Jeśli pedał gazu/przyspieszenia w waszym kropku jest "luźny" tzn ma luz góra/dół (bo na boki mieć musi) to znak, że macie nie naciągniętą linkę, co za tym idzie naciskając gaz "do dechy" tak naprawdę nie otwieracie do końca przepustnicy.
Aby ja naciągnąć należy zdjąć obudowę filtra powietrza odkręcając dwie śruby i zdejmując spinkę:
Ukazuje nam się mw. taki widok:
Interesuje nas mw. miejsce zaznaczone w kółku.
Naciąg regulujemy blaszką zaznaczoną strzałką.
Ciągniemy pancerz linki do siebie:
Wyjmujemy blaszkę, wkładamy kilka ząbków wcześniej i gotowe.
Należy pamiętać o tym, aby nie naciągnąć linki "za bardzo", ponieważ wtedy przepustnica nie będzie się domykała, a co za tym idzie po uruchomieniu silnika będziemy mieli wysokie obroty.
Ja wyregulowałem to tak, że linka jest w miarę napięta, a przepustnica zamknięta do końca.