|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 10:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#319785 Wysłany:
23 Gru 2009, 11:42; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
krzy-ys napisał(a): Ja co prawda nie w mk2, ale w mk1 (chyba ten sam silnik) wczoraj wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą przy -5 stopniach . No, tyle, że nie na świerzym, śnieżnym powietrzu a w garażu u znajomego. Wystarczy nasadowy klucz (wyleciało mi z głowy jaki) i umiejętność zdejmowania filtra .
Nie myl uszczelki pokrywy klawiatury z uszczelką pod głowicą. To jak pomylić dętkę z kondomem
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
|
Manfred |
#324141 Wysłany:
07 Sty 2010, 01:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 295
|
Zbychu napisał(a): Manfred napisał(a): Noo i właśnie m.in. uszczelkę bo auto ma 82 kk i było kiedyś w gazie więc wolę przy 100kk wymienić i mieć święty spokój Po co chcesz to robić na zapas? z tego co tu czytałem to u innych przy przebiegach po 150tys.km jest OK. Ja muszę wymienić UPG bo zapowietrza mi się nagrzewnica a ponad to od pewnego czasu "poci" mi się od strony katalizatora więc nadszedł czas na wymianę
No ale może Ci niektórzy nie mieli takich przejść z autem jak ja
No i może Ci niektórzy nie kupili samochodu od gościa który średnio o niego dbał.
Przeczytaj sobie temat LPG cichy zabójca to będziesz wiedział o czym mówię i dlaczego.
_________________ Przygarnij KROPKA topic8320.html
|
|
Góra |
|
|
toom |
#325474 Wysłany:
11 Sty 2010, 22:15; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Słupsk Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 94
|
Jedno pytanko, mam bulgotanie w nagrzewnicy po uruchomieniu silnika, dzieje się tak tylko w okresie zimowym. To już 2 zima. Czy to 100% objaw walniętej uszczelki pod głowicą? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#325515 Wysłany:
11 Sty 2010, 23:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
toom napisał(a): Jedno pytanko, mam bulgotanie w nagrzewnicy po uruchomieniu silnika, dzieje się tak tylko w okresie zimowym. To już 2 zima. Czy to 100% objaw walniętej uszczelki pod głowicą? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.
na 98% zapowietrzona nagrzewnica
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
Zbychu |
#325598 Wysłany:
12 Sty 2010, 10:22; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Niemce LUB Rejestracja: 21 Gru 2009, Posty: 93
|
Cytuj: na 98% zapowietrzona nagrzewnica
zgadzam się, że zapowietrzona tylko z jakiego powodu? Przez6 lat nie miałem żadnych problemów z bulgotaniem w nagrzewnicy dopiero tej zimy się zaczęło a żadnych wycieków nie mam. NIC NIE DZIEJE SIĘ BEZ PRZYCZYNY.
_________________ Fiat Punto 1,2 8V 2001r.
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#325616 Wysłany:
12 Sty 2010, 11:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
przez 6 lat nie wymianieles plynu ani nie uzupelniales?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
Zbychu |
#325694 Wysłany:
12 Sty 2010, 16:45; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Niemce LUB Rejestracja: 21 Gru 2009, Posty: 93
|
dwa lata temu przy wymianie paska rozrządu i pompy zalałem nowym płynem i po odpowietrzeniu było git a teraz kicha.
_________________ Fiat Punto 1,2 8V 2001r.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|