|
Obecny czas: 03 Cze 2025, 18:08
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kodako |
#266540 Wysłany:
20 Cze 2009, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 10 Sty 2008, Posty: 637
|
wczoraj pytałem w ASO o koszt regulacji zaworów
regulacja zaworów 90zł
uszczelka pod pokrywę zaworów 20zł
płytka 16zł
koszt całkowitej regulacji zależy ile będziemy mieć wymienianych płytek
_________________ Stilo 1.9 JTD 80KM 2004
Grande Punto 2009 1.4 77KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nanshan |
#266550 Wysłany:
20 Cze 2009, 23:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 08 Mar 2009, Posty: 15
|
|
Góra |
|
 |
Kodako |
#266829 Wysłany:
21 Cze 2009, 22:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 10 Sty 2008, Posty: 637
|
No myślę, że w każdym ASO ceny powinny być podobne. Ja pytałem w ASO w Żorach
_________________ Stilo 1.9 JTD 80KM 2004
Grande Punto 2009 1.4 77KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#266930 Wysłany:
22 Cze 2009, 14:08; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
magikgliwice napisał(a): hej mi tez mechanik powiedzial że u mnie sa hydraulicznie regulowane ;/ punto takie same 8v - wiec tez nie wiem co myslec  P
Mój to samo powiedział, a warsztat teoretycznie renomowany i polecany 
_________________ Punto II GO!, 1.2, 8V, 2001
|
|
Góra |
|
 |
AF |
#266931 Wysłany:
22 Cze 2009, 14:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
To trzeba było mu powiedzieć, żeby pokazał popychacze hydrauliczne od 1,2 8V 
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#266933 Wysłany:
22 Cze 2009, 14:15; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
No tak, tylko widzisz, jedzie człowiek do takiego warsztatu (bo polecony, bo niby dobrze robią) i takie jajca wychodzą. Naprawdę ciężko dzisiaj znaleźć dobrego fachowca.
_________________ Punto II GO!, 1.2, 8V, 2001
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek_pere |
#266950 Wysłany:
22 Cze 2009, 16:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Adas napisał(a): A wogóle słyszałem od mechanika z ASO co ustawiał mi luz takie cudo, że jak masz LPG, to generalnie luzu się nie reguluje, ponieważ minimalnie zużywa się osadzenie zaworu, przez co się podnosi, więc zrównuje się z żużywającym się wałkiem. No ale, ja bym tu polemizował. Niestety często zawór wydechowy i gniazdo zużywają się na tyle szybko na lpg że luz się zmniejsza, a wtedy zawór nie ma czasu się "wystudzić" o gniazdo i zjawisko kasowania luzu następuje jeszcze bardziej gwałtownie. DaRoN napisał(a): Niech jeszcze jedna osoba to powie - tak, żebym miał co pokazać ojcu, bo ten jest święcie przekonany, że się tego nie robi w silniku 8V.
Tu masz zdjęcie co prawda GP 1,4 8V na którym widać płytki regulacyjne

|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#266981 Wysłany:
22 Cze 2009, 17:09; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#266996 Wysłany:
22 Cze 2009, 18:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|