ]
bartekgt jakie jeszcze rewelacje nam tu przedstawisz?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194177 Wysłany: 26 Lis 2008, 14:37; 
 Temat postu:
iNTER po pierwsze nie bawię się w kupowanie używek, bo jak cos robić to konkretnie, zwłaszcza że kropek zostaje u mnie na zawsze. Po drugie, usterka komputera sterującego gazem, której nie dało się wykryć, mało tego, już po wszystkim, po diagnozie centralki LPG okazało się że miała uszkodzenie fabryczne. Efekt - spalanie stukowe, sporadyczne strzały w kolektor podczas przyspieszania, złe sterowanie modułem wyłączania wtrysków, co spowodowało uszkodzenie trzech, z czterech wtryskiwaczy, uszkodzenie modułu w ECU przetwarzającego sygnal z mapsensora... Wymieniać dalej?

Zapomniałeś dodać że auta z fabrycznym junkersem, nieważne czy LPG, czy CNG mają odpowiednio zmodyfikowane oprogramowanie ECU oraz kilka innych zmian elektronicznych. Fabrycznie strojone i synchronizowane są obie centralki, a nie tak jak w przypadku montażu u gazownika, tylko centralka od gazu.

Btw. Używany odremontowany silnik 16v w moich regionach kosztuje ok. 1300-1500 Euro.


Góra
  
 
 
 Post #194184 Wysłany: 26 Lis 2008, 14:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
mrider a kto tu mówił o używce? Ja mówiłem że chłopaki z Centomanii kupowali silniki 1.2 16v w cenie około 2000zł a skrzynie 6 speed po 1000zł. Sprzety były z fabryki. Nie interesuje mnie jak z niej wyjechały.

W rozwinięciu swojej wypowiedzi przyznajesz mi racje że to nie LPG zepsuło Ci auto tylko wadliwa instalacja.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194200 Wysłany: 26 Lis 2008, 15:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
_wladimir_ napisał(a):
Zróbmy tak i rozstrzygnijmy spór. Bo to nie o gaz czy benzynę chyba chodzi. Komu się opłaca?? Zapodajcie kto ile zarabia. Jestem prawie pewien że Ci którym się nadto nie przelewa będą zwolennikami gazu (sam nim jestem) a Ci co maja luźniejsze budżety będą woleli jazdę na gazie. Bo nie ma się co czarować. Dla niektórych 100zł to dużo a dla innych jak splunąć. Raczej tutaj jest sedno problemu.


Otoz to, wszystko jest kwestią dochodów, czy to chodzi o gaz/benzyna, czy tez o zakup auta: model i rok. Mniej pieniedzy to 10 letni kropek, wiecj nowy GP, jeszcze wiecej to zamiast GP bravo, a jeszcze wiecej to mondeo, volvo czy bmw itd, itp

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194250 Wysłany: 26 Lis 2008, 18:17; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1176
Pomógł: 1
iNTER napisał(a):
nie LPG zepsuło Ci auto tylko wadliwa instalacja
własnie do instalacja a nie LPG

_________________
witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/

- pierwszy był Fiat 126p około roku używany,
- następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km,
- Punto II 2002/2003 1,2 8V :( wersja Activ po delikatnym tuningu ;) - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
- następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG
- ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane
- aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194261 Wysłany: 26 Lis 2008, 19:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
charlie napisał(a):
Otoz to, wszystko jest kwestią dochodów, czy to chodzi o gaz/benzyna, czy tez o zakup auta: model i rok. Mniej pieniedzy to 10 letni kropek, wiecj nowy GP, jeszcze wiecej to zamiast GP bravo, a jeszcze wiecej to mondeo, volvo czy bmw itd, itp

ja sie z tym nie zgodze, ja jezdze 11-letnim punto wiec nie jestem zbytnio bogaty i nawet jesli benzyna bedzie po 7zl to bede zaciskał pasa i lał benzyne ale nigdy nie załoze gazu. całkowicie popieram bartkagt :!: uwazam ze jezeli silnik jest wyprodukowany po to zeby jezdzil; na benzynie to niech jeżdzi na benzynie :!: to tyle co miałem do powiedzenia

