You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 23 Kwi 2024, 22:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #284160 Wysłany: 31 Sie 2009, 20:20; 
 Temat postu: Punto GT informacje
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 6
Nie mogę znaleźć żadnych info o silniku Punto GT ... poza tym że jest to 1.4 z turbiną. Nawet moc w różnych linkach jest inna ...

Możecie podzielić się informacjami o oznaczeniach tego silnika, seryjnej mocy i momencie, czy w Puntach GT Mk1 i Mk2 są te same rodzaje silników czy były jakieś zmiany (oznaczenia, mocowania, chodzi o to czy silnik z P2 podejdzie do P1), ile zaworów ?? Jak najwięcej informacji jakie posiadacie :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #284161 Wysłany: 31 Sie 2009, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Nie będzie nikt za Ciebie odrabiał lekcji, wszystko znajdziesz w googlach, wikipedi i innych serwisach. Jak już poczytasz trochę to wtedy możesz dopytywać o szczegóły.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284172 Wysłany: 31 Sie 2009, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 6
No rzeczywiście, na wikipedii jest. To według opisu na wiki, Punto 2 zmieniło się tylko wyglądem, czyli silniki te same ?? Czy wycofali 1.4 Turbo i wprowadzili 1.8 HGT ??

SMPI - tego akurat nigdzie nie ma :P SPI to monowtrysk, Mpi to wielopunkt, Fiat to jakoś złączył ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284175 Wysłany: 31 Sie 2009, 21:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
u nas na forum też mnóstwo tego jest - użyj opcji szukaj

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284188 Wysłany: 31 Sie 2009, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 6
Noooo o SMPI na forum jest bardzo dużo ... Dobra załóżmy że wszystko wiem.

Do Punto 1.2 60KM podejdzie silnik 1.4 od GT albo 1.8 HGT P&P ?? Głównie chodzi mi o mocowania i półosie. W ramie Punto będą miejsca na wkręcenie innych łap czy trzeba będzie rzeźbić ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284189 Wysłany: 31 Sie 2009, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
eMBe napisał(a):
No rzeczywiście, na wikipedii jest. To według opisu na wiki, Punto 2 zmieniło się tylko wyglądem, czyli silniki te same ?? Czy wycofali 1.4 Turbo i wprowadzili 1.8 HGT ??

SMPI - tego akurat nigdzie nie ma :P SPI to monowtrysk, Mpi to wielopunkt, Fiat to jakoś złączył ??


Polecam na początek artykuł na wikipedii o rodzinie silników SOHC Fiata do której należy silnik 1372cc turbo z Punto GT.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_SOHC

A resztę pozostawiam do odkrycia samemu.

[ Dodano: 31 Sie 2009 21:34 ]
eMBe napisał(a):
Noooo o SMPI na forum jest bardzo dużo ... Dobra załóżmy że wszystko wiem.

Do Punto 1.2 60KM podejdzie silnik 1.4 od GT albo 1.8 HGT P&P ?? Głównie chodzi mi o mocowania i półosie. W ramie Punto będą miejsca na wkręcenie innych łap czy trzeba będzie rzeźbić ??


Silnikami da się mieszać w te i nazat. Tylko trzeba mieć kasę i znać Fiaty a wylot. Bez wiedzy to i wymiana tłumika jest problematyczna.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284197 Wysłany: 31 Sie 2009, 21:42; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 6
2rotor napisał(a):
Tylko trzeba mieć kasę i znać Fiaty a wylot. Bez wiedzy to i wymiana tłumika jest problematyczna.


Do wymiany tłumika raczej nie potrzeba wiele wiedzy ... wystarczy wymontować i w odwrotny sposób zamontować nowe ;]


2rotor napisał(a):
Silnikami da się mieszać w te i nazat.


Ale czy da radę P&P. Dałem radę Fiestę Mk3 1.0 na gaźniku przerobić i wsadzić do niej 1.6 16V to przy Punto też nie powinno być problemu. Bo jeśli przy 1.4T trzeba będzie rzeźbić to wolę wsadzić Zetec'a. Czekam jeszcze na odpowiedź na innym forum i jeśli będzie twierdząca to przerobie tego Zetec'a na 2.0 Turbo i wtedy go spróbuję wsadzić. Ale zobaczymy :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284234 Wysłany: 31 Sie 2009, 22:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
eMBe napisał(a):
Bo jeśli przy 1.4T trzeba będzie rzeźbić to wolę wsadzić Zetec'a.


Do Punto? To jak przeszczepić człowiekowi serce pawiana.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #284301 Wysłany: 01 Wrz 2009, 07:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
eMBe: rzeźbić trzeba prawie zawsze. Przekładka 1.4T to jeszcze nie taki problem (raczej kwestia kasy) ale włożenie 1.8 to juz kiepski pomysł.
A co do mocy GT to w zależności od rocznika było 136-130km.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285438 Wysłany: 04 Wrz 2009, 22:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 6
misieq79 napisał(a):
Do Punto? To jak przeszczepić człowiekowi serce pawiana.


Nie rozumiem metafory ...

STax napisał(a):
rzeźbić trzeba prawie zawsze. Przekładka 1.4T to jeszcze nie taki problem (raczej kwestia kasy) ale włożenie 1.8 to juz kiepski pomysł.


Wiem że trzeba rzeźbić, najbardziej chodzi mi o mocowania, reszta to nie problem :wink:


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO