Pawel_Krk napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
205KM silnik ciężko dostać, to raz, dwa, SWAP i tak nie dojdzie do skutku jeśli pierwsze pytanie to koszty. Jak się chce robić taki SWAP to koszty nie mogą być "pierwszoplanową postacią"
Jedziesz do np niemiec szukasz rozbitego ostatnio był za 1500euro
205KM jednostki były w Lanciach więc nie wiem czy tak łatwo kupić...
Pawel_Krk napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Dobrze wiedzieć...
a po co Ci reszta jak zmieniałem silnik w poldzie na 2.0 DOHC z lanci podpoiłem instalacje silnika rozrusznik na oryginalnej instalacji i tylko odpowiednio wy kalibrować wskaźniki
Fajnie, tylko nie zrozumiałeś o co mi chodziło...
Pawel_Krk napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Pitu pitu. Ciekawe że Kozioł zmieścił, w angli też mieszczą, Zoltar do 2ki też zmieścił...
wszystko się zmieści jak się chce tylko w polsce nie wiem gdzie się rozpędzisz do 260km/h
Co to za problem? Seryjna skrzynia w PGT kończy się przy 240km/h i przy 130KM ludzie zamykają liczniki...
Pawel_Krk napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Hamulce swoją drogą trzeba robić, niekoniecznie z Alfy (Brembo masz w wielu markach więc nie tylko włoszczyzna).
Zaciski 4 tłoczkowe od Alfy pasują bez przeróbek bo kuzyn składa seja z 1.4 na czterech gwizdkach
A konkretnie? Z jakiej Alfy Brembo podejdą bez żadnych przeróbek? Z chęcią zakupię taki zestaw...
Pawel_Krk napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Ogólnie zanim zaczniesz rady dawać sam się dokształć...
spokojnie już nie długo będę rozbierał punto
Aha żeby zbytnio nie odbijać ot tematu to w Myślenicach firma zajmująca się przygotowaniem auto do rajdów, kjs miała robić jedynkę 20v ale ostatecznie zrobili mkII
To życzę powodzenia