You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 13:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #319387 Wysłany: 21 Gru 2009, 23:17; 
 Temat postu: 2.0 16v turbo do Punto II
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 6
Witam mam Punto II 1.2 8v poczciwe autko, lecz brak mi mocy w nim i chciałbym to zmienić. Wiem, że do Punto 1 dało rade włożyć silnik 2.0 16v turbo z Fiata coupe. Myślałem o tym również, lecz nie wiem czy to jest możliwe. Jeśli tak to, co jest potrzebne by dokonać takiej podmianki, jakie są problemy czy jest to opłacalne oraz czy z tym silnikiem występowała 6 stopniowa skrzynia biegów. Byłbym wdzięczny za szczegółowy opis oraz opinie na temat tej modyfikacji.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #319397 Wysłany: 21 Gru 2009, 23:27; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
bez 20-30kzl nie podchodź do tematu ;)

Kolega Zoltar ogarnia coś takiego :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319398 Wysłany: 21 Gru 2009, 23:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Masz ponad 10kzł na to? To możesz przejżeć temat Zoltara. Dojdziesz do paru wniosków jak to że dać się da, kwestia kto i za ile Ci to zrobi.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319403 Wysłany: 21 Gru 2009, 23:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 1252
lepszy plan - > sprzedać to, co masz - > kupić HGT :) będziesz miał więcej mocy bez problemów i za dużo dużo mniejsze pieniądze :)

_________________
Twardo i nisko...jak mówi Pismo...
Ojciec niestety kupił Goilfa MK IV, bo kropka skasował mu gówniarz....a ja obecnie. Polo 6N mojego projektu :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319421 Wysłany: 22 Gru 2009, 00:11; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 6
Myślałem nad HGT, lecz są dwie kwestie, które mnie bolą. Autko mam w nienagannym stanie bezwypadkowe nieciśnięte pierwszy właściciel. Znam je jak własna kieszeń a sprzedać i kupić HGT z niepewnego źródła Np. z Niemiec cofane 100 tysi. Tak miałem z poprzednim autkiem. Fajnie fajnie kupe kasy dałem niby wszystko tip top a potem wychodziło tu to tu tam, dlatego jestem skłonny ku przeróbce tego. Jak chodzi o pieniądze to jest to drugorzędna kwestia. Rozważam również nad uturbionym silnikiem z HGT, lecz mam obawy, co do wytrzymałości takiej jednostki. Gdy turbo jest w serii to zupełnie inna bajka…


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319424 Wysłany: 22 Gru 2009, 00:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Kup HGT, zakuj pod turbo. Wyjdzie taniej niż wstawianie 16VT do P2.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319543 Wysłany: 22 Gru 2009, 15:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: kraków
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 152
Pomógł: 1
z zaszłyszanych informacji wiem że w krakowie u znajomego stroili ostatnio 2,0 20vt także wszystko się da tylko oszty sa spore jesli nie jestes w stanie zrobić większości sam to musisz mieć spory budżet :)

_________________
OlszaRallyGarage


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319548 Wysłany: 22 Gru 2009, 15:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Sie 2009,
Posty: 131
dzikidaniel napisał(a):
Kup HGT, zakuj pod turbo. Wyjdzie taniej niż wstawianie 16VT do P2.


Ciekawe co wyjdzie taniej :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319549 Wysłany: 22 Gru 2009, 15:43; 
 Temat postu: Re: 2.0 16v turbo do Punto II
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Modyfikator napisał(a):
Witam mam Punto II 1.2 8v poczciwe autko, lecz brak mi mocy w nim i chciałbym to zmienić. Wiem, że do Punto 1 dało rade włożyć silnik 2.0 16v turbo z Fiata coupe. Myślałem o tym również, lecz nie wiem czy to jest możliwe. Jeśli tak to, co jest potrzebne by dokonać takiej podmianki, jakie są problemy czy jest to opłacalne oraz czy z tym silnikiem występowała 6 stopniowa skrzynia biegów. Byłbym wdzięczny za szczegółowy opis oraz opinie na temat tej modyfikacji.


Pomijając fakt że jest to kolejny z rzędu prawie identyczny temat, wypowiem się w kwestii opłacalności. Jeśli jesteś w stanie wydać kasę za którą mógłbyś np kupić dobrze wypasioną Lancię Lybrę 1,9JTD w świeżym roczniku lub jakąś niezgorszą Alfę Romeo i żyć z myślą że dalej jeździsz Punto to jest to jak najbardziej opłacalne.
Ja poniekąd tak zrobiłem i jestem zadowolony ;)

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319571 Wysłany: 22 Gru 2009, 16:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
voodzia napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Kup HGT, zakuj pod turbo. Wyjdzie taniej niż wstawianie 16VT do P2.


Ciekawe co wyjdzie taniej :P

Taniej może nie chociaz i tak zależy od tego co docelowo chce się osiagnąć ale nie będzie trzeba rzeźbyć by wstawić silnik.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319575 Wysłany: 22 Gru 2009, 17:03; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Modyfikator albo zamontuj turbo/kompresor w tym silniku co masz :) , oczywiście trzeba to zrobić tak żeby to miało ręce i nogi, to by kosztowało minimum około 10.000 zł

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319581 Wysłany: 22 Gru 2009, 17:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
Modyfikator i pewnie to ma byc jeszcze auto do codziennej jazdy? :> :roll:

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319589 Wysłany: 22 Gru 2009, 17:50; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 6
He he moje poprzednie autko to była Alfa, w którą pakowałem mase kasy. Stać mnie na takie przeróbki i dużo byłbym wstanie zrobić sam, ale faktem jest ze tym autkiem jeździłbym, na co dzień wiec uturbienie HGT było by niekorzystne gdyż nigdy by ten silnik nie był już tak wytrzymały jak Np. seryjnie zrobiony 2.0 t. A zabawę w 2 auta już przerabiałem. 130 koni z seryjnego HGT to mało jak dla mnie. Z o wiele mocniejszego auta przesiadłem się na Punto i mam wrażenie jak bym stał w miejscu a nie jechał :cry:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319597 Wysłany: 22 Gru 2009, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
tak rzezbione autko niestety do codziennej jazdy sie nie nadaje

btw
jaka alfe miales? ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319654 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 6
Gtv 2.0 v6 turbo wiec wiesz... awans na punto to nie jest szczyt moich mażeń :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319663 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siennica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 446
2.0 v6 yyyy....nie było takiego silnika

_________________
Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319668 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
hgt131 napisał(a):
2.0 v6 yyyy....nie było takiego silnika

oj byl byl

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319673 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siennica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 446
3.0 v6 to tak wiem ale 2.0 v6 jeszcze nie spotkałem jeśli możesz to pokaż jakiegoś linka ,chtnie zobacze

_________________
Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319676 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
2.0 TB, szukaj ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319681 Wysłany: 22 Gru 2009, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Modyfikator napisał(a):
...na co dzień wiec uturbienie HGT było by niekorzystne gdyż nigdy by ten silnik nie był już tak wytrzymały jak Np. seryjnie zrobiony 2.0 t. A zabawę w 2 auta już przerabiałem. 130 koni z seryjnego HGT to mało jak dla mnie...

Powiem tak: zakute 1.8 z HGTy powinno wytrzymać tyle co seryjne 2.0 16VT, koszt zakucia 16V powinien być niższy bądź porównywalny do kosztu wsadzenia 16VT do P2. Poza tym o wiele łatwiejsza droga jest by wstawić T do seryjnego silnika niż rzeźbić coś od początku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319721 Wysłany: 23 Gru 2009, 00:41; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 6
Dzięki za porady rozważę wszystkie za i przeciw. Jeśli cos skleję to na pewno dam znać. :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319742 Wysłany: 23 Gru 2009, 02:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN
Rejestracja: 11 Paź 2008,
Posty: 221
tylko wątpie w to zeby silnik 1.8 z hgt długo wytrzymał na ST

_________________
I <3 my H

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319748 Wysłany: 23 Gru 2009, 07:45; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
hgt131 napisał(a):
3.0 v6 to tak wiem ale 2.0 v6 jeszcze nie spotkałem jeśli możesz to pokaż jakiegoś linka ,chtnie zobacze

Poszukaj na allegro, były 2.0 V6 z turbiną lub bez montowane w alfach.

[ Dodano: 23 Gru 2009 06:45 ]
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10890003

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319837 Wysłany: 23 Gru 2009, 15:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 1252
Modyfikator napisał(a):
Gtv 2.0 v6 turbo wiec wiesz... awans na punto to nie jest szczyt moich mażeń Sad

no to troszkę nie rozumiem dlaczego się przesiadłeś z takiej maszyny na MK II z małą mocą??.........ja na twoim miejscu tylko T bym wsadził do tego :) albo sprzedać, dołożyć 10 k ( tyle w sumie minimum kosztuje uturbienie ) i kupic coś z dobrą mocą :)

_________________
Twardo i nisko...jak mówi Pismo...
Ojciec niestety kupił Goilfa MK IV, bo kropka skasował mu gówniarz....a ja obecnie. Polo 6N mojego projektu :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319948 Wysłany: 23 Gru 2009, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 94
Pomógł: 4
dzikidaniel napisał(a):
Modyfikator napisał(a):
...na co dzień wiec uturbienie HGT było by niekorzystne gdyż nigdy by ten silnik nie był już tak wytrzymały jak Np. seryjnie zrobiony 2.0 t. A zabawę w 2 auta już przerabiałem. 130 koni z seryjnego HGT to mało jak dla mnie...

Powiem tak: zakute 1.8 z HGTy powinno wytrzymać tyle co seryjne 2.0 16VT, koszt zakucia 16V powinien być niższy bądź porównywalny do kosztu wsadzenia 16VT do P2. Poza tym o wiele łatwiejsza droga jest by wstawić T do seryjnego silnika niż rzeźbić coś od początku.


W przypadku HGT to chyba zakucia wymagałoby wszystko, ten silnik jest gumowy i potrafi się w serii nawet ukręcić także :E Nie mówiąc już o kompie hitachi, który z tego co słyszałem nie ma ochoty współpracowac ze świniami.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO