|
Obecny czas: 09 Maj 2024, 11:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#283103 Wysłany:
28 Sie 2009, 17:08; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
|
matiEX |
#283106 Wysłany:
28 Sie 2009, 17:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
STax napisał(a): http://moto.allegro.pl/item707065448_punto_1_1_glowica.html tu jest tania głowica, ale jej wygląd jakoś nie budzi zaufania... [ Dodano: 28 Sie 2009 15:59 ]http://moto.allegro.pl/item722209301_gl ... dzona.html ta droższa, ale juz całkiem w porządku się wydaje.
No ja już widziałem wszystkie na allegro obdzwoniłem też te punciaki co na częsci są to wszyscy albo cały silnik albo cała głowica (mówie o 1.2 MPI) chcą sprzedać...ten 2 link to może i dobra ale mi zależy na kompletnej głowicy (może być bez wałka jeśli kupie ten 866) bo muszę mieć te panewki do wałka...Moja głowica jak już pisałem jeżdziła trochę bez oleju i teraz wałek teraz hałasuje i mi sie poci z prawej strony na panewce więc musi być wszystko wymienione (tak myślę) albo kupie całą od 1.1 i wstawię całą 1.1 albo jak się uda to dorzuce ten wałek 866 i tyle, bo cała przeróbka na mpi odpada bo nie będę gazu na wielopunkt zakładał nowego...
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#284757 Wysłany:
02 Wrz 2009, 16:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
STax napisał(a): 2rotor: ale kolega ma gaz do jednopunktu, a do wielopunktu chyba inną instalację trzeba? Czy nie?
Pewnie tylko mikser inny trzeba bo reszta jeden grzyb. Widziałem że nagminnie nawet ładują II generacje do Pandy
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
STax |
#284758 Wysłany:
02 Wrz 2009, 16:27; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
2rotor: no tak, generacja to jest inna sprawa, ale właśnie o samą instalację chodzi, że jakieś tam cześci na pewno musza być inne, chociażby właśnie ten mikser.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
mahi16 |
#676159 Wysłany:
20 Cze 2013, 23:12; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gilowice Rejestracja: 08 Gru 2011, Posty: 28
|
wie ktos jak wzrosnie spalanie po takim zabiegu ? tj glowica ,wtryski ,pompa ,kolektor, ssacy ,wydechowy i walek ?
_________________ 1.2 8v a daje rady...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#676210 Wysłany:
21 Cze 2013, 09:35; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
W zależności od stylu jazdy, ale zakładając, że on się nie zmieni to i spalanie nie wzrośnie za bardzo. Myślę max 1l/100km, albo mniej.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Turboptys922 |
#744226 Wysłany:
21 Wrz 2014, 22:14; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Wojtek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 13 Sie 2014, Posty: 69
|
Zrobie mały odkop Jak sprawa z elektryka? Wiązka pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać? Znaczy chce kupić wiązke od mpi i wystarczy wypiąć wiązke od spi i wpiąć od mpi.
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#758633 Wysłany:
13 Sty 2015, 23:00; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
Hej
Jestem właśnie przy końcu kompletowania gratów (została tylko pompa paliwa).
mam w związku z tym parę pytań:
Czy ktoś ma może pinout obydwu kompów - 85.FT i 16F? Co zrobić z podciśnieniami, które w 1.2 są a w 1.1 nie ma? Czy pompa paliwa faktycznie musi być zamieniona? Generalnie w wykonaniu BOSCH różni się tylko końcówką numeru części... Z praktyki wiem, że różnica może być tylko w wydajności bądź też tak naprawdę żadna...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#758648 Wysłany:
14 Sty 2015, 00:12; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
mikey_one napisał(a): Czy pompa paliwa faktycznie musi być zamieniona? Generalnie w wykonaniu BOSCH różni się tylko końcówką numeru części... Z praktyki wiem, że różnica może być tylko w wydajności bądź też tak naprawdę żadna... Pompa od spi daje 1 bar, od mpi 3 bary. O jakich podciśnieniach mówisz?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#758771 Wysłany:
14 Sty 2015, 20:26; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
Jedno chyba idzie do puchy filtra? Wobec tego byłyby już dwa... Jedno jest po przeciwnej stronie przepustnicy. Drugie to z regulatora ciśnienia paliwa gdzie powinno iść? Znalazłem jeszcze jedno, ale muszę jeszcze raz zerknąć pod maskę, które to mi się nie zgadzało... Co do pompy, to wkład jest taki sam, czy trzeba zmieniać całość, razem z obudową? Edit: już wiem - pompy się różnią obudową...
