You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Kwi 2024, 11:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 
 Post #263159 Wysłany: 09 Cze 2009, 23:15; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Cóż, to jest po prostu postęp, zobaczymy jednak, jaką będzie miał żywotność...

jezeli chodzi o sam system to ok,ale nie o 2 gary bo to nie zaden postep a cofniecie sie w czasie ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 

 
 Post #263182 Wysłany: 10 Cze 2009, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Czyli cztery cylindry w Superbie to również cofnięcie się w czasie ? Przecież japońskie kei-cary mają podobne do Multiairów silniki.

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263185 Wysłany: 10 Cze 2009, 00:21; 
 Temat postu:
Małe auto - mały silnik, duże auto - duży silnik i tak powinno być.


Góra
  
 
 
 Post #263199 Wysłany: 10 Cze 2009, 07:23; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Nowy silnik 1.2 turbo 105 KM, który będzie stosowany m.in. jako podstawowy w Passacie, daje w stosunku do dotychczasowego 1.6 105 KM 20% oszczędności w zużyciu paliwa (wg VW). I tak powinno być.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263209 Wysłany: 10 Cze 2009, 08:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
K***a... 1,2 w passacie? :shock: Toz to juz przegiecie... To co? 1,6 w JEEP CHEROKEE?? To moze pojdzmy dalej... 1,9 w czolgu... :hahaha: Szok...

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263215 Wysłany: 10 Cze 2009, 09:14; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Przecież japońskie kei-cary mają podobne do Multiairów silniki.

no dobra,ale zejscie na 2 cylindry to juz przegiecie ... na 3 to jeszcze rozumiem,ale 2 !!
w zaden sposob, niewazne czym nie da sie zmienic pracy silnika 2 cylindrowego,zawsze pozostana to 2 cyl ... jak juz mowilem,wole 3 lepsza praca silnika !!

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263218 Wysłany: 10 Cze 2009, 09:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
A pamiętam jak jeszcze parę lat temu sie ludzie dziwili że w mojej Bravie był taki mały silniczek 1,2 16V.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277467 Wysłany: 05 Sie 2009, 12:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Tu jest opis technologii MultiAir (zdjęcia, filmy):
http://www.fptmultiair.com/flash_multiair_eng/home.htm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279015 Wysłany: 12 Sie 2009, 02:59; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Zielona Góra
Rejestracja: 20 Gru 2008,
Posty: 13
Widzę, że Thomas jest bardzo sceptycznie nastawiony do nowych silników ale muszę się zgodzić z Bober88. Takie rzeczy jak wałki wyrównożające siły masowe I rzędu są znane i stosowane od dawna. Zapewniają naprawdę równą pracę silnika. Włożenie do silnika jedne lub dwóch takich wałków może być bardzier opłacalne - o połowę (w stosunku do tradycyjnego silnika 4 cylindrowego) blok silnika, głowica, układ rozrządu i td.

_________________
Długoletni użytkownik Fiatów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279237 Wysłany: 12 Sie 2009, 22:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
zoon napisał(a):
Nowy silnik 1.2 turbo 105 KM, który będzie stosowany m.in. jako podstawowy w Passacie, daje w stosunku do dotychczasowego 1.6 105 KM 20% oszczędności w zużyciu paliwa (wg VW). I tak powinno być.


1.2 w Passacie jako podstawa? :D Hehe... brzmi troche dziwnie. Cos jakby powrot do zrodel, w pierwszym Passacie byl chyba 1.3 jako bazowa jednostka napedowa. :)

Thomas napisał(a):
no dobra,ale zejscie na 2 cylindry to juz przegiecie ... na 3 to jeszcze rozumiem,ale 2 !!
w zaden sposob, niewazne czym nie da sie zmienic pracy silnika 2 cylindrowego,zawsze pozostana to 2 cyl ... jak juz mowilem,wole 3 lepsza praca silnika !!


E tam wielkiej roznicy nie bedzie... 3-cylindrowe TDI juz mozna w Fobii i Polo znalezc i chodzi toto jak traktor. Tez to rowazalem jako alternatywa przy wyborze "Punto czy Fobia". Tak wiec czy trzy czy dwa, jakiejs wielkiej roznicy w kulturze pracy chyba nie bedzie. Trzeba zobaczyc jak to bedzie wygladalo w praktyce, na razie tak sobie gdybamy...

2rotor napisał(a):
A pamiętam jak jeszcze parę lat temu sie ludzie dziwili że w mojej Bravie był taki mały silniczek 1,2 16V.


No szalu to nie bylo z tym silnikiem w Bravie chyba... To zdajesie ten sam silnik ktory siedzial w Punto i chyba w Palio Weekend?

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO