|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 18:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kmarcin76 |
#402595 Wysłany:
09 Paź 2010, 12:38; Temat postu: Max.moment-wrazenia subiektywne |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Mam takie wrazenie, ze maksymalny moment obr. w moim GP 1,4 77KM jest osiaganu znacznie wyzej niz przy 3 tys. obrotow. Czasem nawet wydaje mi sie, ze od 4 tys. wzwyz zaczyna najlepiej ciagnac silnik. A jak jest u was? Przy 3 tys. wciskajac gaz silnik nie rwie tak jak przy okolo 3,5-4 tys.
|
|
Góra |
|
|
|
|
koola |
#402616 Wysłany:
09 Paź 2010, 14:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Raczje tak gdzieś będzie że od 3 tys zaczyna coś tam się zrywać
|
|
Góra |
|
|
krowka |
#403299 Wysłany:
11 Paź 2010, 09:27; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Około 3 tysięcy.
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#403343 Wysłany:
11 Paź 2010, 13:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Czyli ze czujecie przy ok. 3 tys. obr najwiekszy zapas mocy? Ja mam nieco inne wrazenia.
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#403450 Wysłany:
11 Paź 2010, 18:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
znajdz wykres tego silnika, to bedzie ci latwiej
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#403462 Wysłany:
11 Paź 2010, 19:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Doskonale sie orientuje w suchych danych technicznych tego auta ale tu pisze o wrazeniach subiektywnych.
|
|
Góra |
|
|
MarMarK |
#403537 Wysłany:
11 Paź 2010, 20:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 160 Pomógł: 3
|
kmarcin76 napisał(a): pisze o wrazeniach subiektywnych
Ten silnik nie rwie przy żadnych obrotach
Za to powyżej 3 tys. hałasuje tak, że można miec subiektywne wrażenie lotu odrzutowcem
_________________ Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)
|
|
Góra |
|
|
kox |
#403538 Wysłany:
11 Paź 2010, 20:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
heh,szczera i prawdziwa odpowiedź
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#403659 Wysłany:
12 Paź 2010, 10:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Rozumiem, ze tematem sie nie wstrzelilem i wiecej z tego macie zabawy. Wiem, ze silnik 1,4 to nie zadna rakieta ale kiedys porownano go do yarisa i ibizy z mocniejszymi motorami i okazalo sie, ze GP z 1,4 77km mial najlepsza elastycznosc a to na polskich drogach jest wasniejsze niz sprint do 100.
|
|
Góra |
|
|
MarMarK |
#403858 Wysłany:
12 Paź 2010, 23:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 160 Pomógł: 3
|
kmarcin76 napisał(a): okazalo sie, ze GP z 1,4 77km mial najlepsza elastycznosc
No to jest akurat całkiem możliwe, tyle że jestem pewny, że chodziło o elastyczność w zakresie obrotów poniżej 3tys.
W końcu sam jeżdżę takim autem i jestem z niego zadowolony, ale poruszam się głównie po mieście i zwykle przy 3 tys. obrotów wrzucam kolejny bieg, bo dalsze pałowanie tego silnika nie ma sensu.
_________________ Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)
|
|
Góra |
|
|
quong |
#403984 Wysłany:
13 Paź 2010, 16:51; Temat postu: |
|
|
Birdkiller |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 951
|
MarMarK napisał(a): kmarcin76 napisał(a): okazalo sie, ze GP z 1,4 77km mial najlepsza elastycznosc No to jest akurat całkiem możliwe, tyle że jestem pewny, że chodziło o elastyczność w zakresie obrotów poniżej 3tys. W końcu sam jeżdżę takim autem i jestem z niego zadowolony, ale poruszam się głównie po mieście i zwykle przy 3 tys. obrotów wrzucam kolejny bieg, bo dalsze pałowanie tego silnika nie ma sensu.
A To niby dlaczego?
_________________ GP 1.4 77KM Energy Black with red stripes Ja na digart.pl -> click! Moje małe motoryzacyjne marzenie: click! i click!
|
|
Góra |
|
|
kornat85 |
#403994 Wysłany:
13 Paź 2010, 17:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 15 Sie 2010, Posty: 103
|
Cytuj: A To niby dlaczego?
Dużym hałas i zwiększone spalanie. W mieście nie ma to sensu, chyba, że ktoś uprawia sprinty od świateł do świateł. Co innego po za miastem, gdzie trzeba wyprzedzać.
Według mnie użyteczny zakres obrotów jest od 2000 do 5000obr/min. W tym zakresie według mnie samochód ma najlepiej przyspieszenie i ma najniższe spalanie.
_________________ Fiat GP 1.4 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
quong |
#403995 Wysłany:
13 Paź 2010, 17:45; Temat postu: |
|
|
Birdkiller |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 951
|
kornat85 napisał(a): Cytuj: A To niby dlaczego? Dużym hałas i zwiększone spalanie. W mieście nie ma to sensu, chyba, że ktoś uprawia sprinty od świateł do świateł. Co innego po za miastem, gdzie trzeba wyprzedzać. Według mnie użyteczny zakres obrotów jest od 2000 do 5000obr/min. W tym zakresie według mnie samochód ma najlepiej przyspieszenie i ma najniższe spalanie.
No tak. Tylko, że kolega nad nami napisał, że nie "pałuje" powyzej 3t. obrotów. Dlatego zapytałem "dlaczego" bo wydaje mi się to nieco absurdalne. Zgadzam się, że od 2000 do 5000 samochód ma najlepsze przyspieszenie i sam w takich zakresach się poruszam. Ale 3000 obrotów to nie jest żadne pałowanie tylko normalna praca dla silnika.
_________________ GP 1.4 77KM Energy Black with red stripes Ja na digart.pl -> click! Moje małe motoryzacyjne marzenie: click! i click!
|
|
Góra |
|
|
MarMarK |
#404085 Wysłany:
13 Paź 2010, 23:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 160 Pomógł: 3
|
quong napisał(a): Ale 3000 obrotów to nie jest żadne pałowanie tylko normalna praca
Do dynamicznej jazdy po mieście wystarczy zmiana biegu przy 3 tys.
Kiedy jadę autostradą utrzymuję zwykle cos pomiędzy 3 - 4,5 tys. Tyle że wtedy jest głośno i nieekonomicznie.
A i tak dalej uważam, że ten silnik w żadnym zakresie obrotów nie ma kopa pozwalającego np. na komfortowe i bezpieczne wyprzedzanie.
_________________ Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)
|
|
Góra |
|
|
xsadol |
#404141 Wysłany:
14 Paź 2010, 10:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: ze Śląska ;) Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 354
|
MarMarK napisał(a): A i tak dalej uważam, że ten silnik w żadnym zakresie obrotów nie ma kopa pozwalającego np. na komfortowe i bezpieczne wyprzedzanie.
Widocznie nie przyjąłeś do wiadomości, że jego moc to niespełna 80KM.
_________________ "Benzyna jest do osobówek, ropa do ciężarówek a gaz do kuchenek"
|
|
Góra |
|
|
quong |
#404169 Wysłany:
14 Paź 2010, 14:00; Temat postu: |
|
|
Birdkiller |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 951
|
MarMarK napisał(a): np. na komfortowe i bezpieczne wyprzedzanie.
Zdefiniuj pojęcie bezpieczne wyprzedzanie? Bo wydaje mi się, że w tym momencie wnioskuję, że oczekujesz samochodu, który zdąży wyprzedzić inny pojazd przed innym nadjeżdżającym z przeciwka niezależnie jak będzie on blisko. A nie wydaje mi się, żeby taka była definicja "bezpiecznego" wyprzedzania.
_________________ GP 1.4 77KM Energy Black with red stripes Ja na digart.pl -> click! Moje małe motoryzacyjne marzenie: click! i click!
|
|
Góra |
|
|
MarMarK |
#404219 Wysłany:
14 Paź 2010, 17:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 160 Pomógł: 3
|
Xylometazolin! napisał(a): Widocznie nie przyjąłeś do wiadomości, że jego moc to niespełna 80KM A jak się włączy klimę to jeszcze mniej... Ja nie jestem zawiedziony osiągami tego auta, miałem pełną świadomość co kupuję. Niestety najwyraźniej niektórzy forumowicze mają problem z przyjęiem do wiadomości, że GP 77KM to nie wyścigówka albo nie mają żadnego odniesienia do samochodów z mocniejszymi silnikami (bo w swojej klasie GP nie jest zły - akurat teraz jeżdżę okazyjnie 206 z silnikiem 1.4 75KM i to dopiero jest muł). [ Dodano: 14 Paź 2010 16:27 ]quong napisał(a): Zdefiniuj pojęcie bezpieczne wyprzedzanie? Bo wydaje mi się, że w tym momencie wnioskuję, że oczekujesz samochodu, który zdąży wyprzedzić inny pojazd przed innym nadjeżdżającym z przeciwka niezależnie jak będzie on blisko.
Wykonanie tego manewru w jak najkrótszym czasie, nawet jeżeli z przeciwka wogóle nic nie jedzie - jadąc zbyt długo pod prąd nie czuję się komfortowo.
I najlepiej żeby cały manewr dało się wykonać na jednym biegu.
_________________ Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#408284 Wysłany:
30 Paź 2010, 11:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
MarMarK napisał(a): No to jest akurat całkiem możliwe, tyle że jestem pewny, że chodziło o elastyczność w zakresie obrotów poniżej 3tys. Nie bylo informacji o jaki zakres obrotow chodzilo, zrobili pomiary elastycznosci na IV i V biegu: IV bieg 60-100 kmh: GP 11,4 Ibiza 12,8 yaris 11,9 V bieg 80-120 km/h: GP 16,6 Ibiza 21,8 Yaris 20,0 (dane w sekundach oczywiscie). Zaznacze, ze ibiza posiadala motor 1,4 16v 86 KM a yaris 1,3 16v 87 KM. Dodatkowo silnik GP okazal sie byc najcichszy w calym porownaniu. [ Dodano: 30 Paź 2010 11:32 ]MarMarK napisał(a): W końcu sam jeżdżę takim autem i jestem z niego zadowolony, ale poruszam się głównie po mieście i zwykle przy 3 tys. obrotów wrzucam kolejny bieg, bo dalsze pałowanie tego silnika nie ma sensu.
Jesli jezdzisz w miescie spokojnie to tak ale jakbys chcial komus odskoczyc to niezle ciagnie do 5 tys. zwlaszcza czuc ze mozna tak na dwojce.
_________________ Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet
|
|
Góra |
|
|
Thoa82 |
#411097 Wysłany:
09 Lis 2010, 16:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 01 Maj 2008, Posty: 127
|
z tego co kojarze max przychodzi w 1.4 77 hp przy 3300.
_________________ GP Estiva
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#411100 Wysłany:
09 Lis 2010, 16:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
Thoa82 napisał(a): z tego co kojarze max przychodzi w 1.4 77 hp przy 3300.
dokladniej to przy 3k jest max, czyli 115NM
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
theWaszka |
#419343 Wysłany:
05 Gru 2010, 20:54; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Wrz 2010, Posty: 43
|
mierzyłem Punto Evo na hamowni i max moment 111 niutków był osiągany między 3k a 4,5k rpm (róznica 3niutków w calym tym zakresie obrotów). o ile ciężko mówić o przyspieszaniu w tym silniku, to jednak wyraźnie czuję 'power' w tym wlasnie zakresie. poniżej i powyżej zgooooon totalny..
_________________ Punto Evo
|
|
Góra |
|
|
autofan |
#419509 Wysłany:
06 Gru 2010, 10:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 1009 Pomógł: 20
|
a jaką miałeś moc? i przy jakich obrotach?
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.
|
|
Góra |
|
|
theWaszka |
#419639 Wysłany:
06 Gru 2010, 18:07; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Wrz 2010, Posty: 43
|
max moc to 75 KM przy 5700rpm.
max moment 111 Nm przy 3000 rpm.
max V 152km/h.
hamowany na pb 95.
_________________ Punto Evo
|
|
Góra |
|
|
maly.glod |
#448383 Wysłany:
04 Mar 2011, 12:13; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 10 Lut 2011, Posty: 15
|
kmarcin76 napisał(a): MarMarK napisał(a): No to jest akurat całkiem możliwe, tyle że jestem pewny, że chodziło o elastyczność w zakresie obrotów poniżej 3tys. Nie bylo informacji o jaki zakres obrotow chodzilo, zrobili pomiary elastycznosci na IV i V biegu: IV bieg 60-100 kmh: GP 11,4 Ibiza 12,8 yaris 11,9 V bieg 80-120 km/h: GP 16,6 Ibiza 21,8 Yaris 20,0 (dane w sekundach oczywiscie). Zaznacze, ze ibiza posiadala motor 1,4 16v 86 KM a yaris 1,3 16v 87 KM. Dodatkowo silnik GP okazal sie byc najcichszy w calym porownaniu. [ Dodano: 30 Paź 2010 11:32 ]MarMarK napisał(a): W końcu sam jeżdżę takim autem i jestem z niego zadowolony, ale poruszam się głównie po mieście i zwykle przy 3 tys. obrotów wrzucam kolejny bieg, bo dalsze pałowanie tego silnika nie ma sensu. Jesli jezdzisz w miescie spokojnie to tak ale jakbys chcial komus odskoczyc to niezle ciagnie do 5 tys. zwlaszcza czuc ze mozna tak na dwojce.
I własnie kolega pokazał nam skąd się biorą korki... Pałowanie powyżej 3 tys... Głośno znaczy się pałowanie i że się niszczy... Najlepiej jak ktoś wpiernicza się z podporzadkowanej pod maskę i przy 30 km/h ma 30 bieg i dopiero jak Cie wyhamuje zaczyna przyspieszać... Doprowadza mnie to do szewskiej pasji...
Co do elastyczności 60-100 na 4-5 biegu to tak ale jak jedziemy po mieście...
Tam wyżej ktoś marzył o wyprzedzaniu na jednym biegu... Ja np yarisem przy 70 wyprzedzanie zaczynałem z 2, przy 80-90 z 3, przy 130 z 4 ... Mowa o yarisie 1.33 101km 6 biegówce... Zasada jest prosta... W autach z taką mocą nie pójdziesz bez redukcji... Fakt GP 1.4 to 8v a nie 16 i wysoko zaczyna mulić ale z 60 zacząć manewr wyprzedzania z 4-5 biegu to trzeba być zdrowo ... Już nie raz taki mi wjechał pod maskę przy wyprzedzaniu, powoli się toczył i sie schował a mnie zblokował i wszyscy musieli uciekać po poboczach. Wiecej sie nie pcham za takimi (proszę wybaczcie określenie) ciotami.
Sam teraz mam wolniejsze auto GP 1.3 mjt 75 km w serii teraz nie wiem coś koło 95 ale jeszcze nie hamowane... I fakt można wyprzedzać z 5 ale to z rozpędu tira jak jest w miarę pusto. Tak ze 100 dobrze idzie na 5 ale wyprzedzanie z rolki... Z pod dupy mimo ze to diesel zalecam tira brać z 3 i wrzucić przy ok 4.300 na. 4 i jest bezpiecznie...
Teoria najlepszego przyspieszenia przy maks momencie nijak się ma do praktyki... Yaris też miał moment przy 3500 chyba a zbierał sie dopiero powyżej 5 tys.
A do tematu ... Załóżmy moment max masz przy 3000 tys i utrzymuje sie taki do około 4000 tys a pozniej spada ale powoli i np przy 6000 tys masz jego 75-80% wartości... Max moc masz od 5000 tys ale przy 3000 jego wartość to np 50% a dopiero od 4300 np masz pod noga 80% mocy a przy 5500 maxa.
Taka charakterystyka ma to na celu, zeby w miarę dynamicznie i ekonomicznie turlac sie po mieście na niskich obrotach.... A przy wyższych konczy sie ekonomia i zaczyna... Tak wiem jeździłem GP 1.4 77 km i wiele się nie dzieje ale mimo to auto lepiej bierze od 4000-6000 niż 2000-4000 bo w wyższym zakresie mamy większy zasób mocy i momentu... A z dołu tylko mOment a mocy tyle co seicento... Co do jazdy po mieście starcza.
_________________ Jest:
- Grande Punto 1.3 multijet 2011
- Palio Weekend 1.4 1998
Było:
- Yaris 1.33 2009
- Panda 1.3 multijet 2008
- Panda 1.3 multijet 2007
- Maruti 800 1992
|
|
Góra |
|
|
STax |
#448388 Wysłany:
04 Mar 2011, 12:41; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
maly.glod napisał(a): Ja np yarisem przy 70 wyprzedzanie zaczynałem z 2, przy 80-90 z 3, przy 130 z 4 ... Mowa o yarisie 1.33 101km 6 biegówce... Zasada jest prosta... W autach z taką mocą nie pójdziesz bez redukcji... Fakt GP 1.4 to 8v a nie 16 i wysoko zaczyna mulić ale z 60 zacząć manewr wyprzedzania z 4-5 biegu to trzeba być zdrowo ... Albo twój yaris ma nie 101 tylko 2 konie albo naoglądałeś się za dużo szybkich i wściekłych... maly.glod napisał(a): z 60 zacząć manewr wyprzedzania z 4-5 biegu to trzeba być zdrowo ...
Wg mnie trzeba "być zdrowo..." żeby zaczynać wyprzedzanie przy 70 z 2. biegu...
Temat dotyczy GP 77km, ja mam tylko biedne mk I 55km i nigdy nie miałem problemu z wyprzedzaniem od 60km/h z 4. biegu.
Elastyczność 60-100km/h na 4. mam ok 13 sekund, 80-120km/h na 5. ok 22s i jeszcze nigdy nie okazało się to zbyt długo.
Poszukałem i GP 1.4 77 ma odpowiednio 12,8s i 20,1s - znacznie lepiej niż inne auta z porównywalnymi silnikami
klik
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|