You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 23 Kwi 2024, 16:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #262260 Wysłany: 06 Cze 2009, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Lis 2008,
Posty: 29
Thomas napisał(a):
Bober88 napisał(a):
BMW ma V12 bardziej dla prestiżu niż dla mocy.

nie tylko prestiz czy moc .... zywotnosc wieksza, o kulturze pracy juz nie wspomne ... w ogole sama praca silnika ... 2 cylindry nie maja startu jak mowie nawet do 3 ... co to za praca tego silnika,a wyrownowazenie pracy wcale nie poprawi samej idei silnika 2 cylindrowego ,ktory chcac nie chcac jest tak zrobiony,ze wykorbienie wypada co 180 stopni i tego sie nie zmieni ... a to juz nie wplywa dobrze na prace ... do waga nie jest rozlozona tak aby temu sprzyjala ... dlatego im wiecej cylindrow tym lepiej, tym praca plynniejsza i sama kultura .... itp ...
ogolnie 2 cyl dla mnie to juz co jak co ale powrot do przeszlosci i to mi sie nie podoba,a oszczednosci niech sobie wsadza .... wole miec 4 cyl i taka sama moc bez T nic male go... z 2 cyl i T ....

A czy ja powiedziałem że dwucylindrówki są dobre?
Da się je po prostu zrobić tak, żeby mniej więcej (z naciskiem na mniej) podrabiały czterocylindrowe.
Ja osobiście dwucylindrowca bym w życiu nie kupił, a przynajmniej samochodu z takim silnikiem?
Mam CC 700 (ja go nie kupiłem) i wiem, że to nie jest lekka różnica -to jest przepaść!(sprawdzałem na zasadzie CC pusty, fiesta mk3 1.1 obciążona - mniej więcej podobne osiągi, ale elastyczność i kultura pracy to inne planety)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #262262 Wysłany: 06 Cze 2009, 20:18; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Bober88 napisał(a):
A czy ja powiedziałem że dwucylindrówki są dobre?

nie do konca,ale tak troche wywnioskowalem,ze zle nie sa :P
Bober88 napisał(a):
Mam CC 700 (ja go nie kupiłem)


siostra miala,jezdzilem nim kilka tys tez, nie przemawia do mnie i nie chodzi o moc .... tak samo maluch ma podobnie .... ogolnie kazdy silnik,im ma mniej cylindrow tym praca takiego silnika lepsza nie bedzie niezaleznie od tego jakich przeciwwag by tam nie wstawili ... i tak pozostanie to nadal 2 cylindry , a do tego jak ma jeszcze T to w ogole ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262263 Wysłany: 06 Cze 2009, 20:19; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
Cytuj:
pewnie silniki dwucylindrowe będą i tak zarezerwowane dla segmentu pandy, a GP będzie miał swoje czwórki.Dlaczego?
-moce 0.9 M-air: 65; 80; 90; 105-108(różnie podają)
-moce 1.4 M-air: 105; 135; 165
Wychodzą dwa silniki z taką samą mocą...
Czyli jeden do aut mniejszych (segment A), a drugi do segmentu B i C
BMW ma V12 bardziej dla prestiżu niż dla mocy.


Ciekawe co Abarth na to. W końcu lepiej mieć chyba 1.4 165KM, niż Abartha (bodajże 155 KM) :roll:
Co do CC 700 może i jest mułowate, ale bardzo mi przypadł do gustu, do dziś żal, że zostało sprzedane.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262266 Wysłany: 06 Cze 2009, 20:34; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
domin45670 napisał(a):
W końcu lepiej mieć chyba 1.4 165KM, niż Abartha (bodajże 155 KM) Rolling Eyes

heh :E tego bym nie powiedzial ;) wole miec 155 KM i 4 cylindry niz jakies 1.4 i 2 cylindry :E wole miec slabszy samochod,ale z wieksza liczba cylindrow ;) ja bym na to tak nie patrzyl ;)

[ Dodano: 06 Cze 2009 20:34 ]
ja ogolnie podkresle to tak : Fiat gorszego dziadostwa nie mogl zrobic dla siebie :/ ale zrobil ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262271 Wysłany: 06 Cze 2009, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Lis 2008,
Posty: 29
Thomas napisał(a):
domin45670 napisał(a):
W końcu lepiej mieć chyba 1.4 165KM, niż Abartha (bodajże 155 KM) Rolling Eyes

heh :E tego bym nie powiedzial ;) wole miec 155 KM i 4 cylindry niz jakies 1.4 i 2 cylindry :E wole miec slabszy samochod,ale z wieksza liczba cylindrow ;) ja bym na to tak nie patrzyl ;)

[ Dodano: 06 Cze 2009 20:34 ]
ja ogolnie podkresle to tak : Fiat gorszego dziadostwa nie mogl zrobic dla siebie :/ ale zrobil ....

