You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Mar 2024, 06:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1094 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #568312 Wysłany: 07 Kwi 2012, 13:30; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
Rafau napisał(a):
O kur... :o

Tak sobie zajrzałem w ten temat z ciekawości i widzę, że grube rzeczy się dzieją. :D Tak z ciekawości zapytam, gdzie Wy to dłubiecie? Na Słowackiego? Przecież na tej ulicy nic nie ma. :E



Tam jest taki magiczny tunel przez który przechodzi się do zupełnie innego motoryzacyjnego świata, jak przez szafę do Narni ;)

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 

 
 Post #568329 Wysłany: 07 Kwi 2012, 14:10; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Nie wiem o co chodzi ale jak chcesz 1.6 i tłoki 87mm to kupujesz po prostu motor 1.6 z jakiegoś starego tipo czy innej tempry i już. A pytanie padło o to z czego robić 1.9 w 16v ? Tylko A4000

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #568566 Wysłany: 07 Kwi 2012, 23:28; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Kurde nie wiedziałem że może być za czysto :roll:

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #568595 Wysłany: 08 Kwi 2012, 01:16; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
No to trzeba będzie uważać na tą pizzę ;)

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #579322 Wysłany: 10 Maj 2012, 22:19; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Płońsk
Rejestracja: 09 Sie 2010,
Posty: 10
Jakaś Cisza przed Burzą ? :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #580439 Wysłany: 14 Maj 2012, 21:56; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 813
Pomógł: 2
poldon już wyklatkowany zgodnie z planem?

_________________
Punto Selecta, swap manual
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #580461 Wysłany: 14 Maj 2012, 22:35; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
klatkuja sie oba

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #598599 Wysłany: 16 Lip 2012, 23:43; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Jak tam biały? :)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #617531 Wysłany: 05 Paź 2012, 23:51; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
co tu taka cisza od dluzszego czasu??

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #624199 Wysłany: 04 Lis 2012, 19:31; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Brązowe Punto opuściło niedawno IP i wróciło w ręce właściciela. Foto story z końcowych prac postaram się niebawem wrzucić.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624203 Wysłany: 04 Lis 2012, 20:05; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Tego samego dnia miejsce brązowego zajął lotus 7 a parę dni FC20VT.

[ Dodano: 04 Lis 2012 19:40 ]

Ok wklejamy kompletny opis z innego forum bo coś zdjęcia świrują.

Przedstawiamy następne auto, które jakiś czas temu trafiło do nas na modyfikacje. Auto to seryjne Punto GT, w którym z racji wieku / przebiegu padła turbosprężarka. Samochód miał przejść kurację odmładzającą i przy okazji zostać poddany małemu remontowi. W trakcie prac (jak to zwykle bywa) plan się zmienił i zapadły decyzje, że odbudowujemy tego GTka od podstaw z blacharką i lakierem włącznie. Auto dostanie silnik, który już jakiś czas temu budowaliśmy do pewnego GTka. Motor będzie delikatnie zmodyfikowany w stosunku do pierwotnej specyfikacji i wyposażony w parę dodatkowych gadżetów m.in. VEMSa. We wnętrzu zostają seryjne, czarne skóry. Reszta smutnych, szarych plastików została poflockowana na czarno. Kolor z oryginalnego czarnego został zmieniony na brązowy metallic. Z zewnątrz ma być maksymalnie seryjnym GTkiem. Nastawiamy się głównie na performance stąd główne zmiany to zawieszenie, hamulce i napęd. Przeznaczenie auta to głównie ulica dlatego w tym egzemplarzu nie będzie hardkoru i prucia budy do gołej blachy, betonowego zawiasu itd :)

Poniżej specyfikacja auta.

--------------------------------------------

Fiat Punto 1.4GT Turbo

* SILNIK (w trakcie)
- 1.4 GT Turbo 176A4.000
- motor po kompleksowym przeglądzie
- korbowody i tłoki seryjne
- blok splanowany/osiowany
- głowica 1.4 N/A na dużych zaworach
- porting głowicy
- świece NGK
- olej Valvoline VR1

* UKŁAD DOLOTOWY (w trakcie)
- orurowanie ze stali malowane na czarno
- turbo -> IC 2,25"
- IC -> przepustnica 2,25"
- duży FMIC 550 x 140 x 65 mm
- wszystkie łączniki silikonowe Viper Performance
- BOV The Sun
- filtr powietrza gąbkowy Pipercross
- duża przepustnica 65mm

* UKŁAD WYDECHOWY (w trakcie)
- kolektor wydechowy seryjny
- turbo Garrett T25G
- układ wydechowy od turbiny do konca 2,5 " z jednym dedykowanym tłumikiem końcowym Supersprint
- czujnik EGT

* UKŁAD WTRYSKOWY (w trakcie)
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryski Bosch 335cc
- regulator ciśnienia paliwa 4 bar
- przewody paliwowe w oplocie / złączki Goodridge

* UKŁAD CHŁODZENIA (w trakcie)
- chłodnica oleju z Astry GSi
- płyn chłodzący Valvoline

* UKŁAD NAPĘDOWY (w trakcie)
- napęd FWD
- sprzęgło seryjne
- odchudzone koło zamachowe
- olej Valvoline
- lewarek na dwóch linkach z shortshifterem

* ELEKTRONIKA (w trakcie)
- standalone VEMS
- LCD pokazujący bieżące parametry pracy silnika
- wskaźniki boost, temperatura oleju, ciśnienie oleju
- wiązka silnikowa custom by ITAL Performance

* HAMULCE (w trakcie)
- tarcze hamulcowe przód 305x28mm
- zaciski przód 4-tłoczkowe Brembo Alfa Romeo 166
- adaptery pod zaciski custom by ITAL Performance
- zaciski tył seryjne
- tarcze hamulcowe tył seryjne 240mm
- przewody hamulcowe elastyczne Goodridge
- przewody hamulcowe metalowe 100% nowe
- płyn hamulcowy Motul RBF660
- zaciski malowane proszkowo na żółto

* ZAWIESZENIE (w trakcie)
- amortyzatory Bilstein B6
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- poliuretanowe tuleje wahaczy przednich / drążka stabilizatora
- aluminiowe tuleje tylnej belki custom by ITAL Performance
- rozpórka kielichów przednich custom by ITAL Performance

* KOŁA (gotowe)
- felgi 16"
- opony Federal 595 RS-R 205/45 R16
- dystanse przód 10mm / tył 5mm

* NADWOZIE/WNĘTRZE (w trakcie)
- nadwozie po kompletnym remoncie (piaskowanie, wymiana uszkodzonych elementów, zabezpiecznie antykorozyjne
- lotka nad tylną klapą
- nowy, brązowy lakier z palety Audi
- wnętrze w pełnym flocku
- ciemne szyby tył
- panel z wyłącznikami (LC, Flatshift, itp)
- "bodykit" seria Punto GT


-----------------------------------------------------------------

No to zaczynamy. Auto przyjechało do nas w takim stanie z "viperem" na dachu :)

Image

Image

Image

Image


Długo się nie zastanawiając, ekipa zaczęła demontaż napędu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Przyjechały też dobre i sprawdzone Federale :)

Image

Image

Image


Stary śmieciowy silnik trafił na stojak. Wyszabrowaliśmy z niego to co nadaje się do dalszej ewentualnej eksploatacji.

Image

Image

Image

Image

Image


Skrzynia biegów też czeka na swoją kolej. Zostanie poddana rewizji i ew. remontowi

Image

Image


Idąc za ciosem zaczęliśmy patroszenie budy do gołego w celu odwiezienia jej do blacharza :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Po wypruciu praktycznie wszystkiego wyprowadziliśmy budę na plac żeby zobaczyć co z tego wyszło :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Wprowadzliśmy auto na podnośnik w celu oględzin. Jak widać ruda gdzieniegdzie zadomowiła się na dobre więc blacharz będzie miał co robić. Ogólnie nie jest źle, widziałem dużo gorsze okazy Punto mk1.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Nadwozie trafiło na lawetę i pojechało do naszych zaprzyjaźniony blacharzy i lakierników (thx sebec ;) ). Trochę zdjęć z piaskowania. Jak widać nie jest najgorzej, wyszło parę dziur ale całość prezentuje się nie najgorzej.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Po tym zabiegu auto trafiło do blacharza, który wymienił m.in. tylny prawy błotnik, prawe drzwi i tylną klapę. Przy okazji została naprawiona podłoga i progi w paru miejscach.

Image

Image

Image

Image


Po naprawie blacharskiej, przed malowaniem podłoga została profesjonalnie zabezpieczona.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


I nastąpiło finalne przygotowanie auta do lakierowania.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[ Dodano: 04 Lis 2012 20:03 ]

Po powrocie z komory chłopaki kończyli jeszcze parę detali. Musi być idealnie więc wszystkie śruby do błotników, pasa przedniego, tylnej klapy czy zawiasów drzwi zostały wymienione na nowe i polakierowane tak jak w fabryce. Blachy, szpary między elementami nadwozia zostały spasowane lepiej niż w fabryce Fiata :). Co do samego lakieru, dla mnie ten kolor jest boski. Na żywo wygląda jeszcze lepiej. W cieniu jest prawie czarny, na słońcu wychodzi z niego soczysta czekolada. Idealnie będzie kontrastował z białymi felgami, za którymi znajdą się żółte zaciski.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


I nastał dzień kiedy auto można było zabrać na lawecie z powrotem do Torunia. Poniżej parę zdjęć w pełnym słońcu. Niestety wybraliśmy jeden z bardziej beznadziejnych dni na transport (śnieg, błoto pośniegowe i opady) więc konieczne było zabezpieczenie świeżego nadwozia na czas transportu. Dwie rolki stretchu i godzina zawijania zrobiła robotę. Auto nietknięte trafiło z powrotem do warsztatu :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Przyjechały też elementy zawieszenia. Amortyzatory Bilstein i komplet sprężyn Eibacha dedykowane do Punto GT. Zestaw obniża 30mm co będzie w zupełności wystarczające na nasze wspaniałe drogi.

Image

Image


Chłopaki ogarniają wnętrze. Na pierwszy ogień poszedł zapyziały dywan (suma sumarum poszedł do prania).

Image


I wiązki. Umyte razem z wtyczkami. Wysuszone na słońcu. Zabezpieczone odpowiednim "kontakt szprejem" i na nowo zabezpieczone z zewnątrz.

Image

Image

Image

Image

Image


Buda w środku przed montażem wnętrza została porządnie umyta i odkurzona.

Image

Image

Image

Image


Zabraliśmy się za mozolne składanie wszystkiego do kupy. Przy okazji wprowadzane są na bieżąco mody w instalacji elektrycznej, konsolach itd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Z flockowania wróciły elementy wnętrza. Jakość pierwsza klasa jak zawsze. Podziękowania dla flockart.

Image

Image

Image

Image


Wnętrza zaczyna przybywać.

Image

Image


Przewód widoczny na zdjęciu ułożony na prawym słupku zostanie użyty do podłączenia VEMSowego LCD, który znajdzie się w panelu sufitowym zamiast oryginalnego zegarka. Całość zostanie zabudowana w fabryczny plastik, w którym znajdują się lampki sufitowe, włączniki itd.

Image

Image

Image


Podsufitka też została obszyta czarną alcantarą. Teraz ładnie pasuje do reszty wnętrza.

Image

Image

Image


Kolumny zostały poskładane i zamontowane w aucie. Sprawdzona konfiguracja na nasze drogi czyli Eibach Pro-Kit + Bilstein B6. Reszta kolumny również jest nowa (poduszka, talerzyki sprężyny, odboje, śruby).

Image

Image

Image

Image


Koła zostały ogarnięte na gotowo. Felgi zostały wyprostowane, wyszkiełkowane i polakierowane proszkowo na biało. Opony to sprawdzony Federal 595 RS-R w rozmiarze 205/45R16. Finalnie wyszły tak:

Image

Image


Przyjechała druga partia flocków od rasty. :)

Image


Przygotowaliśmy nowy lewarek zmiany biegów (shortshift inside).

Image

Image


Z piaskowania wróciła część klamotów do zawieszenia i silnika.

Image

Image


Jacek a.k.a. Race_D ogarnął alarm, przerobił klucze na scyzoryk i zamontował domykanie szyb.

Image


Lewy bok wnętrza praktycznie złożony. Zaczyna to wszystko jakoś wyglądać :)

Image

Image


Silnik z dawcy wyjęty, ogołocony z osprzętu i czeka na odświeżenie przed montażem.

Image

Image

Image


Z lakierni wróciło parę elementów do zawieszenia.

Image

Image

Image


Ogarnęliśmy przekładnie kierowniczą standardowym pakietem regeneracyjnym. Rozebrana, umyta, nowe tuleje i uszczelnienia.

Image

Image


Przed dalszymi pracami buda wyjechała na plac w celu posprzątania i odkurzenia.

Image

Image

Image


Przy okazji przymierzyliśmy nowe zaciski na przedniej osi.

Image


Auto dostało nowy alarm z domykaniem szyb, kluczykiem "scyzorykiem", itd.

Image

Image


Skrzynia biegów standardowo przeszła rewizję. To co zużyte zostało wymienione, nowe uszczelniacze, świeży olej, wybierak na dwóch linkach z shortshifterem.

Image

Image

Image

Image


Przyjechała paczka zamówionych w ASO cześci do tylnej belki, więc wzięliśmy się za złożenie jej w całość.

Image

Image


Finalnie całość wyszła jak na zdjęciach poniżej.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[ Dodano: 04 Lis 2012 20:04 ]

Przednie zawieszenie złożone w całość. Auto dostało nowe wahacze, łożyska, duże zaciski Brembo, zestaw Bilstein+Eibach.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


W silniku nie zaszło wiele zmian. Jedną z nielicznych jest przerobiony kolektor ssący z większą przepustnicą. Modyfikacja wprowadzona "na zapas" gdyż w następnym sezonie w aucie ma zgościć większa turbosprężarka, sportowy wałek itd.

Image

Image


Silnik został przemalowany z czerwonego na żółty. Kolorystyka projektu to brąz, czerń i żółć więc czerwony nie bardzo do niego pasował. Przy okazji został wymieniony rozrząd, paski itd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Układ paliwowy został wykonany od podstaw. Stare, pokorodowane przewody ustąpiły miejsca nowym aluminiowym o średnicy 8mm wewnątrz.

Image

Image

Image

Image

Image


Coraz bliżej końca więc czas na elektrykę. Wzięliśmy się za tworzenie nowej wiązki silnikowej, w którą zostały wplecione dodatkowe przewody m.in. do czujników ciśnienia i temperatury oleju. Z wiązki wyrzuciliśmy także niepotrzebne przewody (do klimatyzacji, pochłaniacza par paliwa, itd.)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Prace nad panelem sterującym dodatkowymi funkcjami.

Image


Silnik skręcony ze skrzynią czeka na montaż.

Image

Image

Image

Image


Od tapicera odebraliśmy obszytą nową skórą kierownicę.

Image

Image


Ze względu na zmiany w kolektorze ssącym i przepustnicy, część dolotów została zbudowana od nowa. Zrezygnowaliśmy również ze stożkowego filtra na rzecz seryjnego airboxa.

Image

Image

Image

Image

Image


Jak wiadomo seryjne, metalowe zbiorniki w Punto GT korodują niemiłosiernie, więc wymieniliśmy bak na plastikowy. Kupiliśmy używany zbiornik, umyliśmy i wypłukaliśmy. Gotowy z pompą walbro 255 czeka na montaż.

Image

Image

Image


Koło dojazdowe również odświeżone. :)

Image


Tak auto wygląda pod spodem na finiszu prac.

Image

Image

Image


Auto wyposażone jest w przelotowy układ wydechowy o średnicy 2,25" zakończony dedykowanym tłumikiem firmy Supersprint.

Image

Image


Wnętrze GTka.

Image

Image


Race Control Module :) Na konsoli środkowej zamontowaliśmy panel sterujący dodatkowymi funkcjami ECU takimi jak launch control i flatshift. Trzeci przełącznik steruje zmianą podświetlenia dodatkowych wskaźników. Mamy tu również starter, którym steruje ECU. Wystarczy włączyć zapłon, nacisnąć przycisk i tyle. VEMS sam steruje rozrusznikiem i rozłącza go kiedy motor wystartuje. Przycisk Engine Start pochodzi z Civica "UFO".

Image


Gałka zmiany biegów pochodzi z półek firmy Sparco.

Image


Z panelu sufitowego wyrzucony został zegarek. Jego miejsce zajął wyświetlacz LCD pokazujący bieżące parametry pracy silnika.

Image


Pod pedał sprzęgła został zamontowany czujnik, który realizuje launch control i flatshift.

Image


Nakładki na pedały to również produkt firmy Sparco.

Image


Tak finalnie prezentuje się komora silnika.

Image

Image

Image

Image


W końcu, po wielu miesiącach pracy, finalny produkt :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Na koniec podjechaliśmy na hamownię sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik. Jak widać w nienajgorszej. Udało się ładnie pociągnąć kreski do końca. Auto na drodze ładuje 1.2 bara, na hamowni napompowało 1 bar generując 197 KM i 241Nm.

Image


To chyba tyle, na najbliższym przeglądzie auto dostanie rozpórkę przednich kielichów i lotkę nad tylną szybę. Według zapewnień właściciela, w przyszłym roku ma zawitać większa turbosprężarka i dalszy rozwój tego setupu.

Pozdrawiamy
ekipa ITAL Performance

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624219 Wysłany: 04 Lis 2012, 21:25; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3618
Pomógł: 31
Piękna robota i nowe Punto GT jeszcze długo pojeździ na drogach zaskakując niejednego. Lubię oglądać efekty Waszej pracy, zawsze wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a auto wygląda lepiej niż w dniu wyjazdu z fabryki.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624222 Wysłany: 04 Lis 2012, 21:46; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg
Rejestracja: 25 Sie 2010,
Posty: 947
Pomógł: 2
Kopara mi opadła i nie chce się podnieść... Szacunek za serce które wkładacie w pracę... Po remontach aż szkoda takim autem jeździć ;)

A na zdjęcia z owijania streczem wdarł się Czesio Hydraulik ;)

_________________
Zapraszam do oglądania grafitowej strzały:
Punto 2FL 1.3 Multijet "Meragviliosa Creatura"
oraz Peugeot 307 kombi 1.6
:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624223 Wysłany: 04 Lis 2012, 21:50; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Świetny projekt , auto wyjeżdża właściwie nowe , tylko jedno mnie przeraża ... koszty


Góra
  
 
 
 Post #624233 Wysłany: 04 Lis 2012, 22:10; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Alton88 napisał(a):
Świetny projekt , auto wyjeżdża właściwie nowe , tylko jedno mnie przeraża ... koszty


Koszty są jakie są i nic z tym nie da się zrobić niestety. Dlatego takie zabawy to rewir zarezerwowany wyłącznie dla szurniętych pasjonatów z grubym portfelem :)

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624236 Wysłany: 04 Lis 2012, 22:26; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Kukurydza
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 22 Sty 2008,
Posty: 2911
Pomógł: 5
Dlatego trzeba wygrać te 50 baniek w lotto :E

_________________
2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S"
topic24306.html
2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX"
topic37122.html


Czy masz już darmowe FFP Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624238 Wysłany: 04 Lis 2012, 22:26; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
gdybym to ja go "robił" chyba postawilbym sobie tego GTka w salonie i tylko patrzyl na niego, az szkoda na droge wyjechac ;) jak zwykle good job
ps dojazdówka - Vmax 320kmh :E

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624245 Wysłany: 04 Lis 2012, 22:51; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bolesławiec//łódzkie
Rejestracja: 05 Cze 2010,
Posty: 1389
Pomógł: 12
Ja zacznę od rzeczy, które mi się nie podobają (a tak, może się coś nie podobać :P)
Te żółte loga abarth na felgach - imo razi, chociaż punciak tylko śmignie, więc nie będzie widać.
Druga sprawa, że właściciel nie pokusił się o tapicerkę profilowaną tylko dalej te "proste dechy".
I wydech (chociaż nie wiem czy się da w ogóle) wolałbym wyżej, sama końcówka w zderzaku chociaż trochę, teraz bardzo wisi.
I na tym skończę pitolenie, czas na ochy i achy :) :P

Kolor prześwietny, białe wielkie fele super.
Wnętrze - bajka. (aczkolwiek nie przypadły mi do gustu przełączniki w miejscu schowka pod radiem)
Dywan mógł iść na czarno.

Jak zobaczyłem fotkę z przewodami, które "wychodzą" z komory silnika to padłem. Wszystko za pierwszym razem podłączone na cacy? :E

Co tu dużo mówić, kawał dobrej roboty. Zrobiliście praktycznie kropa od podstaw. Nowe punto I. Gratulacje.