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #194266 Wysłany: 26 Lis 2008, 19:25; 
 Temat postu:
iNTER, Hubi a to że w innym moim samochodzie silnik się skończył przy troszkę ponad 200 tys.km przy eksploatacji na gazie? Ale ok, niech zostanie na Waszym. Wyjaśnijcie mi tylko dlaczego 99% popsutych ECU w PII opisywanych na forum dotyczy aut z gazem. Centralki Fiata niezbyt dobrze współpracują z innymi centralkami, zwłaszcza z tymi ingerującymi w sterowanie silnika i to nie jest moja opinia wyssana z palca.

Jeszcze jedno, piszecie że to nie LPG zepsuło, tylko instalacja itd... No to w jaki sposób dostarczyć LPG do silnika? Zatankować do baku, tam gdzie paliwo? :D

Ok, koniec dyskusji z mojej strony. Pisałem wcześniej że ten temat ma służyć jako przestrogę, a nie udowadnianie co jest lepsze. Każdy zakłada co chce. Wszystkim użytkownikom gazu życzę bezawaryjnej jazdy i mam nadzieję że nikogo nie spotka taka usterka jak np. mnie.


Góra
  
 
 
 Post #194267 Wysłany: 26 Lis 2008, 19:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
Łodziak czy Tobie ktoś każe jeździć na ropie? Zauważ że jest demokracja, bieganie i krzyczenie kto na czym powinien jeździć jest nie na miejscu, ktoś ma ochotę to niech i na węglu śmiga, nie chcesz LPG nie jeździj na nim ale daj innym. Jeden lubi blondynki a drugi jak mu nogi śmierdzą.

[ Dodano: 26 Lis 2008 18:27 ]
mrider i ostatnie zdania Twoje własnie mówią to co powinno byc napisane na początku, czyli żyj jak chcesz ale daj żyć innym po swojemu.

Silnik Fiata który przejechał 200kkm to bardzo dobry silnik, benzynowy oczywiście.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #199425 Wysłany: 15 Gru 2008, 13:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
iNTER napisał(a):
Łodziak czy Tobie ktoś każe jeździć na ropie? Zauważ że jest demokracja, bieganie i krzyczenie kto na czym powinien jeździć jest nie na miejscu, ktoś ma ochotę to niech i na węglu śmiga, nie chcesz LPG nie jeździj na nim ale daj innym. Jeden lubi blondynki a drugi jak mu nogi śmierdzą.

[ Dodano: 26 Lis 2008 18:27 ]
mrider i ostatnie zdania Twoje własnie mówią to co powinno byc napisane na początku, czyli żyj jak chcesz ale daj żyć innym po swojemu.

Silnik Fiata który przejechał 200kkm to bardzo dobry silnik, benzynowy oczywiście.


Silnik Fiata który przejechał 200 000km i umarł to kiepski wynik na maxa. Znaczy że był źle traktowany/obsługiwany itd. Dobrze eksploatowany zrobi 2x tyle bez pierdnięcia.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #199460 Wysłany: 15 Gru 2008, 16:05; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 12 Mar 2008,
Posty: 29
Jak tak sobie czytam wypowiedzi mrider'a to prawie zaczynam żałować, że założyłem LPG do swojego kropka i z niepokojem patrzę na przyszłość.
Ale z drugiej strony jestem prawie pewien, że te wszystkie poważne usterki nie stały się dnia na dzień. Napewno kontrolka check engine zapalała się często i na długo. Jeśli tak było i gazownik był bezsilny, to może trzeba było skorzystać z rekojmi i zmusić go do demontażu instalacji i zwrotu kasy, skoro nie potrafił sobie poradzić z nieprawidłowym funkcjonowanie instalacji.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #199703 Wysłany: 16 Gru 2008, 00:32; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1176
Pomógł: 1
mrider pisząc instalacja miałem na myśli źle założoną i źle eksploatowaną, ja już przeleciałem 85000 na gazie a w sumie 97000 i ostatnio mierzyłem ciśnienie sprężania i jest prawie jak w nowym, nic sie kompletnie nie dzieje i jak to wytłumaczysz :?: tak jest demokracja jeździj sobie na czym chcesz, ale skoro twierdzisz że to zabójca to ja ci mówię że nie a czytelnik niech sobie sam wyciągnie wnioski. Padaja tez silniku bęzynowe i disel bez LPG i co jest w tegy winne :?: bo nie LPG :?: jak to wytłumaczysz :?:

_________________
witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/

- pierwszy był Fiat 126p około roku używany,
- następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km,
- Punto II 2002/2003 1,2 8V :( wersja Activ po delikatnym tuningu ;) - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
- następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG
- ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane
- aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #199709 Wysłany: 16 Gru 2008, 01:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
btw może zrobie taki mały OT ale ostatnio w tvn turbo mowili o lpg w dieslu ;) Sie zdziwilem, ale tam mowili że to mozliwe ;)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #199795 Wysłany: 16 Gru 2008, 17:24; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
W ostatnim Auto Świecie był test porówniania osiągów aut nowych i po przejechaniu ok 200tys km... Auta z LPG odnotowały ZNACZNE pogorszenie osiągów po takim przebiegu... (zwłaszcza te z mniejszymi silnikami).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #238159 Wysłany: 09 Kwi 2009, 09:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 12 Mar 2008,
Posty: 29
Czytałem ten artykuł i w woli uszczegółowienia testowali auta ze zwykłą instalacją ciśnieniową. Nie było żadnego samochodu z LPG sekwencyjnym, a jest ogromna różnica między osiągami i zużyciem silnika między tymi dwoma instalacjami.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #238725 Wysłany: 10 Kwi 2009, 16:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzyś
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódź i okolice
Rejestracja: 20 Sty 2009,
Posty: 282
Grunt to dobrze wyregulowana instalacja, niestety niektórzy wychodzą z założenia przecież jedzie to po co regulować. I to jest błąd, a jak się zaczyna coś dziać sprzedają auto. Gaz jest ok jak się ma świadomość jak się z nim obchodzić. Ja miałem dość LPG bo robiłem spore przebiegi i irytowało mnie tankowanie czasami 2-3 razy dziennie. Dlatego punto kupiłem z silnikiem diesla :)

_________________
Instalacje gazowe LPG - profesjonalnie, strojenie AFR
GSM: 600-827-446


Góra
 Profil  
 
 
 Post #238942 Wysłany: 11 Kwi 2009, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
ja mam gaz od nowosci ( no moze od 20000km ) i narazie nie bylo jakis wiekszych problemow wiadomo planowanie glowicy jeden wtrysk ( przy 165k km )czasami jak dodam gwaltownie gazdu to mi strzeli w obudowie filtra powietrza ( tylko podczas jazdy) ale zakladam zawor bezpieczenstwa i do regulacji gazicho. ogolnie mam taka prace ze im mniej zaplace za km tym wiecej zarobie ;)

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #243936 Wysłany: 21 Kwi 2009, 11:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 295
Zgadzam się , że gaz zadbany to gaz dobry. Sam mam w rodzinie Sienę 1.2 75 Km zagazowaną od 2002r. zero problemów , raz poszła uszczelka przy 70kkm ale raczej nie z winy gazu. Zwykła instalka nie sekwencja
Teraz Auto ma ok 120kkm i nadal zagazowane ...

Ja tylko chce uczulić osoby które kupują auto już zagazowane !

Nie polecam !!! Obecnie wywaliłem z samochodu całą instalację gazową !!
Samochód jest lekki zyskałem na spalaniu. Jak jeżdze te 90 w trasie i nie katuje potrafi zejść nawet do 5,5 l/100 a średnio 6l max 6,5 l/100
Więc co mi po tym gazie w 3D autku z silnikiem 1.2 8V i do tego miał starą jedną z pierwszych zwykłą instalkę gazową ...

_________________
Przygarnij KROPKA :P
topic8320.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272151 Wysłany: 13 Lip 2009, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
Punto II ma kolektor plastikowy z tego co kojarzę, więc jak LPG to tylko sekwencyjny?

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 80 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO