You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 09 Maj 2024, 11:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #283103 Wysłany: 28 Sie 2009, 17:08; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
2rotor: ale kolega ma gaz do jednopunktu, a do wielopunktu chyba inną instalację trzeba? Czy nie?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #283106 Wysłany: 28 Sie 2009, 17:24; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 26 Sie 2009,
Posty: 22
STax napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item707065448_punto_1_1_glowica.html tu jest tania głowica, ale jej wygląd jakoś nie budzi zaufania...

[ Dodano: 28 Sie 2009 15:59 ]
http://moto.allegro.pl/item722209301_gl ... dzona.html ta droższa, ale juz całkiem w porządku się wydaje.


No ja już widziałem wszystkie na allegro :) obdzwoniłem też te punciaki co na częsci są to wszyscy albo cały silnik albo cała głowica (mówie o 1.2 MPI) chcą sprzedać...ten 2 link to może i dobra ale mi zależy na kompletnej głowicy (może być bez wałka jeśli kupie ten 866) bo muszę mieć te panewki do wałka...Moja głowica jak już pisałem jeżdziła trochę bez oleju i teraz wałek teraz hałasuje i mi sie poci z prawej strony na panewce więc musi być wszystko wymienione (tak myślę) albo kupie całą od 1.1 i wstawię całą 1.1 albo jak się uda to dorzuce ten wałek 866 i tyle, bo cała przeróbka na mpi odpada bo nie będę gazu na wielopunkt zakładał nowego...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284757 Wysłany: 02 Wrz 2009, 16:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
STax napisał(a):
2rotor: ale kolega ma gaz do jednopunktu, a do wielopunktu chyba inną instalację trzeba? Czy nie?


Pewnie tylko mikser inny trzeba bo reszta jeden grzyb. Widziałem że nagminnie nawet ładują II generacje do Pandy :lol:

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284758 Wysłany: 02 Wrz 2009, 16:27; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
2rotor: no tak, generacja to jest inna sprawa, ale właśnie o samą instalację chodzi, że jakieś tam cześci na pewno musza być inne, chociażby właśnie ten mikser.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #676159 Wysłany: 20 Cze 2013, 23:12; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gilowice
Rejestracja: 08 Gru 2011,
Posty: 28
wie ktos jak wzrosnie spalanie po takim zabiegu ? tj glowica ,wtryski ,pompa ,kolektor, ssacy ,wydechowy i walek ?

_________________
1.2 8v a daje rady...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #676210 Wysłany: 21 Cze 2013, 09:35; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
W zależności od stylu jazdy, ale zakładając, że on się nie zmieni to i spalanie nie wzrośnie za bardzo. Myślę max 1l/100km, albo mniej.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #744226 Wysłany: 21 Wrz 2014, 22:14; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Wojtek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 13 Sie 2014,
Posty: 69
Zrobie mały odkop :E Jak sprawa z elektryka? Wiązka pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać? Znaczy chce kupić wiązke od mpi i wystarczy wypiąć wiązke od spi i wpiąć od mpi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758633 Wysłany: 13 Sty 2015, 23:00; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
Hej

Jestem właśnie przy końcu kompletowania gratów (została tylko pompa paliwa).

mam w związku z tym parę pytań:

Czy ktoś ma może pinout obydwu kompów - 85.FT i 16F?
Co zrobić z podciśnieniami, które w 1.2 są a w 1.1 nie ma?
Czy pompa paliwa faktycznie musi być zamieniona? Generalnie w wykonaniu BOSCH różni się tylko końcówką numeru części... Z praktyki wiem, że różnica może być tylko w wydajności bądź też tak naprawdę żadna...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758648 Wysłany: 14 Sty 2015, 00:12; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mikey_one napisał(a):
Czy pompa paliwa faktycznie musi być zamieniona? Generalnie w wykonaniu BOSCH różni się tylko końcówką numeru części... Z praktyki wiem, że różnica może być tylko w wydajności bądź też tak naprawdę żadna...

Pompa od spi daje 1 bar, od mpi 3 bary.
O jakich podciśnieniach mówisz?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758771 Wysłany: 14 Sty 2015, 20:26; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
Image

Jedno chyba idzie do puchy filtra? Wobec tego byłyby już dwa... Jedno jest po przeciwnej stronie przepustnicy.
Drugie to z regulatora ciśnienia paliwa gdzie powinno iść?
Znalazłem jeszcze jedno, ale muszę jeszcze raz zerknąć pod maskę, które to mi się nie zgadzało...

Co do pompy, to wkład jest taki sam, czy trzeba zmieniać całość, razem z obudową?

Edit: już wiem - pompy się różnią obudową...


