|
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 13:44
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
yonkyu |
#26531 Wysłany:
01 Cze 2007, 08:49; Temat postu: Dziwne syczenie po otwarciu korka wlewu paliwa |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Cze 2007, Posty: 23
|
koledzy prosba o pomoc... od jakiegos czasu podczas otwierania korka wlewu paliwa slysze dosyc intensywne syczenie. Jakbym uwalnial nagromadzone gazy w baku... domyslam sie, ze cos jest "nie halo" z jakims (czyms) co jest odpowiedzialne za odpowietrzanie... pytanie - czy to cos powaznego, czy to tylko kwestia zatkanego korka (jesli tak to gdzie jest "dzinks" ktory jest odpowiedzialny za odetkanie)... goraca prosba o pomoc... pozdrawiam i dziekuje
punto II FL 1,2/8V - rocznik 2004
|
|
Góra |
|
|
|
|
garys |
#26533 Wysłany:
01 Cze 2007, 08:56; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 520
|
yonkyu napisał(a): Jakbym uwalnial nagromadzone gazy w baku...
No też właśnie, normalna rzecz, u każdego tak jest.
Zawsze będzie jakieś "pssyt".
Chyba że jest to naprawde przerażające syczenie to wtedy można by pomyśleć że coś jest nie tak
Pozdrawiam i witam nowego użytkownika
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#26534 Wysłany:
01 Cze 2007, 09:00; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
mi nic nie syczy
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
yonkyu |
#26536 Wysłany:
01 Cze 2007, 09:04; Temat postu: (...) |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Cze 2007, Posty: 23
|
wlasnie koledzy to syczenie jest raz mniej, a raz bardziej intensywne i tak generalnie (jak pamietam) - ma to miejsce od jakiegos czasu - wczesniej bylo ok...
malo tego (jesli chodzi o skale porownawcza) wczesniej w matizie (ktorym jezdzilem przed kropkiem) w ogole czegos takiego nie bylo...
|
|
Góra |
|
|
Liper |
#26553 Wysłany:
01 Cze 2007, 09:48; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Bytów Rejestracja: 18 Gru 2006, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#26559 Wysłany:
01 Cze 2007, 10:34; Temat postu: |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#26579 Wysłany:
01 Cze 2007, 14:19; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Jakoś nigdy nie słyszałem syczenia...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#26644 Wysłany:
02 Cze 2007, 00:20; Temat postu: Re: Dziwne syczenie po otwarciu korka wlewu paliwa |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
yonkyu napisał(a): koledzy prosba o pomoc... od jakiegos czasu podczas otwierania korka wlewu paliwa slysze dosyc intensywne syczenie.
Hmm... odkad pamietam wszystkie kropki jakimi jezdzilem (i CC zreszta tez) tak mialy ze w momencie otwierania korka bylo slychac sykniecie (pewnie jakies wyrownywanie cisniej). Jedyna ciekawostka bylo to ze w moim obecnym kropku, po wymianie korka z wersji bez kluczyka na zamykany (oryginalny, kupiony u Fiata) syczenie jest znacznie mniej intensywne, ale dalej sie pojawia.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#26645 Wysłany:
02 Cze 2007, 00:25; Temat postu: Re: Dziwne syczenie po otwarciu korka wlewu paliwa |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
ka-8 napisał(a): yonkyu napisał(a): koledzy prosba o pomoc... od jakiegos czasu podczas otwierania korka wlewu paliwa slysze dosyc intensywne syczenie. Hmm... odkad pamietam wszystkie kropki jakimi jezdzilem (i CC zreszta tez) tak mialy ze w momencie otwierania korka bylo slychac sykniecie (pewnie jakies wyrownywanie cisniej). Jedyna ciekawostka bylo to ze w moim obecnym kropku, po wymianie korka z wersji bez kluczyka na zamykany (oryginalny, kupiony u Fiata) syczenie jest znacznie mniej intensywne, ale dalej sie pojawia.
Ja mam fabrycznie zamykany na kluczyk, układ ząbków ten sam co do stacyjki itp... Może Przez zamek korek nie jest do końca szczelny?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#26648 Wysłany:
02 Cze 2007, 00:50; Temat postu: Re: Dziwne syczenie po otwarciu korka wlewu paliwa |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
ipIV napisał(a): Ja mam fabrycznie zamykany na kluczyk, układ ząbków ten sam co do stacyjki itp... Może Przez zamek korek nie jest do końca szczelny?
No, jest szansa... tez pomyslalem o tym, ale troche to dziwne. Moze nie tyle nie jest szczelny ile jego szczelnosc jest mniejsza.
Ale w korku z zamkiem w Punto I tez mi syczalo, tak samo jak w Punto II znajomych. Tyle ze w moim obecnie uzytkowanym IIFL w przypadku korka bez zamka chyba najbardziej bylo to slychac, podobnie zreszta jak w Cinquecento dawnymi czasy.
Wyglada na to ze to normalka, chociaz (i to tez dotyczy wszystkich kropkow jakie uzytkowalem) zawsze jak tankuje to "pistolet" na stacji odbija prawie natychmiast. Trzeba tankowac przekrecajac go o 90-120 stopni zgodnie z ruchem wskazowek zegara zeby nie "odskakiwal" od razu. Cos czuje ze to ma cos wspolnego z nienajlepiej zaprojektowanym odpowietrzeniem zbiornika, ale jak tego dotychczas nie poprawili to chyba nie jest to nic groznego.
|
|
Góra |
|
|
zoon |
#26938 Wysłany:
03 Cze 2007, 23:11; Temat postu: Re: Dziwne syczenie po otwarciu korka wlewu paliwa |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1583 Pomógł: 2
|
yonkyu napisał(a): koledzy prosba o pomoc... od jakiegos czasu podczas otwierania korka wlewu paliwa slysze dosyc intensywne syczenie.
Nie przejmuj się. Po pierwszym wybuchu zbiornika syczenie znika
|
|
Góra |
|
|
Hubi |
#26942 Wysłany:
03 Cze 2007, 23:51; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
Panowie ja miałem taki problem w ładzie 2107 i wiecie co było każdy zbiornik ma układ odpowietrzenia i jak się ten układ zapcha to spalając bęzynę wytwarza się podciśnienie w baku, jak otwieramy wlew to ciśnienie musi się wyrównać, więć najprawdopodobniej masz problem z zapychającą się rurką odpowietrzania baku pozdrawiam
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
|
wojtek1503 |
#28296 Wysłany:
13 Cze 2007, 23:50; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Łomża Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 7
|
Trochę to dziwne ale "Fiat tak ma"-to była odpowiedź ASO na syczenie mojej Kropki. Co więcej: przy tankowaniu dystrybutor zachowywał się jakby zbiornik był pełen. Musiałem chwilę odczekać i dopiero później tankować (gdy Kropek odetchnął). Trochę to dziwne ale tak jest i nawet przyzwyczaiłem się do tego i później nawet nie zgłaszałem tego w serwisie, bo zawsze jak "pan złota rączka" coś podłubał to było jeszcze gorzej
|
|
Góra |
|
|
adi.degora |
#28299 Wysłany:
13 Cze 2007, 23:58; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
Nie no , to ze FL ( a moze 2 też? Nie wiem..) ma problemy z tankowaniem to nie nowosc Jak podjezdzam na jakąś nie-samo-obsługową stacje to zdarzy sie ze człowieczek przy dystrybutorze cos bąknie że jak punto to będą problemy Objawia sie to tak że bena jakby się cofa w rurze, odnotowuje to czujnik w dystrybutorze i odcina pompowanie I tak trzeba nalewac "kropelka po kropelce" zeby się nie cofało Albo wyczaić pod jakim kątem nalezy polewac, tak jak ja
_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a): znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***
|
|
Góra |
|
|
EDi |
#28317 Wysłany:
14 Cze 2007, 07:41; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
a ja zauważyłem że to zależy od stacji a raczej od tego jakie pistolety maja na stacjach, przy niektórych odbija non stop tak że sie nie da tankowac, rozwiązaniem jest przekręcenie pistoletu o 90 stopni,
ja u siebie w mieście tankuje na bp i tam nie mam żadnych problemów, podjeżdzam, wsadzam pistolet do driuryi leje nie muszac go nawet trzymac, odbija jak bak jest pełny, ale i tak jeszcze doleje do okrągłej sumki co by mnie pani w kasie klepakami nie obdarowała bo później kieszenie urywa
_________________ Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty
|
|
Góra |
|
|
robo |
#28466 Wysłany:
15 Cze 2007, 10:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Świętochłowice Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 111
|
ja w swojej kropce mam inny objaw, jak wlewam benzynę do pełna i zamknę wlew paliwa korkiem to słuchać tak choćby "peykanie" hmmm... i nie wiem co to może być
_________________ www.decadence.pl - klub tuningowy
www.spojler.pl - spojlery, zderzaki, progi, brewki, blendny...
Moje auto znajdziesz tutaj www.TwojaFura.pl
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#28695 Wysłany:
16 Cze 2007, 22:24; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
EDi |
#28775 Wysłany:
17 Cze 2007, 20:08; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#28805 Wysłany:
18 Cze 2007, 00:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
EDi napisał(a):
Hehe, z tego co widze to zjawisko jest na tyle powszechne, ze nic tylko zgłosić Fiatowi istnienie problemu jezeli nie sa w stanie sami tego zauwazyc...
Prawde mowiac to dziwi mnie ze przez tyle lat nic nie zrobili z tym, bo pamietam ze jeszcze w Punto I ten problem z "odbijajacym" pistoletem do tankowaniania sie pojawial.
|
|
Góra |
|
|
Adek4100 |
#30741 Wysłany:
29 Cze 2007, 23:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kropka Rejestracja: 03 Cze 2007, Posty: 216
|
Ja w swoim tak nie mam ale wiesz co to nie forum do tego samochodu ale słuzbowy samochód ( OPEL VIVARO 1.9 CDTi) ma tak samo , zbiornik sie zapowietrza , ale w Oplu jest orginalna dziura do zbiornika zakorkowana kiedy zdjąłem ten korek przestało syczeć, kiedys , kiedy jesczze nie wiedziałem co to samochód mi stanął na drodze przez te zapowietrzenie. Panowie czy to też u kolego moze byc prawdopodobnie to co u mnie w oplu?
_________________ http://fiatpunto.com.pl/topic3836.html
|
|
Góra |
|
|
pablo |
#105909 Wysłany:
22 Mar 2008, 12:40; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Lut 2008, Posty: 4
|
Ehhh... panowie... Hubi ma racje. To wina odpowietrzenia. Trzeba je przetkac i bedzie dobrze
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|