|
Obecny czas: 11 Maj 2024, 11:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ka-8 |
#27143 Wysłany:
05 Cze 2007, 16:58; Temat postu: MultiJet i brak paliwa |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Pamietam ze w starych dieslach (np. w Citroenie C15D) jak zabraklo paliwa trzeba bylo po nalaniu zapasu jeszcze odpowietrzyc instalację bo inaczej to mozna bylo sobie krecic rozrusznikiem do wyczerpania akumulatora. Czy w fiatowskich Multijetach tez trzeba taka akcje przeprowadzic przed ponownym rozruchem po wyjechaniu paliwa do zera czy tez juz ten problem nie istnieje i tylko wystarczy zalac, zakrecic rozrusznikiem i jechac?
|
|
Góra |
|
|
|
|
golab |
#27197 Wysłany:
05 Cze 2007, 22:27; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Morąg Rejestracja: 11 Lip 2006, Posty: 1997
|
Odpali bez problemu, bo tu jest elektryczna pompa paliwa.
_________________ Grande Punto 1.4 77KM Energy
5-drzwiowy .:. dziki wąż piaskowy .:. szybki i wściekły!
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#27198 Wysłany:
05 Cze 2007, 22:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
ka-8 napisał(a): wystarczy zalac, zakrecic rozrusznikiem i jechac?
dokladnie tak nie musisz ingerować w silnik i odpowietrzać bo to nei lata 80
_________________ Fiat Punto I SX 1.2 8V 60 KM 5D czarna rakieta
|
|
Góra |
|
|
doggie |
#27653 Wysłany:
09 Cze 2007, 09:42; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 08 Cze 2007, Posty: 38
|
Heh ;-) az wstyd sie przyznac ale 'przypadkiem' to sprawdzilem Po oproznienia zboiornika z ostatniej kropli zgasl i nie odpalil ;/ a do stacji, skoczylem z baniakiem, zalalem i odpalil po 3 krotnym zakreceniu.
Aha... oswiecila mi sie kontrolka 'sprawdz silnik'........ :-/ Po kolejnym odpaleniu kontrolka zgasla.
_________________ Grande Punto Sport 1.9 m-jet 130KM 3d
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#27905 Wysłany:
11 Cze 2007, 00:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
doggie napisał(a): Aha... oswiecila mi sie kontrolka 'sprawdz silnik'........ :-/ Po kolejnym odpaleniu kontrolka zgasla.
A ja wlasnie kilka dni temu mialem okazje dowiedziec sie jak sprawy wygladaja w czasie rozmowy ze znajomym ktoremu udalo sie wyjechac do zera paliwo w Multipli 105 JTD. Mowil ze wystarczylo dolac i auto odpalilo, tylko potem jakas kontrolka od silnika czy od jakiegos filtru mu sie palila... Gosc nie przejal sie szczegolnie, i po paru dniach ponoc kontrolka sama zgasla.
|
|
Góra |
|
|
doggie |
#27934 Wysłany:
11 Cze 2007, 10:43; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 08 Cze 2007, Posty: 38
|
Zapomnialem jeszcze jednej 'malej' rzeczy, jak swiecila sie kontrolka z silnika to wylaczyla mi sie turbosprezarka a silnik nie krecil sie wiecej niz (chyba) 3500 obrotow...
_________________ Grande Punto Sport 1.9 m-jet 130KM 3d
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#27964 Wysłany:
11 Cze 2007, 13:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
doggie napisał(a): Zapomnialem jeszcze jednej 'malej' rzeczy, jak swiecila sie kontrolka z silnika to wylaczyla mi sie turbosprezarka a silnik nie krecil sie wiecej niz (chyba) 3500 obrotow...
Pewnie silnik pracowal wtedy w jakims trybie awaryjnym czy cos tedy...
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|