Ostatnio edytowany przez mikey_one 14 Sty 2015, 20:52, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #758772 Wysłany: 14 Sty 2015, 20:29; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
To jest jeden urwany przewód IMHO. Przecia regulator ciśnienia jest sterowany ciśnieniem/podciśnieniem z kolektora.

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758798 Wysłany: 14 Sty 2015, 22:04; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Rejestracja: 12 Sie 2011,
Posty: 1224
Pomógł: 34
Nie mam MPI i nie wiem dokładnie o które 3 przewody Ci chodzi bo zaznaczyłeś tylko 2 ale ... wg mnie ten zaznaczony na samej górze to może jest podciśnienie do pompy hamulcowej? drugi zaznaczony z regulatora ciśnienia to pewnie przelew z listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a trzeci nie wiem który ale jeżeli chodzi Ci o ten pod nim to zasilanie paliwem. Do puszki filtra idzie przewód od samej przepustnicy a nie kolektora.

_________________
Moje Punto --> http://fiatpunto.com.pl/topic36739.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758802 Wysłany: 14 Sty 2015, 22:15; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
tak jak Piechuxt napisał ,to jeden przewód podcienienia do regulatora ciśnienia paliwa, poprostuj się urwał :wink: daj nowy i po kłopocie

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #758852 Wysłany: 15 Sty 2015, 10:49; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
mikey_one napisał(a):
Edit: już wiem - pompy się różnią obudową...


ja tam wcisnąłem u siebie do obudowy 1.1 sam wkład z 1.2 i śmiga już parę lat


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759109 Wysłany: 16 Sty 2015, 20:46; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
Właśnie zastanawiam się, jak rozgryźć, bez druta, sprawę paliwa...
Pompa paliwa ciężka do dostania i jest tego tyle, że sam już się pogubiłem...
Nie wiem jeszcze co zrobić z przewodem - chciałem wykorzystać ten co jest, tylko nie wiem jak ze średnicą i czy 3 bary nie spowodują, że się porozłazi na łączeniach metalowych odcinków z gumowymi...
Chyba skończy się tym, że zrobię to na teflonie w oplocie i skręcanych końcówkach.

Ma ktoś jakiś prosty, sprawdzony patent na to paliwsko?

Bo jeszcze tylko to mnie blokuje przed rozpoczęciem prac...

Co do podciśnień, to do serwa wiem który jest.

Jeśli te dwa to jeden, to został mi jeszcze jeden z drugiej strony kolektora (nie ma go na zdjęciu). Zrobię fotę w niedzielę i wrzucę.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759115 Wysłany: 16 Sty 2015, 21:01; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
mikey_one napisał(a):
Właśnie zastanawiam się, jak rozgryźć, bez druta, sprawę paliwa...
Pompa paliwa ciężka do dostania i jest tego tyle, że sam już się pogubiłem...
Nie wiem jeszcze co zrobić z przewodem - chciałem wykorzystać ten co jest, tylko nie wiem jak ze średnicą i czy 3 bary nie spowodują, że się porozłazi na łączeniach metalowych odcinków z gumowymi...
Chyba skończy się tym, że zrobię to na teflonie w oplocie i skręcanych końcówkach.

Ma ktoś jakiś prosty, sprawdzony patent na to paliwsko?

Bo jeszcze tylko to mnie blokuje przed rozpoczęciem prac...

Co do podciśnień, to do serwa wiem który jest.

Jeśli te dwa to jeden, to został mi jeszcze jeden z drugiej strony kolektora (nie ma go na zdjęciu). Zrobię fotę w niedzielę i wrzucę.


Przewody paliwowe są takie same w 1.1 i 1.2... 3bar to w rzeczywistości znikome ciśnienie dla węży hydraulicznych i nie robi na nich wrażenia - więc nie masz się co martwić, że coś się rozwali... ;).

Teflon w oplocie? No weź... :mrgreen: to się stosuję do smarowania turbiny, gdzie i temperatury są duże wyższe i ciśnienia - przy seryjnym układzie paliwowym to przerost formy nad treścią ;). Tzn. można, jakość będzie super - tylko wydasz kupe siana (bo te przewody są drogie + zakucia też najczęściej droższe, bo zazwyczaj nierzewne), a nie wykorzystasz tego ;).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759241 Wysłany: 17 Sty 2015, 19:07; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
Wkład pompy 3bary zamówiony, jeszcze zostało mi znaleźć przejściówkę nakręcaną na listwę paliwową, z możliwością założenia na nią węża i... startujemy ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759260 Wysłany: 17 Sty 2015, 21:57; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
możesz też zakuć tę nakręcaną końcówkę na kawałek nowego węża


Góra
 Profil  
 
 
 Post #766250 Wysłany: 07 Mar 2015, 09:49; 
 Temat postu: Re: Głowica od 1.2 do 1.1
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
A z tym pinout'em od 16F ktoś pomoże? Ten od 8F już mam...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO