|
Obecny czas: 22 Maj 2025, 05:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
KICIUŚ |
#397522 Wysłany:
20 Wrz 2010, 19:04; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: GDAŃSK Rejestracja: 30 Paź 2008, Posty: 63 Pomógł: 2
|
mam pytanko jaki jest klucz do odkręcenia kierownicy
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kox |
#398666 Wysłany:
24 Wrz 2010, 19:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
kniazio |
#463487 Wysłany:
16 Kwi 2011, 11:01; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 18 Gru 2010, Posty: 14
|
Cytuj: kozak relacja, dobra robota thumleft
nie wie ktoś czy jesli posiadam kierownice bez sterowania radiem to mam podprowadzone kable które takie sterowanie umożliwią jak wymienie kierownice na taką ze sterowaniem ??
Na 99 % nie masz , ale to łatwo sprawdzić Smile , wyciągasz radio i patrzysz czy masz kabel od CAN RADIO A i CAN RADIO B , jak to masz to jest OK , bo taśmy airbagu są uniwersalne , jedynie musiałbyś dokupić kabel między taśmą airbagu, a wtyczką od przycisków sterowania radiem
Mam zwykla kierownice w moim GP i w zwiazku z tym pytanie co potrzebuje oprocz zakupu oryginalnego radia oraz kierownicy z przyciskami zeby to zadzialalo
Nie widze u siebie tych kabli od CAN RADIO A i CAN RADIO B
|
|
Góra |
|
 |
bravoemotionmjet |
#495047 Wysłany:
11 Sie 2011, 16:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Między Łodzią a Warszawą :) Rejestracja: 03 Cze 2008, Posty: 185
|
Michal_0603 napisał(a): mrider napisał(a): Przy takiej operacji trzeba bezwzględnie odłączyć akumulator! Dodaj to do opisu i nadaje się do działu "zrób to sam". Przestrzegam wszystkich przed zabawą z poduszkami przy podłączonym akumulatorze, bo może to skończyć się nieszczęściem. Nie dodam ponieważ nie jest to prawda !!!! Poduszka powietrzna jest odpalana napięciem zmiennym więc nie ma możliwości wystrzału poduszki przy podpinaniu czy odpinaniu jej !! Jedyne co przestrzegam , że nie wolno włączać zapłonu przy odłączonej poduszcce ponieważ skutkuje to zapaleniem się kontrolki airbag którą trzeba skasować na WDS-ie A temat jest w dziale "Zrób to Sam "  Jestes w bledzie. JAKIEKOLWIEK prace przy elektryce pojazdu wymagaja, aby odlaczyc zasilanie. Nie wyobrazam sobie lutowania przewodow do instalacji pod napieciem... Poleci przewod na metal i zwarcie gotowe. BEZWZGLEDNIE nalezy wylaczyc zasilanie. A co do poduszek, to nie powinna, aczkolwiek nalezy przyjac ze MOZE uruchomic sie przy niezbyt delikatnym obchodzeniu. Co do elektryki to nie wyobrazam sobie, aby dokladajac jakikolwiek uklad zasilanie bylo na komputerze. Komputer musi byc wylaczony. O nowosci ma dowiedziec sie po wlaczeniu zasilania do akumulatora, a nie w trakcie. Przewodow jednoczesnie nie podlaczysz, a rozne moduly posiadaja wiele przewodow w wielu miejscach. [ Dodano: 11 Sie 2011 15:45 ]kniazio napisał(a): Mam zwykla kierownice w moim GP i w zwiazku z tym pytanie co potrzebuje oprocz zakupu oryginalnego radia oraz kierownicy z przyciskami zeby to zadzialalo Nie widze u siebie tych kabli od CAN RADIO A i CAN RADIO B
Szczęścia i wiedzy gdzie co podłączyć 
_________________ Fiat Bravo Emotion 1.9 MultiJet 120 KM, 17", dołożyłem: tempomat, ESP/ASR, nagrzewnica elektryczna, Blue Me, przyciemniane szyby elektryczne z tyłu, MP3, czujniki cofania P/T Valeo, elektrycznie składane lusterka, podgrzewanie foteli przód.
Poszedł w świat: Fiat Grande Punto Sport 1.3 MultiJet 90 KM, 17", dołożyłem tempomat, nagrzewnica elektryczna, Blue Me, czujniki cofania, podłokietnik, podgrzewanie foteli przód.
@Manetka tempomatu do GP z montażem@
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#500633 Wysłany:
25 Sie 2011, 22:29; Temat postu: |
|
|
dziś próbowałem wymienić kierownicę na taką ze sterowaniem i się nie udało:) Nie mogłem za nic odkręcić tej śruby na kierownicy.
