You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Kwi 2024, 22:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #261584 Wysłany: 04 Cze 2009, 14:20; 
 Temat postu: Silniki MultiAir już w produkcji
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 41496.html

Skoro te silniki trafią do Alfy MiTo, to bardzo prawdopodobne, że trafią też do Grande FL.
Może 1.4 105 KM zastąpi Starjeta a 0.9 w różnych wersjach silniki słabsze?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #261608 Wysłany: 04 Cze 2009, 15:12; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
No no... wyobraźcie sobie teraz miny ogolonych głów w bmw, gdy na światłach podjeżdża jakiś Fiacik, staje obok i robi tsssssst :twisted:
Natomiast bardziej na poważnie: to dobrze, że rozwój silników Fiata zmierza ku większej oszczędności (paliwa), uzyskując przy tym większą moc. Tak się powinno robić od zawsze, ale widać, że w końcu jakiś koncern się ocknął. Zapowiada się całkiem niezła przyszłość :)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261611 Wysłany: 04 Cze 2009, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
ale silnik 0.9 i T :? :( plakac sie chce .....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261651 Wysłany: 04 Cze 2009, 17:07; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Thomas napisał(a):
ale silnik 0.9 i T :? :( plakac sie chce .....


mały i niepozorny :E , wyobraź sobie miny tych którym odjedziesz :)

tylko ciekawi mnie ile mocy by z niego wycisnęli

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261652 Wysłany: 04 Cze 2009, 17:11; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
stawiam na 60 KM :>

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261661 Wysłany: 04 Cze 2009, 17:38; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
domin45670 napisał(a):
stawiam na 60 KM Smile

wiecej bedzie na pewno .... ale ciekawe jak z trwaloscia ... poza tym ma T :? nie powiem bo tez bym chcial w 1.1 miec T,ale im bardziej o tym mysle tym bardziej mi sie odechciewa ...

[ Dodano: 04 Cze 2009 17:38 ]
0.9 i T i tylko 60 KM ?? jak CC ze starym silnikiem 899ccm mialo 41KM a silnik chociazby jezdzil w Fiacie 127, wiec juz ma troche lat ... wiec 60KM to zdecydowanie za malo ... min 80KM wydaje mi sie ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261699 Wysłany: 04 Cze 2009, 19:50; 
 Temat postu:
No jeżeli byłoby to tzw. soft turbo, czyli bardziej na moment niż na moc, te 60 KM byłoby całkiem realne, poza tym to 900 jest 2-cylindrowe, a nie cztero jak to było w CC i SC.


Góra
  
 
 
 Post #261701 Wysłany: 04 Cze 2009, 19:52; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Tylko żeby z tym MultiAirem nie było jak z Wariatorami :E

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261703 Wysłany: 04 Cze 2009, 19:53; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
http://www.autoflesz.pl/artykuly/1503,F ... turbo.html
tutaj jest wszystko napisane ... jaka moc itp ...

[ Dodano: 04 Cze 2009 19:53 ]
i tak jak mowilem 80KM to minimum jest !

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261707 Wysłany: 04 Cze 2009, 19:56; 
 Temat postu:
Wyjaśnię spory bo znalazłem jakiś Motor. Napisane jest że 65 koni bez turbo tylko z tym Multiair. Mnie jeszcze ciekawi, czy wsadzą najmocniejszą odmianę tej szlifiereczki do Bravo.


Góra
  
 
 
 Post #261711 Wysłany: 04 Cze 2009, 20:07; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
A multiair nie jest czasem powiązane z turbo? Kurcze, silnik 700 ccm i tyle koni ile teraz mam w 1.2. Po prostu żyleta :twisted:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261750 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 351
domin45670 napisał(a):
Kurcze, silnik 700 ccm i tyle koni ile teraz mam w 1.2. Po prostu żyleta Twisted Evil

Troszke OT; kolega ma astre z silnikiem 1.6 z którego 'wyciąga' 75KM :) (vide kropkowe 1.4 95KM :D). Ba, Warszawa miała silnik 2.1 i 50KM. Idźmy dalej: (cyt. wikipedia) "Pierwszy pojazd dieslowski produkcji firmy MAN był jednocylindrowym gigantem o pojemności niemal 20 litrów, który przy prędkości 172 obrotów na minutę rozwijał moc 15 kW". Technologia... :)

_________________
GP 1,4 16V 95KM Dynamic (grudzień 2008)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261756 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:46; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
a to sa g..o a nie silniki ... ja tam bym w zyciu tego nie chcial ... chociazby CC 704 ccm .. jak to chodzilo, czy tez maluch ?? nie trzeslo czasami ?? co to za praca silnika .... zreszta wystarczy porownac nawet silnik 4 cylindrowy do 6 cylindrow ... jaka roznica w pracy silnika ... im wiecej tym lepiej chodzi, bardziej miekko,rownomiernie ... 2 cyl to ZLO :E

