|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 20:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jo_sh |
#302934 Wysłany:
29 Paź 2009, 15:26; Temat postu: ile barow dmucha punto gt? |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 24 Paź 2009, Posty: 5
|
Witam nie orientuje sie ktos jakie jest seryjne doladowanie turbiny w putno gt 96kw?
_________________ PUNTO 1,4 GT
|
|
Góra |
|
|
|
|
BARTEKcoupe |
#303041 Wysłany:
29 Paź 2009, 21:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
1.6 w piku, potem niby ma być według książki 1.3 ale spada przy końcu. Oczywiście wszystko zależy od biegu
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
jo_sh |
#303222 Wysłany:
30 Paź 2009, 17:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 24 Paź 2009, Posty: 5
|
Aha a nie wiesz co moze byc jak mi dmucha 0.8 a w piku 1.3?
_________________ PUNTO 1,4 GT
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#303224 Wysłany:
30 Paź 2009, 18:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
powodów może być wiele. Sprawdź szczelność układu dolotowego, wężyki od podciśnienia itp., uszczelka między turbo a kolektorem, może w dv poszła membrana lub bov puszcza na wyższym ciśnieniu. Może ebc się zrąbało i warto go zastąpić mbc. Masz jakieś mody w aucie??
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
Rafalinek |
#303261 Wysłany:
30 Paź 2009, 20:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
wg tego wskaźnika jak jeszcze jeździłem na seryjnym dv, to spadało do ok. połowy, czyli te 0,8. Dobra metoda na sprawdzenie, czy dobrze ładuje: Jedziesz 60km/h na trzecim biegu i wciskasz gaz w podłogę. Wskazówka powinna dojść do czerwonego pola i zacząć spadać do ok. połowy.
|
|
Góra |
|
|
80quattro |
#303341 Wysłany:
31 Paź 2009, 09:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
jo_sh napisał(a): Aha a nie wiesz co moze byc jak mi dmucha 0.8 a w piku 1.3?
Według instrukcji obsługi właśnie tak ma być . Jest wyraźnie napisane , że w normalnych warunkach pracy silnika wskazówka nie powinna osiągać czerwonego pola .
Tylko w pierwszych , najmocniejszych PGT wskazówka podczas overboost-u mogła dojść do 1.6 bara .
A zauważcie , że chodzi o PGT 96kW czyli najsłabszą wersję .
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
|
|
Góra |
|
|
jo_sh |
#303442 Wysłany:
31 Paź 2009, 17:27; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 24 Paź 2009, Posty: 5
|
No mam dolot simoty i przelot hp i nie wiem na 100% ale chyba jest chip.
_________________ PUNTO 1,4 GT
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|