|
Obecny czas: 23 Kwi 2024, 19:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
miki605 |
#404434 Wysłany:
15 Paź 2010, 16:54; Temat postu: przerywa |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
Witam,
proszę o pomoc co to może być?
niedawno zakładałem gaz do mojego punciaka 96r. 1,1 55
od tego czasu zaczeły się małe problemy znaczy da się z tym jeździć ale przecież nie o to chodzi, mianowicie jeśli auto chodzi na gazie co jakis czas na luzie przerywa poprostu. Czyli jakby miał zaraz silnik sie wyłączyć ale odrazu "zaskakuje" czasami dzieje się to często czyli co 30 sekund a jest dzien że wogóle tak się nie dzieje.
Byłem u gazownika i powiedzial ze jak bedzie się powtarzać to mam przyjechać no ale dzieje sie tak coraz częściej i nie wiem jaka może być przyczyna. Wiecie może?
|
|
Góra |
|
|
|
|
nickoo |
#404459 Wysłany:
15 Paź 2010, 18:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#404614 Wysłany:
15 Paź 2010, 23:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
bylem i nic nie powiedzial, tylko że trzeba szukać przyczyny:)
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#404631 Wysłany:
16 Paź 2010, 07:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#405556 Wysłany:
26 Paź 2010, 17:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
nic sie nie zmienilo jest jak było:(
[ Dodano: 26 Paź 2010 17:55 ] Panowie nic nie poradzicie? nie jest to jakas wielka wada ale denerwuje mnie to:)
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#407212 Wysłany:
26 Paź 2010, 18:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#407451 Wysłany:
11 Sty 2011, 19:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
tankuje glownie na bp, tak jakby obroty spadały
[ Dodano: 11 Sty 2011 19:39 ] Panowie dalej ta sama sytuacja - denerwuje mnie to strasznie
byłem u elektryka powiedział ze prawdopodobnie regulator na alternatorze miałem w zapasie alternator zamieniłem i nic to samo, więc regulator to nie jest, a może komputery sie "gryzą"? , może zapłon źle ustawiony? Juz nie wiem ręce opadają:(
a zauważyłem ze jak wrzucę jedynkę i kulam się powoli to bez gazu ani hamulca to tez szarpie, proszę pomożecie?
w ostateczności pojade do innego gaziarza ale może sam dam rade zrobić.
Pozdro
|
|
Góra |
|
|
PoldasSs |
#429835 Wysłany:
11 Sty 2011, 19:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Może to wina świec albo przewodów ?
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#430058 Wysłany:
12 Sty 2011, 10:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
świece wymieniane i może źle ze wymienilem, a przewody hmmm elektryk mowie ze nie
|
|
Góra |
|
|
ralfi88 |
#432436 Wysłany:
18 Sty 2011, 22:42; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 13
|
Dla pewności sprawdz sobie cewki zapłonowe pod kątem rezystancji uzwojeń . Wystarczy miernik uniwersalny. Rezystancja uzwojenia pierwotnego 0,5-0,8 Ohm, uzwojenie wtórne 6,6-8,2 kOhm. U mnie w kropku 55SX to wlasnie bylo powodem szarpania wyłącznie na gazie.
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#432581 Wysłany:
19 Sty 2011, 18:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
dzieki sprawdzę i dodam ze jak zmienilem świece na stare to jakos nie tak często przerywa i tak mocno nie szarpie
|
|
Góra |
|
|
OLO1986_2007 |
#432586 Wysłany:
19 Sty 2011, 18:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bojszowy Rejestracja: 04 Sty 2010, Posty: 500 Pomógł: 5
|
mnie sie tak działo jak zatankowałem ch... gazu a dokładnie na stacji shell (nie polecam) weź zatankuj sobie gazu tam gdzie na początku czyli tego gazu na którym była kropa ustawiana u gazowników i wtedy zobacz.
to nic Cię nie będzie kosztować a się przekonasz. nic innego nie może być poza świecami, kablami WN lub cewką. Sprawdz sobie jakie masz ładowanie na aku. może słabo Ci altek ładuje
Powodzenia przy sperawdzaniu [ Dodano: 19 Sty 2011 17:30 ]a jeszcze jedno ustaw sobie wyskość iskry na świecy u mnie przerywał i też pomogło
_________________ najlepsza reklama kropki
"nie auta tworzą klimat, a ludzie..."
zielony SX
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#432707 Wysłany:
20 Sty 2011, 01:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
aku jest dobry ładuje ok alternator ok
ale jak przerywa to spada na moment ładowanie
a jak przerwa powinna byc na świecy?
gaz tankowałem juz chyba na wszystkich stacjach to nie to
moze przewody WN kupic no nie wiem zobacze co z ta cewka i swiece
a tak z innej beczki nie mam filtra pyłkowego czy jakoś tak
próbowaliście może zakładać po swojemu? bo tam w podszybiu sa jakby otwory jak kupie filtr to da sie założyć?
|
|
Góra |
|
|
OLO1986_2007 |
#432710 Wysłany:
20 Sty 2011, 01:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bojszowy Rejestracja: 04 Sty 2010, Posty: 500 Pomógł: 5
|
miki605 napisał(a): a jak przerwa powinna byc na świecy? i w tym Ci nie pomogę kumpel mi to robił może ktoś na forum wie? jak co to jutro się go zapytam i napiszę miki605 napisał(a): bo tam w podszybiu sa jakby otwory jak kupie filtr to da sie założyć?
inni zakładali więc się będzie dało
poszukałem
W mojej wersji, 1.1 SX nie było filtra kabinowego. Zamówiłem go wraz z obudową, koszt 45 zł z wysyłką i zamontowałem na podszybiu.
http://fiatpunto.com.pl/topic7117-30.html
Odkręć wycieraczki (13 mm).
Wykręć z 8 wkrętów z podszybia (krzyżak).
Unieś maskę i lekko (!) zginając rogi podszybia do środka wyjmij je.
Usuń zgromadzony przez lata kompostownik.
Zamontuj obudowę filtra. Z prawej strony jest już śrubka, z lewej jest oczko. Wsuń w nie od spodu dostarczoną z obudową śrubkę i przykręć. Włóż wkład filtra.
Skręć całość. [ Dodano: 20 Sty 2011 00:52 ]czytaj
http://www.grupy.otopr.pl/przerwa-na-sw ... 56830.html
_________________ najlepsza reklama kropki
"nie auta tworzą klimat, a ludzie..."
zielony SX
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#432768 Wysłany:
20 Sty 2011, 14:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
a czy tam w srodku jakiegos syfu nie bedzie? moze woda pod cisnieniem cos da od srodka kabiny?:)
|
|
Góra |
|
|
OLO1986_2007 |
#432795 Wysłany:
20 Sty 2011, 17:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bojszowy Rejestracja: 04 Sty 2010, Posty: 500 Pomógł: 5
|
miki605 napisał(a): moze woda pod cisnieniem cos da od srodka kabiny?
to akurat jest bardzo zły pomysł! jeszcze będziesz miał wiekszy problem niź masz teraz jak zalejez cały silnik woda wraz z elektryką 16letnią
_________________ najlepsza reklama kropki
"nie auta tworzą klimat, a ludzie..."
zielony SX
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#433331 Wysłany:
22 Sty 2011, 16:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
ralfi88 napisał(a): Dla pewności sprawdz sobie cewki zapłonowe pod kątem rezystancji uzwojeń . Wystarczy miernik uniwersalny. Rezystancja uzwojenia pierwotnego 0,5-0,8 Ohm, uzwojenie wtórne 6,6-8,2 kOhm. U mnie w kropku 55SX to wlasnie bylo powodem szarpania wyłącznie na gazie.
a powiedz mi proszę jak to sprawdzić? mam miernik i te wtyczki sa po prawej stronie silnika jak stoimy na przeciwko auta tak? i jak to zmierzyć? tam nie ma jak dojść musiałbym wyciągnąć wtyczki ale to nie zmierze proszę o radę
|
|
Góra |
|
|
mati.91 |
#433473 Wysłany:
22 Sty 2011, 22:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#433493 Wysłany:
22 Sty 2011, 23:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
czyli kluczyk na pozycje pierwszą i wyciągam wszystko i miernkiem sprawdzam tak?
|
|
Góra |
|
|
mati.91 |
#433553 Wysłany:
23 Sty 2011, 11:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
|
ralfi88 |
#433847 Wysłany:
24 Sty 2011, 00:47; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 13
|
Jeśli chodzi o przerwe na świecy to krążą opinie że powinno sie ją zmniejszyc o 0,1mm, u mnie to nic nie pomoglo a nawet pogorszyło sprawe. Na dwóch świecach zbierał sie biały nalot a silnik tracił niekiedy moc.
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#433905 Wysłany:
28 Sty 2011, 09:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
ok juz rozumiem dzieki
[ Dodano: 28 Sty 2011 09:10 ] Panowie, kupiłem przewody, nowe świeczki i nic jeszcze gorzej a zamienilem na stare świeczki i nie jest tak żle ale i tak mnie to strasznie denerwuje a moze to jakiś regulator biegu jałowego? Nie wiem co moze być przyczyną pomału sie poddaje:(
|
|
Góra |
|
|
Sinoby |
#435926 Wysłany:
31 Sty 2011, 14:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 21 Wrz 2010, Posty: 104
|
Widzę, że nie masz już pomysłów. Proponuje, żebyś spróbował wyczyścić silniczek krokowy.
_________________ Punto 1.1 8v Sole 5D 1999r. 0-100 km/h 12.00 sek.
|
|
Góra |
|
|
miki605 |
#436323 Wysłany:
07 Mar 2012, 10:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 132
|
to racja juz sil brakuje
a ten czujnik biegu jalowego? [ Dodano: 02 Lut 2011 12:04 ]rezystancja uzwojeń sprawdzona i jest w normie [ Dodano: 14 Mar 2011 15:52 ]Panowie juz nie moge tak mnie to wkur... że głowa boli.
Zauważyłem nowe zależności mianowicie jak auto pracuje na postoju na luzie to przerywa co 15 sekund jak zgaszę światła to troszeczkę mniej a jak wyłącze nawiem to prawie nie czuć, ewidentnie to ma związek z prądem ale nie wiem co jeszcze sprawdzić, wymienić lub rozpierd.... [ Dodano: 07 Mar 2012 10:34 ]pamiętacie ten temat?:) rok czasu sie meczyłem aż pewnego dnia auto nie chcialo zapalić w pewnym momencie sie udalo ale strasznie stuki szły z silnika więc zgasiłem i na warsztat rozbieramy silnik i okazało się że na tłoku była sobie złożona podkładka dość duża więc nie od świec. Zrobiła trochę bałaganu ale wymieniłem tłok i chodzi jak złoto. To przerywanie mogło być spowodowane włąsnie tą podkładką która latała w cylindrze ale juz jest ok i wszystko pasuje:)
|
|
Góra |
|
|
Miko22 |
#788772 Wysłany:
19 Lis 2015, 13:38; Temat postu: Re: przerywa |
|
|
Forumowicz |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Paź 2015, Posty: 1
|
Witam, mam problem z kropkiem. jest to 1.1 w gazie samochód odpala i jedź ale na benzynie na zimno pracuje nierówno jakby na 3 garch a pracuje na 4 na luzie po dodaniu gazu jest ok, na gazie na zimnym pracuje równo ale nie idealnie w dodatku gdy sie jedzie na niskich obrotach często jakby gubił iskrę szarpie po dodaniu gazu i podczas utrzymywania prędkości ale nie jest to znów w odstępach czasu raz jest raz nie głownie podczas gdy silnik jest obciązony przy ruszaniu i jazdy pod gorkę ma dodam ze silnik jest zalany olejem i a jak go kupiłem to był od razu wlałem mu 2 litry oleju bo nie miał wiec zaczynam sie bać ze poprzedzi właściciel "uszczuplił" gaz i padła uszczelka. szukając na forum rozwiazania sprawdziłem cewki i przewody wszysko oki to co to może być
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|