|
Obecny czas: 30 Kwi 2024, 23:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mrabraa |
#401041 Wysłany:
02 Paź 2010, 23:14; Temat postu: pompa paliwa z punto 75 w silniku SPI 60 |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
Hejka
Czy zamiana 1 Barowej pompy w 60 na 3 Barową z 75 i podkręcenie ciśnienia paliwa na regulatorze wspomogą trochę przyspieszanie, czy też wtrysk z SPI nie wyrobi na takim ciśnieniu?
Pozdrawiam
Abraa
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
|
|
|
dzikidaniel |
#401060 Wysłany:
03 Paź 2010, 00:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
A co niby chciałbyś zyskać? Masz lambde i nawet jakby się udało podnieść ciśnienie to lambda da sygnał na kompa dawka paliwa się wyrówna.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
mrabraa |
#401068 Wysłany:
03 Paź 2010, 00:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
zwiększone ciśnienie powinno dawać lepszy rozprysk paliwa, zatem mieszanka z powietrzem byłaby pełniejsza - auto lepiej reaguje na próby przyspieszania, nie jest mułowate...
[ Dodano: 02 Paź 2010 22:45 ] Dokładnie to jest tak: odpowiednio dobrane ciśnienie nie pobiera więcej paliwa (bo jak sam zauważyłeś ECU to wyrówna), ale mieszanka paliwowo-powietrzna jest bardziej "pełna" dzięki czemu spalanie jest efektywniejsze, moc przyrasta, a emisja spalin jest mniejsza. Przynajmniej tak twierdzi MAX POWER Manual dla Punto od Haynesa. Jeśli dobrze poszukasz, to znajdziesz informację o zaworkach regulacji ciśnienia paliwa zakładanych na orginalny regulator. Niestety do idealnego ustawienia potrzeba chyba hamowni, ale zastanawiam się czy to w ogóle możliwe...
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#401127 Wysłany:
03 Paź 2010, 13:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Tyle że SI ma 1 wtryskiwacz, który leje daleko od zaworów, czas na rozproszenie w paliwie jest stosunkowo długi. Co innego gdy jest MPI i paliwo jest lane prosto w kanały głowicy...
Poza samopoczuciem to taka zmiana nie da Ci nic...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Vulcan |
#401209 Wysłany:
03 Paź 2010, 20:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: pomorskie Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 386
|
Pytałem o to samo mechanika i elektryka samochodowego. Stwierdzili oboje, że to nic nie da i może tylko zaszkodzić, bo np. węże paliwowe mogą spuchnąć i pęknąć od ciśnienia.
_________________ Abarth 55 kucy
Corvette Z06 przy 160 km/h. - OBJECHANE
|
|
Góra |
|
|
mrabraa |
#401257 Wysłany:
04 Paź 2010, 00:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
Super. To jest właśnie konkretna odpowiedź, jakiej szukałem Wielkie dzięki
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|