1.4 M-air 165 to ma być silnik abartha t-jet tylko ze zmienioną głowicą.
Mógł zrobić i zrobił - sprzedał za bezcen boschowi TDI, a teraz wiara się się podnieca co to nie szmelcwagen i jakie genialne silniki(ale zapowiadany 1.2TSI na pewno będzie lepszy od 0.9 M-air)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262275 Wysłany: 06 Cze 2009, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Bober88 napisał(a):
sprzedał za bezcen boschowi TDI

troszkę pokręcileś Fiat jako pierwszy zaprezentował diesla w osobówce z bezpośrednim wtryskiem paliwa (croma I silnik 1,9 TurboD.i.d.) ale niestety przy produkcji systemów zasilania musisz znaleźć partnera strategicznego który to wszystko wykona. Tak też było z common-railem prawie 10 lat później. W Fiacie zaprojektowano w teorii wtrysk zasobnikowy ale wykonać go w praktyce potrafił wtedy bosch.

Ogólnie też nie jestem zwolennikiem mniejszej ilosci niż 4 cyl ale nie patrzmy przez pryzmat awaryjnych CNQ700 (szczególnie w wersji z gaźnikiem aisan właściciele wiedzą o co chodzi :wink: ) Generalnie silniki multiair szczególnie wersje 4cyl bardzo mnie ciekawią. Dziwię się że to właściwie pierwsza tak innowacyjna konstrukcja po słynnym "valvetronic" BMW stosowanym już w 2001


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262288 Wysłany: 06 Cze 2009, 22:18; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
krzysiek_pere napisał(a):
Generalnie silniki multiair szczególnie wersje 4cyl bardzo mnie ciekawią.

4 cyl to juz tak,ale 2 to juz przesada i zejscie nie na ta droge co trzeba ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262315 Wysłany: 06 Cze 2009, 23:32; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Thomas napisał(a):
ale 2 to juz przesada i zejscie nie na ta droge co trzeba ...

Ja bym sugerował wstrzymanie się z opiniami do czasu aż pojawią się na drogach ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262319 Wysłany: 06 Cze 2009, 23:47; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Ja bym sugerował wstrzymanie się z opiniami do czasu aż pojawią się na drogach Wink

nie wstrzymuje sie z tymi opiniami,gdyz oceniam sam silnik pod wzgledem tego jaki jest ... a jest 2 cylindrowy i to mi sie nie podoba ... dlatego w tym momencie :rzygi: takie mam zdanie .... za to co robia ...
nie chodzi o to czy to bedzie szybkie czy nie ... ale o sam fakt wykorzystania 2 cylindrow :!: :!:

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262329 Wysłany: 07 Cze 2009, 00:59; 
 Temat postu:
Mnie w tych silnikach tylko martwi to, że będą tak naszpikowane udziwnieniami i elektroniką że szok, a znając włoską precyzję choroba wieku dziecięcego będzie przewlekła...


Góra
  
 
 
 Post #262336 Wysłany: 07 Cze 2009, 04:36; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Bober88 napisał(a):
pewnie silniki dwucylindrowe będą i tak zarezerwowane dla segmentu pandy, a GP będzie miał swoje czwórki.Dlaczego?
-moce 0.9 M-air: 65; 80; 90; 105-108(różnie podają)
-moce 1.4 M-air: 105; 135; 165
Wychodzą dwa silniki z taką samą mocą...
Czyli jeden do aut mniejszych (segment A), a drugi do segmentu B i C


Segment B u Fiata ma mieć moc od 105 KM? :D 105 KM to będzie raczej topowa wersja w np. polskiej ofercie (dziś to 95 KM dla 5d). Podobnie inni producenci będą zaczynac od ok. 70 KM, jak zwykle. To się najlepiej sprzedaje.

[ Dodano: 07 Cze 2009 04:36 ]
Bober88 napisał(a):
(ale zapowiadany 1.2TSI na pewno będzie lepszy od 0.9 M-air)


Już były w prasie testy w nowym Polo. W Polo (zapewne Ibiza i Fabia też) będzę 1.2 60 KM, 1.2 70 KM, 1.4 85 KM i top 1.2T 105 KM).


Ostatnio edytowany przez zoon, 07 Cze 2009, 10:39, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #262369 Wysłany: 07 Cze 2009, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Prędzej 0.9 dostanie GP a 1.4 Bravo.

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262391 Wysłany: 07 Cze 2009, 11:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
mrider napisał(a):
martwi to, że będą tak naszpikowane udziwnieniami i elektroniką że szok, a znając włoską precyzję


Ja bym się raczej martwił stroną mechaniczną tych głowic. Sterowniki i elektronikę robią f-my zewnętrzne (marelli co prawda włoskie ale nazwijmy to z "usług" tej f-my korzysta również volkswagen, PSA, renault) może to być też bosch jak w obecbych 1,4 16V i TJET. W Silniku BMW z systemem valvetronic (zmienny wznios zaworu sterowany silnikiem elektrycznym z masą czujników) też pracuje boschowski motronic.
Poczekamy zobaczymy sam jestem ciekaw :idea:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262613 Wysłany: 08 Cze 2009, 08:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 81
Kiedyś było regułą że diesle klekoczą i nadają się tylko do traktorów. Myślę że współczesna technika pozwala zrobić silniki dwucylindrowe z dostateczną kulturą pracy by nie odstraszyła ona potencjalnych klientów dlatego właśnie fiat zdecydował się na takie rozwiązanie.

Najważniejszym zaś powodem wprowadzenia takiego silnika i największym zyskiem dla fiata z tego tytułu jest spełnianie norm euro w emisji spalin. Normy te są coraz bardziej restrykcyjne i coraz dziwniejszych konstrukcje są potrzebne do ich spełnienia i ciesze się że fiat ma to już z głowy i nie obudzi się z ręką w nocniku jak pewnie będą miały inne marki. Silniki te są z pewnościa bardzo oszczędne kiedy trzeba i mocne kiedy trzeba.

Myślę że fiatowi podczas konstrukcji tych silników jako cel przyświecał wymagania klienta (tylko zachodniego, a nie polskiego, w Polsce człowiek kupuje na co go stać dlatego wielu użytkowników punciaka kombinuje z super superami z allegro bo w głębi duszy chcieli by mieć samochód sportowy którym punto niestety nie jest, na zachodzie zaś ludzie kupują to co chcą i potrzebują), a ludzie potrzebują samochodu który w mieście będzie palił 5 l/100 i nie narobi smogu w centrum ale jak trzeba można nim pojechać do rodziny po autostradach z prędkością 170 km/h bez problemu, nie potrzebują przyspieszenia (nm) bo tylko w Polsce żeby wyprzedzić musisz mieć przyspieszenie na zachodzie wybierasz jeden z kilku pasów autostrady powolutku wyprzedzasz. A żeby dojechać szybko potrzebują mocy (km) by móc trzymać średnią 170 km/h

_________________
Moje Punto


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262622 Wysłany: 08 Cze 2009, 09:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Silvan napisał(a):
Najważniejszym zaś powodem wprowadzenia takiego silnika i największym zyskiem dla fiata z tego tytułu jest spełnianie norm euro w emisji spalin. Normy te są coraz bardziej restrykcyjne i coraz dziwniejszych konstrukcje są potrzebne do ich spełnienia


Jak dla mnie to jest najgorsza paranoja współczesnego świata - ekologia. Jak dla mnie to zabija prawdziwą motoryzację :/ Jeszcze trochę i wogóle znikną silniki spalinowe bo są "be" i będziemy elektrycznymi pralkami jeździć :roll: :cry:

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262641 Wysłany: 08 Cze 2009, 10:28; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Myślę że fiatowi podczas konstrukcji tych silników jako cel przyświecał wymagania klienta (tylko zachodniego, a nie polskiego, w Polsce człowiek kupuje na co go stać dlatego wielu użytkowników punciaka kombinuje z super superami z allegro bo w głębi duszy chcieli by mieć samochód sportowy którym punto niestety nie jest, na zachodzie zaś ludzie kupują to co chcą i potrzebują), a ludzie potrzebują samochodu który w mieście będzie palił 5 l/100 i nie narobi smogu w centrum ale jak trzeba można nim pojechać do rodziny po autostradach z prędkością 170 km/h bez problemu, nie potrzebują przyspieszenia (nm) bo tylko w Polsce żeby wyprzedzić musisz mieć przyspieszenie na zachodzie wybierasz jeden z kilku pasów autostrady powolutku wyprzedzasz. A żeby dojechać szybko potrzebują mocy (km) by móc trzymać średnią 170 km/h

tutaj bym polemizowal ....
ogolny stereotyp ,ze Polak to biedak i na nic go nie stac jest bledny, zreszta widac to po ulicach i samochodach jakie jezdza ....
co do zachodu.. tam tez nie jest tak kolorowo,ze wybiera sobie pas,ktory chce i wszystko gra,tam tez sa korki i problemy z komunikacja , zawsze i wszedzie potrzebny jest moment... im wiekszy tym lepiej tym silnik bardziej elastyczny tez jest .... szczegolnie jezeli uzyskiwany jest juz od niskich obrotow ;) wiec ja sie nie zgadzam z ta wypowiedzia ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262718 Wysłany: 08 Cze 2009, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 81
Nie mówię że w ogóle moment jest niepotrzebny (choć w korku to się w ogóle nie przydaje) tylko że w Polsce są prawie wyłącznie drogi jednopasmowe na których musisz się wstrzelić między jeden a drugi zakręt żeby wyprzedzić traktor i dlatego potrzebujesz 3,5s do setki. Swoją drogą jeżeli w Niemczech na pokonanie 700 KM potrzebujesz lekko jadąc 6,5h to w Polsce trasa Szczecin Lublin to 12h zabawy więc gdybyś jeszcze nie był wstanie wyprzedzić tira to by cię H* strzelił, a na zachodzie jak chwile pojedziesz 90km/h za ciężarówką to nic ci się niestanie.


