You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 13:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #428391 Wysłany: 07 Sty 2011, 12:58; 
 Temat postu: swap z 1.2 8v na 2.0 hgt
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 07 Sty 2011,
Posty: 1
Witam mam pytanie czy ktos robil swapa na 2.0 hgt od fiata bravo bo mam zamiar swapowac swojego kropka jakie sa koszty??


Góra
 Profil  
 

 
 Post #428393 Wysłany: 07 Sty 2011, 13:05; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Taniej wyjdzie sprzedaż starego, kupno nowego samochodu.

Do kosztów swapu silnika dodaj mocniejsze hamulce, lepszy zawias, inną wiązkę elektryczną, inny body komp, możliwe że inny licznik. No i robocizna.

Jeżeli masz na myśli że chcesz wszystko przełożyć to dolicz półosie napędowe i całą resztę z jaką to się trzyma.

Jak coś za dużo wymieniłem, albo za mało to poprawcie.

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428414 Wysłany: 07 Sty 2011, 13:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 10 Paź 2007,
Posty: 1541
xONx wiadomo ze swap sie nie opłaca, zawsze jest lepiej sprzedać i kupić inne.

do tego co xONx silnik od HGT bedzie miał pewnie inne mocowania.
ogólnie to taniej wyjdzie kupić HGT rozbite od tyłu lub anglika :)

_________________
FIAT PUNTO II 1.2 8V
topic6507.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428416 Wysłany: 07 Sty 2011, 13:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: płock
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 83
albo 2,0 16v turbo z fiata coupe :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428449 Wysłany: 07 Sty 2011, 15:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
19glowacz10, jak pytasz się o koszty to już sobie odpuść. Pewnie z 3 razy przekroczy ta operacja wartość auta. Sprzedaj to co masz i kup GT.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428452 Wysłany: 07 Sty 2011, 15:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
hgt miał 1.8 16v,tak jak napisal dzikidaniel lepiej gt kupić, choć sam się zastanawiam nad 1.6 16v

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428453 Wysłany: 07 Sty 2011, 15:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
punto 1.6, Bravo HGT miało 2.0 20V wolnossące takie jak w Coupe.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428462 Wysłany: 07 Sty 2011, 15:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 10 Maj 2010,
Posty: 776
Pomógł: 1
1.6 16v to bardzo fajna jednostka też o niej myślałem i jest przy niej zdecydowanie mniej roboty niż przy 2.0 20v.

_________________
Fiat Punto I 55 sx "Grigio Carbon" Było.....

post378080.html#378080

Fiat Punto II Sporting Jest !

topic37761.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428472 Wysłany: 07 Sty 2011, 16:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
dzikidaniel napisał(a):
punto 1.6, Bravo HGT miało 2.0 20V wolnossące takie jak w Coupe.
a no tak sorki za wtopę pomyliło mi się z punto 2 hgt

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428632 Wysłany: 07 Sty 2011, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
z 20v czy 20vt jest masa roboty i nie obejdzie się bez ciecia. Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428636 Wysłany: 07 Sty 2011, 22:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
BARTEKcoupe napisał(a):
Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała

No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428639 Wysłany: 07 Sty 2011, 22:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wodzisław Śl.
Rejestracja: 02 Lut 2010,
Posty: 973
Pomógł: 3
19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka

_________________
topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki



topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp

Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428641 Wysłany: 07 Sty 2011, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
dzikidaniel napisał(a):
BARTEKcoupe napisał(a):
Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała

No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek.

pierwsze na odstrzał idą przeguby, a w gt seria pasuje. O zawieszeniu i hamulcach chyba nie trzeba pisać

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428648 Wysłany: 07 Sty 2011, 23:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
BARTEKcoupe napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
BARTEKcoupe napisał(a):
Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała

No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek.

pierwsze na odstrzał idą przeguby, a w gt seria pasuje. O zawieszeniu i hamulcach chyba nie trzeba pisać

Akurat to nie są wielkie koszta przy całej operacji. Koszt zdrowej budy MK1 a GT tą różnicę na spokojnie wyrównają, zostaje jeszcze kwestia taka że 257 nie hamuje a co dopiero jak dojdzie większy silnik, zawiecha też by twardsza się zdała by silnik miską wszędzie nie haczył. Ogólnie z oryginalnego GT mało by zostało.

pies86 napisał(a):
19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka
Dawaj link, z chęcią polookam.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428672 Wysłany: 08 Sty 2011, 00:11; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
pies86 napisał(a):
19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka


coś podobnego:
http://www.racingforum.pl/Fiat-Cinquece ... 71405.html

----

http://www.youtube.com/watch?v=95OO2KdvVQA

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #428694 Wysłany: 08 Sty 2011, 02:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wodzisław Śl.
Rejestracja: 02 Lut 2010,
Posty: 973
Pomógł: 3
xONx włąśnie o to mi chodziło;] ale jak widać się pomyliłem bo silnik z opla

_________________
topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki



topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp

Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429667 Wysłany: 11 Sty 2011, 10:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk)
Rejestracja: 11 Paź 2010,
Posty: 453
Słuchajcie koledzy forumowicze i klubowicze, problem nie tkwi w tym że można ponieść koszta związane z przeszczepem, gdyż domyślam się iż kolega na pewno ma pojęcie o tym jakie to są kwoty i ile to pracy. Natomiast do czego zmierzam że kupić punto GT może i by było prościej, lecz znaleźć dobre punto GT to też temat nie łatwy wiec czasem może warto zainwestować, zrobić coś co nie każdy ma, wtedy przynajmniej wiadomo jak się robi co się ma. Kupując punto GT też by nie za bardzo wiedział co ma ;)

_________________
Mój kropek tutaj:
-> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był
-> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429670 Wysłany: 11 Sty 2011, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
hmm
z tego co pamietam do 2rotor ma swojego gt na sprzedaz, ale jest wybredny co do potencjalnego kupca. Poza tym kamilbike tez chcial sprzedac swoje 350 kucy, ale nie wiem czy to ciagle aktualne :>

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429671 Wysłany: 11 Sty 2011, 10:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk)
Rejestracja: 11 Paź 2010,
Posty: 453
jeżeli ktoś z forum ma coś takiego do sprzedania to może kolega szukać... hehe

_________________
Mój kropek tutaj:
-> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był
-> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429684 Wysłany: 11 Sty 2011, 10:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Łatwiej i taniej znaleźć zadbane GT niż wsadzić do zwykłego 20V...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429689 Wysłany: 11 Sty 2011, 11:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk)
Rejestracja: 11 Paź 2010,
Posty: 453
wiesz zależy od upodobań heheh ;)

_________________
Mój kropek tutaj:
-> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był
-> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429706 Wysłany: 11 Sty 2011, 13:30; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Kraków/Bochnia
Rejestracja: 07 Sty 2011,
Posty: 6
xONx ciężko będzie upchnąć R5 (ale nie mówie że się nie da :D) proponuję silniczek z Coupe 2.0 16VT
205KM zrobi robotę ;) do SWAP-a na pewno trzeba cały sinik skrzynię wiązkę ale tylko silnika ogólnie cały przód + pompę z baku :P Układ napędu z tego co się orientuję to takie same są w barchetta. Układ hamulcowy z alfty tj zaciski tylko trzeba zrobić flanszę (jakiej nie pamiętam ale brembo) mocniejsze serwo z Coupe z pompą
Projekt kolegi z czech wysterowany na 365KM ale spokojnie 400KM osiąga :P
http://www.youtube.com/watch?v=95OO2KdvVQA


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429710 Wysłany: 11 Sty 2011, 13:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Pawel_Krk napisał(a):
xONx ciężko będzie upchnąć R5 proponuję silniczek z Coupe 2.0 16VT
205KM zrobi robotę ;)

205KM silnik ciężko dostać, to raz, dwa, SWAP i tak nie dojdzie do skutku jeśli pierwsze pytanie to koszty. Jak się chce robić taki SWAP to koszty nie mogą być "pierwszoplanową postacią"
Pawel_Krk napisał(a):
do SWAP-a na pewno trzeba cały sinik skrzynię wiązkę ale tylko silnika ogólnie cały przód + pompę z baku :P

Dobrze wiedzieć...
Pawel_Krk napisał(a):
Układ napędu czyli zwrotnice od barchetty wraz z piastami.

Że co? Co to za pomysł jest?
Pawel_Krk napisał(a):
Skrzynia z Coupe się nie zmieści trzeba kombinować z 1.6 lub barchetty.

Pitu pitu. Ciekawe że Kozioł zmieścił, w angli też mieszczą, Zoltar do 2ki też zmieścił...
Pawel_Krk napisał(a):
Układ hamulcowy z alfty tylko trzeba zrobić flanszę (jakiej nie pamiętam ale brembo) mocniejsze serwo z Coupe z pompą

Hamulce swoją drogą trzeba robić, niekoniecznie z Alfy (Brembo masz w wielu markach więc nie tylko włoszczyzna).

Ogólnie zanim zaczniesz rady dawać sam się dokształć...

EDIT Literówka

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Ostatnio edytowany przez dzikidaniel, 12 Sty 2011, 00:12, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #429959 Wysłany: 11 Sty 2011, 22:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Mar 2009,
Posty: 185
Pomógł: 1
jak ktoś widział punto mk1 z silnikiem 2.0 20v proszę o link

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic16438.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #429985 Wysłany: 11 Sty 2011, 23:44; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Kraków/Bochnia
Rejestracja: 07 Sty 2011,
Posty: 6
dzikidaniel napisał(a):
05M silnik ciężko dostać, to raz, dwa, SWAP i tak nie dojdzie do skutku jeśli pierwsze pytanie to koszty. Jak się chce robić taki SWAP to koszty nie mogą być "pierwszoplanową postacią"


Jedziesz do np niemiec szukasz rozbitego ostatnio był za 1500euro

dzikidaniel napisał(a):
Dobrze wiedzieć...


a po co Ci reszta jak zmieniałem silnik w poldzie na 2.0 DOHC z lanci podpoiłem instalacje silnika rozrusznik na oryginalnej instalacji i tylko odpowiednio wy kalibrować wskaźniki


dzikidaniel napisał(a):
Że co? Co to za pomysł jest?


jak by nie wystarczyły Ci oryginalne połosie to możesz mieć trochę wytrzymalsze


dzikidaniel napisał(a):
Pitu pitu. Ciekawe że Kozioł zmieścił, w angli też mieszczą, Zoltar do 2ki też zmieścił...


wszystko się zmieści jak się chce tylko w polsce nie wiem gdzie się rozpędzisz do 260km/h

dzikidaniel napisał(a):
Hamulce swoją drogą trzeba robić, niekoniecznie z Alfy (Brembo masz w wielu markach więc nie tylko włoszczyzna).


Zaciski 4 tłoczkowe od Alfy pasują bez przeróbek bo kuzyn składa seja z 1.4 na czterech gwizdkach

dzikidaniel napisał(a):
Ogólnie zanim zaczniesz rady dawać sam się dokształć...

spokojnie już nie długo będę rozbierał punto
Aha żeby zbytnio nie odbijać ot tematu to w Myślenicach firma zajmująca się przygotowaniem auto do rajdów, kjs miała robić jedynkę 20v ale ostatecznie zrobili mkII


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO