You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 01 Maj 2024, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #224459 Wysłany: 02 Mar 2009, 20:55; 
 Temat postu: IC w Punto mk 1 1,7 td
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Rejestracja: 29 Sie 2008,
Posty: 19
Witam, mam takie małe pytanie odnośnie punto 1,7 td wersję 73 KM. Czy można do niego założy intercooler z Punto 2 1,9 td? I jakie ewentualne kożyści to przyniesie?

Wielkie dzięki za odpowiedzi.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #267067 Wysłany: 22 Cze 2009, 20:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Koszt IC byłby wysoki, gdyż musiałbyś przerabiać cały układ chłodzenia... Jak masz jakieś info daj znac ja swoje tez chce podłubać :mrgreen:

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267352 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
Pewnie, że się da:D http://www.puntotd.com/tuning.html Ogólnie to ciekawa strona tylko szkoda, że po włosku...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267404 Wysłany: 23 Cze 2009, 21:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Aż dziw mnie nierze, że nikt w PL tego nie robił w kropce z klekotem :E

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267477 Wysłany: 23 Cze 2009, 23:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
Na bank ktoś tak modził Punciaka w Polsce... Może nie zna tej strony albo coś :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267598 Wysłany: 24 Cze 2009, 10:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Ja dzisiaj jadę do szpeców od diesli i zobaczymy co ciekawego mi powiedzą ;] Pewnie 40 hp za 10 tysi :mrgreen:

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267685 Wysłany: 24 Cze 2009, 16:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
nie wiem ile może ic dać koni w punto td ale w Peugeot 307 daje 20km różnicy pomiędzy wersją z i bez :wink:

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267701 Wysłany: 24 Cze 2009, 17:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 103
Ogólnie to o ile dobrze pamiętam punto td to soft turbo. Dołożenie IC, podniesienie ciśnienia pompy i można sporo ugrać. Znam setup silnika 1.4td uno, ale tam był seryjnie intercooler i to auto miało koło 90km, a zwijało się bardzo dynamicznie i zapitalało przyjemnie. :wink: Do tego jeszcze odpowiedni wydech i można latać.

_________________
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
http://www.ets-performance.pl

Kanal YT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267722 Wysłany: 24 Cze 2009, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
Silnik 1,4TD z Uno miał baaaardzo podobne parametry do 1,7TD z Punto. Też około 70 koni i 130Nm.

Samo dołożenie intercoolera niezbyt wiele da. Żeby było czuć efekty trzeba by zwiększyć ciśnienie doładowania i dawkę na pompie wtryskowej.

W 1,7TD ciśnienie doładowania oryginalnie wynosi około 0,7 bara. O ile dobrze pamiętam siedzi tam Garrett t2 a więc jest w stanie dmuchnąć ponad 1- 1,2bar więc zabawa może być.

Według mnie spokojnie można by wycisnąć z 1,7TD około 90KM i jakieś 160-170Nm i to bez narażenia na zbyt szybkie zużywanie się silnika.

Koledzy z forum vw z golfa II 1,6TD spokojnie wyciskają 100km i około 180-200Nm bez zmian w osprzęcie silnika.
Z tego co wiem najlepszym wynikiem jest 173KM i ponad 250Nm ( z 1,6TD), ale już raczej dużo przerabiane było.

edit:

Szukałem i znalazłem :E
1,4TD :
72 KM
131 Nm

1,7 TD
71KM
134Nm

1,9TD
101KM
200Nm

oczywiście były różne wersje tych silników.

Dziwi mnie to, dlaczego do punta nie wsadzali 1,4TD może bardzo awaryjny był? :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267728 Wysłany: 24 Cze 2009, 19:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Dzisiaj rozmawiałem z Panem od diesli...
Wstawisz IC- będzie duży lag (turbodziura)
Miejsca jest mało :E
Nie będe się rozpisywał bo wniosek jest jeden- nie to auto do modów - niestety.
Da sie to prawda ale koszta przekroczą wartości auta, mówimy to oczywiście o profi robocie. Ja odpuszczam swój.
Odmuliłem go 2" calowym przelotem i tyle.

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267742 Wysłany: 24 Cze 2009, 20:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
Lag będzie, to prawda, ale można go zminimalizować montując MBC i zwiększając ciśnienie doładowania.
Pisałem bodajże w innym temacie o tuningu 1,7TD że przy małych modach intercooler nie ma sensu. Przy większych modach jest konieczny montaż IC, chociażby ze względu na temperaturę powietrza które jest wtłaczane do cylindrów. Im zimniejsze tym lepiej :P



Image
tak wygląda połączenie turbiny z kolektorem dolotowym w 1.7TD. Ciężko będzie wsadzić tam2 kolanka żeby jakoś wsadzić intercooler ale jak Włosi wsadzili to Polacy tym bardziej dadzą radę;] w końcu Polak potrafi.

Do osiągnięcia tych chociażby 80-90KM i 150-170Nm nie będzie potrzebny intercooler. Bez niego też da rade.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267751 Wysłany: 24 Cze 2009, 21:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Ja spasowałem u siebie naprawdę...aczkolwiek....
Chętnie zoabcze jak ktos pogrzebie puntolota w klekocie :D
i będzie objeżdzac te 90-tki tdi`kowskie :mrgreen:

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267756 Wysłany: 24 Cze 2009, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
:] Poczytaj na forum vw o podkręcaniu dawki na pompie paliwa i zrób mały teścik:] przekręcisz lekko o 1/8 obrotu i zobaczysz, że to wciąga:]

Nie wiem czy punto ma mechanizm LDA w pompie, ale jak by miał to łatwo można poprawić fabrykę. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547


Ogólnie to 1,7TD jest fabrycznie zdławiony. 70koni z 1,7 to nie jest dobry wynik jak tyle samo wyciągneli z 1,4. Wersja 60 konna to w ogóle jakieś nieporozumienie. Wychodzi ze z 60konnej wersji wyciągęli niesamowite 35koni z litra pojemności. Przy 1,4 jest to 50 koni. Jak by z 1,7 wyciagnęli też 50 koni z litra to miałby 85koni, a to już jest coś.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267760 Wysłany: 24 Cze 2009, 21:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Hmmm sęk w tym, że puszcza dymek...a po podkręceniu to będzie mały hitler :mrgreen:

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267761 Wysłany: 24 Cze 2009, 21:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
Kupujesz MBC z allegro za 80zł podkręcasz ciśnienie do około 0,9 bara i czujesz różnice;]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267767 Wysłany: 24 Cze 2009, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
A praktykował to już ktoś?!

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267805 Wysłany: 25 Cze 2009, 00:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 103
POCIESZNY napisał(a):
Dzisiaj rozmawiałem z Panem od diesli...
Wstawisz IC- będzie duży lag (turbodziura)
Miejsca jest mało :E
Nie będe się rozpisywał bo wniosek jest jeden- nie to auto do modów - niestety.
Da sie to prawda ale koszta przekroczą wartości auta, mówimy to oczywiście o profi robocie. Ja odpuszczam swój.
Odmuliłem go 2" calowym przelotem i tyle.


T2 + IC nie będzie generowało dużego laga, w szczególności jeśli zrekompensujesz to mbc. W 1.4td też było T2 i był IC seryjnie, laga nie było.
To turbo jest malutkie i super się nakręca, wystarczy zobaczyć mapy kompresora i turbiny vs. przepływy w 1.4 czy 1.7td. Tak jak wcześniej kolega wspomniał 1 - 1,1b spokojnie załaduje.
Ja szczerze polecam takie mody - naprawdę poczujesz przyjemność z jazdy traktorem. Pierwszy krok już zrobiłeś - śmiało dalej :wink:
Co do miejsca - zobacz jak wygląda pod maską w GT z klimą, większym turbo i dużym IC. Tam można mówić o małej ilości miejsca. :wink:
Żeby było dogodniej przy turbinie, to możesz sobie obrócić dowolnie muszlę kompresora, żaden problem. IC możesz wrzucić z gt, będą seryjne mocowania.
Gdybym miał klekota to już by latał i zjadał tdi.
Btw. jakiego koloru dymek i kiedy?

_________________
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
http://www.ets-performance.pl

Kanal YT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267832 Wysłany: 25 Cze 2009, 09:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
POCIESZNY napisał(a):
A praktykował to już ktoś?!


Ja praktykowałem z kumplem w jego golfie III 1,9TD.

Ten silnik fabrycznie został zamulony. 75koni z 1,9... Zrobili to specjalnie, żeby jednostki TDi miały lepsze wejście na rynek.

Wsadziliśmy boost pina z 1,6TD, ustawiliśmy większe ciśnienie na MBC i lekko podkręciliśmy dawkę. Przy spokojnej jeździe nie widać znacznego skoku zużycia paliwa. Raz pali 0,5l/100km więcej niż poprzednio, a raz trochę mniej. Zależy jak się jeździ. Silnik teraz lepiej ciągnie na niskich obrotach, nie trzeba go wysoko kręcić żeby jechał. Poprawiła się elastyczność na wyższych biegach, turbina szybciej pompuje powietrze. W oryginale od 0 do 100 przyspieszał w jakieś 15sekund, po poprawieniu fabryki urwaliśmy 2-3 sekundy. Teraz 0-100 robi w 12-13. Nie jest to jakiś potwór, ale czuć, że lepiej się jeździ. Silnik zbyt wiele na żywotności nie straci, a właściciel zyska :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267834 Wysłany: 25 Cze 2009, 09:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
dj_o napisał(a):
POCIESZNY napisał(a):
Dzisiaj rozmawiałem z Panem od diesli...
Wstawisz IC- będzie duży lag (turbodziura)
Miejsca jest mało :E
Nie będe się rozpisywał bo wniosek jest jeden- nie to auto do modów - niestety.
Da sie to prawda ale koszta przekroczą wartości auta, mówimy to oczywiście o profi robocie. Ja odpuszczam swój.
Odmuliłem go 2" calowym przelotem i tyle.


T2 + IC nie będzie generowało dużego laga, w szczególności jeśli zrekompensujesz to mbc. W 1.4td też było T2 i był IC seryjnie, laga nie było.
To turbo jest malutkie i super się nakręca, wystarczy zobaczyć mapy kompresora i turbiny vs. przepływy w 1.4 czy 1.7td. Tak jak wcześniej
kolega wspomniał 1 - 1,1b spokojnie załaduje.
Ja szczerze polecam takie mody - naprawdę poczujesz przyjemność z jazdy traktorem. Pierwszy krok już zrobiłeś - śmiało dalej :wink:
Co do miejsca - zobacz jak wygląda pod maską w GT z klimą, większym turbo i dużym IC. Tam można mówić o małej ilości miejsca. :wink:
Żeby było dogodniej przy turbinie, to możesz sobie obrócić dowolnie muszlę kompresora, żaden problem. IC możesz wrzucić z gt, będą seryjne mocowania.
Gdybym miał klekota to już by latał i zjadał tdi.
Btw. jakiego koloru dymek i kiedy?


Czarno Bracie czarno :twisted:
Tak troszkę przy tzw. "pędzlu w podłoge" :wink:
Czyli reasumując... MBc nabywam z allegro podkręcam dawke paliwa i latam :>

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267844 Wysłany: 25 Cze 2009, 10:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 125
No smoke-no joke :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268938 Wysłany: 29 Cze 2009, 21:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Witajcie. MBC zamówione, wskaźnik turbo również :mrgreen:
Zabawki przyjdą będziemy grzebać :)
Pytanie - gdzie w 1.7 TD jest regulacja dawki paliwa :?: :!:

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268955 Wysłany: 29 Cze 2009, 22:18; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
POCIESZNY: nie wiem czy dobrze rozumiem z książki fiata, ale chyba gdzieś na pompie wtryskowej.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #269051 Wysłany: 30 Cze 2009, 12:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Dzięki Stax :D A dałoby radę jakieś foto zrobić i wrzucić żebym wiedział lepiej :>

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #269095 Wysłany: 30 Cze 2009, 15:54; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Heh, teraz jestem znowu bez książki, w czwartek wieczorem zeskanuje te strony, chyba, że ktoś ci to wcześniej zeskanuje ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #269123 Wysłany: 30 Cze 2009, 18:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71
Rejestracja: 06 Gru 2007,
Posty: 305
Będę bardzo wdzięczny :D

_________________
PIERWSZY W POLSCE PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY O TEMATYCE MOTORYZACYJNE - REDAGUJĘ ;)
http://automobilism.pl ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN

NIE WAŻNE CZYM JEŹDZISZ, WAŻNE KIM JESTEŚ

ITALIAN LOVER
BYŁ: Punton by Pocieszny: topic4962.html
BYŁA: ROADRUNNER 156 SW 2,4: http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_b ... eszny.html
JEST: Resuscitation STICKERFLOCK GT post541042.html#p541042
Robi się robi...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO