|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 01:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Thomas |
#263159 Wysłany:
09 Cze 2009, 23:15; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
|
|
Cento |
#263182 Wysłany:
10 Cze 2009, 00:01; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
Czyli cztery cylindry w Superbie to również cofnięcie się w czasie ? Przecież japońskie kei-cary mają podobne do Multiairów silniki.
_________________ Moja Vectra.
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#263185 Wysłany:
10 Cze 2009, 00:21; Temat postu: |
|
|
Małe auto - mały silnik, duże auto - duży silnik i tak powinno być.
|
|
Góra |
|
|
zoon |
#263199 Wysłany:
10 Cze 2009, 07:23; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1583 Pomógł: 2
|
Nowy silnik 1.2 turbo 105 KM, który będzie stosowany m.in. jako podstawowy w Passacie, daje w stosunku do dotychczasowego 1.6 105 KM 20% oszczędności w zużyciu paliwa (wg VW). I tak powinno być.
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#263209 Wysłany:
10 Cze 2009, 08:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
K***a... 1,2 w passacie? Toz to juz przegiecie... To co? 1,6 w JEEP CHEROKEE?? To moze pojdzmy dalej... 1,9 w czolgu... Szok...
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#263215 Wysłany:
10 Cze 2009, 09:14; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#263218 Wysłany:
10 Cze 2009, 09:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
A pamiętam jak jeszcze parę lat temu sie ludzie dziwili że w mojej Bravie był taki mały silniczek 1,2 16V.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
daras |
#277467 Wysłany:
05 Sie 2009, 12:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
Petrus12 |
#279015 Wysłany:
12 Sie 2009, 02:59; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Zielona Góra Rejestracja: 20 Gru 2008, Posty: 13
|
Widzę, że Thomas jest bardzo sceptycznie nastawiony do nowych silników ale muszę się zgodzić z Bober88. Takie rzeczy jak wałki wyrównożające siły masowe I rzędu są znane i stosowane od dawna. Zapewniają naprawdę równą pracę silnika. Włożenie do silnika jedne lub dwóch takich wałków może być bardzier opłacalne - o połowę (w stosunku do tradycyjnego silnika 4 cylindrowego) blok silnika, głowica, układ rozrządu i td.
_________________ Długoletni użytkownik Fiatów.
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#279237 Wysłany:
12 Sie 2009, 22:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
zoon napisał(a): Nowy silnik 1.2 turbo 105 KM, który będzie stosowany m.in. jako podstawowy w Passacie, daje w stosunku do dotychczasowego 1.6 105 KM 20% oszczędności w zużyciu paliwa (wg VW). I tak powinno być. 1.2 w Passacie jako podstawa? Hehe... brzmi troche dziwnie. Cos jakby powrot do zrodel, w pierwszym Passacie byl chyba 1.3 jako bazowa jednostka napedowa. Thomas napisał(a): no dobra,ale zejscie na 2 cylindry to juz przegiecie ... na 3 to jeszcze rozumiem,ale 2 !! w zaden sposob, niewazne czym nie da sie zmienic pracy silnika 2 cylindrowego,zawsze pozostana to 2 cyl ... jak juz mowilem,wole 3 lepsza praca silnika !! E tam wielkiej roznicy nie bedzie... 3-cylindrowe TDI juz mozna w Fobii i Polo znalezc i chodzi toto jak traktor. Tez to rowazalem jako alternatywa przy wyborze "Punto czy Fobia". Tak wiec czy trzy czy dwa, jakiejs wielkiej roznicy w kulturze pracy chyba nie bedzie. Trzeba zobaczyc jak to bedzie wygladalo w praktyce, na razie tak sobie gdybamy... 2rotor napisał(a): A pamiętam jak jeszcze parę lat temu sie ludzie dziwili że w mojej Bravie był taki mały silniczek 1,2 16V.
No szalu to nie bylo z tym silnikiem w Bravie chyba... To zdajesie ten sam silnik ktory siedzial w Punto i chyba w Palio Weekend?
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|