|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
xONx |
#463981 Wysłany:
17 Kwi 2011, 15:48; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
djrusso napisał(a): Proponuje Fulda Carat Progresso, lepsza od Michelin Energy Saver. Cena za 185/60 R14 w granicach 180zł za sztukę. Pozdrawiam.
w czym
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
|
|
wojtass18 |
#463984 Wysłany:
17 Kwi 2011, 16:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
xONx napisał(a): djrusso napisał: Proponuje Fulda Carat Progresso, lepsza od Michelin Energy Saver. Cena za 185/60 R14 w granicach 180zł za sztukę. Pozdrawiam.
w czym
no właśnie w czym ?
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#463993 Wysłany:
17 Kwi 2011, 16:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
ka-8 napisał(a): Michelin zakladam ze jest dobry...
Raczej źle zakładasz.
Co do opon zdecydowanie prym wiedzie Continental
Jeśli o bicie chodzi, to najczesciej biją tylne hamulce (bęben robi sie owalny), pomimo ze wrazenie jest, że to przod. najczesciej objawia się przy hamowaniu z duzych predkosci. miałem tak od przebiegu ~75tys km.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
Ostatnio edytowany przez buladag, 17 Kwi 2011, 16:30, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
STax |
#463996 Wysłany:
17 Kwi 2011, 16:25; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
buladag napisał(a): Raczej źle zakładasz
Bo?
Energy saver jest sporo gorszy od starego energy, ale w testach wypada i tak dobrze, więc tu bym się raczej ceną kierował.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#464005 Wysłany:
17 Kwi 2011, 16:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
STax napisał(a): buladag napisał: Raczej źle zakładasz
Bo? Energy saver jest sporo gorszy od starego energy, ale w testach wypada i tak dobrze, więc tu bym się raczej ceną kierował.
Przerabiam 3ci komplet opon od tego producenta, w tym aktualnie jedne gdzie za cenę jednej opony, mozna by kupić dobry komplet do punto i jeszcze go zatankować.
Wszystkie trzy głośne, słabe na wodzie.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#464008 Wysłany:
17 Kwi 2011, 16:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
testom to ja tak do końca nie wierze jednego roku jakaś opona potrafi dostać lepsze noty a za jakiś czas nisze i nie jest polecana (testy ADAC)
|
|
Góra |
|
|
divers88 |
#464056 Wysłany:
17 Kwi 2011, 18:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 12 Wrz 2007, Posty: 990
|
Michelin Energy Saver to jedyna znana mi opona na której udało (w Picasso) przejechać się 100 tys km
Dla conti premium 2 w punto taki przebieg jest nieosiągalny...
_________________ Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
STax |
#464057 Wysłany:
17 Kwi 2011, 18:21; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
divers88 napisał(a): Michelin Energy Saver to jedyna znana mi opona na której udało (w Picasso) przejechać się 100 tys km Dla conti premium 2 w punto taki przebieg jest nieosiągalny... No tak, tylko że ścieralność to tylko jeden z parametrów opony. Często (ale nie zawsze) jest tak, ze szybciej ścierają się te, które mają lepszą przyczepność, właśnie przez to, że bardziej "kleją się" do podłoża. [ Dodano: 17 Kwi 2011 17:21 ]buladag napisał(a): Przerabiam 3ci komplet opon od tego producenta, w tym aktualnie jedne gdzie za cenę jednej opony, mozna by kupić dobry komplet do punto i jeszcze go zatankować. Wszystkie trzy głośne, słabe na wodzie.
Albo masz za duże wymagania albo nie wiem co, bo ja o michelinach u siebie złego słowa nie powiem, na suchym i na mokrym nie mają sobie równych.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#464061 Wysłany:
17 Kwi 2011, 18:45; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
Chyba że ktoś bardzo szybko jeździ w deszczu, na mokrym i "na wodzie". Ja mam Michelin Energy Saver w rozmiarze 185/60 R14 i też złego słowa na nie nie powiem
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
b3liar |
#464124 Wysłany:
17 Kwi 2011, 20:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010, Posty: 626 Pomógł: 1
|
to normalne ze bardziej przyczepna opona bedzie sie szybciej zuzywac, to zalezy od miekkosci glownie...
na mokrym to wiadomo ze bieznik ma wplyw jeszcze na przyczepnosc, ale najwazniejsza jest twardosc gumy
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#464182 Wysłany:
17 Kwi 2011, 21:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
STax napisał(a): Albo masz za duże wymagania albo nie wiem co, bo ja o michelinach u siebie złego słowa nie powiem, na suchym i na mokrym nie mają sobie równych.
W japońcu musiałem dać je na tył, bo tak przy każdym mocniejszym hamowaniu ABS się włączał, z przodu mam Bridgestone jakieś.
W Pugu narazie mogłem ocenic tylko głośność, szumią niewiele mniej niż zimowe Dunlop.
W Punto to już w ogóle poezja była. Co do przebiegu to tam wytrzymały 75tys km jazdy miejskiej.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#464225 Wysłany:
17 Kwi 2011, 22:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
U mnie w Multijecie F-590 maja juz przejechane 65000km - sprawdzilem wlasnie i jak na razie jeszcze dobre 4mm bieznika jest, tak wiec do wymiany w MJ nie spieszy mi sie - skonczyly dopiero 4,5 roku wiec jeszcze troche pojezdza. Nowki, pojda najpierw do starego 1.2/8v a pozniej, jak Firestony z MJ dokonaja zywota, przejda na niego bo nie sadze zebym je do tego czasu 'dorznal' (jezdze jak wapniak).
Co do tych 'rozedrganych' zimowych Fuld, to jak pisalem - poczekam do kolejnej wymiany, przeloze je z przodu na tyl i zobacze co bedzie sie dzialo.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#468767 Wysłany:
30 Kwi 2011, 21:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#487361 Wysłany:
03 Lip 2011, 19:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Od dzis mamy juz na liczniku 118760km i jako ze zblizam sie do 120000km, poszedlem do ASO celem ustalenia kosztu kolejnej obslugi technicznej. Dowiedzialem sie tyle ze bedzie kosztowala X PLN a czynnosci obslugowe jakie zostana wykonane to:
1. wymiana oleju i filtra
2. wymiana filtra powietrza
Jak to uslyszalem podziekowalem uprzejmie panu z obslugi klienta po czym nabylem samodzielnie w sklepie z czesciami filtr powietrza (Filtron AP 092/6) i przed chwila wymienilem go samodzielnie (sruby okazaly sie byc nie 10-tki a 7-ki), a na wymiane oleju umowilem sie za pare dni w niezaleznym warsztacie. Jezeli mieliby tylko to zrobic to dalem sobie spokoj z ASO choc zawsze bylem zwolennikiem serwisowania auta w serwisie autoryzowanym. Najwyzej na kolejna obsluge przy 150000km pojade do ASO.
Poza tym eksploatacja przebiega bezproblemowo, ostatnio pare razy zaryzykowalem tez tankowanie na Auchan. W sumie zadnych negatywnych objawow, a fury jakie tam tankuja sa znacznie lepsze i nowsze od mojego Kropka. Nawiasem mowiac ostatnio na Auchan zdarzylo mi sie zauwazyc tankujace Porsche Carrera 4.
Jedyny minus jaki w miedzyczasie zaobserwowalem to wyrobila sie troche klamka od lewego okna uchylnego i teraz przy 'mijance' z TIRem potrafi sie zamknac co mnie troche od czasu do czasu irytuje. Co ciekawe to ta sama klamka ktora byla wymieniona na gwarancji bo poprzedniczka zacierala sie i byla bliska calkowitego zablokowania.
Dla informacji - jestem mile zaskoczony wytrzymaloscia oryginalnych opon letnich (Firestone F-590). Maja juz 70000km 'za pasem' i w dalszym ciagu do dyspozycji pol bieznika. Podejrzewam ze predzej wymienie je jak w drugim Punto z powodu zestarzenia sie niz je do konca zuzyje.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#488552 Wysłany:
08 Lip 2011, 00:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
119177km - Kropek wlasnie zaliczyl wymiane oleju. Jako ze olej mialem juz dawno zakupiony (nie zmienialem rodzaju - dalej Elf Excellium LDX 5W/40) pojechalem na wymiane do Norauto. Pan mechanik powiem szczerze ze zabieral sie do mojego auta dosc ostroznie... Dawno chyba nie mial takiego auta na warsztacie do wymiany oleju. No, ale jakos w koncu poszlo, nic nie cieknie, silnik sie nie grzeje, wyglada na to ze jest ok.
Co ciekawe katalogi filtrow podaja dla tego silnika i rocznika zupelnie inny filtr (i taki jak stalo w katalogu byl zamowiony bo nie bylo na skladzie). Po okreceniu... zonk! Okazuje sie ze katalog podaje filtr w obudowie UFI (ktory dla tego rocznika powinien wg nich wystepowac, a okazalo sie ze mam obudowe Purflux dla ktorej wklad filtra wyglada zupelnie inaczej. Szczesliwie te akurat na skladzie mieli i cala operacja doszla do skutku.
Nawiasem mowiac strasznie przekombinowana ta wymiana filtra... Zdjac oslone, rozkrecic obudowe, potem okazalo sie ze trzeba wyjac ze starego filtra cos w rodzaju mocowania i dopiero zalozyc nowy wklad filtra. W starym 1.2/8v jest zwykla puszka do wkrecenia po ludzku a tu taka dlubanina. Jak nic kolejna zacheta do tego zeby jechac do warsztatu, najlepiej FIATa a nie dajmy na to takiego Norauto. Po raz kolejny jestem zniesmaczony, podobnie jak w przypadku takiego a nie innego rozwiazania wymiany zarowki lewego swiatla mijania czy wymiany zarowek tylnych lamp gdzie trzeba wykrecic cala lampe zeby wymienic zarowke (takie czynnosci jak wymiana zarowek powinny byc wykonywalne po ciemku w srodku lasu!).
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#488564 Wysłany:
08 Lip 2011, 07:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
Cytuj: Po raz kolejny jestem zniesmaczony, podobnie jak w przypadku takiego a nie innego rozwiazania wymiany zarowki lewego swiatla mijania czy wymiany zarowek tylnych lamp gdzie trzeba wykrecic cala lampe zeby wymienic zarowke (takie czynnosci jak wymiana zarowek powinny byc wykonywalne po ciemku w srodku lasu!).
Wiesz w niektórych autach i niekoniecznie z logiem Fiata wymiana żarówki jest bardziej skomplikowana, tak samo z tyłem
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#488567 Wysłany:
08 Lip 2011, 07:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
To fakt, ale trzeba przyznać, że Fiacik stosuje kilka patentow "komplikujących" życie mechanikom/użytkownikom. Dlatego mechaniury zwykle mówią, że jak mozna kupić fiata, bo muszą się czasem trochę nakombinować.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#517827 Wysłany:
05 Lis 2011, 01:21; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
125500km - Tym razem usterka, mam nadzieje ze drobna. Fotel kierowcy zaczal strasznie piszczec, dzwiek mniej wiecej jakby metal tarl o metal - bardzo nieprzyjemny i dosc glosny. W watku o wyposazeniu wewnetrznym P2FL jest watek o podobnym objawie i uzytkownicy podaja tam kilka potencjalnych powodow i rozwiazan problemu, od smarowania prowadnic do pekania elementow fotela... Na razie nie ma czasu zeby sie temu dokladnie przyjrzec, ale niepokoi mnie to ze fotel jakby dostal luzu w osi tyl-przod i zaczynam sie obawiac czy rzeczywiscie cos nie strzelilo. Inna sprawa ze chyba czas schudnac... Najpierw sprezyna oparcia, teraz to...
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
STax |
#517830 Wysłany:
05 Lis 2011, 02:02; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
U mojego taty w aucie fotel piszczy, a winna jest temu gąbka, która na wyprofilowaniach jest stwardniała i piszczy ocierając się o metalowy stelaż. Dźwięk jak tarcie po styropianie
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#517833 Wysłany:
05 Lis 2011, 03:34; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Niestety tutaj to inny dzwiek, wyraznie ociereaja sie o siebie jakies dwa metalowe przedmioty, pytanie tylko jakie i czy smar wystarczy czy cos grubszego to bedzie. W weekend sprobuje sie temu przyjrzec, tymczasem podpowiedzi na temat co to moze byc - mile widziane.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#533906 Wysłany:
02 Sty 2012, 01:48; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Rok 2012 Kropek rozpoczyna ze stanem licznika 127996km.
Podsumowujac rok 2011, to szczegolnych atrakcji nie bylo. Od czasu do czasu dokuczaja stare dolegliwosci jakie trapily juz Kropka (zamykajaca sie na 'mijankach' uchylna szyba, piszczacy fotel kierowcy i prawdopodobnie peknieta sprezyna w oparciu), ale poza tym na szczescie nic nie doszlo i auto jezdzi jak nalezy po odsluzeniu pieciu lat na drogach Polski i (czasami) Europy.
Smarowanie silnika nadal zapewnia Elf Excellium LDX 5W/40, a jako pasze auto dostaje standardowego diesla.
W okresie zimowym do paliwa dodaje dodatek "Diesel Skydd", mimo ze zima w tym roku bardzo przyjemna (poki co przynajmniej), ale nigdy nie wiadomo czy jej sie nie odmieni a ze jezdze dieslem ostatnio mniej niz benzynowa dwojka, nie musze dzieki temu sledzic prognozy pogody aby w razie czego ewentualnie wyprzedzajaco dolac tego specyfiku jezeli beda zapowiadac nadejscie mrozow. Dolewam od razu przy tankowaniu i mam spokoj.
Jako ze auto skonczylo juz piec lat i jezdzi nadal z fabrycznym akumulatorem, zaczalem sie zastanawiac kiedy ten ostatni padnie. Na razie kreci niezle, ale tez nie bylo szczegolnych mrozow, a wtedy nastapilaby 'chwila prawdy'... Lata jednak robia swoje i w koncu pewnie przyjdzie moment kiedy trzeba bedzie sie udac po zakup nowej bateryjki.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#533912 Wysłany:
02 Sty 2012, 09:27; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
W PII z 2001 fabryczny MM wytrzymal 7lat parkowania pod chmurka i jazdy wylacznie miejskiej praktycznie. Zakupiona pozniej Centra wytrzymala 2lata parkowania w garazu z temp. min. 18st. C
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
tomasz |
#539089 Wysłany:
20 Sty 2012, 14:06; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Bolesławiec Rejestracja: 23 Gru 2011, Posty: 85
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#550513 Wysłany:
19 Lut 2012, 22:50; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Po poltoramiesiecznej przerwie Multijet wraca na polskie drogi. Mimo tak dlugiego postoju odpalil bezproblemowo za pierwszym razem i jezdzi doskonale. Od razu przypomnialo o sobie skrzypiace siedzenie, a i jak zwykle cos grzechoce z tylu w okolicach klapy gdy jedzie sie po bruku. Slowem: norma. W sobote akurat stuknelo Kropkowi rowno 128000km. Wie ktos moze jak zdejmuje sie wysciolke klapy bagaznika w P2FL? Chetnie zajrzalbym pod spod co tam wlasciwie grzechoce i ewentualnie to dokrecil ale nie chce czegos tam jeszcze bardziej popsuc przy niefachowym zdejmowaniu.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#550519 Wysłany:
19 Lut 2012, 23:03; Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
jeśli chodzi ci o ten plastik to siedzi on bodajże na 2 wkrętach na dole i pod szybą na kołkach. Moge się mylić co do ilości, dawno nie ściągałem no i z wyczuciem trzeba z kołków ściągać, bo łatwo połamać zaczepy....coś o tym wiem...
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|