|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 13:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
inspiron83 |
#221283 Wysłany:
21 Lut 2009, 19:53; Temat postu: ucieka plyn |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
witam.
po jezdzie gdy auto stoi slychac spod maski syczenie..i stojac twarza do maski auta w lewym rogu kolo kola zaczyna kapac woda...pokapie troche i przestaje....temperatura podczas jazdy nie wzrasta...chlodnica strzelona?...jak tak to tylko wymiana?pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
mateusz17 |
#221527 Wysłany:
22 Lut 2009, 03:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#223131 Wysłany:
26 Lut 2009, 19:39; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
kapie stojac twarza do auta po lewej(strona pasazera)w samy rogu jak by pod chlodnica na karoserie i pozniej na glebe...czesto po jezdzie przez chwile slychac syczenie...
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#223142 Wysłany:
26 Lut 2009, 19:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#223143 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#223145 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:04; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
kurde tylko to nie kapie z pompi bo wycieka tak jak by z pomiedzy karoseri a chlodnicy na blache karoserki pod chlodnia i na ziemie
[ Dodano: 26 Lut 2009 20:04 ]
dodam ze to jest tak po uruchomieniu silnika jak koncze jezdzic gasze silnik slychac lekkie syczenie robi sie plamka i ubywa moze z 50ml
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#223152 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#223160 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:19; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
teraz patrzylem plama jeste ewidentnie obok pompy wodnej a poza tym tak jak pisalem to wycieka jak by miedzy chlopdnica a karoseria...tylko dlaczego po jezdzie scieknie przestanie...dwa dni nie jezdze nie cieknie...jak sie tylko rusze...ucieka troszke i trzeba dolewac
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#223165 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
nie wiem czy dobrze to mowie ale z tego co wiem to fiaciki maja krazenie plynu pod cisnieniem czy jakos tak ... jak silnik odpalony to w komorze z ciecza chlodzaca robi sie podcisnienie zeby lepiej krazyl plyn.. jak wylaczysz silnik nadal jest to podcinienie . jak masz dziurke to przez ta dziure ono wypycha plyn.. jak nie odpalasz go to wypycha tyle ile ma wypchnac i ...juz nie cieknie
inspiron83 napisał(a): dwa dni nie jezdze nie cieknie...jak sie tylko rusze...ucieka troszke i trzeba dolewac
pompa wody i pasek rozrzadu do wymiany:) jak bedziesz robil to sprawdz czy tez z rurki co wchodzi to bloku silnika nie jest przegnita. znajomy z
ASO fiata powiedzial mi ze punciaki wlasnie bardzo czesto chorowaly na ta rurke
_________________ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/49871
Oko za oko, ząb za ząb, a czemu d*** za pieniądze?
http://fiatpunto.com.pl/post199324.html#199324 <- Mój Kropeczek
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#223171 Wysłany:
26 Lut 2009, 20:46; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
pompa wody do wymiany???ale z niej nie cieknie...
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#223192 Wysłany:
26 Lut 2009, 21:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#223193 Wysłany:
26 Lut 2009, 21:19; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
wiem ze to cieknie jak z pod chlodnicy plamka nie jest ani pod pompa ani tym bardziej w okolicach silnika
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#223649 Wysłany:
28 Lut 2009, 12:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
Wjedz autkiem na kanał i zobacz od spodu chłodnice tzn chlodnica nie jest cala aluminiowa tylko łączona z plastikiem i zobacz na tych łączeniach czy nie masz nalotu bo w tych miejscach lubi ona korodować.
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#223885 Wysłany:
01 Mar 2009, 01:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#225478 Wysłany:
05 Mar 2009, 19:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
a no nalotu nie musi byc ale jesli ma płyn to jakis slad bedzie no chyba ze woda. A czym chcesz dmuchac? no u mnie puszczala tyle co nic a raczej po rozgrzaniu plyn powoli powoli parowal sobie z drobnej nieszczelnosci.
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#236544 Wysłany:
05 Kwi 2009, 16:58; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
chlodnica ciekla przerdzewiala cala od strony pompy wody
teraz natomiast cieknie mi po drugiej stronie w okolicach zbiornika spryskiwaczy tak pomiedzy zbiornikiem a silnikiem...ubywa plynu,.....skad moze cieknac...dokrecilem opaske co jest na rurce co wchodzi do silnika...ale dalej ucieka...o tyle dziwne ze raz cieknie ...a pozniej przez kilka dni nie....pomocy!
[ Dodano: 05 Kwi 2009 16:58 ] sprawdzilem to dokladnie cieknie z wezyka od spryskiwaczy...dmuchalem w zbiornik i zaczelo cieknac..cieknie na takim łaczniku plastikowym okragly ksztalt..po co ten łacznik??normalnie jak by ktos przecial wezyk i wstawil taka plastikowa łączke...i z tego cieknie
a co do ubywajacego plynu ze zbiornika cieczy chlodzacej...co moze byc przyczyna??uszczelka pod glowica jest ok...
a czy po wymianie chlodnicy moze ubywac plynu tzn...czy uklad moze potrzebuje dolewania po wmianie chlodnicy..prosze o odpowiedz
|
|
Góra |
|
|
cuspis |
#236566 Wysłany:
05 Kwi 2009, 17:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno Rejestracja: 01 Lip 2007, Posty: 489
|
U mnie też jest taki łącznik (kazdy go ma przecież to zwykły zaworek zwrotny , ktory zapobiega cofaniu sie płynu z powrotem do zbiorniczka)i też z niego ciekło ja po prostu wymieniłem ten zaworek (kupiłem w zwykłym motoryzacyjnym) przy okazji uciołem po 5 mmm z każdej strony tego węzyka i przestało ciec po prostu wężyk się był rozszerzony przy tym łączniku. Jeżeli chodzi o ubywanie płynu to prawidłowo wymieniona chłodnica (tzn. szczelnie założona i odpowietrzony układ) nie ma prawa powodować ubytków płynu. Może ciec np.przy pompie wody, może nagrzewnica przecieka. Przy kazdym łączeniu układu może ciec. Należy najpierw sprawdzić czy układ jest szczelny i jest dobrze odpowietrzony.
_________________ Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008
Ostatnio edytowany przez cuspis, 05 Kwi 2009, 17:33, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
AF |
#236567 Wysłany:
05 Kwi 2009, 17:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
1. Te plastikowe elementy to zaworki zwrotne, zapobiegające cofaniu się płynu.
Generalnie można wywalić, ja wyrzuciłem, bo ciekło i nie widzę różnicy.
2. Po założeniu nowej chłodnicy układ trzeba odpowietrzyć.
Po odpowietrzeniu i uzupełnieniu do właściwego poziomu płynu nie powinno ubywać.
Upewnij się czy nie ma wycieków podczas pracy silnika na wyższych obrotach.
Tak miałem w CC- w chłodnicy była malutka dziurka i ciekło tylko jak silnik działał
Po wyłączeniu silnika nic nie było widać.
@cuspis: razem pisaliśmy, ale jaka jednomyślność
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#236580 Wysłany:
05 Kwi 2009, 18:10; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
nigdzie nie wycieka:(..uklad sie nie zapowietrza swiece czyste...korek od oleju bez nalotu wskaznik temperatuu nie szaleje..jak dochodzi do polowy zalnacza sie wentylatr i tem.spada...wiec gdzie jest plyn??:(
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#237270 Wysłany:
07 Kwi 2009, 10:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
inspiron83: ja mam to samo i tę samą zagwozdkę Oczywiście, jeśli płynu nie ma, to stanie w korku kończy się skokiem temperatury w czerwone pole. Kurcze, najgorsze, że nigdy nie mam dość samozaparcia, żeby się za to zabrać (i np. rozebrać konsolę, żeby sprawdzić, czy aby nagrzewnica nie ciece)...
|
|
Góra |
|
|
inspiron83 |
#237494 Wysłany:
07 Kwi 2009, 21:04; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 25 Wrz 2008, Posty: 54
|
a moze i to z nagrzewnicy... ?? bo jak otwieram ogrzewanie na maxa to czuc taki smrud ...ciezko go opisac poprostu powietrze robi sie jak by ciezkie w kabinie.....wiec moze to nagrzewnic u mnie tez siedzi.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|