_________________
Mam i ja. Punciak 1.2 MPI

Jakieś głośniki, kabelki, duperelki. Radyjka, wzmacniacze, zwrotnice i maty... wziąłbym to wszystko od razu na raty.
Car Audio? A co to jest? Nie wiem o co kaman.

jawasaki ty złodzieju. Życzę Ci tego samego na każdym kroku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624250 Wysłany: 04 Lis 2012, 23:12; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
chlopaki świetna i profesjonalna robota! auto dostalo nowe zycie, wszystko odswiezone i swiecace az chce sie patrzec. dlugo tutaj nic sie nie dzialo, ale warto bylo czekac zeby zobaczyc cos takiego. Gratulacje i oby tak dalej

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #624252 Wysłany: 04 Lis 2012, 23:25; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Tłumik jest dedykowany PGT i ma być tak jak jest. Dzięki temu, że jest to supersprint a nie jakiś allegrowy shit auto jest mega ciche mimo że ma od turbiny pełny przelot.Tłumik jest wysoko, najniższym punktem auta jest łapa skrzyni biegów i przy ewentualnym bum ten element pójdzie jako pierwszy na odstrzał. Na szczeście zawias nie jest jakiś mega niski i pozostał rozsądny prześwit.

Co do kapselków abartha mi się osobiście podobają i ładnie żółcią nawiązują do koloru zacisków hamulcowych.

Jeżeli chodzi o kable to nie rozumiem pytania :D Zgadza się wszystko zagadało za pierwszym razem mimo, że cała elektryka tego auta to totalny custom. Do jego obsługi nie przyda się już prawie żaden fabryczny schemat :D

[ Dodano: 04 Lis 2012 23:25 ]

Jeżeli chodzi o aktualizację, najlepiej śledzić nasz profil na facebooku i stronę www. Tam częściej pojawiają się newsy co u nas słychać. Pzdr

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624264 Wysłany: 05 Lis 2012, 00:32; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Rejestracja: 12 Sie 2011,
Posty: 1224
Pomógł: 34
Kurde szkoda że tak mało opisu i zdjęć, ja bym to mógł czytać i oglądać cały dzien :)
Co do samej pracy to nie ma się czego doczepić (nawet bym nie śmiał tego robić), ale tak jak kolega staH napisał ja bym pare rzeczy inaczej rozwiązał, ale to już wiadomo kwestia gustu zleceniodawcy :)
Aż sam się zastanawiam czy zrezygnować z kupna nowego auta i kupić jakiegoś złoma na rok a mojego Wam oddać na odmłodzenie... Tylko później znowu szkoda używać tego auta na codzień :?

_________________
Moje Punto --> http://fiatpunto.com.pl/topic36739.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624267 Wysłany: 05 Lis 2012, 00:46; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Takie auta nie nadają się (i szkoda ich) do codziennej eksploatacji. Na codzień trzeba męczyć jakiegoś parcha a auto takie jak to punto niech pozostanie zabawką na weekendy przy ładnej pogodzie.

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624274 Wysłany: 05 Lis 2012, 03:27; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 10 Paź 2007,
Posty: 1541
świetna praca!

_________________
FIAT PUNTO II 1.2 8V
topic6507.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624312 Wysłany: 05 Lis 2012, 12:16; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: WAWA_kabaty
Rejestracja: 25 Lip 2011,
Posty: 13
Korzystając z pogody już kilka razy przytarłem nosa szlachcie,wśród pokonanych civic type r nissan 200sx focus ST i jak na razie nie ma mocnego.
Auto tak na wiosne dalej zawita w ITAL P na dalsze mody i podniesienie mocy zeby mocą zbliżyć sie do KORNATOWOZA.

_________________
Punto GT 1996


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624314 Wysłany: 05 Lis 2012, 12:20; 
 Temat postu: Re: Projekty ITAL Performance
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Stile
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Lip 2011,
Posty: 136
Gratuluje zapału i pracy włożonej w samochód. Chętnie obejrzał bym go na żywo, bo na zdjęciach wygląda po prostu świetnie :>

_________________
Fiat Punto 1.2 16v
Image
BLACK POINT


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1094 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO