You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 04:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #388266 Wysłany: 16 Sie 2010, 16:23; 
 Temat postu: Jak skutecznie sprawdzić kable zapłonowe?
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
Pytanko jak w temacie: czy znacie jakieś skuteczne metody sprawdzenia kabli zapłonowych (czy mają przebicie)? Jedną z metod jest obserwacja w ciemności (jeśli przeskakują iskry, wówczas mamy przebicie), jednak w przypadku mniejszych przebić chyba iskier może nie być widać. Co sądzicie na ten temat? Czy FiatEcuScan coś wykaże? :)


P.S. Pytam, ponieważ obroty na luzie są w stanie mi spaść lub silnik chodzi czasem na 2 lub 3 cylindrach. Temat jednak dotyczy możliwych sposobów sprawdzenia kabli - na pewno nie jednej osobie może się przydać taka informacja.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 

 
 Post #388293 Wysłany: 16 Sie 2010, 17:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
ecu nie pokaze

wez rozpylacz z woda, zeby robil delikatna mgielke, w nocy otworz maske i rozpyl wode nad silnikiem

[ Dodano: 16 Sie 2010 16:31 ]
poza tym przy takich objawach bym wymienil kable no i swiece ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388325 Wysłany: 16 Sie 2010, 19:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
a jest opcja że auto może troche przymulać przez walnięte troche kable? czy raczej poprostu chodzi na nie wszystkie cylindry/przerywa ?

bo właśnie ciężko je przetestować, może bardziej szukać objawów ich uszkodzenia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388346 Wysłany: 16 Sie 2010, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
lakikwap napisał(a):
a jest opcja że auto może troche przymulać przez walnięte troche kable? czy raczej poprostu chodzi na nie wszystkie cylindry/przerywa ?

bo właśnie ciężko je przetestować, może bardziej szukać objawów ich uszkodzenia.

2 lata temu jak wymieniałem kable, to samochód przymulał, silnik przerywał, nagle dostawał kopa itp.

Motyw z tą mgiełką muszę jeszcze sprawdzić, ale to nie dziś (co sądzą pozostali o tej metodzie?). Przed chwilą wróciłem z garażu i na sucho w ciemnościach popatrzałem na kable, i w widocznych miejscach było ok, zero jakichś efektów świetlnych.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388414 Wysłany: 16 Sie 2010, 22:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
domin45670 bez wilgoci slabo iskry bedzie widac

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO