You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 15 Gru 2017, 11:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #391275 Wysłany: 27 Sie 2010, 21:54; 
 Temat postu: Załamany...
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 113
Nic już nie będzie tak jak było wcześniej... Tak jak z dumą patrzyłem na swojego kropasa i zadowolony z niego byłem tak nagle wszystko runęło w gruzach... już pisze o co chodzi. Mój punciak to model 1.2 8V z 2000 r., obecnie ma 84 tys. przebiegu, kupiony przy ok. 70 tyś. Głupim trafem spotkałem znajomego sprzed lat, i tak się złożyło ze podczas gadki wyszło ze pracuje w dużym serwisie fiata, sam powiedział ze jak ja chce to moze mi sprawdzić historię auta i co było przy nim robione bo mają wszystko w systemie. W sumie zaciekawiony podałem mu wszystkie namiary i sprawdził.
Jedyna istotna rzecz i tu się pocieszam ze przebieg sie zgadza - poprzednik był przy 68 tyś. w serwisie z kontrolką airbagu na 3 miesiące przed sprzedażą. Ale reszta troche mnie przerosła :/
Oprócz standardowych pozycji typu filtry, oleje, klocki pojawiły sie dwie o których istnieniu nie wiedziałem:

- 56 tyś - auto po stłuczce, wymiana błotnika, drzwi pasażera, zaprawki lakiernicze antykorozyjne - pierwsza dosc istotna wtopa :/

wczesniej:

- 40 tyś (sic!) - wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy (fuck :/ ), przy 40 tyś. ???

dodam ze po kupnie przez te 15 tys do dzisiaj oprócz typowych upierdliwosci punto (zarowki ,elektryka) nie miałem zadnych innych problemów i zawsze jak spoglądałem na odpicowane autko to mi sie gęba cieszyła :) teraz juz nie jest to samo :/

szczegolnie mnie martwi ze auto miało robioną już UPG i planowaną głowicę. w życiu bym nie powiedział - silnik chodzi cichutko, przyspiesza elegancko, spalanie w normie, oleju z tego co zauważyłem po 1 swojej pełnej wymianie ubyło na oko może 1/4 skali wiec wydaje mi sie ze w normie jak na 10 tys.

co sądzicie o tym wszystkim? nie ten sam kropas po co była moja ciekawość :/


Góra
 Profil  
 

 
 Post #391278 Wysłany: 27 Sie 2010, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 575
Pomógł: 7
wymiana błotnika i drzwi to nic takiego to elementy wymienne, lepsze to niż szpachla lub wstawianie ćwiartek, połówek

_________________
PUNTO S 1.1 1997


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391279 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Właśnie czasami lepiej niewiedzieć :) A UPG przecieżto niejest jakas tragedia, powody mogą byc różne by wymieniac, moze był tylko płyn zagotowany czy jeszcze jakas swego radzaju niepowazna awaria , mysle ze jak to wszystko jest udokumentowane i było naprawiane w serwisie to niema czym sie przejmowac :E Głowa do góry :)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391280 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 113
kurcze, jakoś posmutniałem :/ tak sie cieszyłem z tego autka a tu dość bogata historia ;) najbardziej mnie martwi ze silnik był rozbebeszany i naprawiany...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391282 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 259
Pomógł: 1
Nero84 nie ma się co martwić, jeżeli uszczelka była wymieniana przy 40 tyś a Ty teraz masz ponad 80 tyś to znaczy że usługa zrobiona profesionalnie. Planowanie głowicy - nie ma się czego bać to normalna procedura przy wymianie uszczelki (zebranie 0,1 mm teoretyczni nic nie zmienia-podnosi się stopień sprężania-normy produkcyjne na głębokość komór spalania zawierają się w odchyłce +/- 0,2 mm) daje pewność że nowa uszczelka będzie idealnie "leżała" zapewniając szczelność. A co do stłuczki - zdarza się że nieuczciwi o tym nie mówią, ale masz wstawione nowe części więc nie ma się czego obawiać - to tylko elementy które odkręcasz i wymieniasz. Tak jak napisał jarosz19 lepsze niż szpachla.
Nie ma się czym martwić!

_________________
Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391284 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Nie silnik tylko głowica :E A co do stłuczki to niemusiał byc mocny dzwon , błotnik w serwisie wymienia sie naprawde przy niewielkich uszkodzwniach i tak samo drzwi :)

jarosz19 napisał(a):
lepsze to niż szpachla lub wstawianie ćwiartek, połówek


to prawda nowy i orginalny element to jak fabryka :)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391286 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13529
Pomógł: 99
Wystarczyło, że gościu zahaczył przy cofaniu o słupek wgniatając drzwi i błotnik, stąd wymiana. Ciesz się też, że robione w ASO.

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 84 500 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Ostatnio edytowany przez domin45670, 27 Sie 2010, 22:14, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #391287 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5180
Pomógł: 1
Nero84 spoko, to nic strasznego, jakaś tam stłuczka i upg to nic strasznego. Uszczelka to rzecz którą sie po prostu wymienia i jak teraz autko lata bez problemu to nic tylko sie cieszyć. trzymaj sie!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391288 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 113
a zakładając ze przy normalnej eksploatacji (jestem z tych co dbają o auto i wszystko wymieniam terminowo :) ), upg po remoncie, jak juz raz było grzebane moze walnąć mi za chwile z nienacka znowu ? czy trzeba sie "postarać" brakiem płynu itp.

Dzieki za pocieszenie już jest lepiej :) ale juz miałem chwile ze odechciało mi sie tego auta ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391293 Wysłany: 27 Sie 2010, 22:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Nero84 napisał(a):
jak juz raz było grzebane moze walnąć mi za chwile z nienacka znowu ? czy trzeba sie "postarać" brakiem płynu itp.


Nie, z nienacka napewno nie, trzeba sie postarac :E A pozatym jak przelatane 40k bez problemów to i dalej bedzie chodzic :)
Jak już pisałem Głowa do Góry :E

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391339 Wysłany: 28 Sie 2010, 06:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Nero84 ale przynajmniej masz samochód bezwypadkowy więc nie masz czym się martwić. A głowica to w samochodzie norma, wystarczy pojeździć na wysokich obrotach i trochę pokatować silnik, a już bez płynu pojeździć - sama wyskoczy.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391888 Wysłany: 30 Sie 2010, 12:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
glowa do gory, nie jest zle. Przynajmniej masz pelna wiedze serwisowa.
Dali ci nowe elementy wiec plus. Zreszta jak auto jest nowe to zwykle tak robia.
Poza tym remont glowicy to tez nie tragedia. Moze wlasnie dlatego silnik chodzi tak cicho :)

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391890 Wysłany: 30 Sie 2010, 12:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Ja jeżdżę na lpg, wysoko kręcę, chłodniczego płynu mało (a zdarzało się i wcale) i upg nie wyskakuje ;)

Także skoro dbasz o auto to nic się nie martw :)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391893 Wysłany: 30 Sie 2010, 13:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4600
Pomógł: 56
każdy kto kupuje używane auto odkrywa co jakiś czas jakieś niespodzianki :)
auto sprawne więc głowa do góry i dalej ciesz się i rozkoszuj jazdą :)
idealnego nigdy nie trafisz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391899 Wysłany: 30 Sie 2010, 13:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Nero84 napisał(a):
kurcze, jakoś posmutniałem :/ tak sie cieszyłem z tego autka a tu dość bogata historia ;) najbardziej mnie martwi ze silnik był rozbebeszany i naprawiany...


Bez przesady chłopie, wymiana UPG w tym silniku to kosmetyka a nie naprawa także czym się martwisz? A wymiana błotnika i drzwi to też nie problem. Połowa tutaj na forum miała takie przygody tylko żyją w błogiej nieświadomości że mają tzw "nie bite" auto. Wyluzować i jeździć taka moja rada.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391903 Wysłany: 30 Sie 2010, 14:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
Nero84 sorko ale rozwalił mnie twój temat. Brzmi jak jęczenie starej baby - nie obraź się.
1. Uszczelka pod głowicą to coś co może się popsuć. Co prawda 40.000km do dość mało jak na UPG ale może miała jakąś wadę. To że głowica była splanowana to nie żaden sic! tylko porządne podejście serwisu czego efektem jest miedzy innymi poprawna prasa silnika o której mówisz

2. Wymieniony błotnik i drzwi - to też rzadko spotykana sprawa. Zazwyczaj używki są klepane, szpachlowane, wyciągane, wygniatane, polerowane i co tam jeszcze - byle taniej było. A tu masz nowe blachy + nowy lakier. Noż kur... i jeszcze narzekasz. Jeździj i się ciesz że poprzedni właściciel dbał o auto a nie naprawiał na śmietniku żeby tylko tanio było.

Ja miałem to samo w byłym srebrnym punto. Drobna szkoda garażowa, którą naprawiłem z AC w ASO. Autko wyglądało jak nowe. Miałem na to fakturę. Po czym kolo który kupował oczywiście wymierzył, że lakier nie ta grubość, że auto miało przygodę itd itp. Wkur...o mnie to więc w czerwonym punto mam wgniotkę na lewym błotniku i smolę to, nie robie, bo nie warto. Potem przy odsprzedaży przyjdzie malkontent i będzie mi jakimś smolonym miernikiem lakieru wciskał ciemnotę, że auto po wypadku. A tak, to niech sobie sam wgniota robi a na cenie nic nie urwie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392451 Wysłany: 01 Wrz 2010, 12:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
g360 ma racje. Auto z nowa warstwa lakieru traktuje sie u nas podejrzanie az do boli.
Nie chce powtarzac co pisalem w watku 2 pozycje wyzej reminda o jego mk2 w dieslu, ale zgadzam sie calkowicie z toba ze szkoda robic drobnych rzeczy, bo przyjdzie jakis zenon potencjalny kupiec i bedzie wybrzydzal, ze po mega dzwonie, bo jeden element lakierowany
Mam wszystkie kwity na swoje naprawy (ASO only) a handlarze traktowali mnie ze w jakims pol szrotem przyjechalem na sprzedaz.
Jedyna konkrenta oferte zlozyl mi diler fiata ktory za 6500 powiedzial ze moze go wziac od reki.
Jak na auto w nienagannym stanie mechanicznym, co zreszta sami stwierdzili bo bylem u nich na przegladzie letnim, to jednak troche malo.
Dalem wiec sobie spokoj ze sprzedaza, szkoda zdrowia. Najwyzej 1.4 mk2 fl kupie pozniej :(

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392453 Wysłany: 01 Wrz 2010, 13:05; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24015
Pomógł: 128
pieta napisał(a):
Nie chce powtarzac co pisalem w watku 2 pozycje wyzej reminda o jego mk2 w dieslu, ale zgadzam sie calkowicie z toba ze szkoda robic drobnych rzeczy, bo przyjdzie jakis zenon potencjalny kupiec i bedzie wybrzydzal, ze po mega dzwonie, bo jeden element lakierowany


Dokładnie, z tego powodu ja nie malowałem drzwi, które mi ktoś porysował kluczem, bo potem przy ewentualnej sprzedaży ktoś będzie twierdził że bity.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392571 Wysłany: 01 Wrz 2010, 20:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 113
nie no spoko, może troche przesadziłem z tematem, dzieki za wszystkie odpowiedzi. Moja "wrażliwość" chyba wynika z tego ze słowo UPG jakoś bardzo źle mi sie kojarzy z poprzednim autem ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392587 Wysłany: 01 Wrz 2010, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
STax napisał(a):
Dokładnie, z tego powodu ja nie malowałem drzwi, które mi ktoś porysował kluczem, bo potem przy ewentualnej sprzedaży ktoś będzie twierdził że bity.

wlasnie z tego powodu, przez 6 lat, nie wymienilem peknietej, przedniej szyby

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392595 Wysłany: 01 Wrz 2010, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5180
Pomógł: 1
a nie lepiej foto przed i po zrobić... ja bym nie wytrzymał z porysowanym lakierem..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #393758 Wysłany: 06 Wrz 2010, 17:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
e tam się martwisz... ja nie dawno zobaczyłem w karcie pojazdu że mój był w szkole jazdy :P i kuku też miał z przodu bo szyba była wymieniona i maska lakierowana. Widocznie ktoś się uczył i przyfasolił :)

Ale ważne że wszystko jest ok :D

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #396127 Wysłany: 15 Wrz 2010, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 113
Wczoraj mojemu puntolotowi zafundowałem porządną kosmetykę :D
Dostał profesjonalną konserwację podwozia + czary mary z zawieszeniem ;)
Od razu polecę tutaj miejsce do którego się udałem. ASO Nagórscy Wiry k Poznania. Nie nie Panowie, już wiem co wam sie w głowach kręci - idiota oddał auto do ASO... jezeli ktoś tam był chociaz raz to wie ze nie jest to zwykłe ASO... Składam tutaj podziękowania dla Pana Piotra Nagórskiego.
Zapodał mi profesjonalną konserwację, ten człowiek to znawca i fan wszelkich aut fiatowskich i alfy romeo. Sam mogłem podjechać na drugi dzień zobaczyć jak pracuje, pokazał mi autko od spodu jak wygląda podwozie po przeczyszczeniu ( i rzeczywiscie syfu było co niemiara), co gdzie czym bedzie robił - to jest szef oraz pracownik w jednym! pomaga, dogląda... Na dodatek nie podobało mu się jak pracuje moje zawieszenie :) powiedziałem mu ze przeciez wahacze ok, amory wymnienione i w ogóle ostatnio było sprawdzane. Jemu coś nie pasuje i musi zobaczyć. Zobaczył, coś porobił i rzeczywiscie jak wyjechałem zawieszenie pracuje o niebo ciszej!!... co zrobił niewiem, powiedział na koniec tylko ze "on wkłada serce w kazde auto"

Powiem wam szczerze że jestem w szoku, wybrałem się tam po bardzo pozytywnych opiniach tego ASO w necie i rzeczywiście, tam ludzie przyjeżdzają z całej Polski!. Jeżeli odpowiednio długo zabawicie w serwisie Pan Piotrek pokaże wam także kolekcję aut z dawnych lat a jest co oglądać :), wkrótce planuje otworzyć coś ala muzeum.
Na koniec za konserwację zapłaciłem 500 zł (łącznie z profilami zamkniętymi i nadkolami), fakt przez 3 dni był cały czas na tapecie i każdego dnia było coś przy nim robione (sam doglądałem bo akurat po przeprowadzce do wir mam żabi skok z komornik)

Teraz z chęcią bym się położył w kanale i podziwiał auto od spodu ;)
Naprawde jestem mile zaskoczony całą tą otoczką i przede wszystkim porządnie wykonaną robotą.

Aha - 3dni bez puntolota to cała wieczność ;)

aa i jeszcze jedno, miałem odłożone w portfelu 500 zł ale w miedzy czasie gdzies zawitałem do sklepu i zapomniałem, przy płaceniu zorientowałem się że mam 460 zł i troche głupio mi było, mowie to podjade do bankomatu i wypłace reszte. Nie, my już kończymy (była 17 jak odbierałem auto) niech Pan jutro podrzuci te 40 zł... powiem wam ze nigdy nie miałem takiej sytuacji ale chyba rzadko która firma by tak sobie pusciła na słowo kogoś winnego 40 zł... szok.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #397413 Wysłany: 23 Gru 2010, 23:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
nero84

a co dokladnie bylo robione w zawieszeniu. Praca w moim tez sie nie podoba, bylm w SKp mowia ze wszystko ok, w ASO fiata tak samo, luzow nie ma, amory super sprawne (bo wymienione :E ) Moj mechanior mowi ze tez wszystko ok i szkoda pieniedzy wymieniac wszystko jak leci, zreszta to fiat wiec co wymagac jego zdaniem :E a mi i tak cos nie pasuje.
Widac jestem przewrazliwiony :E
P.S do poznania nie pojade, za daleko :E

[ Dodano: 23 Gru 2010 22:49 ]
hej,
podbije watek o upg. Byelm dzisiaj u mechaniora przy okazji bo moja druga polowka zglosila ze jej zdaniem za wysoko reczny lapie. Niby sie moge z tym zgodzic ze linki moga byc do regulacji, ale nie o to mi chodzi.
Zaintrygowala mnie jedna rzecz, otuz ubywa mi plynu chlodniczego. 4 tygodnie temu byl dolany do poziomu max a teraz jest znowu w polowie.
Slnik nigdy nie byl przegrzany, wyciekow nie ma z ukladu chlodniczego, oleju tez nie ubywa.
Zastanawiam sie czy to upg jednak nie jest :mysli: Spaliny lekko biale ale przeciez zima jest wiec trudno wyczuc...
Jakies pomysly

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424374 Wysłany: 24 Gru 2010, 00:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
pieta szukaj masełka/majonezu (kieleckiego :mrgreen: ) na bagnecie i pod korkiem. niech ktos Ci auto gazuje a Ty w tym czasie zanurkuj pod mache i obserwuj czy nie robia sie bomble powietrza w zbiorniku płynu.

ja mam gorszy problem bo drugie wozidło do pracy jakim jest/ było seicento zaliczył dzwona... zderzak, lampy. lewy blotnik, pas przedni + dolne belka pasa przedniego i chlodnica do wymiany. najlepsze ze nie jestem do konca przekonany czy jest sens seja reanimowac bo bez płynu chodził jeszcze ok 20min :!: , biedak tak sie spocił ze smiegiełko sobie właczał, ale jak chlodnica dupnieta to wiadomo z jakim skutkiem. obawiam sie o głowice.....

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO