|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 12:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
mario-sz |
#397908 Wysłany:
22 Wrz 2010, 10:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
We wszystkich GP wiązki są w 99% te same. A o body kompie napisałem że to wymiany 2 posty wyżej.
Np. mnie doprowadzono wiązke kabli do halogenów gdzie nie ma możliwości zamontowania ich przez CAN w moim samochodzie z 2008 roku nawet za dopłatą. (co ciekawe w wersji z 2010 ESTIVA można już dołożyć za 800zł-u mnie nie można było)
To znaczy można ale trzeba wymienić body bo doprogramować się niestety nie da...... (rozmowa z EUROMOTEM)
Stąd wniosek że intalacja we wszystkich GP jes t taka sama
_________________ ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V <----- Tu ją możesz zobaczyć
Fix It Again Tomorrow
|
|
Góra |
|
|
|
|
pdl |
#511049 Wysłany:
13 Paź 2011, 23:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 21 Sty 2008, Posty: 177
|
rafal-pl napisał(a): Ps. ja mieszkam po za tą wsią i nie stoję w korkach spokojnie po mieścinie poruszam sie powyżej 50km/h no i jest gdzie depnąć.
O jakiej wsi piszesz ?
Acha ... prawidłowo powinno być "poza" a nie "po za" ...
_________________ GP 1.4 8V Energy czerwony bolero (rok.prod. 2006, I rej. 2007)
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#511070 Wysłany:
14 Paź 2011, 07:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
pdl napisał(a): rafal-pl napisał(a): Ps. ja mieszkam po za tą wsią i nie stoję w korkach spokojnie po mieścinie poruszam sie powyżej 50km/h no i jest gdzie depnąć. O jakiej wsi piszesz ? Acha ... prawidłowo powinno być "poza" a nie "po za" ...
no to zablysnales odkopujac stary temat, nic do niego nie wnoszac,
aha ... prawidlowo powinno byc "aha" a nie "acha" ...
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
pdl |
#511071 Wysłany:
14 Paź 2011, 07:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 21 Sty 2008, Posty: 177
|
greg505 napisał(a): no to zablysnales odkopujac stary temat, nic do niego nie wnoszac, aha ... prawidlowo powinno byc "aha" a nie "acha" ...
Zerknij do netu, aha i acha są dopuszczalne, toczą się o to dyskusje.
Poza tym Ty swoim postem zrobiłeś to samo co ja.
Po prostu przeglądałem w wolnej chwili Forum i powiem Ci/Wam, że sam nie jestem z W-wy ale wk...a mnie jak jakiś burak czepia się Warszawiaków.
Nie mówię, że są ok ale Warszawiak-kierowca, człowiek, który jest miejscowy, najczęściej jest przyzwyczajony do korków i grzecznie jedzie.
A ci co są spoza, cwaniakują, wpychają się i ostatnio widziałem takiego, wepchnął się na 2 pasach ruchu w korku między mnie i sąsiada z pasa obok na tzw. trzeciego.
Ja to olałem ale tamten wysiadł i zj....ł jego zachowanie a tamten zamiast przeprosić to się jeszcze rzucał.
Pracuję i jeżdżę po W-wie dość dużo i moje spostrzeżenia są takie, że największe chamy to buraki spoza W-wy i taksówkarze, no bo jak to oni tłumaczą im się spieszy bo są w pracy ...
I wyjaśnię, że pisząc burak czy wieśniak nie mam na myśli miejsca zamieszkania tylko mentalność delikwenta.
_________________ GP 1.4 8V Energy czerwony bolero (rok.prod. 2006, I rej. 2007)
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#511072 Wysłany:
14 Paź 2011, 07:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
pdl napisał(a): Zerknij do netu, aha i acha są dopuszczalne, toczą się o to dyskusje.
sa to dwa rozne wyrazenia, ktorych nie mozna uzywac zamiennie,
EOT
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
rafal-pl |
#511135 Wysłany:
14 Paź 2011, 12:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
pdl napisał(a): burak czepia się Warszawiaków.
Burak to Ty jesteś... Racuchu ze wsi. Wchodzisz na posta sprzed roku i obrażasz...
Do rodziców też tak się odzywasz?
_________________ minus do minusa plus do plusa a resztę na masę
[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511136 Wysłany:
14 Paź 2011, 12:49; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
kox |
#511284 Wysłany:
15 Paź 2011, 07:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
rafal-pl napisał(a): Racuchu ze wsi
dobre
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
pdl |
#511300 Wysłany:
15 Paź 2011, 10:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 21 Sty 2008, Posty: 177
|
rafal-pl napisał(a): Burak to Ty jesteś...
Nie byłbym tego do końca pewien ... rafal-pl napisał(a): Racuchu ze wsi.
Chłopek pszenno-buraczany, fujarkę sobie wystrugaj i na pastwisko pasać krowy. rafal-pl napisał(a): Wchodzisz na posta sprzed roku i obrażasz...
A co ma do tego czas ?
Ja obrażam ? To ty obraziłeś innych i wypadałoby ich przeprosić.
Ale cóż, nie dziwię się, od onanizmu siada pamięć i wzrok, więc tego posta ani nie pamiętasz ani nie przeczytasz ...
_________________ GP 1.4 8V Energy czerwony bolero (rok.prod. 2006, I rej. 2007)
|
|
Góra |
|
|
kox |
#511346 Wysłany:
15 Paź 2011, 14:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
dziewczynki nie drapać się
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#627954 Wysłany:
26 Lis 2012, 13:03; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
Widzę że fajny temat trafiłem. Praktycznie 0 konkretów a na końcu zwyzywanko od buraków pszennych Może ktoś wreszcie konkretnie się wypowie na temat soft turbo! Bo nie każdy chce cisnąć 1.5bar i krzesać marchewy z wydechu. Jeśli jest ktoś chętny pomóc/poradzić to proszę o kontakt. Bo prawda jest taka że na forum g*w*o jest w tym temacie [szukałem więc prosze nie psioczyć], a warto coś napisać jeśli łaska Przymierzam sie do softa w 1.2 mpi, proszę o nie pociskanie bajek o kosztach rzędu 8000zł do tego silnika, bo na co dzień jeżdżę GT odremontowanym własnoręcznie i tematy kosztorysów są mi znane wystarczająco dobrze.
|
|
Góra |
|
|
gorbash |
#628026 Wysłany:
26 Lis 2012, 18:31; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: NML Rejestracja: 18 Wrz 2009, Posty: 739 Pomógł: 1
|
tez chetnie poslucham jakis konkretow a nie buraczono-racuchowych wyzywek hehe
|
|
Góra |
|
|
goofer007 |
#628042 Wysłany:
26 Lis 2012, 20:06; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 297
|
Na te powiedzmy 120KM nie potrzeba jakichś cudów, ale żeby to ogarnąć przyzwoicie to tak na szybko: -turbo np. IHI VL5, VL7, KKK K03, ewentualnie Garrett T2 lub inne podobne rozmiarowo, spory jest też wybór różnorakich turbin z dieslów na alledrogo (opcji jest cała masa, nieduże będzie bez laga a do zakładanych mocy wystarcza w zupełności) -wyspawać jakiś prosty kolektor wydechowy, spływ do miski, dolot (orurowanie + 'czapka' na przepustnicę) , downpipe ( przy okazji proponuję zmienić wydech bo seria z 1.2 będzie bida -trochę silikonów żeby to wszystko jakoś ze sobą połączyć -cooler też wystarczy stosunkowo niewielki UT/PGT czy co tam podobnego się na alledrogo wynajdzie -jakiś BOV i MBC -dla świętego spokoju odprężyć kanapką 2mm na metalowej uszczelce z 1.4 -chłodnica oleju z podstawką, dobrze by było jakby była z termostatem (tu znów UT/PGT się kłania), przy okazji dorobić (zakuć) przewody do niej i zasilania turbo. -konieczności nie ma, ale przydałyby się gajgery EGT, boost, temp. oleju -'chłodniejsze' świeczki, załóżmy 7mki (wg NGK) -większe siusiaki coś w okolicach 250+ będą ok, większe też nie zaszkodzą bo zawsze po chwili będzie za mało koksu -DET 3 + MAP, i postawić wszystko w trybie FIT, bo w tej chwili to chyba najlepsza opcja ogarnięcia takiego setupu jeżeli chodzi o relację cena/jakość -plus masa drobnostek do zakupienia, ale to wyjdzie w praniu Można albo drożej, albo taniej, powyższe to jak dla mnie takie rozsądne optimum, koszt zależą od tego ile żeczy zrobi się samemu a ile zleci komuś, niech sobie każdy policzy
_________________ 176B6.000 1372 Gran Turismo 146A2.246 1301 Turbo Iniezione Elettronica
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#628081 Wysłany:
26 Lis 2012, 23:09; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
goofer007, bez urazy ale jak soft to nie widzę sensu na rzeźbę kolektora [wystarczy flansza], odprężanie, ic. Lag nie wchodzi w grę bo przy sofcie praca T ma być ledwo zauważalna więc i dmuchnięcie delikatne a co za tym idzie brak konieczności specjalnego chłodzenia oleju. Całość oczywiście jest dla ludzi którzy w miarę normalnie i nie cisną non stop w zakresie 4,5-6tyś, bo jeśli ktoś chce softa robić, a jednocześnie czuć efekty normalnego turbo to sory ale nie tędy droga. Osobiście chcę uzyskać przyrost 15-20KM, z pewnością wejdą nieco większe wtryski i raczej pompa z GT [która nie daje rady w punto ale do 1.2 będzie ok]. Świeczki to na razie zagadka. Być może faktycznie zimniejsze Ogólnie jest kwestia w jaki sposób potraktować ori mapsensor? Działa na podciśnienie, więc w chwili przejścia w nadciśnienie jak T zacznie nieco pompować będzie lipa Czy w ogóle jest opcja żeby się obejść bez strojenia/det'a? No i sama turbina, jaki model żeby nie wstawała za wcześnie a jednocześnie nie było to cholera wie jakie wiadro ?
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#628145 Wysłany:
27 Lis 2012, 13:19; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
szczur napisał(a): Osobiście chcę uzyskać przyrost 15-20KM Taki przyrost chcesz mieć przy Soft Turbo moim zdaniem mało to opłacalne, wydasz sporo kasy, a zysk słaby. A nie lepiej zrobić obróbkę głowicy do GT (ktoś na forum to zrobił) + wałek i program Ewentualnie można by dopasować jakiś kolektor dolotowy z mocniejszego silnika. A tak w ogóle to ile chcesz wydać na Soft Turbo
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#628154 Wysłany:
27 Lis 2012, 14:52; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
xONx napisał(a): A nie lepiaej zrobić obróbkę głowicy do GT (ktoś na forum to zrobił) + wałek i program Jaką obróbkę gt ? Soft idzie do 1.2 8 który siedzi w seicento. Jestem w stanie się zmieścić w takiej kasie za którą miałbym 1.2 16v po pełnym remoncie, ale jednocześnie uzyskuję większą moc niż w 16v i nie przekraczam standardowego spalania na niskich obr.
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#628298 Wysłany:
28 Lis 2012, 13:35; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
szczur, ktoś tak zrobił głowice w mk2: topic20228.html
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#628304 Wysłany:
28 Lis 2012, 14:54; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
O zakręciłem się. Słyszę gt to od razu mam na myśli swoje mk1 W mojej głowicy kanały były prze-polerowane, również komory i zawory. Było lustro, a po 15tyś przelotu wsio wyglądało jak w normalnym silniku tzn. nagar, Więc w te polerki nie wierzę. Podobnie spasowanie kolektorów nic nie przyniosło w plusie. Jedno co jesyt warte kasy to szlif zaworów na 3'katy, to jest to przede mną. Wałek zostawiam seryjny czyli 866, bo to stare mpi 75.
|
|
Góra |
|
|
goofer007 |
#628441 Wysłany:
29 Lis 2012, 01:43; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 297
|
Widzę, że zbyt kompleksowo podszedłem do tematu, ale soft turbo robione po kosztach źle mi się kojarzy, chyba, że ktoś coś dłubie dla funu i liczy się z konsekwencjami. Widzę że planujesz dużo bardziej lajtowe zwiększanie mocy niż myślałem, jeżeli chcesz ciąć koszta to jest na czym, do takiego ledwo dmuchnięcia +20KM jest z czego rezygnować a jakby się nawet rozleciało to dużych strat nie będzie bo i wkład niewielki Co do turbo - w jakich obr. chcesz mieć boost? Bez jakiegokolwiek strojenia się nie obejdzie, jakoś trzeba będzie to ogarnąć. Z bardziej spartańskich metod, to dorzucenie dodatkowych wtryskiwaczy sterownych czujnikiem ciśnienia, ewentualnie jakieś FMU. Możesz też zmienić map sensor na nadciśnieniowy i udać się do kogoś na remap. Oszukać ecu żeby nie świrował zostawiając seryjny MAP, powinno się dać jakimś emulatorem lambdy. Kombinacji jest naprawdę sporo, ale nie wszystkie godne uwagi wg mnie. DET 3 nie kosztuje jakichś kosmicznych pieniędzy a już trochę potrafi. Możesz też się rozglądać za używkami DET2, zdarzają się w ciekawych cenach - z niego tez można zrobić użytek. szczur napisał(a): pompa z GT [która nie daje rady w punto ale do 1.2 będzie ok]. Ori pompa w seryjnym GT daje radę pod warunkiem, ze nie jest zarznięta, a jeżeli jest to nie polecałbym jej wkładać nawet do zaturbionego FIRE. szczur napisał(a): W mojej głowicy kanały były prze-polerowane, również komory i zawory. Było lustro, a po 15tyś przelotu wsio wyglądało jak w normalnym silniku tzn. nagar, Więc w te polerki nie wierzę. Co do obróbki głowicy to zrobiona z głową potrafi dać spore efekty, ale na pewno nie polega na wypolerowaniu kanałów na lustro
_________________ 176B6.000 1372 Gran Turismo 146A2.246 1301 Turbo Iniezione Elettronica
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#628542 Wysłany:
29 Lis 2012, 19:55; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
Ori pompa z gt jest ok, tylko punto ma troszkę setup zmieniony i tam pompka musi wejść większa, więc czemu z tej seryjnej nie skorzystać. Przy okazji nie wiem jeszcze, czy do gt nie będę kupował deta więc przy 2szt robi się wydatek. A do tego dochodzi wystrojenie dziadów Kanały fire to nie było lustro Wsio robione z głową! Wiem że to nie jest 'obróbka głowicy' ale byłem ciekaw ile prawdy jest w tym, że wyprowadzenie kanałów [zadziorki, progi] i spolerowanie komór poprawia osiągi. Wnioski: żadnej poprawy czy przyrostu. Parametry przyspieszania i elastyczności na tym samym marnym poziomie. Jednocześnie żadnego pogorszenia tego co było wcześniej, ale to marne pocieszenie. Głowica pójdzie na drobny plan i szlif zaworków na te III kąty. Efekt softa ma być ledwo zauważalny, ale ma być. Całość nie jest planowana zasadą 'po kosztach' ale miło by było nie wydać fortuny. Ogólnie wolę zdrowe soft-T niż swap na jakąkolwiek 16v. Dlatego nie sądzę żeby coś się rozleciało. Co do boostu i ogólnie T, to właśnie po to wlazłem na forum żeby sie dowiedzieć kto i z czym sie bawił? I jaki układ jest dobry do danych warunków użytkowania auta? Ja jeżdżę 90% miasto. W trasie nie jestem 'mistrzem prostej' i nie sprawdzam gdzie jest odcięcie na V biegu. Mam skrzynkę własnego pomysły i fajnie przyspiesza od 0 więc myślę że w średnich partiach obr byłoby dobrze mieć tą możliwość skorzystania czasem z T. Na pewno zgadzam sie że 'projekt' jest bardziej sztuką dla sztuki i posiadania T pod maską, ale uważam że nie jest to przegrany pomysł i można z niego wyciągnąć sporo pożytku. Autko fajnie wygląda i dobrze byłoby coś poprawić pod machą. Punto zasuwa aż nadto żeby w drugim aucie potwora strugać.
|
|
Góra |
|
|
lukas84 |
#629888 Wysłany:
07 Gru 2012, 09:36; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 13 Wrz 2011, Posty: 138 Pomógł: 1
|
Imo to kiepski pomysł uturbiać 1,4 8v w GP. Mimo, że jest w tym jakiś romantyzm W tej wersji trzeba by wymienić jeszcze skrzynie. W trasie takie soft turbo żarłoby absurdalne wartości. (przy 130 km/h jest już grubo powyżej 4000 obr.). Lepiej sprzedać i kupić z t-jetem a najlepiej Abarta. Budżet pewnie podobny a efekt o niebo lepszy...
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#629906 Wysłany:
07 Gru 2012, 11:09; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
lukas84, nie chodzi o 1.4 i bynajmniej nie o grande-P.
|
|
Góra |
|
|
lukas84 |
#629927 Wysłany:
07 Gru 2012, 12:43; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 13 Wrz 2011, Posty: 138 Pomógł: 1
|
Hehe ja nawiazalem do auta zalozyciela watku
|
|
Góra |
|
|
szczur |
#629935 Wysłany:
07 Gru 2012, 13:31; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 12 Paź 2010, Posty: 92 Pomógł: 2
|
lukas84, spoko rozumiem, tylko że autor i reszta skończyli obrady ponad rok temu! a ja odkopałem temat kierując się planami modów we własnym autku
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#629946 Wysłany:
07 Gru 2012, 14:44; Temat postu: Re: soft turbo |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
A mi troche szkoda by było roboty na taki sofcik, już wolałbym silnik przygotować stricte pod turbo, a po prostu mniej mu dmuchać. Mam na myśli odprężenie, IC to też nie jest taki drogi interes, chłodnica oleju....tutaj to sam nie wiem, czy w lżejszym setupie byłaby potrzebna, ale ew. dołożenie jej nie powinno dodać wiele trudnosci. Bez dziwnych kombinacji dać map nadciśnieniowy od coupety np, kolektor seria z dospawaną flanszą, krótki jest ,to lag będzie bardzo mały, nawet by można o dmuchawce rozmiaru gt15 pomyśleć przy czymś takim....i mam nadzieje, że temat będzie sie rozwijal
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|