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261758 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:47; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Rodzina 1.4 dla Bravo, Grande, Alfy i Lancii. Rodzina 0.9 (wersje wolnossące 65 KM i 80 KM oraz turbo 105 KM) dla segmentu A (Panda i 500) i podstawowych Grande. Kiedyś z 0.9 powstanie być może nawet 0.7, głównie dla przyszłych, najmniejszych Fiatów (Topolino?).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261759 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:50; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
w ogole po co do 2 cylindrow wracaja ?? lepsze o wiele sa 3 cylindry ,przynajmniej silnik rowno pracuje ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261761 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 351
Thomas napisał(a):
a to sa g..o a nie silniki ... ja tam bym w zyciu tego nie chcial ... chociazby CC 704 ccm .. jak to chodzilo, czy tez maluch ?? nie trzeslo czasami ?? co to za praca silnika .... zreszta wystarczy porownac nawet silnik 4 cylindrowy do 6 cylindrow ... jaka roznica w pracy silnika ... im wiecej tym lepiej chodzi, bardziej miekko,rownomiernie ... 2 cyl to ZLO :E
Nie wiem jak wyglądają w środku te multiairy, ale maluch miał tłoki ułożone po 1 'stronie', a po przeciwnej stronie miał przeciwwagę. Może gdyby tłoki były ułożone po przeciwnych stronach osi wału korbowego praca silnika byłaby kulturalniejsza.

_________________
GP 1,4 16V 95KM Dynamic (grudzień 2008)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261763 Wysłany: 04 Cze 2009, 21:55; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Może gdyby tłoki były ułożone po przeciwnych stronach osi wału korbowego praca silnika byłaby kulturalniejsza.

i tak silnik taki nie bedzie praowal tak rowno jak chociazby 3 cyl ... nie wspominajac o 4 i wiecej ... powinni przejsc na 3 co najmniej a nie schodzic na 2 :/

[ Dodano: 04 Cze 2009 21:55 ]
takie Fiata to ja juz bym w zyciu nie kupil ... niewazne,ze ma 80 czy nawet 100KM z malego silnika,ale to 2 cyl, turbo i na pewno nie tak duza wytrzymalosc ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261770 Wysłany: 04 Cze 2009, 22:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Kurde... Takie 170 kucyckow, to ja bym chcial w swojej kresce... :roll:

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261794 Wysłany: 04 Cze 2009, 23:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Thomas napisał(a):
takie Fiata to ja juz bym w zyciu nie kupil ... niewazne,ze ma 80 czy nawet 100KM z malego silnika,ale to 2 cyl, turbo i na pewno nie tak duza wytrzymalosc ...

nie zarzekaj się :> wszystko zależy od tego jak poradzą sobie z wyważeniem i zawieszeniem silnika. Takie cnq 700 na dobrym oleju robiły 200-300 tys. (wiem z autopsji)

kruger napisał(a):
Może gdyby tłoki były ułożone po przeciwnych stronach osi wału korbowego praca silnika byłaby kulturalniejsza.

nie da się, w konfiguracji dwa tłoki u gory suw pracy będzie co jeden obrót wału, jakby tłoki były po przeciwnych stronach to np suwy pracy byłyby oddalone o pół obrotu wału a więc kolejne półtora to straty- reasumując to by trzęsło :E
Choć teoretycznie da się z sastosowaniem przeciwciężarów więc kto wie ?


Ostatnio edytowany przez krzysiek_pere, 06 Cze 2009, 22:39, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #261799 Wysłany: 04 Cze 2009, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
krzysiek_pere napisał(a):
Takie cnq 700 na dobrym oleju robiły 200-300 tys. (wiem z autopsji)

no dobra,ale nie byly tak zylowane jak to co teraz chca zrobic :> na dobrym oleju :E a to dobre, jakos siostra nie lala nic dobrego zwyklego lotosa minerala , co 12 tys wymiana i jakos ponad 130tys zrobil i wszystko ok bylo i poszedl do zyda :E

ale tutaj jest mniejsze wysilenie ....
poza tym 2 cyl to zawsze 2 i koniec ... nigdy tak nie wywaza jak silnika z wieksza liczba cylindrow ... juz jak mowilem 3 cyl sa o niebo lepsze ....

[ Dodano: 04 Cze 2009 23:19 ]
w 2 cyl wykorbienie jest co 180 stopni w 3 cyl co 120 ... o wiele bardziej rownomiernie rozlozone ... i nie ma tutaj takiej o mowy i takim telepaniu jak w 2 cyl ... w 4 cyl jest co 90, w 6 co 60 itd ... wiec chyba to cos mowi ... nigdy nie wywaza tego tak,zeby nie bylo czuc ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261814 Wysłany: 04 Cze 2009, 23:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Thomas napisał(a):
nigdy nie wywaza tego tak,zeby nie bylo czuc ....

nie nie nie :E
czy ja napisałem że dwa cylindry są lepsze od 4 czy 12 nie
Po prostu da się zrobić tak żeby na fotelu kierowcy nie będzie tego czuć (zawieszenie silnika z tłumieniem olejowym znanym z diesla, odpowiednie wyciszenie, wałki wyrównoważające, odpowiednia konstrukcja bloku silnika i była by bajka :D ), (skutek) a czy tak będzie ? czs pokaże ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261888 Wysłany: 05 Cze 2009, 11:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 748
Pomógł: 5
Thomas napisał(a):
lepsze o wiele sa 3 cylindry ,przynajmniej silnik rowno pracuje ...


Tu bym polemizował :D Miałem Matiza.

Mała pojemność = małemu momentowi obrotowemu co będzie skutkować czętszej zmianie biegów i niskiej ekonomiczności.

_________________
ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V :)<----- Tu ją możesz zobaczyć :D

Fix It Again Tomorrow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262235 Wysłany: 06 Cze 2009, 18:25; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
Thomas napisał:
lepsze o wiele sa 3 cylindry ,przynajmniej silnik rowno pracuje ...


Tu bym polemizował Very Happy Miałem Matiza.

Mała pojemność = małemu momentowi obrotowemu co będzie skutkować czętszej zmianie biegów i niskiej ekonomiczności.

ale tu chodzi o kulture pracy :!: :!: i ta 2 cylindrowego nie ma startu do 3 cylindrow niezaleznie od tego jak go wywaza ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262252 Wysłany: 06 Cze 2009, 19:27; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Lis 2008,
Posty: 29
Da się wyrównoważyć dwucylindrówkę do poziomu silnika czterocylindrowego(wyrównoważone siły masowe pierwszego rzędu).Wystarczą do tego dwa wałki kręcące się w przeciwne do siebie strony z prędkością wału korbowego.
Image
Wadą będzie wtedy tylko szarpanie na bardzo niskich obrotach(1300rpm i jazda pod górę), oraz wolniejsze wchodzenie na obroty niż czterocylindrówki(cięższe koło zamachowe oraz bezwładność wałków).Wszyscy się pytają dlaczego 2 cylindry?Redukcja jednego cylindra(z 4 do 3 - na przykładzie polówki) dała 15%oszczędności.Teraz to jeszcze lepiej wyjdzie - założyć 8 multiarów - 2 na cylinder (nazwijmy tak kompletne moduły do sterowania zaworami) a założyć 4 będzie różnica (tanie to one na pewno nie będą).

[ Dodano: 06 Cze 2009 18:27 ]
pewnie silniki dwucylindrowe będą i tak zarezerwowane dla segmentu pandy, a GP będzie miał swoje czwórki.Dlaczego?
-moce 0.9 M-air: 65; 80; 90; 105-108(różnie podają)
-moce 1.4 M-air: 105; 135; 165
Wychodzą dwa silniki z taką samą mocą...
Czyli jeden do aut mniejszych (segment A), a drugi do segmentu B i C
BMW ma V12 bardziej dla prestiżu niż dla mocy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262256 Wysłany: 06 Cze 2009, 19:47; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Bober88 napisał(a):
BMW ma V12 bardziej dla prestiżu niż dla mocy.

nie tylko prestiz czy moc .... zywotnosc wieksza, o kulturze pracy juz nie wspomne ... w ogole sama praca silnika ... 2 cylindry nie maja startu jak mowie nawet do 3 ... co to za praca tego silnika,a wyrownowazenie pracy wcale nie poprawi samej idei silnika 2 cylindrowego ,ktory chcac nie chcac jest tak zrobiony,ze wykorbienie wypada co 180 stopni i tego sie nie zmieni ... a to juz nie wplywa dobrze na prace ... do waga nie jest rozlozona tak aby temu sprzyjala ... dlatego im wiecej cylindrow tym lepiej, tym praca plynniejsza i sama kultura .... itp ...
ogolnie 2 cyl dla mnie to juz co jak co ale powrot do przeszlosci i to mi sie nie podoba,a oszczednosci niech sobie wsadza .... wole miec 4 cyl i taka sama moc bez T nic male go... z 2 cyl i T ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO