You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 08 Maj 2024, 22:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #212902 Wysłany: 27 Sty 2009, 22:11; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
300kPa. bedziemy ładować 2 bary :D

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #213030 Wysłany: 28 Sty 2009, 01:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 103
Jaki stopień kompresji ma GT2 2rotora? I UPG jakaś inna niż seria? 2b zniesie spokojnie :wink:

_________________
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
http://www.ets-performance.pl

Kanal YT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #213072 Wysłany: 28 Sty 2009, 12:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 25 Mar 2008,
Posty: 31
Czyli do konwersji i tak będzie mi potrzebna sprawna przepływka, dobrze zrozumiałem? Mam jeszcze takie dwa problemy, przy diagnostyce wywala mi w ecu błąd 143 może ktoś wie co to za błąd? Oraz czujnik temperatury przy termostacie przy rozgrzanym silniku pokazuje tem 17C po odłączeniu pokazuje -34C a jak zewre w wtyczce dwa piny to pokazuje ok 35C może już ktoś miał taki problem?

_________________
Orzech


Góra
 Profil  
 
 
 Post #213374 Wysłany: 29 Sty 2009, 00:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 103
Zgadza się, do konwersji przyda się sprawna przepływka, chyba że ktoś Ci podeśle mapki. Co do temp, to chyba wynika to z wyższej niż powinna być, rezystancji przewodów - odepnij wtyczkę z kompa oraz wtyczkę z czujnika temp, zewrzyj go, a od strony ECU zmierz rezystancję, powinna być niemal zerowa. Temperatura ustalana jest na podstawie rezystancji a czujnik to nic innego jak NTC termistor. Jeśli dobrze pamiętam, to od 60st. C rezystancja wynosi 0.

_________________
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
http://www.ets-performance.pl

Kanal YT


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO