You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 06 Cze 2024, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1261 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #654338 Wysłany: 26 Mar 2013, 11:31; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
cycu99 napisał(a):
Udało sie! Wylutowałem opornik i wszytsko smiga aż miło!
Image

mario1978 także śmiało swój możesz też wylutować, 2min roboty:)
Pozdrawiam
W moim wypadku jest inna wersja płytki. Była opisywana na forum, gdzie są modyfikacje kabla - post461617.html#p461617. Piszą że opornik R14 odpowiedzialny za błędy jest usunięty, mimo to kabelek z taką płytką nie chce działać.
marcin186 napisał(a):
Dobra, teraz znający się na rzeczy proszę o opinie czy jest coś z moim ELM zrobione czy zapłaciłem za nieprzerobiony :E

Image Image
5ROCKY5 napisał(a):
szczęsciarz masz już bez opornika :D
Czyli kabel bez opornika i nie działa. Poszukam rozwiązania w internecie.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #655397 Wysłany: 29 Mar 2013, 23:26; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 29 Mar 2013,
Posty: 2
Witam
Może mi ktoś napisać czy po wylutowaniu opornika w ELM 327 będzie nadal możliwa komunikacja z magistrami CAN w innych samochodach?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #655404 Wysłany: 29 Mar 2013, 23:41; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Pucek25 masz dwie możliwości:

- sprawdzisz po wylutowaniu w innych samochodach czy działa
- zajrzysz do schematu ELM327 i sam stwierdzisz, co jest za co odpowiedzialne, na podstawie przykładowego schematu.

Zajrzyj do opisu specyfikacji ELM327, znajdziesz wiele ciekawych informacji, jeżeli interesujesz się elektroniką - http://elmelectronics.com/DSheets/ELM327DS.pdf. Poniżej przykładowe rozwiązanie jakie proponują z oryginalnym ELM327 i wykorzystaniem portu USB, w linku który podałem, schemat jest na stronie 69:

Załącznik:


_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #655529 Wysłany: 30 Mar 2013, 14:46; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 29 Mar 2013,
Posty: 2
Ok dzięki za odpowiedz.
Ja swoim elm mogę połączyć się tylko z silnikiem. Aby połączyć się z resztą chciałem wylutować opornik opisywany przez was, ale po otwarciu ELM moim oczom ukazała się całkiem inna płyta niż pokazane tu na forum. Prosił bym o pomoc co mam zrobić w swoim ELM abym mógł połączyć się z innymi elementami w samochodzie.
Mój ELM wygląda tak:
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #655539 Wysłany: 30 Mar 2013, 14:59; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14389
Pomógł: 128
Pucek25, sprawdź rezystancję między pin'ami opisanymi przeze mnie wcześniej i w manualu. Jeśli będzie taka, o jakiej napisałem, to poszukaj opornika odpowiedzialnego za to.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #659461 Wysłany: 12 Kwi 2013, 13:17; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 11 Maj 2012,
Posty: 7
a jak ugryźć takie cudo??


Załączniki:

Góra
 Profil  
 
 
 Post #659716 Wysłany: 13 Kwi 2013, 15:48; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 30 Gru 2012,
Posty: 12
Pucek25 napisał(a):
Ok dzięki za odpowiedz.
Ja swoim elm mogę połączyć się tylko z silnikiem. Aby połączyć się z resztą chciałem wylutować opornik opisywany przez was, ale po otwarciu ELM moim oczom ukazała się całkiem inna płyta niż pokazane tu na forum. Prosił bym o pomoc co mam zrobić w swoim ELM abym mógł połączyć się z innymi elementami w samochodzie.
Mój ELM wygląda tak:
Image


W tym kabelku należy usunąć rezystor który zaznaczyłem. Sorry za jakoś zdjęć kalkulatorem robiłem
Image

_________________
Romet Ogar 205->Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> Fiat Seicento 900 + LPG -> Skoda Fabia 1.4 MPI -> Fiat Punto II FL 1.2 8V + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #659956 Wysłany: 14 Kwi 2013, 17:25; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Kopalnia wiedzy. Nie powiem ;) Ale od tego wszystkiego mam mętlik w łepetynie.
Czy do mojej kropki Punto I 1.1 S 97rok potrzebuje kupić:
po pierwsze: http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/inter ... -obd2.html
po drugie: http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/adapt ... -3pin.html

Chce uzyskać dostęp do błędów zapisanych w ECU i ogólnie podejrzeć pracę silnika. Czy te kable mi to umożliwią? Będę korzystał z IAWSCAN.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #660028 Wysłany: 14 Kwi 2013, 21:19; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Bardzo dobrze odrobiłeś zadanie domowe na podstawie tego co piszę tutaj - post632868.html#p632868
Puntolot_bartex napisał(a):
Czy te kable mi to umożliwią? Będę korzystał z IAWSCAN.
Tak, potwierdzam. Wszystko Ci zadziała w tym zestawie w PUNTO I.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #660033 Wysłany: 14 Kwi 2013, 21:26; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Serdecznie dziękuję za zwięzłą i konstruktywną odpowiedź ;)
Zamawiam, zwłaszcza, że cena obecnie to 54zł (kabel i 3pin) + przesyłka.

Pozdrawiam serdecznie ;)

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #662817 Wysłany: 26 Kwi 2013, 14:06; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Jaki kabel do PII 1.2cc 8V 60KM?

Mam zamiar zrobic diagnostyke bo wypadaja mi zaplony i sa wibracje silnika.
Chce korzystac najlepiej z jakiegos darmowego programu obecnie mam FiatEcuScan 3.6.0
ale moze byc dowolny inny jesli powiedzmy byly by z nim jakies problemy.

I teraz mam pytanie jaki kabel i z jakiej wersji do tego bedzie najlepszy,
mam zamiar kupic to na Ebay.

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VAG-KKL-409-USB-Fiat-Ecu-Scan-tool-diagnostic-cable-/330864377875?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4d090dc013#ht_1959wt_959

i z tad moje pytanie, czy w ogole jest szansa ze takie cos bedzie dzialac ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #662821 Wysłany: 26 Kwi 2013, 15:16; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Taki kabelek musisz sobie sprawić, jak na zdjęciu tutaj - post632868.html#p632868
Rolce napisał(a):
i z tad moje pytanie, czy w ogole jest szansa ze takie cos bedzie dzialac ?
Oczywiście że jest to ten sam kabelek, jaki oferuje VIAKEN w Polsce - http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu- ... -obd2.html. Wszytkie te kabelki produkuje Chińczyk.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663028 Wysłany: 27 Kwi 2013, 14:08; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Czyli rozumiem ze ten o ktorym mowilem bedzie dla mnie pasowal. Zwlaszcza ze na stronie Viaken Punto 2 1.2cc 8v '99 jest na liscie.

I jeszcze inne pytanie, czy jak nie mam zadnej lampki ostrzegawczej na desce rozdzielczej np typu "check engine"
to mimo to moga byc bledy ? Bo zastanawiam sie moze nie bedzie zadnych bledow ?

I jeszcze widze interfejsc ELM
http://www.ebay.co.uk/itm/V1-5-ELM327-OBD2-OBDII-USB-Cable-Software-Car-Diagnostic-Interface-Scanner-Tool-/181048754000?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2a2758bf50#ht_4961wt_966

nie jestem pewien co bylo by lepsze. ABS nie mam, z poduszka nie mam problemow.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663030 Wysłany: 27 Kwi 2013, 14:14; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14389
Pomógł: 128
Rolce napisał(a):
I jeszcze inne pytanie, czy jak nie mam zadnej lampki ostrzegawczej na desce rozdzielczej np typu "check engine"
to mimo to moga byc bledy ? Bo zastanawiam sie moze nie bedzie zadnych bledow ?

Tak. Lampka zapala się tylko w przypadku krytycznych błędów (np. sonda lambda, katalizator).

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663041 Wysłany: 27 Kwi 2013, 14:32; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
OK, dzieki.

mam jeszcze jeden kabel ten jest z przejsciowkami

http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-FIAT-DIAGNOSTIC-LEAD-CABLE-FIATECUSCAN-ELM-327-v1-4-OBD2-/251258427640?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3a802b58f8#ht_1266wt_1012

Z tego co juz sie dowiedzialem to VAG-KKL pozwala na odczyt bledow silnika, abs i poduszki.
ELM: silnik, ecu, can.

Teraz pytanie jakie mozliwosci daje polaczenie z ECU i CAN ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663161 Wysłany: 27 Kwi 2013, 23:00; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14389
Pomógł: 128
Rolce napisał(a):
Teraz pytanie jakie mozliwosci daje polaczenie z ECU i CAN ?

ECU to jest podłączenie pod sterownik silnika. Dowiadujesz się wszystkiego na temat bieżących parametrów, możesz wykonywać różne testy itp. CAN daje możliwość sprawdzenia m.in. zegarów, sprawdzenia podpiętych urządzeń itp.
Generalnie dzięki obsłudze CAN (ELM) jest możliwość sprawdzenia niemal wszystkiego począwszy od zegarów, przez wspomaganie układu kierowniczego. Jest też możliwość adaptacji/osiowania nowych modułów podpiętych pod CAN (np. instalacja nowych zegarów).

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663197 Wysłany: 28 Kwi 2013, 00:48; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
domin45670 napisał(a):
Rolce napisał(a):
Teraz pytanie jakie mozliwosci daje polaczenie z ECU i CAN ?

ECU to jest podłączenie pod sterownik silnika. Dowiadujesz się wszystkiego na temat bieżących parametrów, możesz wykonywać różne testy itp. CAN daje możliwość sprawdzenia m.in. zegarów, sprawdzenia podpiętych urządzeń itp.
Generalnie dzięki obsłudze CAN (ELM) jest możliwość sprawdzenia niemal wszystkiego począwszy od zegarów, przez wspomaganie układu kierowniczego. Jest też możliwość adaptacji/osiowania nowych modułów podpiętych pod CAN (np. instalacja nowych zegarów).


No tak to co w takim razie mozna zrobic za pomoca VAG-KKL jesli chodzi o silnik a co za pomoca ELM ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663218 Wysłany: 28 Kwi 2013, 09:14; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14389
Pomógł: 128
No tak to co w takim razie mozna zrobic za pomoca VAG-KKL jesli chodzi o silnik a co za pomoca ELM ?[/quote]
Teoretycznie jeśli chodzi tylko i wyłącznie o silnik to powinno być to samo.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663222 Wysłany: 28 Kwi 2013, 09:32; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Panowie jeszcze jedno szybkie pytanko. Bo w poniedziałek lub wtorek będę miał kabelek. Jakim programem polecacie się połączyć z Punto I 1.1 97r? Iaw scan 2? Fiat ecu scan? Jaka wersja programu? Chyba, że inny program?

Pozdrawiam.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663223 Wysłany: 28 Kwi 2013, 09:36; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jakub
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 06 Cze 2010,
Posty: 573
Pomógł: 8
Iaw scan 2

_________________
BYŁO Punto II FL 1,2 8V 5D
BYŁO Stilo MW 1,9 150KM MODE BY CINSOFT
BYŁO Seicento 1,1
BYŁO Punto II FL 1,2 8v 5D Niebieska strzała
JEST Grande Punto 1,2 8v 3D Czarny gruz
JEST Tipo HB 1,4 16V 120 KM
DARMOWA DIAGNOSTYKA PI,PII,PIIFL,GP


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663225 Wysłany: 28 Kwi 2013, 09:47; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Dziękuję :D
Po przyjściu kabelka i podłączeniu dam znać co i jak :)
Pozdrawiam.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663264 Wysłany: 28 Kwi 2013, 13:58; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Zamowilem z Hong Kongu taki kabel, jest tez plytka ze sterownikami ale nie jestem pewien czy jest jakies oprogramowanie diagnostyczne,
ale nie musi byc bo moge uzyc Fiat Ecu Scan albo ewentualnie Multi Ecu Scan.
http://www.ebay.co.uk/itm/121042419068?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1793wt_722

Jak przyjdzie to dam znac jak to dziala.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663274 Wysłany: 28 Kwi 2013, 14:19; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Ehh jeszcze jedno pytanko. :oops:
W jakiej pozycji powinien być przełącznik w tym kabelki od viakena, przypomnę, że chce podłączyć pod Punto I, czyli stosuje przejściówkę na 3pin.
Pozdrawiam.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663491 Wysłany: 29 Kwi 2013, 08:39; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Puntolot_bartex napisał(a):
W jakiej pozycji powinien być przełącznik w tym kabelki od viakena
W zależności od tego co chcesz sprawdzić, przełączasz na ABS jeżeli sprawdzasz ABS, ECU jeżeli chcesz sprawdzić silnik, lub AIRBAG w przypadku, kiedy chcesz sprawdzić poduszki.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663503 Wysłany: 30 Kwi 2013, 13:00; 
 Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Chce sprawdzić tylko ECU bo tylko to mam w mojej kropce :lol:
Będę używał tej przejściówki 3 pin.

[ Dodano: 30 Kwi 2013 12:00 ]

PAnowie bo mi kabelek właśnie przyszedł, a nie wiem w jakiej pozycji ma być przełącznik. Nie chciał bym nic uwalić na "dzień dobry" Do wyboru mamy położenie
-7 - KKl/engine
-3 - airbag
-1/9 - ABS
-12/13 (brak oznaczenia)

Przypomnę, że podłączam jeszcze przejściówkę na OBD I. Chce zdiagnozować silnik.
Gdzieś wyczytałem, że przełącznik powinien być w 3 pozycji jeśli podpinamy (nie ważne co) pod OBD I. Jednak nie wiem czy to prawda dlatego chce się upewnić.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1261 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO