misiek0905 napisał(a):
witam was i prosze o porade boo slyszalemze po splanowaniu glowicy podocieraniu kanalo i wstawieniu krotszych zaworow mozna podniesc moc do okolo 100 km czy to jest prawda prosze o porady ii jakie moga byc tego koszta
fałsz
zeby uzyskac 100km z wolnossaka naprawde trzeba niezle wydłubac:)
da sie i 130km:)
splanowanie głowicy nic nie daje, daje za to profi obróbka głowicy w profi zakładzie zanjmujacym sie tylko takowymi glowicami
duzo daje:
-odelzenie koła zamachowego na jakies 5000g [ja miałem 4500g] koszt ok 150zł+200 wymiana
-układ dolotowy np by yanek lub weglarski koszt ok 250zł
-układ wydechowy - kolektor wydech rurowy np kałuza lub supersprint 4-2-1 lub 4-1 koszt ok 1000zł + zwiekszenie srednicy wydechu do fi 50 + koncowy przelot o fi 50 koszt ok 200zł
-obróbka głowicy - koszt ok 1000zł
u mnie takie zmiany przyniosły 85km 120nm
dalej mozna wałek rajdowy np catcamsa koszt ok 1000zł do niego program koszt 200-1000zł
i moze to dac 90-100km
dalej zwiekszenie przepustnicy lub załozenie 1 lochy lub 2p kałuzy lub 4p z hajabusa + dalsze strojenie kasa juz spora idzie wtedy...
po zalozeniu 4p mozna dol silnika odelzyc i gore na mega ostrym wałku i wtedy takie 1.2 mozna krecic do 9000obr
i to tyle na temat wolnossacego silnika 1.28v