|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 20:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ka-8 |
#194744 Wysłany:
27 Lis 2008, 21:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Jezeli nie liczyc incydentu z bledna sygnalizacja obecnosci wody w filtrze paliwa ktora okazala sie byc wada fabryczna, do silnika nie mam najmniejszych zastrzerzen. Uzupelnianie oleju to ilosci rzedu 200 gram oleju miedzy wymianami (co 30000km) czyli cos co nie wzbudza najmniejszych zastrzezen. Masz jakis klopot ze swoim multijetem ze pytasz?
Acha, pojawil sie w miedzyczasie jeszcze wyciek plynu chlodzacego, winowajca byla opaska na wezu ktorym plynie ciecz chlodzaca ale nie wiem czy to warto podciagac pod niedomagania silnika. Opis wszelakich problemow poza tym jest w watku, na biezaco aktualizowany.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
|
|
daras |
#194898 Wysłany:
28 Lis 2008, 11:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Kłopotów z silnikiem nie mam żadnych.
Pytam, żeby ewentualnie wiedzieć co mnie może czekać za jakiś czas
W końcu ten silnik to raczej nadal jeszcze nowość (produkcja 2003, modyfikacja do GP w roku 2005). Ciężko dotrzeć do opinii osób, które zrobiły by na tym silniku np. 200 tys. km..
Zastanawiam się kiedy np. robić rozrząd?
U mnie ubytki oleju są większe: 0,2-0,3 l. co 15 tys. km. - czyli nie dolewam nic, bo olej wymieniam właśnie po 15 tys. km..
Okresowo pojawia się u mnie zapocenie - zawilgocenie plecionki prowadzącej powietrze z turbiny do intercooler'a. Samo wysycha jak gdyby nigdy nic.
Serwis twierdzi, że tak ma albo może być. Podobnie niezależne serwisy od turbin, gdzie też pytałem.
Ogólnie to mam wrażenie, że im więcej przybywa kilometrów, to silnik jakby "lepiej" jeździ. Tak lżej, przyjemniej
To chyba jednak są dobre jednostki.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#194911 Wysłany:
28 Lis 2008, 13:34; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#195061 Wysłany:
29 Lis 2008, 00:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Moze nie dociera, ale to zdajesie normalne ze silniki daja po pewnym przebiegu lepsze osiagi niz 'prawie nowki', jednoczesnie podobno stajac sie glosniejszymi. Za to co zauwazylem to to ze silnik zyskuje znaczna poprawe dynamiki nie tylko po wymianie oleju, ale rowniez po bardzo niewielkiej doleweczce - 50-100 gram oleju nagle dodaje silnikowi wigoru. Zastanawiam sie co powoduje tak niewielka dolewka ze daje tak odczuwalna poprawe. Oczywiscie to moze byc do pewnego stopnia autosugestia, ale mimo wszystko takie cos bylo dla mnie bardzo odczuwalne.
Mnie tez ciekawi jak to jest z ta wymiana rozrzadu, jedno ASO twierdzi ze robic wczesniej, inne ze robic standardowo po 250000km... Niezaleznie od tego to podobno bardzo powazna robota, z wybudowaniem silnika wlacznie (choc troche trudno mi w to uwierzyc...).
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#195073 Wysłany:
29 Lis 2008, 01:02; Temat postu: |
|
|
Robić wcześniej, niezależnie od tego co mówią głupki w niektórych ASO. Gwarancji już pewnie nie masz więc ciekawe co by powiedzieli gdyby poszedł pasek wcześniej i czy naprawiliby silnik...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#195116 Wysłany:
29 Lis 2008, 11:54; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
mrider napisał(a): ciekawe co by powiedzieli gdyby poszedł pasek wcześniej i czy naprawiliby silnik...
Ostatnio chyba w AŚ była opisana taka sprawa, facetowi w peugeocie 807 nie wymienili rozrządu na przeglądzie (a facet myślał, że wymienili) i jakoś niedługo potem mu się rozwalił, silnik się poniszczył itd... Facet do ASO z pretensjami a oni co? Że to nie ich wina, bo wymianę rozrządu włąściciel ma sam ustalić z mechanikiem, więc jak nic nie mówił, to nie wymienili...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#195128 Wysłany:
29 Lis 2008, 13:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Czy w przypadku 1.3 Multijet, jest rzeczywiscie koniecznosc wyjmowania silnika dla zmiany lancucha rozrzadu? Brzmi wrecz niewiarygodnie...
I z czystej ciekawosci zapytam o koszt wymiany lancuszka rozrzadu w 1.3 Multijet - jakiego rzedu to jest kwota.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
daras |
#196449 Wysłany:
04 Gru 2008, 10:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Wg instrukcji serwisowej do wymiany rozrządu trzeba podnieść silnik (wymontować z zawieszenia na belce przedniej - podnieść).
Wygląda to średnio ciekawie ale może wcale nie być takie skomplikowane w praktyce.
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#206707 Wysłany:
10 Sty 2009, 00:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Rok 2008 kropek konczy ze stanem licznika 78662km. Poza tym brak uwag... Wszystko odpukac funguje jak nalezy.
Spalanie srednie od poczatku eksploatacji: 4.56l/100km (na letnich: 4.34l/100km, na zimowkach: 4.89l/100km).
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#232013 Wysłany:
24 Mar 2009, 00:39; Temat postu: punto 1.3 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
własnie zakupiłem takie cudo z przebiegiem 115 tys km,troche kasy włozyłem w mechanikę-amorki przod,łozyska kół,łozysko półosi-ciekawostka-podobno orginalnie wystepuje tylko w kpl z półosia,ale jak masz dobrego doktora to....załatwisz samo łozysko ,tylko roboty duzo,silnik zalałem mobilem-jak zawsze(no prawie ),o rozrzad zapytam w paru aso,podobno-wymienia sie wtedy,kiedy zacznie stukac,a to stwierdzi doktor,zapytam w aso o wymiane i cenę i zapodam na forum
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#267468 Wysłany:
23 Cze 2009, 22:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Witam po dluzszej przerwie...
W miedzyczasie kropek minal znaczek "90000km" i toczy sie dalej. Poki co usterek brak (odpukac). Na przegladzie 90000km serwis zalozyl filtr powietrza nieznanej mi firmy "Sofima". Wymieniony zostal rowniez filtr paliwa (nie wiem czy to rutynowa procedura, ale dziewiecdziesiat tysiecy od nowosci auta jak sadze powinno juz wystarczyc). Auto jezdzi tez na innym oleju - tym razem Elf Excellium LDX 5W/40. Klocki nadal te same z ktorymi auto wyjechalo z fabryki, i zostalo podobno jeszcze okolo polowy (prawde mowiac jestem zaskoczony ich trwaloscia).
Niejako "na zapas" wymienili rowniez zarowki H7, bo jak zauwazylem wystarczaja na cos kolo 30-40 tysiecy km, wiec powoli zblizal sie ich czas, a nieszczegolnie czuje potrzebe zmieniania ich gdzies na poboczu w nocy. Akurat w tym aucie to nie jest najlepsz pomysl...
Nawiasem mowiac zastanawiam sie ktory Lotos pasowalby do tego silnika... Na razie mam 30000km na zastanawianie sie.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#274113 Wysłany:
22 Lip 2009, 00:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Wczoraj Kropek zrobil mi niemila niespodzianke...
Jedziemy sobie spokojnie jakies 80-90km/h na piatce, a tu auto zaczyna delikatnie cos jakby "podszarpywac". Nie to ze szarpie, ale ledwie wyczuwalnie zaczyna nierownomiernie rozwijac moc. Takie jakby delikatne ruchy w tyl i przod jakby sie troszke dlawil. Chwile pozniej zapala sie zolta kontrolka silnika (check engine). Dojechalem w jakies mniej odludne miejsce, zgasilem silnik, odpalilem - cholerstwo wrocilo. Raz, drugi, trzeci... No to kicha mysle. Zgasilem ponownie i zostawilem auto na chwile nieuruchomione patrzac w instrukcje. Po chwili przekrecam kluczyk jeszcze raz (nie minelo nawet 15 minut) i... kontrolka juz sie nie zapala. I tak do dzis - odpukac chodzi jak nalezy. Paliwo ze stacji "tej co zwykle" (Orlen), zadnych eksperymentow, ani dziwnej jazdy...
Co to moglo byc? Jakies pomysly?
Przebieg byl cos kolo 94000km, czyli ledwie 4000km po wymianie oleju i przegladzie.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#274115 Wysłany:
22 Lip 2009, 00:08; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14387 Pomógł: 128
|
Omawiane przez Ciebie szarpanie miałem w sytuacji gdy kable WN szlag trafił
Tyle, że nie zapaliła mi się kontrolka, więc nie wiem czy to ten sam powód co u mnie
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#274116 Wysłany:
22 Lip 2009, 00:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
No tak, ale takie kable w dieslu? Cos mi tu nie pasuje. W benzynowcu owszem, typowe zachowanie. Jezeli problem sie nie pojawi ponownie, przy nastepnym serwisie poprosze o podpiecie komputera i sprawdzenie co to bylo (powinno byc w pamieci chyba). Mam nadzieje ze jako stalego klienta nie zedra ze mnie skory za taka usluge...
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#274117 Wysłany:
22 Lip 2009, 00:15; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14387 Pomógł: 128
|
Hmm... późno się robi i widać, że przeoczyłem iż o diesla chodzi Za bardzo się w nich nie orientuję
Mój błąd
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
STax |
#274121 Wysłany:
22 Lip 2009, 07:56; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ka-8: sprawdzenie komputerem to ok. 50zł i lepiej nie czekaj z tym do następnego serwisu tylko od razu sprawdź.
Co do szarpania to może jakiś śmieć z baku zassało, albo świece żarowe się kończą?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
hgt131 |
#274145 Wysłany:
22 Lip 2009, 10:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
STax napisał(a): albo świece żarowe się kończą? a co do tego mają świece żarowe?
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
|
STax |
#274148 Wysłany:
22 Lip 2009, 10:30; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
hgt131 |
#274149 Wysłany:
22 Lip 2009, 10:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
STax napisał(a): Świece są tylko do odpalania? tak właśnie
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#274154 Wysłany:
22 Lip 2009, 11:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
ka-8 napisał(a): Klocki nadal te same z ktorymi auto wyjechalo z fabryki
90k km na jednym komplecie klocków? Masz to auto od nowości?
Zaintrygowało mnie to bo u mnie max co da sie wycisnac to jakies 40k km. Jezdzisz głównie w trasie czy po mieście?
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#274313 Wysłany:
23 Lip 2009, 00:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Hehe... dokladnie to teraz jakies 94500km na fabrycznym komplecie i zostalo jeszcze cos kolo polowy. Po trasie owszem troche jezdze, ale glownie zlozylbym to na karb stonowanej jazdy i nawyku hamowania silnikiem nawet na dojezdzaniu do swiatel. W dieslu da rade to robic, benzyniakowi to o wiele slabiej wychodzi (znam z praktyki).
A uzyszkodnikiem jestem pierwszym i jedynym wiec historia auta jest pewna.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#274319 Wysłany:
23 Lip 2009, 00:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
ka-8 to rzeczywiście gratuluje i jestem pełen podziwu wytrzymałości tych klocków.
U mnie kropa śmiga głównie po mieście, sporadycznie jakiś wypad gdzieś dalej, też staram się w miarę możliwości hamować silnikiem, u mnie też kropa jest "od urodzenia" i póki co przerabiam 3ci komplet klocków a mój przebieg to jakieś 72k km. Wszystkie jak do tej pory to były made by Fiat, wymieniane w aso. Pierwsze oczywiście fabryczne, później wymienione na fiatowskie a teraz ( w sumie niedawno) znów wymienione na fiatowskie z tym że podobno na jakieś twardsze. W aso w którym to wymieniam jestem "zaprzyjaźniony" wiec widze co robia, co zakładają itp. Teraz polecili mi założenie tych twardszych klocków po to żeby wytrzymały w miare do końca tarcz (nie mierzyłem ich ale grubością są jeszcze w miare ok z tym że powoli zaczynają falować a przetaczac się ich już niebardzo opłaca).
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
STax |
#274335 Wysłany:
23 Lip 2009, 08:07; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ka-8 napisał(a): Hehe... dokladnie to teraz jakies 94500km na fabrycznym komplecie i zostalo jeszcze cos kolo polowy. Po trasie owszem troche jezdze, ale glownie zlozylbym to na karb stonowanej jazdy i nawyku hamowania silnikiem nawet na dojezdzaniu do swiatel. W dieslu da rade to robic, benzyniakowi to o wiele slabiej wychodzi (znam z praktyki).
Thomas w mk I 1.1 na fabrycznych klockach 100tys km zrobił
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#274341 Wysłany:
23 Lip 2009, 08:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
co 30k olej wymieniasz?
pewnie instrukcja tyle podaje, ale czy czasem to nie za duzy przebieg?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#274417 Wysłany:
23 Lip 2009, 20:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Na razie co 30K, nosze sie z tym zeby co 15 wymieniac, ale... zawsze jakos drobnych brakuje. Chce sie na Lotosa przerzucic ktorego wlasnie co 15K bym wymienial tyle ze szczerze powiem ze nie wiem ktorego zalac.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|