Ostatnio edytowany przez mikey_one 14 Sty 2015, 20:52, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#758772 Wysłany:
14 Sty 2015, 20:29; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
To jest jeden urwany przewód IMHO. Przecia regulator ciśnienia jest sterowany ciśnieniem/podciśnieniem z kolektora.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
wieza87 |
#758798 Wysłany:
14 Sty 2015, 22:04; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Wodzisław Śląski Rejestracja: 12 Sie 2011, Posty: 1224 Pomógł: 34
|
Nie mam MPI i nie wiem dokładnie o które 3 przewody Ci chodzi bo zaznaczyłeś tylko 2 ale ... wg mnie ten zaznaczony na samej górze to może jest podciśnienie do pompy hamulcowej? drugi zaznaczony z regulatora ciśnienia to pewnie przelew z listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a trzeci nie wiem który ale jeżeli chodzi Ci o ten pod nim to zasilanie paliwem. Do puszki filtra idzie przewód od samej przepustnicy a nie kolektora.
_________________ Moje Punto --> http://fiatpunto.com.pl/topic36739.html
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#758802 Wysłany:
14 Sty 2015, 22:15; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
tak jak Piechuxt napisał ,to jeden przewód podcienienia do regulatora ciśnienia paliwa, poprostuj się urwał daj nowy i po kłopocie
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#758852 Wysłany:
15 Sty 2015, 10:49; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
mikey_one napisał(a): Edit: już wiem - pompy się różnią obudową... ja tam wcisnąłem u siebie do obudowy 1.1 sam wkład z 1.2 i śmiga już parę lat
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#759109 Wysłany:
16 Sty 2015, 20:46; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
Właśnie zastanawiam się, jak rozgryźć, bez druta, sprawę paliwa... Pompa paliwa ciężka do dostania i jest tego tyle, że sam już się pogubiłem... Nie wiem jeszcze co zrobić z przewodem - chciałem wykorzystać ten co jest, tylko nie wiem jak ze średnicą i czy 3 bary nie spowodują, że się porozłazi na łączeniach metalowych odcinków z gumowymi... Chyba skończy się tym, że zrobię to na teflonie w oplocie i skręcanych końcówkach.
Ma ktoś jakiś prosty, sprawdzony patent na to paliwsko?
Bo jeszcze tylko to mnie blokuje przed rozpoczęciem prac...
Co do podciśnień, to do serwa wiem który jest.
Jeśli te dwa to jeden, to został mi jeszcze jeden z drugiej strony kolektora (nie ma go na zdjęciu). Zrobię fotę w niedzielę i wrzucę.
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#759115 Wysłany:
16 Sty 2015, 21:01; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
mikey_one napisał(a): Właśnie zastanawiam się, jak rozgryźć, bez druta, sprawę paliwa... Pompa paliwa ciężka do dostania i jest tego tyle, że sam już się pogubiłem... Nie wiem jeszcze co zrobić z przewodem - chciałem wykorzystać ten co jest, tylko nie wiem jak ze średnicą i czy 3 bary nie spowodują, że się porozłazi na łączeniach metalowych odcinków z gumowymi... Chyba skończy się tym, że zrobię to na teflonie w oplocie i skręcanych końcówkach.
Ma ktoś jakiś prosty, sprawdzony patent na to paliwsko?
Bo jeszcze tylko to mnie blokuje przed rozpoczęciem prac...
Co do podciśnień, to do serwa wiem który jest.
Jeśli te dwa to jeden, to został mi jeszcze jeden z drugiej strony kolektora (nie ma go na zdjęciu). Zrobię fotę w niedzielę i wrzucę. Przewody paliwowe są takie same w 1.1 i 1.2... 3bar to w rzeczywistości znikome ciśnienie dla węży hydraulicznych i nie robi na nich wrażenia - więc nie masz się co martwić, że coś się rozwali... . Teflon w oplocie? No weź... to się stosuję do smarowania turbiny, gdzie i temperatury są duże wyższe i ciśnienia - przy seryjnym układzie paliwowym to przerost formy nad treścią . Tzn. można, jakość będzie super - tylko wydasz kupe siana (bo te przewody są drogie + zakucia też najczęściej droższe, bo zazwyczaj nierzewne), a nie wykorzystasz tego .
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#759241 Wysłany:
17 Sty 2015, 19:07; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
Wkład pompy 3bary zamówiony, jeszcze zostało mi znaleźć przejściówkę nakręcaną na listwę paliwową, z możliwością założenia na nią węża i... startujemy
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#759260 Wysłany:
17 Sty 2015, 21:57; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
możesz też zakuć tę nakręcaną końcówkę na kawałek nowego węża
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#766250 Wysłany:
07 Mar 2015, 09:49; Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
A z tym pinout'em od 16F ktoś pomoże? Ten od 8F już mam...
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|