A co do poduszek, to ja nie odłączałem akumulatora, za to po zdjęciu dolnej obudowy wypiąłem wtyczkę z przełącznika.

|
|
Góra |
|
 |
kox |
#500634 Wysłany:
25 Sie 2011, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
czemu nie mogłeś? porządne torxy kup i zaprzyj się na kierownicy, popuści napewno
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#500719 Wysłany:
26 Sie 2011, 12:40; Temat postu: |
|
|
No nie mogłem bo się nie udało odkręcić - tak mocno przykręcone. Sama wymiana nie jest trudna.
|
|
Góra |
|
 |
Chicane |
#500766 Wysłany:
26 Sie 2011, 16:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew Rejestracja: 24 Lut 2008, Posty: 1248 Pomógł: 2
|
a ja bym Ci radził jednak odłączyć akumulator  ,co by jakichś niespodzianek nie było 
_________________ LOST YOU SOMEWHERE było: fiat 126p ( razy dwa ) fiat Seicento fiat Grande Punto Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#500768 Wysłany:
26 Sie 2011, 16:08; Temat postu: |
|
|
Chicane napisał(a): a ja bym Ci radził jednak odłączyć akumulator  ,co by jakichś niespodzianek nie było 
ale jakich? Skoro odpięcie wtyczki działa tak samo jak odpięcie klemy.
|
|
Góra |
|
 |
Zenedykt |
#513504 Wysłany:
23 Paź 2011, 13:35; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 27 Wrz 2011, Posty: 3
|
Cytuj: UWAGA !! NIE WOLNO WŁĄCZAĆ PRZY ODLĄCZONEJ PODUSZCE ZAPŁONU PONIEWAŻ WYSKOCZY WAM POZNIEJ KONTROLKA PODUSZKI POWIETRZNEJ All right, co prawda Punto II, ale mam właśnie taki problem ;/ uruchomiłem zapłon w celu sprawdzenia nowego przełącznika zespolonego przed podłączeniem poduszki, co mam teraz zrobić? Czy tylko wizyta u elektryka?
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#513660 Wysłany:
23 Paź 2011, 21:49; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
|
ja zmieniałem u siebie w GP przełącznik i tylko zaświeciła się dioda od poduszki, która po podłączeniu poduchy normalnie działa.
JEdynie błąd na komputerze został (w poduchach) ale z tym da się żyć, bo nie daje żadnych objawów.
|
|
Góra |
|
 |
Zenedykt |
#514026 Wysłany:
24 Paź 2011, 18:10; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 27 Wrz 2011, Posty: 3
|
No tak, ale nie wiadomo czy ta poduszka zadziała w razie wypadku, czy nie. Słyszałem, że wystarczy odłączyć akumulator na jakąś godzinę i powinno wrócić do normy, nie wiem. Sprawdzę to dzisiaj, zostawię go bez aku na całą noc, może to pomoże 
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#514031 Wysłany:
24 Paź 2011, 18:17; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
|
jak dla mnie nie logiczne - dlaczego miała by nie zadziałać?
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#518107 Wysłany:
06 Lis 2011, 01:49; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
taki--jeden napisał(a): ja zmieniałem u siebie w GP przełącznik i tylko zaświeciła się dioda od poduszki, która po podłączeniu poduchy normalnie działa.
JEdynie błąd na komputerze został (w poduchach) ale z tym da się żyć, bo nie daje żadnych objawów. Ja też zmieniałem przełącznik zespolony ale wszytko robiłem na odłączonym akumulatorze. Po skończeniu i jego podpięciu żadnych błędów na kompie nie było 
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
Qbuch |
#608701 Wysłany:
31 Sie 2012, 12:20; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Jakub
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Koszalin, Kołobrzeg, Czaplinek Rejestracja: 25 Maj 2012, Posty: 156 Pomógł: 1
|
Temat stary, ale właśnie okazał mi się przy zmianie kierownicy przydatny  . Michal_0603 - świetna instrukcja, bardzo mi pomogła. Bravoemotionjet - za radę ze skrzywieniem śrubokręta, chociaż mi posłużył zgięty gwóźdź  . Kox - za info jakiego klucza będę potrzebował do odkręcenia kierownicy i zdjęcia jak wyglądają te zatrzaski od poduszki, bo z nimi najdłużej się bawiłem. W sumie, gdyby nie problemy z tymi zatrzaskami, to wymiana kierownicy zajmuje 20 minut. Dla informacji - zrobiłem to przy zdjętych klemach akumulatora. Dzięki jeszcze raz [ Dodano: 31 Sie 2012 12:20 ]...aha - koszt całkowity - 11 pln za końcówkę torx-a, bo taka mi do niczego w życiu codziennym nie jest potrzebna 
_________________ Punto Grande 2.1 V8 - brzmi dużo lepiej - oto mój demon przyśpieszenia: topic35982.html
|
|
Góra |
|
 |
norbb |
#678099 Wysłany:
30 Cze 2013, 20:02; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 23 Cze 2013, Posty: 9
|
Wie ktoś może jaki jest nr części wiązki aibag (te dwa żółte kable wychodzące u góry kierownicy ze zwijacza ).Czy można kupić tą wiązke ?
P.S. Może ktoś ma i chce sprzedać tą wiązkę np. z uszkodzonego zwijacza taśmy.
|
|
Góra |
|
 |
profuks |
#680621 Wysłany:
13 Lip 2013, 18:11; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 08 Maj 2013, Posty: 9
|
Dzięki Panowie za dobre rady, każda się przydała, u mnie też kiera zdemontowana i podmieniona na nową  To co mogę dodać od siebie - dobrze jest mieć kogoś do pomocy. Sam się z tym męczyłem ze dwie godziny bo zatrzaski choć się odblokowywały to poducha nie chciała "wyskoczyć". Poprosiłem brata o pomoc, ja podwadzałem zatrzaski, brat wyciągał poduchę, poszło w 3 min  Lewą stronę zdjąłem wprowadzając śrubokręt poprzez dziurę za kierownicą, prawą stronę metodą, którą polecał kolega taki--jeden w poście http://fiatpunto.com.pl/topic41372.html. Używałem bardzo cienkiego śrubokręta więc nie ma po nim śladu. Po zdjęciu poduchy pozostała część demontażu to już czysta formalność 
_________________ Grande Punto Active z dołożonymi: *podłokietnikiem *alufelgami *kierownicą multifunkcyjną *radiem blaupunkt
W planach tempomat
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#698773 Wysłany:
02 Lis 2013, 22:09; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Panowie co mieli kierownicę w rękach, czy myślicie że da się wyjąć te plastiki naokoło guzików bez zdejmowania poduszki? Niby jest delikatnie troche plastiku pod poduszką, ale boczkiem może by wyszło. Bardziej mnie zastanawia jak to jest przytwierdzone do kiery. Dziękuje z góry za odpowiedź.
|
|
Góra |
|
 |
bumar1 |
#741607 Wysłany:
27 Sie 2014, 17:24; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: GRUDZIĄDZ Rejestracja: 29 Lip 2008, Posty: 130
|
Witam, Przede wszystkim chciałbym podziękować autorowi za tak ładnie i dostępnie opisanego manuala. Ja dzisiaj pracowałem przy moim Fiacie w oparciu o tego manuala i chciałbym "na gorąco" podzielić się uwagami. Byłem zmuszony ściągać kierownicę i poduszkę, ponieważ urwał się przewód od przełącznika od zmiany świateł. Musiałem wszystko zdjąć włącznie z przełącznikiem zespolonym. Musiałem go także rozebrać żeby wymienić pęknięty przewód. Moje uwagi, które być może komuś się przydadzą. 1.Co do śrub mocujących obudowę przełącznika. Od dołu są dwie trochę schowane przy dźwigni regulacji kierownicy. 2.Dwie następne trudne do zlokalizowania to śruby trzymające górną część obudowy. (odkręcamy od dołu, są blisko kierownicy) 3.Materiał elastyczny między górną plastikową obudową przełącznika a obudową wskaźników jest wpięty od tyłu na dwóch zaczepach. Trzymają lekko. 4.Co do samej wymiany przewodu. NIE WIEDZIAŁEM, ŻE DŹWIGNIĘ ZMIANY ŚWIATEŁ (tą w której znajdują się pękające przewody) można rozpołowić wzdłuż. Najpierw trzeba zdjąć półpierścień dźwigni przy przegubie dźwigni, później całą dźwignię wzdłuż. Być może uda się dotrzeć do pękniętego przewodu i nie będzie trzeba rozbierać całego przełącznika, kierownicy i poduszki. Mi dzisiaj udało się to wszystko rozebrać, naprawić i złożyć. DZIAŁA !!! Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
marioIII |
#758646 Wysłany:
14 Sty 2015, 00:42; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: mariusz
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 22 Lis 2014, Posty: 36
|
Witam, dzisiaj spróbowałem swoich sił i udało mi się wymienic kierownicę nie obeszło się jednak bez wysiłku, wszystko szło jak spłatka: najpierw klemy z aku, potem osłona kiery, i pierwsza zapadka z poduchy puściła ładnie, ale druga strona poduchy - 40 minut zabawy już miałem odpuścic, w końcu poszedłem uspac syna i jak wróciłem wymieniłem śrubokręt i wygiąłem go pod innym kątem niż pierwszy, dodatkowo obejrzałem sobie foto poduszki od spodu i dopiero wówczas zrozumiałem co mam podgiąc, reszta poszła już łatwo, poniżej foto narzędzi jakich użyłem b.dobry manual - brawo dla autora.
Załączniki: |
Komentarz do pliku: moje narzędzia
CAM01583.jpg [ 27.06 KiB | Obejrzany 26428 razy ]
|
_________________ Było: 126p, Ford Escort, Audi 80, Fiat Tipo, Lanos, Megane II kombi , Megane III Coupe, Volvo S 40, laguna III 2.0dci Jest: Outlander II i Białe "EVO" post753997.html#p753997
|
|
Góra |
|
 |
BartekP |
#767902 Wysłany:
17 Mar 2015, 19:43; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 15 Lip 2012, Posty: 908
|
Dzięki za tutorial 
_________________ Punto 1,4 2012 Multiair Turbo 135 KM Lounge
Mój szrot
topic41590.html
|
|
Góra |
|
 |
Asot |
#776165 Wysłany:
22 Maj 2015, 16:17; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 23 Lis 2014, Posty: 3
|
Witam, Ja mam troszkę inny łatwiejszy sposób na wyjęcie poduszki. Próbowałem kolegi sposób ale za nic w świecie nie mogłem dać sobie z tym rady. Jeśli komuś pomogę to się cieszę  Przepraszam za jakość niektórych zdjęć. Za obszycie skórą zapłaciłem 120 zł. Trwało to 3 - 4 godziny i odbierałem. Jeśli ktoś by potrzebował namiar to piszcie na PW. Na prawdę mogę polecić człowieka bo potrafi zrobić swoją robotę. Pzdr. 
Załączniki: |
po obszyciu 5.jpg [ 47.54 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
po obszyciu 4.jpg [ 37.59 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
po obszyciu 3.jpg [ 43.99 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
po obszyciu 2.jpg [ 46.83 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
Komentarz do pliku: Tak wygląda moja kierownica po obszyciu.
po obszyciu 1.jpg [ 36.12 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
Komentarz do pliku: Nie zdążyłem zrobić zdjęć z śrubokrętem w środku ale każdy będzie wiedział o co mi chodzi. ;)
wskazowka 3.jpg [ 68.85 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
Komentarz do pliku: Jeśli włożymy w tą dziurkę płatki śrubokręt poczujemy opór. To jest en pręcik od poduszki, Naciskamy go i jasiek odchodzi bez problemu. Tak samo druga strona.
wskazówka 2.jpg [ 63.39 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
wskazówka 1.jpg [ 70.85 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
Komentarz do pliku: Po prawej i lewej stronie kierownicy są takie małe ukryte "dziurki"
wskazówka.jpg [ 63.82 KiB | Obejrzany 25588 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#777171 Wysłany:
02 Cze 2015, 18:25; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Po tym jak się nauczyłem zdejmować poduszkę uważam robienie dziur w kierownicy za najgorszy sposób  śrubokręt zegarmistrzowski płaski 3mm, 1 min i poduszka w rękach bez robienia żadnych dziur.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dewew |
#777225 Wysłany:
02 Cze 2015, 23:18; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
CentoCinque |
 |
Imię: Adam
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia/Warszawa Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 2422 Pomógł: 1
|
ipIV napisał(a): Po tym jak się nauczyłem zdejmować poduszkę uważam robienie dziur w kierownicy za najgorszy sposób  śrubokręt zegarmistrzowski płaski 3mm, 1 min i poduszka w rękach bez robienia żadnych dziur. u Szamana próbowaliśmy z ciekawości sposobu "na dziury" bo dziury już były i tak wcześniej zrobione... nie szło  Najłatwiej i najszybciej płaskim śrubokrętem 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
ownestyle |
#792467 Wysłany:
05 Sty 2016, 15:39; Temat postu: Re: Demontaż poduszki powietrznej , Wymiana kierownicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Bieszczady / Rzeszów Rejestracja: 26 Sie 2011, Posty: 181
|
jakim kluczem odkręcić kierownicę?
EDIT: Dobra już mam - Torx 50
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|