You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #386000 Wysłany: 08 Sie 2010, 03:10; 
 Temat postu: Mega MultiJet
Offline
Puntomaniak

Imię: GemBoy
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: pomorze
Rejestracja: 27 Maj 2010,
Posty: 86
Nie żeby mi w Sporcie brakowało mocy, bo jest jej aż za dużo, ale czytałem sobie z nudów o MultiJetach zastanawiając się, czemu mam tylko 130KM, a nie 140-150 (bo 8V , a nie 16V...) no i trafiłem na tego potworka:

http://en.wikipedia.org/wiki/Multijet#1.9_Twin_Turbo

190KM, no po prostu pocisk, a montują go tylko w mega paskudnej i mega drogiej Lancii Delta. Ktoś to widział może z bliska?
Ciekawe jakby taki silnik sprawował się w Kropku? :D

Jak tylko trafię szóstkę w totka, to kupię Deltę, żeby wypruć z niej silnik i zrobić swapa w Kropku :P ech marzenia, bo jedyna Twin Turbo na alleDrogo kosztuje ponad 90k pln...
A może już ktoś to zrobił? :O


Góra
 Profil  
 

 
 Post #386007 Wysłany: 08 Sie 2010, 08:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka
Rejestracja: 27 Mar 2008,
Posty: 2216
Pomógł: 5
GemBoy-nie pisz tak o Lancii Delta,bo Cię G360 zlinczuje publicznie na forum :E A po drugie Delta jest piękna w czarnym kolorze :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386027 Wysłany: 08 Sie 2010, 11:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
Ładne to to co się komu podoba, na pewno są ładniejsze samochody:)
a silniczek fajny :)
nie musisz w totka wygrać aby swapa zrobić :) bo taki silnik pewnie można z osprzętem do ok 10 tys zł znaleźć :)
tylko diesle podobno się ciężko swapuje :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386029 Wysłany: 08 Sie 2010, 11:35; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
GemBoy napisz do Cinka, on jest fachowiec od tuningu diesla :)

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386124 Wysłany: 08 Sie 2010, 21:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
Wicher nikogo nie będę linczował bo mam to w assie. Ważne ze autko nadal mnie zachwyca i z każdym dniem coraz bardziej. Co do silnika 1,9 TT to mój znajomy na czas przeglądu swojej AR 159 2,4 JTD dostał jako auto zastępcze właśnie tą megapaskudą deltę 1,9 Twinturbo. Powiedział że ten silnik to rewelacja.

A ja jako kolejne auto na dzień dzisiejszy widziałbym tylko ... megadrogą i megapaskudną deltę 1,8 TB Platino. A krytykującym deltkę życzę... zadowolenia w użytkowaniu B-klasowego GP z doklejanym silnikiem :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386215 Wysłany: 09 Sie 2010, 11:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
Niby G360 ma to przy ch..., ale swoje 2 grosze sarkazmu musiał dodać :D
Ja to bym się chętnie przejechał jakimś autkiem z tym silnikiem :), bo ładnie to musi ciągnąć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386243 Wysłany: 09 Sie 2010, 13:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
sadoo napisał(a):
ale swoje 2 grosze sarkazmu musiał dodać

No nie byłbym sobą. Ale na tym koniec. Delta ma dość odważną stylistykę i może zachwycać ale też może się nie podobać. Przeciez np. nudny Golf ma całą rzeszę zwolenników przez to właśnie że jest nudny ;) (czyt. klasyczny)
Ale tu nie o tym tylko o przekładaniu silnika. Myślę że wszystko jest możliwe tylko czy takie przedsięwzięcie żeby miało sens nie przekroczy wartości nowego auta nawet duzo wyższej klasy?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #386307 Wysłany: 09 Sie 2010, 18:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka
Rejestracja: 27 Mar 2008,
Posty: 2216
Pomógł: 5
G360-to była przenośnia tylko :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389370 Wysłany: 19 Sie 2010, 22:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW
Rejestracja: 12 Gru 2009,
Posty: 430
wtrące swoje 3 grosze o Delcie- Bardzo mi sie podoba, lancia zawsze robiła ładne samochody i jako pierwsza wprowadzała nowatorskie rozwiązania ( elektrycznie sterowany spojler choćby) nie wspomne o WRC kiedy "marna lancia stratos lub Delta" deklasowała o wiele "lepszych rywali" jednak nie moge wybaczyć Lancii tego jak nazwali to auto "Lancia Delta" przykro mi ale delta zawsze mi sie bedzie kojarzyć ze starą dobrą Delta Integrale, a nie z ......miniwanem, choć nie wiem jaki silnik tam włożą, zamiast iść torem najmocniejszej legendy HF integrale "Evo2" i rozwijać w tym kierunku Lancia pod reputacją legendy zrobiła sobie jaja. Zawsze będę miał szacunek do tej marki (w końcu Fiat :D ) ale jeśli miałbym ją kupić to od razu bym sciągnoł wszystkie znaczki Delta, bo według mnie obrażałbym ideał lat 80-tych i 90-tych

_________________
Image
ImageImage


Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport
post319724.html#319724
Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE!
Prostuj Wydech REGULARNIE!

FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389384 Wysłany: 19 Sie 2010, 23:05; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lip 2009,
Posty: 45
Nie żebym się czepiał ale wtedy nie było WRC :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389388 Wysłany: 19 Sie 2010, 23:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Borat napisał(a):
nie moge wybaczyć Lancii tego jak nazwali to auto "Lancia Delta" przykro mi ale delta zawsze mi sie bedzie kojarzyć ze starą dobrą Delta Integrale

Chciałbym zaznaczyć, ze po integrale była druga generacja delty, a obecna jest już 3 ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389390 Wysłany: 19 Sie 2010, 23:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
A ja chciałbym zaznaczyć że integrale to był drobny mikroskopijny wycinek wszystkich cywilnych delt. To tak jakby chcieć ściągać znaczki ze wszystkich grande punto dlatego, że nie idą drogą punto I GT :D. No i wogóle jak zauważyłeś po wycofaniu się ze sportu lancia zaniechała sportowej linii aut na rzecz klasycznej i eleganckiej. I ja jako nowy fan lancii składam im za to pokłon. Nie wszyscy na prawdę chcą mieć supersportowy bolid kojarzący się z rajdami i wiecznym zap...aniem. Czasami chce się poczuc elegancję, lekką linię retro, chromy i to wszystko dlaczego delta III jest inna niż fiat bravo/alfa Julka. I chwała im za to ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389398 Wysłany: 19 Sie 2010, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
G360 napisał(a):
ie wszyscy na prawdę chcą mieć supersportowy bolid kojarzący się z rajdami i wiecznym zap...aniem. Czasami chce się poczuc elegancję, lekką linię retro, chromy i to wszystko dlaczego delta III jest inna niż fiat bravo/alfa Julka

I dlatego bierze się T-jet zamiast zwykłego 1.4 16v :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389435 Wysłany: 20 Sie 2010, 09:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Genewa
Rejestracja: 04 Maj 2009,
Posty: 208
A jaka jest żywotność tak wyżyłowanych silników?

_________________
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389446 Wysłany: 20 Sie 2010, 10:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 259
Pomógł: 1
Benzynowe projektowane są tak aby bezawaryjnie przejechały 300 tyś, natomiast diesle 800 tyś (znaczy się bez remontu samego silnika, co innego osprzęt) - tak to wygląda w VW.

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389449 Wysłany: 20 Sie 2010, 10:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kropekGP napisał(a):
Benzynowe projektowane są tak aby bezawaryjnie przejechały 300 tyś, natomiast diesle 800 tyś

Jaaasne i pewnie stąd pękające głowice w 2.0 TDI swego czasu ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389454 Wysłany: 20 Sie 2010, 10:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
Stare VW tak miały ale te 1,6D i 1,6TD
stare 1,9TDI to juz 600 tys
a teraz nowe jednostki ok 300 tys.
nie ciężko trafić Passata B5, który ma nalatane 480 tys a i nie ciężko trafić auto 3 letnie co przebieg ma pod 300 tys ;) wtedy cofamy szafę do 120 tys i klient zadowolony ze ma dobre młode auto z logicznym przebiegiem robionym tylko po autostradach:D

[ Dodano: 20 Sie 2010 09:42 ]
STax napisał(a):
Jaaasne i pewnie stąd pękające głowice w 2.0 TDI swego czasu

po 2007 roku to juz nieaktualne :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389457 Wysłany: 20 Sie 2010, 10:58; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
sadoo napisał(a):
po 2007 roku to juz nieaktualne

Ale fakt faktem było takie coś.
Chyba żadne współcześnie produkowane auto nie przejedzie nawet tych 300tys km bez awarii, może jedynie mega drogie limuzyny, bo tam naprawdę dba sie o klienta.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389565 Wysłany: 20 Sie 2010, 19:11; 
 Temat postu: Mega MultiJet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 15 Sie 2010,
Posty: 103
Na przykład Fiat zaprojektował swój silnik 1.3 Multijet tak aby układ korbowo - tłokowy wytrzymał 250tyś kilometrów. Potem należy się spodziewać generalnego remontu silnika. Trzeba też pamiętać, że osprzęt silnika jest projektowany na całe życie silnika

_________________
Fiat GP 1.4 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389573 Wysłany: 20 Sie 2010, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
kornat85 a skąd takie szczegółowe informacje?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389574 Wysłany: 20 Sie 2010, 19:28; 
 Temat postu: Mega MultiJet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 15 Sie 2010,
Posty: 103
Piszę pracę magisterską o filtrze cząstek stałych zamontowanym przy tym silniku. Zbierając informację do niej rozmawiałem z ludźmi z Fiata i Opla, i oni tak twierdzili.

_________________
Fiat GP 1.4 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389589 Wysłany: 20 Sie 2010, 20:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
130ps właśnie to mało w aucie co ma 1200kg , polecam kurację u Cinka to za dużo mniejsze pieniądze będziesz miał wydajne auto

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390436 Wysłany: 24 Sie 2010, 17:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 259
Pomógł: 1
sadoo niezgodzę się z tym co piszesz. Jak zobaczysz w aucie koncernu VW silnik 3 cylindrowy benzynowy z którego głowica ma zintegrowany kolektor wydechowy (czyli wychodzi z niego jedna rura) to on właśnie jest zaprojektowany na 300 tyś.km.

Racja głowice pękały i to w 1.9 TDI z PD oraz w 2.0 TDI PD oraz w miarę nowych 2.0 TDI CR - tak to jest jak w masowej produkcji gdzie liczy się każdy gram aluminium, który później przekłada się na tony. Niestety głowica ma "doczynienia" z 4 mediami (paliwo, olej, płyn chłodniczy, spaliny) gdzie gradient temperatur dochodzi do kilkuset stopni celcjusza. Każda dziesiąta grubości ścianki ma ogromne znaczenie i podczas testów jest ok, ale dochodzi masowa produkcja w której mały błąd może spowodować destrukcje takiej części czasami w kilka miesięcy, a czasami nawet się o tym nie dowiemy że mieliśmy część z wadą.

kornat85 napisał(a):
Na przykład Fiat zaprojektował swój silnik 1.3 Multijet tak aby układ korbowo - tłokowy wytrzymał 250tyś kilometrów
- wtedy to wymieniasz łańcuch rozrządu i jeździsz dalej i dalej ...

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390448 Wysłany: 24 Sie 2010, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
kropekGP pojedzmy zobaczymy ale nie sadze aby GP dolatało do 300 tys km.
Fiata trzeba wymieniać przy 100 tys km :)
stara dobra zasada :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390515 Wysłany: 24 Sie 2010, 20:42; 
 Temat postu: Mega MultiJet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 15 Sie 2010,
Posty: 103
kropekGP napisał(a):
- wtedy to wymieniasz łańcuch rozrządu i jeździsz dalej i dalej ...

chodziło mi o pierścienie, tłoki, korbowody, panewki

_________________
Fiat GP 1.4 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO