You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 01 Cze 2025, 11:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #400512 Wysłany: 30 Wrz 2010, 22:06; 
 Temat postu: alternator
Offline
Puntoświr

Miejscowość: łódź
Rejestracja: 25 Mar 2010,
Posty: 106
panowie jaki jest alternator w grande 1,4 8v z klimą ile amper? 70 czy 75?

[ Dodano: 30 Wrz 2010 21:06 ]
dariusz 83 napisał(a):
panowie jaki jest alternator w grande 1,4 8v z klimą ile amper? 70 czy 75?
Image ten spasuje?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #400559 Wysłany: 01 Paź 2010, 07:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 350
Amperów, nie amper.

Gogle mówią że 75, ale niech się wypowie posiadacz takowego ;)

_________________
GP 1,4 16V 95KM Dynamic (grudzień 2008)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400631 Wysłany: 01 Paź 2010, 15:20; 
 Temat postu: Re: alternator
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
dariusz 83 napisał(a):
panowie jaki jest alternator w grande 1,4 8v z klimą ile amper? 70 czy 75?

[ Dodano: 30 Wrz 2010 21:06 ]
dariusz 83 napisał(a):
panowie jaki jest alternator w grande 1,4 8v z klimą ile amper? 70 czy 75?
Image ten spasuje?

Pasuje ale no właśnie jakie masz wyposażenie swego GP , bo w 1,4 8V są wkładane i 90-tki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400640 Wysłany: 01 Paź 2010, 16:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Wg książki "FGP - obsługa i naprawa" - 70A
Taki sam w autach z klimą i bez.
Jeśli wierzyć tej książce, to alt. 75A występuje tylko w GP 1,3MJ bez klimy.

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400664 Wysłany: 01 Paź 2010, 17:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
AF napisał(a):
Wg książki "FGP - obsługa i naprawa" - 70A
Taki sam w autach z klimą i bez.
Jeśli wierzyć tej książce, to alt. 75A występuje tylko w GP 1,3MJ bez klimy.

Niestety mam klimę w mym 1,3 MJ i jest 75A.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400708 Wysłany: 01 Paź 2010, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Wg tej książki w 1,3 MJ z klimą powinien być alt. 90A :roll:
Ale może wkładali co było pod ręką :E

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400725 Wysłany: 01 Paź 2010, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice/Sosnowiec
Rejestracja: 03 Mar 2008,
Posty: 209
Pomógł: 1
Ja mam z klimą i mam 70A

_________________
Nie Fiat + LPG ZENIT COMPACT
kiedyś było:
Fiat Grande Punto 1.4 8v 77KM Dynamic + LPG
Punto II 1.2 8V SX 60KM + LPG
Punto IIFL 1.3 16V MJTD 70KM Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400785 Wysłany: 01 Paź 2010, 22:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: łódź
Rejestracja: 25 Mar 2010,
Posty: 106
mam klime manualną , a duża jest panowie różnica > między 70 a 75? :E kurcze no nie znam sie , a jak sprawdzić na starym będzie tam gdzies karteczka?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400855 Wysłany: 02 Paź 2010, 11:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
dariusz 83 napisał(a):
mam klime manualną , a duża jest panowie różnica > między 70 a 75? :E kurcze no nie znam sie , a jak sprawdzić na starym będzie tam gdzies karteczka?

Wkładaj bez obaw, będziesz miał zapas większy w zasilaniu a to nie zaszkodzi, bo mamy wspomaganie elektryczne, na aukcjach internetowych jest dużo alternatorów i widzę że są różnice w ich mocy w tych samych modelach GP, pozdrawiam.
A tu masz przykład jak alternator nie domaga i co się działo u kolegi luksio http://fiatpunto.com.pl/post400847.html#400847


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401210 Wysłany: 03 Paź 2010, 20:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: łódź
Rejestracja: 25 Mar 2010,
Posty: 106
MARINESKU dzięki :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401365 Wysłany: 04 Paź 2010, 16:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
dariusz 83 napisał(a):
MARINESKU dzięki :D

A ja też dziękuję i pozdrawiam. :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #465509 Wysłany: 21 Kwi 2011, 13:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1180
Pomógł: 9
Witajcie.
Mianowicie rozchodzi się o to że planuję kupno nowego alternatora.
Tylko teraz pytanie czy bez większego problemu mogę wsadzić 120A. Obecnie jest bodajże 70A. Chodzi o to że niestety mój sprzęt CA pożera trochę prądu i obecny alternator "nie wyrabia" już drugi raz się posypał (raz się przekosił wirnik a teraz łożyska poleciały).

Co o tym sądzicie, jest sens wymiany na większy i czy nic z elektryką nie będzie mi się działo. Wiadomo że przy mocniejszym alternatorze to i akumulator musi być inny.

Upatrzyłem sobie ten:
http://allegro.pl/fiat-500-panda-grande ... ml#gallery

_________________
minus do minusa plus do plusa a resztę na masę :E :E :E

[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #470185 Wysłany: 04 Maj 2011, 18:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 03 Paź 2008,
Posty: 160
Pomógł: 3
No i jestem po regeneracji alternatora. Najpierw wył od czasu do czasu po odpaleniu w chłodne, wilgotne poranki, a w ostatni poniedziałek zaczął wyć juz na stałe.

Wymieniono obudowę i łożyska, koszt 485zł, ponieważ... konieczny był demontaż sprężarki klimy, a potem jej napełnienie. Ale w sumie mała strata, bo klimę i tak planowałem napełnić, to już mam z głowy ;)

_________________
Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479944 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:01; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 21 Paź 2008,
Posty: 1
U mnie pęknięta obudowa. Grande z klimą 1.4 8v. Da rade wydłubać tego altka bez rozbrajania klimy, potrzebny kanał. Wystarczy odkrecić 3 śruby łapy, silnik jakos podeprzeć (deseczka pod miskę olejową) ja użyłem małego lewarka, zdjac lewe koło silnik opuść na dół i przesunąc do przodu. Ma sie wtedy dostep do górnej śruby mocujacej altka(klucz nasadowy 13). Altek bedzie chciał wyjśc dołem. trzoszke trzba bedzie odgiąc rurkę klimy, ale na tyle że nic sie jej nie stanie. Przed zabiegiem trzeba odpiąc oczywiście akumulator. Troche przy tym kombinacji, szczególnie przy wyjmowaniu altka. A bo zapomniałem płaska 13 do zablokowania napinacza sprężynowego no i calowy bodajrze gwóźdź żeby go zablokować. Użyłem domowych sposobów da sie :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480217 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 23 Mar 2010,
Posty: 29
Mam pytanko w którym miejscu pękają i jak najlepiej to sprawdzić ponieważ mam podejrzenie że mnie to też spotkało :E posiadam klimę i nie wiele widać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486188 Wysłany: 29 Cze 2011, 18:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Chełm
Rejestracja: 11 Sie 2009,
Posty: 142
Mam w swoim kropku podobny problem,w chłodne i deszczowe dni słychać jakby odgłos piszczenia,wycia z okolic alternatora a ostatnio zaczęła się zapalać kontrolka ładowania,która przeważnie potem gasnie ale...ostatnio jadąc na trasie zapaliła się i już nie zgasła.Pomogły kable i inne auto.Mija tydzień i auto jezdzi ale odgłosy nadal się pojawiają :shock: .MySlicie że to wina alternatora czy może pora już na wymianę paska? :?

_________________
GP 1.4 8v estiva 2008r


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO