|
Obecny czas: 29 Kwi 2025, 07:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
domin45670 |
#397194 Wysłany:
19 Wrz 2010, 14:12; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
buladag napisał(a): Co do malowania okresowo/nakładania kolejnych warstw zabezpieczających to tak jak pisałem wcześniej należało by przy każdym malowaniu usuwać poprzednią warstwę bo w przypadku kiedy zamkniemy wodę pomiędzy karoserią, a kolejną nałożoną warstwą to takie coś da rade nawet ocynkowanej dość grubej blasze jaka jest w progach. (a jeszcze jak woda z solą np. po zimie to już w ogóle).
A ja cały czas piszę o konserwacji profili wewnętrznych, a nie o malowaniu i zdzieraniu warstwy ochronnej. W profilach zamkniętych nie ma szans na usuwanie warstwy, a im ona jest grubsza tym lepiej. Nie wyobrażam sobie np. rozcinania progu aby usunąć dotychczasową warstwę  . Poza tym nie ma najmniejszych szans na "zamknięcie" pod nią ewentualnej wody (abstrahując od tego, że takie rzeczy się robi w czasie gdy mamy pewność, że długo samochód nie miał styczności z wodą). Preparaty tego typu są jak bardzo rozrzedzone oleje i zostawiają dosyć cienką warstwę w porównaniu z barankami czy Bitexami o jakich piszesz (mam wrażenie, że tego typu zabezpieczenia masz na myśli). Poza tym idealnie penetrują i dlatego właśnie mają takie zastosowanie a nie inne 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
|
|
rafał79 |
#397976 Wysłany:
22 Wrz 2010, 15:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia Rejestracja: 25 Lip 2008, Posty: 324
|
powiem wam koledzy, że zabezpieczenie antykorozyjne we fiatach to lekka parodia a mianowicie zerknijcie pod spód na kanale lub podnośniku a zobaczycie jak dzisiejsze oszczędności koncernów samochodowych odbiły się na konserwacji a zwłaszcza fiata....progi bez gumowego baranka ( konkurencja nie spi opel,vw, francuzy itp) już dawno temu stosują masę gumowo-bitumiczną na połowie progów i pod spodem na podwoziu a Fiat  tylko w paru miejscach reszta goła blacha - zobaczycie po paru latach co tam będzie się działo  ....a z tą gwarancją to nie takie hoop po pierwsze płatne przeglądy co rok a po drugie to gwarancja na korozję perforowaną czyli wychodzącą od środka (luka dla fiata do wymigania się) bo zawsze mogą stwierdzić , że w wyniku uszkodzenia lakieru itp.
...podsumowanie oglądać podwozie i zabezpieczać np. woski na łączenia i przestrzenie zamknięte.pozdro
_________________ Fiat 500L 1.4 95KM Pop Star - jest Fiat Stilo 1.4 95 KM Dynamic - był Fiat Punto II - był Fiat Punto I 1.1 SX - był Fiat Seicento 0.9 - był
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398730 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
To fakt że teraz na wszsytkim oszczedzaja ale jak ty sie odnosisz do tego zeby sobie samemu zrobic konserwacje ?
A ile najstarszy GP ma lat kiedy one zaczely wychodzić ? trzeba kogos takiego wyszukac co ma GP z ierwszego rocznika i wybadać jak u niego podwozie itp.
|
|
Góra |
|
 |
wilku |
#398732 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła:) Rejestracja: 10 Kwi 2007, Posty: 861
|
koola ja mam produkcje styczen 2006 i podwozie póki co bez zastrzezen
_________________ Alfa Romeo 33 QV 1.7 4x4 Cuore Sportivo<3 Warsztat Mechaniki Pojazdowej Mysłowice-Krasowy, Plebiscytowa 70 Dla Forumowiczów zniżka
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#398735 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
ja bym konserwował,smoła dużo smoły na podwozie
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398757 Wysłany:
24 Wrz 2010, 23:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#398760 Wysłany:
24 Wrz 2010, 23:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398878 Wysłany:
25 Wrz 2010, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
kox napisał(a): tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne
Kolego ja planuję ze 20 latek zapierdzielać GP myślę że maszyna wytrzyma haa  i silniczek
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#398883 Wysłany:
25 Wrz 2010, 19:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
raczej nie sądzę. To już nie są czasy gdzie auta wytrzymywaly takie lata. Niestety ale elektronika w samochodzie to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie szczególnie że są to auta budżetowe.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
Liam |
#398892 Wysłany:
25 Wrz 2010, 19:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 497 Pomógł: 2
|
kox napisał(a): tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne Kox ma całkowitą rację. Zabezpieczenie fabryczne jest w zupełności wystarczające - jeśli auto nie było bite i ulepione. koola napisał(a): Kolego ja planuję ze 20 latek zapierdzielać GP myślę że maszyna wytrzyma haa i silniczek
Pojeździsz jeszcze trochę i Ci się znudzi, zobaczysz...
Jeśli jednak się upierasz, to zrób to gumą natryskową, a nie barankiem, który i tak zlezie po jakimś czasie - mowa oczywiście o podłodze, i zabezpiecz woskiem do profili zamkniętych drzwi, progi, maskę i klapę - najlepszy jest do tego produkt wurtha.
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398967 Wysłany:
25 Wrz 2010, 22:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Czemu koldzy nie mają wiary we fiata że pociągnie 20 latek fura dobra a i nie była bita bo nowa jest tylko to zawiesznei trochu głośne a tak to autko ogarnia i dobrz się sprawuje .
A powracając do tematu to chyba koszt 300- 400 zł za konserwację to cyba nie jest duży koszt patrząc na to że 90% forum rozbija się nówkami 
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#398974 Wysłany:
25 Wrz 2010, 23:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
koola napisał(a): Czemu koldzy nie mają wiary we fiata że pociągnie 20 latek fura dobra
Nie chodzi nawet konkretnie o Fiata, a ogólnie.
Każde auto będzie się dało utrzymać tak, żeby jeździło 20lat i więcej, kwestia jest tylko taka, że we współczesnych autach materiały są gorszej jakości i starannie obliczone na dany czas użytkowania. Drugą sprawą jest to, że gdy auto zacznie się sypać to naprawa będzie kosztowna, z racji obecnej wszędzie elektroniki. To już nie to samo co np. takie Golfy, stare zdezelowane ale jadą bo nie maja komputerów, ABS'ów etc a co za tym idzie naprawa ich jest tania.
Reasumując, współczesnych aut po prostu nie będzie opłacało się naprawiać tylko będą trafiać na złom, a ludzie będą kupować nowe i dokładnie o to chodzi producentom.  (jest tak nie tylko w dziedzinie motoryzacji)
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#399105 Wysłany:
26 Wrz 2010, 16:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Cytuj: Reasumując, współczesnych aut po prostu nie będzie opłacało się naprawiać tylko będą trafiać na złom, a ludzie będą kupować nowe i dokładnie o to chodzi producentom. (jest tak nie tylko w dziedzinie motoryzacji)
To jest wiadome i nie tylko auta są tak robione inny sprzęt też ma wytrzymać określoną liczbę np. lat
Ale z autami z wysokiej półki to chyba ta teoria sie nie przekłada merc , bmw to chyba bez problemu 20 latek jezdzą i nie jeden np. 15 letni merc czy bmw w tamtych czasach ma tyle elektorniki naszpikowanej co pewnie żaden fiat tyle nie bedzie miał i jakoś jeźdzą
_________________

Moja nowa Kropka
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#400715 Wysłany:
01 Paź 2010, 20:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Polecam oglądnąć na TVN Turbo program "Do celu", mówią w aktualnym odcinku o konserwowaniu podwozia.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
rafał79 |
#401184 Wysłany:
03 Paź 2010, 18:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia Rejestracja: 25 Lip 2008, Posty: 324
|
jeżeli ktoś kupuje nowe auto z salonu i sprzedać je za 4-5 lat to o korozje nie ma co się martwić ale właśnie kupujący używane auta w przedziale wiekowym 5-6 czyli od drugiego właściciela powinni juz o tym chyba pomyśleć jak chcą pojeździć kolejne 4-5 lat bez problemu....kiedyś kupiłem używane punto 7 letnie i nie było konserwowane - efekt taki , że jak zabrałem sie za konserwacje to było za póżno 
_________________ Fiat 500L 1.4 95KM Pop Star - jest Fiat Stilo 1.4 95 KM Dynamic - był Fiat Punto II - był Fiat Punto I 1.1 SX - był Fiat Seicento 0.9 - był
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#401186 Wysłany:
03 Paź 2010, 18:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
a jak sprzedajesz 5 letni samochód z zasmolonym podwoziem to każdy kupujący będzie pier.... że ci samochód gnił i to ukrywasz pod konserwacją
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#401188 Wysłany:
03 Paź 2010, 18:35; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Zależy o jakiej konserwacji mówimy. Tak jak już wcześniej napisałem jest możliwość konserwacji:
- profili zamkniętych (m.in. otwory technologiczne) - co jest niewidoczne i to się przeważnie rozumie pod pojęciem "konserwacja podwozia",
- całego podwozia, o czym też czasami tu piszecie, np. kox post wyżej, ale to już raczej jest kompletna renowacja podwozia - w nowych (czyli powiedzmy do 8-10 lat) samochodach tego się absolutnie nie przeprowadza. Wyjątek stanowią drobne ogniska korozji lub z niewiadomych przyczyn naruszenie powłoki seryjnego "baranka", ale mimo wszystko robi się to tylko miejscowo

Tak więc proszę tego nie mylić i się zdecydować o czym tak właściwie rozmawiacie 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
piasek_71 |
#460352 Wysłany:
07 Kwi 2011, 19:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko-Kamienna Rejestracja: 06 Gru 2010, Posty: 567 Pomógł: 3
|
rafał79 napisał(a): oglądać podwozie i zabezpieczać
zauważyłem że posiadam zupełnie nie zabezpieczone otwory w podwoziu
goła blacha dookoła tej dziury
po jednej i po drugiej stronie auta w połowie długości tuż pod progiem.
Nie wygląda to zbyt estetycznie
Wy też takie coś macie w swoich GP ?
Chyba wypadało by mi to jakoś zabezpieczyć/zamalować
Po co w ogóle są te dziury ?
_________________ GP 1.2 8V 69 KM blue suggestivo 2011 3D TSK Poland http://www.youtube.com/watch?v=3jD2eENE6r8 - kilometrów powoli przybywa ...
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#460423 Wysłany:
07 Kwi 2011, 21:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
piasek_71 napisał(a): Chyba wypadało by mi to jakoś zabezpieczyć/zamalować witam, nie ma potrzeby zamalowywania Cytuj: Po co w ogóle są te dziury ?
punkty kontrolne podwozia
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
autofan |
#460425 Wysłany:
07 Kwi 2011, 21:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 1009 Pomógł: 20
|
piasek_71 napisał(a): goła blacha dookoła tej dziury po jednej i po drugiej stronie auta w połowie długości tuż pod progiem.
Też to miałem, na fabryce świeże zabezpieczenie antykorozyjne uszkodzono. Po dwóch latach pokorodowało to miejsce, więc oczysciłem i zabezpieczyłem podkładem i tym zabezpieczeniem do podwozi z PCW w spraju i jest ok, więc sobie to zabezpiecz.
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.
|
|
Góra |
|
 |
divers88 |
#460458 Wysłany:
07 Kwi 2011, 22:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 12 Wrz 2007, Posty: 990
|
20lat heh
po15 latach twój samochód pewnie będzie miał drugie życie w postaci wkładów maszynki do golenia
o konserwacji pomyśl za 6 lat
teraz po prostu ciesz się samochodem
_________________ Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#469476 Wysłany:
03 Maj 2011, 00:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
no niby fakt ale jak patrzę na 16 sto letnią corsę b u znajomego to hm trzeba przyznać że kiedyś robili autka bardziej z głową i z myślą o kierowcach .
_________________

Moja nowa Kropka
|
|
Góra |
|
 |
Ralfberecik |
#471442 Wysłany:
11 Maj 2011, 22:54; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Uno
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin Rejestracja: 07 Maj 2011, Posty: 2
|
Ja do progów, drzwi oraz do profili zamkniętych używam FLUID FILM albo PERMA FILM.
W Niemczech te środki są bardzo popularne a wywodzą się z przemysłu statkowego, a tam panują warunki dużo trudniejsze. W Polsce znalazłem je na stronie http://www.fluid-film.pl podobno rewelacja - zobaczymy za czas jakiś
Przede wszystkim można je nanosić pistoletem jak pisał kolega Lucki wyżej, można i pędzlem. Jeżeli nie chcesz inwestować w pistolet i sondy do aplikacji (porządny zestaw to koszt rzędu 400 PLN) to mają ten środek w sprayu z przedłużką około 60cm żeby daleko sięgnąć do profilu i wszystko dobrze zakonserwować.
W sumie to można całe podwozie tymi środkami zrobić, a z karoserii to wszystkie profile zamknięte oraz maskę silnika, klapę tylną, drzwi itp.
I nie ma co czekać - niby samochód nowy, ale jak sobie pryśniesz w drzwi, klapę tylną, maskę, progi itp. to ten środek absorbuję wodę i nie dopuszcza jej do metalu w razie gdyby oryginalne zabezpieczenie gdzieś było uszkodzone 
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek82 |
#724075 Wysłany:
02 Kwi 2014, 08:57; Temat postu: Re: Konserwacja podwozia GP |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzyś
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódź i okolice Rejestracja: 20 Sty 2009, Posty: 282
|
Witajcie Dawno mnie na forum nie było, a odnośnie korozji niestety mam spore doświadczenie więc napiszę coś od siebie. Generalnie warto przed zimą jak i po zimie zajrzeć pod spód i obejrzeć jak wygląda podwozie, czy nie ma jakiś uszkodzeń (nasze drogi zwykle jednak są brutalne i odprysków trochę będzie). Wtedy należy je zabezpieczyć ale nie bitexem bo ten nie nadaje się do zastosowań motoryzacyjnych. Nawet nowe auto należy zakonserwować zwłaszcza, jeżeli to fiat. Widziałem już kilka grande w słabym stanie jeśli chodzi o podwozie (a pod podwoziem trochę czasu spędzam montując lpg) natomiast znajomego grande przyjechało do mnie z salonu na lawecie (już dawno temu rocznik 2007) zakonserwowaliśmy wszystko i pokryliśmy dodatkową warstwą + profile. Po tylu latach nadal nie ma problemu z korozją jedynie wydech się już poddaje, ale tylne zawieszenie, podłoga i inne elementy metalowe po obmyciu wodą wyglądają jak nowe bo pokryte są warstwą wosku elastycznego. Tydzień temu był u mnie na montaż lpg i aż miło oglądało się taką podłogę.
Jeśli chodzi o techniki i materiały służę pomocą na prv. (nie uznaję hammeride, rozpuszczalników, fertanów, cortaninów i innych wynalazków to się nie sprawdza)
_________________ Instalacje gazowe LPG - profesjonalnie, strojenie AFR GSM: 600-827-446
|
|
Góra |
|
 |
3echo |
#836050 Wysłany:
30 Mar 2018, 06:30; Temat postu: Re: Konserwacja podwozia GP |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 15 Mar 2018, Posty: 112
|
U mnie najgorzej jest na klapach(bagażnik i silnik).A dokładnie po otwarciu widać łuszczenie się lakieru na krawędziach.Planuję wpuścić w otwory środek do profili.Kupiłem Sika Guard 6220 do profili.Jak ktoś używał to proszę o podzielenie się spostrzeżeniami.Jeśli chodzi o podwozie to po 10-iu latach jest nieźle,więc narazie nie ruszam.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|