Nie mówię też że w Polsce to tylko bieda ale przeciętną polską rodzinę nie stać na nowy samochód szczególnie na taki który im by pasował tylko zawsze na jakiś kompromis trzeba iść albo duży albo nowy.

_________________
Moje Punto


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262733 Wysłany: 08 Cze 2009, 15:04; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
tam tez nie tylko sa same autostrady, wlasciwie to ja nie przepadam za autostradami, wole drogi jednopasmowe , przyjemniej mi sie takimi drogami jedzie,a nie,ze wjade na autostrade i nuda ... prosta, gaz w podloge,jeden bieg i tyle... jednopasmowki sa git :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262758 Wysłany: 08 Cze 2009, 16:11; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 15 Paź 2007,
Posty: 3936
Thomas napisał(a):
jednopasmowki sa git

ewentualnie dwupasmówki tzn. takie jak np. do Katowic, Czestochowy :mrgreen:

_________________
Jest :)
Fiat Panda Easy 1.2 8v 69KM
Dacia Logan MCV Laureate 0.9 TCe 12v 90KM
było :/
Fiat Punto Sporting 1.2 16v 80KM
Fiat Bravo Dynamic Sport 1.4 T-Jet 16v 120KM
Fiat Seicento Sound almost Sporting 1.1 8v 54KM
Suzuki SX4 Comfort 1.6 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262927 Wysłany: 09 Cze 2009, 01:47; 
 Temat postu:
Offline
Cesarz Bendzina
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E
Rejestracja: 05 Kwi 2007,
Posty: 2418
Pomógł: 3
ewentualnie dwupasmówki tzn. takie jak np. do Katowic, Czestochowy

mm a szczegolne te fotoradary na niej sa bardzo git:E:E swoja droga tez jestem zupełnym przeciwnikiem 2 garów ale sam system mzoe byc naprawde bardzo ciekawy

_________________
Image

MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262936 Wysłany: 09 Cze 2009, 08:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Mam nadzieję że nie wsadzą 2 garnków do żadnego większego auta niż Panda bo to po prostu nie wypada. Śmiem twierdzić że co by nie zrobili z układem zasilania, elektroniką to jednak nie nadrobią tym braku 2 cylindrów.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263011 Wysłany: 09 Cze 2009, 15:19; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 15 Paź 2007,
Posty: 3936
Cytuj:
mm a szczegolne te fotoradary na niej sa bardzo git

wystarczy najnowsze punkty POI na AutoMapie i radary są już nie straszne :E

_________________
Jest :)
Fiat Panda Easy 1.2 8v 69KM
Dacia Logan MCV Laureate 0.9 TCe 12v 90KM
było :/
Fiat Punto Sporting 1.2 16v 80KM
Fiat Bravo Dynamic Sport 1.4 T-Jet 16v 120KM
Fiat Seicento Sound almost Sporting 1.1 8v 54KM
Suzuki SX4 Comfort 1.6 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263020 Wysłany: 09 Cze 2009, 16:08; 
 Temat postu:
Offline
Cesarz Bendzina
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E
Rejestracja: 05 Kwi 2007,
Posty: 2418
Pomógł: 3
straszne nie ale zwalniac trzeba :P

_________________
Image

MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263021 Wysłany: 09 Cze 2009, 16:12; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Limet napisał(a):
straszne nie ale zwalniac trzeba Razz

nie trzeba,ja myslalem,aby zrobic cos a'la Taxi , przekrecane tablice i po klopocie :)
poza tym robi sie OT ., wiec koniec tego :E

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263156 Wysłany: 09 Cze 2009, 23:09; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
2rotor napisał(a):
Mam nadzieję że nie wsadzą 2 garnków do żadnego większego auta niż Panda bo to po prostu nie wypada. Śmiem twierdzić że co by nie zrobili z układem zasilania, elektroniką to jednak nie nadrobią tym braku 2 cylindrów.
A tam, jeżeli w Skodzie Superb znajdziemy silnik 1.4 TSI, to uważam, że MultiAir w Grande Punto nie będzie niczym szczególnym. Cóż, to jest po prostu postęp, zobaczymy jednak, jaką będzie miał żywotność...

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO