You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Kwi 2024, 14:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 280 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #194744 Wysłany: 27 Lis 2008, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Jezeli nie liczyc incydentu z bledna sygnalizacja obecnosci wody w filtrze paliwa ktora okazala sie byc wada fabryczna, do silnika nie mam najmniejszych zastrzerzen. Uzupelnianie oleju to ilosci rzedu 200 gram oleju miedzy wymianami (co 30000km) czyli cos co nie wzbudza najmniejszych zastrzezen. Masz jakis klopot ze swoim multijetem ze pytasz?

Acha, pojawil sie w miedzyczasie jeszcze wyciek plynu chlodzacego, winowajca byla opaska na wezu ktorym plynie ciecz chlodzaca ale nie wiem czy to warto podciagac pod niedomagania silnika. Opis wszelakich problemow poza tym jest w watku, na biezaco aktualizowany. :)

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 

 
 Post #194898 Wysłany: 28 Lis 2008, 11:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Kłopotów z silnikiem nie mam żadnych.
Pytam, żeby ewentualnie wiedzieć co mnie może czekać za jakiś czas ;)
W końcu ten silnik to raczej nadal jeszcze nowość (produkcja 2003, modyfikacja do GP w roku 2005). Ciężko dotrzeć do opinii osób, które zrobiły by na tym silniku np. 200 tys. km..
Zastanawiam się kiedy np. robić rozrząd?

U mnie ubytki oleju są większe: 0,2-0,3 l. co 15 tys. km. - czyli nie dolewam nic, bo olej wymieniam właśnie po 15 tys. km..
Okresowo pojawia się u mnie zapocenie - zawilgocenie plecionki prowadzącej powietrze z turbiny do intercooler'a. Samo wysycha jak gdyby nigdy nic.
Serwis twierdzi, że tak ma albo może być. Podobnie niezależne serwisy od turbin, gdzie też pytałem.

Ogólnie to mam wrażenie, że im więcej przybywa kilometrów, to silnik jakby "lepiej" jeździ. Tak lżej, przyjemniej :)
To chyba jednak są dobre jednostki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #194911 Wysłany: 28 Lis 2008, 13:34; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
daras napisał(a):
Ogólnie to mam wrażenie, że im więcej przybywa kilometrów, to silnik jakby "lepiej" jeździ.

Normalka, dociera się :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #195061 Wysłany: 29 Lis 2008, 00:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Moze nie dociera, ale to zdajesie normalne ze silniki daja po pewnym przebiegu lepsze osiagi niz 'prawie nowki', jednoczesnie podobno stajac sie glosniejszymi. Za to co zauwazylem to to ze silnik zyskuje znaczna poprawe dynamiki nie tylko po wymianie oleju, ale rowniez po bardzo niewielkiej doleweczce - 50-100 gram oleju nagle dodaje silnikowi wigoru. Zastanawiam sie co powoduje tak niewielka dolewka ze daje tak odczuwalna poprawe. Oczywiscie to moze byc do pewnego stopnia autosugestia, ale mimo wszystko takie cos bylo dla mnie bardzo odczuwalne.

Mnie tez ciekawi jak to jest z ta wymiana rozrzadu, jedno ASO twierdzi ze robic wczesniej, inne ze robic standardowo po 250000km... Niezaleznie od tego to podobno bardzo powazna robota, z wybudowaniem silnika wlacznie (choc troche trudno mi w to uwierzyc...).

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #195073 Wysłany: 29 Lis 2008, 01:02; 
 Temat postu:
Robić wcześniej, niezależnie od tego co mówią głupki w niektórych ASO. Gwarancji już pewnie nie masz więc ciekawe co by powiedzieli gdyby poszedł pasek wcześniej i czy naprawiliby silnik...


Góra
  
 
 
 Post #195116 Wysłany: 29 Lis 2008, 11:54; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mrider napisał(a):
ciekawe co by powiedzieli gdyby poszedł pasek wcześniej i czy naprawiliby silnik...

Ostatnio chyba w AŚ była opisana taka sprawa, facetowi w peugeocie 807 nie wymienili rozrządu na przeglądzie (a facet myślał, że wymienili) i jakoś niedługo potem mu się rozwalił, silnik się poniszczył itd... Facet do ASO z pretensjami a oni co? Że to nie ich wina, bo wymianę rozrządu włąściciel ma sam ustalić z mechanikiem, więc jak nic nie mówił, to nie wymienili...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #195128 Wysłany: 29 Lis 2008, 13:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Czy w przypadku 1.3 Multijet, jest rzeczywiscie koniecznosc wyjmowania silnika dla zmiany lancucha rozrzadu? Brzmi wrecz niewiarygodnie...

I z czystej ciekawosci zapytam o koszt wymiany lancuszka rozrzadu w 1.3 Multijet - jakiego rzedu to jest kwota.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #196449 Wysłany: 04 Gru 2008, 10:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Wg instrukcji serwisowej do wymiany rozrządu trzeba podnieść silnik (wymontować z zawieszenia na belce przedniej - podnieść).
Wygląda to średnio ciekawie ale może wcale nie być takie skomplikowane w praktyce.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #206707 Wysłany: 10 Sty 2009, 00:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Rok 2008 kropek konczy ze stanem licznika 78662km. Poza tym brak uwag... Wszystko odpukac funguje jak nalezy. :)

Spalanie srednie od poczatku eksploatacji: 4.56l/100km (na letnich: 4.34l/100km, na zimowkach: 4.89l/100km).

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #232013 Wysłany: 24 Mar 2009, 00:39; 
 Temat postu: punto 1.3
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009,
Posty: 246
własnie zakupiłem takie cudo z przebiegiem 115 tys km,troche kasy włozyłem w mechanikę-amorki przod,łozyska kół,łozysko półosi-ciekawostka-podobno orginalnie wystepuje tylko w kpl z półosia,ale jak masz dobrego doktora to....załatwisz samo łozysko ,tylko roboty duzo,silnik zalałem mobilem-jak zawsze(no prawie ;) ),o rozrzad zapytam w paru aso,podobno-wymienia sie wtedy,kiedy zacznie stukac,a to stwierdzi doktor,zapytam w aso o wymiane i cenę i zapodam na forum


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267468 Wysłany: 23 Cze 2009, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Witam po dluzszej przerwie...

W miedzyczasie kropek minal znaczek "90000km" i toczy sie dalej. Poki co usterek brak (odpukac). Na przegladzie 90000km serwis zalozyl filtr powietrza nieznanej mi firmy "Sofima". Wymieniony zostal rowniez filtr paliwa (nie wiem czy to rutynowa procedura, ale dziewiecdziesiat tysiecy od nowosci auta jak sadze powinno juz wystarczyc). Auto jezdzi tez na innym oleju - tym razem Elf Excellium LDX 5W/40. Klocki nadal te same z ktorymi auto wyjechalo z fabryki, i zostalo podobno jeszcze okolo polowy (prawde mowiac jestem zaskoczony ich trwaloscia).

Niejako "na zapas" wymienili rowniez zarowki H7, bo jak zauwazylem wystarczaja na cos kolo 30-40 tysiecy km, wiec powoli zblizal sie ich czas, a nieszczegolnie czuje potrzebe zmieniania ich gdzies na poboczu w nocy. Akurat w tym aucie to nie jest najlepsz pomysl...

Nawiasem mowiac zastanawiam sie ktory Lotos pasowalby do tego silnika... Na razie mam 30000km na zastanawianie sie. :)

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #274113 Wysłany: 22 Lip 2009, 00:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Wczoraj Kropek zrobil mi niemila niespodzianke...

Jedziemy sobie spokojnie jakies 80-90km/h na piatce, a tu auto zaczyna delikatnie cos jakby "podszarpywac". Nie to ze szarpie, ale ledwie wyczuwalnie zaczyna nierownomiernie rozwijac moc. Takie jakby delikatne ruchy w tyl i przod jakby sie troszke dlawil. Chwile pozniej zapala sie zolta kontrolka silnika (check engine). Dojechalem w jakies mniej odludne miejsce, zgasilem silnik, odpalilem - cholerstwo wrocilo. Raz, drugi, trzeci... No to kicha mysle. Zgasilem ponownie i zostawilem auto na chwile nieuruchomione patrzac w instrukcje. Po chwili przekrecam kluczyk jeszcze raz (nie minelo nawet 15 minut) i... kontrolka juz sie nie zapala. I tak do dzis - odpukac chodzi jak nalezy. Paliwo ze stacji "tej co zwykle" (Orlen), zadnych eksperymentow, ani dziwnej jazdy...

Co to moglo byc? Jakies pomysly?

Przebieg byl cos kolo 94000km, czyli ledwie 4000km po wymianie oleju i przegladzie.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #274115 Wysłany: 22 Lip 2009, 00:08; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
Omawiane przez Ciebie szarpanie miałem w sytuacji gdy kable WN szlag trafił ;)
Tyle, że nie zapaliła mi się kontrolka, więc nie wiem czy to ten sam powód co u mnie :roll:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274116 Wysłany: 22 Lip 2009, 00:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
No tak, ale takie kable w dieslu? Cos mi tu nie pasuje. :) W benzynowcu owszem, typowe zachowanie. Jezeli problem sie nie pojawi ponownie, przy nastepnym serwisie poprosze o podpiecie komputera i sprawdzenie co to bylo (powinno byc w pamieci chyba). Mam nadzieje ze jako stalego klienta nie zedra ze mnie skory za taka usluge...

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #274117 Wysłany: 22 Lip 2009, 00:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
Hmm... późno się robi i widać, że przeoczyłem iż o diesla chodzi ;) Za bardzo się w nich nie orientuję :P
Mój błąd :cyclopsani:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274121 Wysłany: 22 Lip 2009, 07:56; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ka-8: sprawdzenie komputerem to ok. 50zł i lepiej nie czekaj z tym do następnego serwisu tylko od razu sprawdź.
Co do szarpania to może jakiś śmieć z baku zassało, albo świece żarowe się kończą?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274145 Wysłany: 22 Lip 2009, 10:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siennica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 446
STax napisał(a):
albo świece żarowe się kończą?
a co do tego mają świece żarowe? :shock:

_________________
Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274148 Wysłany: 22 Lip 2009, 10:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
hgt131: heh, ja też myślę o dieslu jako o benzyniaku :P Świece są tylko do odpalania?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274149 Wysłany: 22 Lip 2009, 10:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siennica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 446
STax napisał(a):
Świece są tylko do odpalania?
tak właśnie :)

_________________
Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274154 Wysłany: 22 Lip 2009, 11:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
ka-8 napisał(a):
Klocki nadal te same z ktorymi auto wyjechalo z fabryki

90k km na jednym komplecie klocków? Masz to auto od nowości? :P

Zaintrygowało mnie to bo u mnie max co da sie wycisnac to jakies 40k km. Jezdzisz głównie w trasie czy po mieście?

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274313 Wysłany: 23 Lip 2009, 00:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Hehe... dokladnie to teraz jakies 94500km na fabrycznym komplecie i zostalo jeszcze cos kolo polowy. :D Po trasie owszem troche jezdze, ale glownie zlozylbym to na karb stonowanej jazdy i nawyku hamowania silnikiem nawet na dojezdzaniu do swiatel. W dieslu da rade to robic, benzyniakowi to o wiele slabiej wychodzi (znam z praktyki).

A uzyszkodnikiem jestem pierwszym i jedynym wiec historia auta jest pewna. :)

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #274319 Wysłany: 23 Lip 2009, 00:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
ka-8 to rzeczywiście gratuluje i jestem pełen podziwu wytrzymałości tych klocków. :P

U mnie kropa śmiga głównie po mieście, sporadycznie jakiś wypad gdzieś dalej, też staram się w miarę możliwości hamować silnikiem, u mnie też kropa jest "od urodzenia" i póki co przerabiam 3ci komplet klocków a mój przebieg to jakieś 72k km. Wszystkie jak do tej pory to były made by Fiat, wymieniane w aso. Pierwsze oczywiście fabryczne, później wymienione na fiatowskie a teraz ( w sumie niedawno) znów wymienione na fiatowskie z tym że podobno na jakieś twardsze. W aso w którym to wymieniam jestem "zaprzyjaźniony" wiec widze co robia, co zakładają itp. Teraz polecili mi założenie tych twardszych klocków po to żeby wytrzymały w miare do końca tarcz (nie mierzyłem ich ale grubością są jeszcze w miare ok z tym że powoli zaczynają falować a przetaczac się ich już niebardzo opłaca).

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274335 Wysłany: 23 Lip 2009, 08:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ka-8 napisał(a):
Hehe... dokladnie to teraz jakies 94500km na fabrycznym komplecie i zostalo jeszcze cos kolo polowy. Po trasie owszem troche jezdze, ale glownie zlozylbym to na karb stonowanej jazdy i nawyku hamowania silnikiem nawet na dojezdzaniu do swiatel. W dieslu da rade to robic, benzyniakowi to o wiele slabiej wychodzi (znam z praktyki).

Thomas w mk I 1.1 na fabrycznych klockach 100tys km zrobił ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274341 Wysłany: 23 Lip 2009, 08:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
co 30k olej wymieniasz?
pewnie instrukcja tyle podaje, ale czy czasem to nie za duzy przebieg?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274417 Wysłany: 23 Lip 2009, 20:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Na razie co 30K, nosze sie z tym zeby co 15 wymieniac, ale... zawsze jakos drobnych brakuje. :) Chce sie na Lotosa przerzucic ktorego wlasnie co 15K bym wymienial tyle ze szczerze powiem ze nie wiem ktorego zalac.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 280 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO