You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #348835 Wysłany: 26 Mar 2010, 14:54; 
 Temat postu: Pisk przy puszczaniu pedału hamulca.
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 25
Przy puszczaniu pedału hamulca i spuszczaniu ręcznego hamulca słychać krótki pisk. Co to może być? Czy coś trzeba nasmarować WD40? Tylko co?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #348845 Wysłany: 26 Mar 2010, 15:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
Też tak miałem. Przestało piszczeć po ostatnim przeglądzie w ASO. Widocznie coś przesmarowali ale niestety nie wiem co.

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #349077 Wysłany: 27 Mar 2010, 15:33; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 25
Mam wrażenie, że ten pisk dochodzi z tyłu auta. Może to linka hamulca ręcznego albo coś w środku bębnów hamulcowych?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #349181 Wysłany: 27 Mar 2010, 21:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
U mnie tez występuje ten pisk ale tylko przy puszczaniu pedału hamulca.. Zamierzam spsikać WD40 wszystkie elementy obok bębnów.. Może trafie na przyczynę pisku.. ;D pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #349183 Wysłany: 27 Mar 2010, 21:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
prawdopodobnie to popiskuje sprężyna ściągająca szczęki hamulcowe,u mnie też tak popiskuje z lekka po puszczaniu hamulca,sam bym tam zajrzał ale nie mogę odkręcić bębnów ( te przeklęte torxy) :( .

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #358814 Wysłany: 23 Kwi 2010, 15:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
Niestety psikanie WD40 nic nie dało... :? Może faktycznie to coś w bębnach..
Co to są te "torxy"? Jak zdjąć bęben?

_________________
Zacząłem od...
Fiat Bravo I limited

Następnie był...
Fiat Grande Punto Active
Fiat Grande Punto Sport
Abarth Grande Punto

Obecnie jest...
Abarth Punto Evo
1.4 16v 207KM 327Nm !

:twisted:... :twisted:... :twisted:... :twisted:...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #358906 Wysłany: 23 Kwi 2010, 20:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
d*** :( ,ostatnio zakupiłem sobie porządne torxy ( klucze),udało mi sie zdjąc bębny ale w zaden sposób nie mogłem sie tam dopatrzeć co tam popiskuje,dorażnie prysnąłem białym smarem na wszystkie ruchome częśći,sprężyny,dżwignie hamulca ręcznego,złozyłem wszystko do kupy i piszczy nadal :( ,zaznaczam że zrbiłem to w obydwu kołach,teraz moje podejrzenie padło na linkę ręcznego,ale nie uśmiecha mi sie jej wyciągać i smarować,narazie dałem sobie z tym spokój

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359012 Wysłany: 24 Kwi 2010, 09:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
Linke ręcznego? Hmmm ale piszczy jak puszczasz hamulec nożny tak?
A może coś przy pedale hamulca? kurde może być dużo miejsc.. :?

_________________
Zacząłem od...
Fiat Bravo I limited

Następnie był...
Fiat Grande Punto Active
Fiat Grande Punto Sport
Abarth Grande Punto

Obecnie jest...
Abarth Punto Evo
1.4 16v 207KM 327Nm !

:twisted:... :twisted:... :twisted:... :twisted:...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359174 Wysłany: 24 Kwi 2010, 21:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
nieee, to popiskuje przy tynych bębnach,a nawet gdzieś w nich,tak myśląc o tym wykluczam linkę hamulca recznego,bo piszczy nawet przy puszczaniu pedału hamulca,więc to musi być związane ze szczękami w bębnach,lub mechanizm rozpierający je, może kiedyś najdzie mnie vena twórcza to rozbiorę to .

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378155 Wysłany: 02 Lip 2010, 11:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Maj 2007,
Posty: 218
Panowie, ciekaw jestem czy ASO poradzi
sobie z tym piszczeniem? Był już ktoś z Was z
tym problemem u nich? Może wiedzą o co chodzi.
Pozdrawiam

[ Dodano: 02 Lip 2010 11:51 ]
Tomo napisał(a):
Też tak miałem. Przestało piszczeć po ostatnim przeglądzie w ASO. Widocznie coś przesmarowali ale niestety nie wiem co.


A jeśli to nie tajemnica, w który ASO?
Pozdrawiam

_________________
GP Energy 1.4 Fire 77KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378187 Wysłany: 02 Lip 2010, 15:43; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łaziska Górne
Rejestracja: 10 Lut 2009,
Posty: 49
to pewnie wina rozpieraka hamulca miałem takie coś w pandzie mam i teraz trzeba posmarować i będzie ok

_________________
Fiat GP 1.4 8V Estiva Blue&Me 2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378252 Wysłany: 02 Lip 2010, 22:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
no koledzy,znalazłem kilka dni temu przyczynę tego piszczenia a także samemu zaradzić (naprawić),już mnie to wkurzało i wstyd mi było że przy takim aucie coś piszczy,na szczęscie jest już wszystko ok :)
a więc po zdjęciu bębna zauwazyłem że szczęki hamulcowe są przyparte bezposrednio do tej tylnej obudowy na której są przymocowane cylinderki i szczęki, i w miejscu styku szczęki z tą obudową doszło do zardzewienia i w momencie ruchu szczęk następuje pisk,
należy więc nieco odchylić każdą ze szczęk i w miare możliwości oczyscić to miejsce a następnie nałozyć nieco smaru ( uważać by nie zabrudzić okładzin ciernych),po zdjęciu bębna dotyczy to 4 miejsc czyli po 2 miejsca na kazdą ze szczęk -na dole i górze szczęki
niestety nie zrobiłem zdjęć poglądowych ale tak na szybko mogę zamieścić odręczny rysunek jaki zrobiłem,nie śmiejscie sie tylko :E
Image
mam nadzieję ze to komuś pomoże,w kazdym razie u mnie ten pisk pojawiał sie zawsze przy puszczaniu pedału hamulca po uprzednim wciśnięciu jak rownież po opuszczaniu dżwigni ręcznego,jeśli u kogoś w GP sa takie objawy to na bank to jest to;
a jeśli ktoś się boi samemu działać to zapraszam do mnie :E ,z chęcią pomogę nieodpłatnie :) ,no puszka Pepsi moze być :E

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378333 Wysłany: 03 Lip 2010, 10:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
Chicane świetny rysunek, to co potrzeba to jest.. Też chcę się za to zabrać a dzięki Twojemu rysunkowi będzie prościej.. :D
Powiedz mi jakiego smaru użyłeś i jak zdjąłeś osłonę bębna? Czy jak się ją zdejmie to nie powyskakują jakieś sprężynki/mechanizmy bo później się okażę że sam nie złoże..? :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378438 Wysłany: 03 Lip 2010, 21:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
Sebooo bęben łatwo się ściaga,tylko pamietaj by ręczny nie był ani na trochę zaciągnięty!,nic Ci nie powyskakuje :) co do smaru to ja użyłem taki stały coś ala towot, nie może być tam raczej użyty żaden taki psikany bo po prostu spłynie.

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #378756 Wysłany: 05 Lip 2010, 11:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
adchmie napisał(a):
....
[ Dodano: 02 Lip 2010 11:51 ]
Tomo napisał(a):
Też tak miałem. Przestało piszczeć po ostatnim przeglądzie w ASO. Widocznie coś przesmarowali ale niestety nie wiem co.


A jeśli to nie tajemnica, w który ASO?
Pozdrawiam

PGD Trasa Toruńska. Piszczało przy każdym puszczaniu pedału hamulca ale gdy zaciągałem ręczny to przestawało piszczeć. Nie zgłaszałem tego problemu przy przeglądzie bo zapomniałem - po prostu sami to przesmarowali (widocznie standardowa operacja podczas przeglądu).

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457614 Wysłany: 30 Mar 2011, 16:50; 
 Temat postu:
Witam.
No ja mialem mniej szczęścia. Panowie z ASO nie maja pojęcia o co chodzi. Jeżdzili autem i jakoś nic nie było słychać a pomysłów co to może byc - brak. Nigdy sie z tym nie spotkali. Postanowili jednak za 100 zrobić czyszczenie hamulców i ... efekt mizerny. 4 wizyty brak reakcji. Koszmar, jak zwykle zreszta. Dzis sam zaglądałem tam, specjalnym siliconem popsikałem i tu i tam ale piszczenie jeszcze pozostalo przy ręcznym. jutro zaglądne jeszcze raz i w omawianych miejscach przesmaruje.

[ Dodano: 30 Mar 2011 15:50 ]
Własnie skończyłem zabawe z piszczeniem :-)
Przydała sie strzykawka, do której nałozyłem smaru i kawałek osłonki termokurczliwej jako wężyk (by doprowadzic celnie smar). Wyżej opisane są 4 punkty gdzie należy nanieść smar. Rzeczywiście w tych miejscach szczeki maja dobry kontakt z obudową i tam właśnie powstaję opisywany pisk. Odciagając lekko szczęki nałożyłem niewielką ilość smaru. Efekt zaskakujący. Szczęki pracują cichutko, zero pisków. Przy okazji przeczyściłem papierem i odtłuściłem okładziny wraz z bębnami. :-)
Pamiętam z malucha hamulce bębnowe ale tam szczeka nie przylegała tak ściśle do tej obudowy(tarczy).


Góra
  
 
 
 Post #457841 Wysłany: 30 Mar 2011, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009,
Posty: 306
U mnie tez dzisja zaczelo piszczec. Jade w piatek do ASO na wymiane oleju to zglosze to. A wiec kolejna przypadlosc GP?

_________________
Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457987 Wysłany: 31 Mar 2011, 11:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1247
Pomógł: 2
I_MK rok temu to samo robiłem,nawet jest to opisane gdzieś :)

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458384 Wysłany: 01 Kwi 2011, 20:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009,
Posty: 306
Bylem z tym dzisiaj w ASO. Najpierw uslyszalem ze to piszczy bo sie szczeki rozpieraja. Pytam wiec czy w nowym aucie takie piszczenie to norma. Odp: Nie ale to juz jest zuzycie elementow ukl.hamulcowego. Pytam: Jakich elementow? Odp: No, szczek, moze sprezyny zardzewialy... Pytam: Zardzewiala sprezyna to zuzyty element? Odp: No tak. Kierownik serwisu nie wiedzial za bardzo co tam piszczy. Mowie mu, ze slyszlame juz o tym problemie i moge mu wskazac miejsca gdzie powstaje pisk. Ehhh, szkoda gadac ile sie musialem nagimnastykowac zeby facetowi przedstawic moj punkt widzenia dot. interpretacji warunkow gwarancyjnych. W koncu to przeczyszcil...ale po kilku godzinach zaczelo dalej piszczec. Nie wiem co on tam czyscil dzisiaj ale jakies 2 tygodnie temu zaplacilem w ASO za czyszczenie wnetrza bebnow w zwiazku z szuraniem hamulcow w czasie hamowania podczas wilgotnej pogody. I co znowu placic za czyszczenie bo tego gwarancja nie obejmuje? Szkoda slow na te polskie ASO.

_________________
Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458386 Wysłany: 01 Kwi 2011, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
A u mnie wiosna się zaczęła, cieplej jest i się znów pojawił pisk. Podczas zimy było cichutko teraz znów to samo.

_________________
Zacząłem od...
Fiat Bravo I limited

Następnie był...
Fiat Grande Punto Active
Fiat Grande Punto Sport
Abarth Grande Punto

Obecnie jest...
Abarth Punto Evo
1.4 16v 207KM 327Nm !

:twisted:... :twisted:... :twisted:... :twisted:...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #466132 Wysłany: 23 Kwi 2011, 12:30; 
 Temat postu:
Minąl miesiąc i znów to samo i ciagle w tym samym kole. Rozebrałem wyczyściłem i uzyłem samru miedziowego. Brak mi pomysłów jakiego innego. Myślałem o białym ale potrzebuje go niewiele a sprzadawany jest w wielkich butlach... Zobacze teraz. Może ktos zmagał sie tyle razy... może ma jakiś patent jak odseparować te szczęki... lub bez wielkiej inwazji przesmarować linke.


Góra
  
 
 
 Post #466203 Wysłany: 23 Kwi 2011, 16:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
W czwartek rozebrałem bębny, poczyściłem złożyłem. Było cichutko, dziś rano jechałem i bach znów pisk przy puszczaniu hamulca ale nie za każdym razem więc to już coś :) Heh może dokładniej musze poczyścić.. Sam nie wiem

_________________
Zacząłem od...
Fiat Bravo I limited

Następnie był...
Fiat Grande Punto Active
Fiat Grande Punto Sport
Abarth Grande Punto

Obecnie jest...
Abarth Punto Evo
1.4 16v 207KM 327Nm !

:twisted:... :twisted:... :twisted:... :twisted:...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #487143 Wysłany: 03 Lip 2011, 09:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
W MKII też to miałem, musiałem idealnie wypucować, pozbyć się rdzy, podkład farba lakier czarny, później bezbarwny, czekałem pół dnia aż stwardnieje-wyschnie, i jest ok :). Druga sprawa, miałem też trochę miekki pedał hamulca, więc odpowietrzyłem cały układ hamulcowy, tak, że wyciekłą cały stary płyn, uzupełniałem non stop nowym Płynem Tutela DOT4 (oryginał-kupiłem w ASO po fajnej cenie).

Image

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #487553 Wysłany: 04 Lip 2011, 15:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
Panowie fakt że te piski są denerwujące, smarowanie to półśrodek i tak ten problem powróci regularnie, dziś się zastanawiałem jak ten problem rozwiązać i przypomniałem sobie jak jeździłem Fabiszonem, wymieniałem na nowe szczęki hamulcowe i pamiętam że w tych feralnych miejscach szczęki poruszały się po takich plastikowych ślizgach, ja je wymieniałem na nowe, były one zużyte a mocowane na wcisk w otwory na wysokości tych opierających się szczęk do wewnątrz, myślę że trzeba by podłożyć jakieś podkładki plastikowe lub zamocować na krawędzie szczęk w tych punktach, więc ten sam problem miała skoda i tak ten problem rozwiązano, pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w opracowaniu skutecznego patentu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #678383 Wysłany: 01 Lip 2013, 22:32; 
 Temat postu: Re: Pisk przy puszczaniu pedału hamulca.
Offline
Puntomaniak

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Sie 2008,
Posty: 73
Witam serdecznie, temat się urwał więc ponawiam, czy komuś udało się na stałe rozwiązać temat piszczenia? U mnie piszczy już parę miesięcy. Grande punto z września 2011r, po dzisiejszej wizycie w carserwis warszawa pan z serwisu 30 min kłócił się ze mną że muszę za to zapłacić, proponował czyszczenie bębnów za 150 zł. Za każdym razem jak muszę pojechać do tych cwaniaków (krętaczy) coś we mnie pęka, a po wizycie tak mnie szlag trafia że bez browara się nie uspokajam. pozdrawiam miłośników marki

_________________
Grande Estiva B&M


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO