|
Obecny czas: 05 Maj 2024, 04:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
krzakx |
#435806 Wysłany:
30 Sty 2011, 23:43; Temat postu: Zdalne odpalanie silnika |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sanok Rejestracja: 30 Sty 2011, Posty: 18
|
Witam,
Zastanawiam czy można i w jaki sposób zamontować do GP system zdalnego odpalania. Przyda mi się to na mroźne dni.
Znalazłem taki moduł:
http://allegro.pl/zdalne-odpalanie-pilo ... 09786.html
Ktoś wie jak to idzie, o ile idzie w parze z immobilizerem?
I ile średnio GP w zimie potrzebuję, żeby dostało te 40 stopni C? (pytam ze wzgledu na LPG)
|
|
Góra |
|
|
|
|
domin45670 |
#435827 Wysłany:
31 Sty 2011, 00:48; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
|
krzakx napisał(a): Zastanawiam czy można i w jaki sposób zamontować do GP system zdalnego odpalania. Przyda mi się to na mroźne dni.
Domyślam się, że przed dojściem do samochodu silnik ma się włączyć i szybko nagrzać. Silnika nie należy grzać przez trzymanie go na jałowych obrotach. Odpalamy i jedziemy. Takie zachowanie jest tępione nawet na łamach czasopism motoryzacyjnych, bo ani silnik się nie nagrzewa szybko, ani samo zużycie jednostki w tym czasie nie jest małe.
Polecam zainteresowanie się ogrzewaczami wnętrza, jeśli o ciepło Ci chodzi. Są dostępne z zasilaniem elektrycznym i paliwowym. Nie dam głowy czy są też ogrzewacze silników
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#435832 Wysłany:
31 Sty 2011, 01:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Cytuj: I ile średnio GP w zimie potrzebuję, żeby dostało te 40 stopni C? (pytam ze wzgledu na LPG)
Benzyna powinna się dość szybko nagrzać. U mnie w innym aucie trwa to kilka minut, nie zdąże nawet szyb obskrobać. BTW wysoko masz ustawioną temp. przełączania na LPG jak masz na 40st.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
krzakx |
#435853 Wysłany:
31 Sty 2011, 09:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sanok Rejestracja: 30 Sty 2011, Posty: 18
|
domin45670 napisał(a): Silnika nie należy grzać przez trzymanie go na jałowych obrotach. Odpalamy i jedziemy. Takie zachowanie jest tępione nawet na łamach czasopism motoryzacyjnych, bo ani silnik się nie nagrzewa szybko, ani samo zużycie jednostki w tym czasie nie jest małe. Jeśli takie czasopisma jak Auto Świat, to ja dziękuje za takie poradniki-bezradniki. Potrafisz uzasadnić swoje zdanie? Bo ja naprawdę nie wiem co jest złego w rozgrzewaniu silnika na biegu jałowym. Cytuj: BTW wysoko masz ustawioną temp. przełączania na LPG jak masz na 40st.
Pomylka, mam na 25 stopni.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#435855 Wysłany:
31 Sty 2011, 10:12; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
krzakx napisał(a): Jeśli takie czasopisma jak Auto Świat, to ja dziękuje za takie poradniki-bezradniki. tja albo, że elastyczny samochód to taki, który ma płaską krzywą momentu obrotowego A plastiki muszą być miękkie bo jak wsiadam do auta to sie do deski rozdzielczej przytulam Cytuj: Potrafisz uzasadnić swoje zdanie? Jest tepione ze względu na emisję spalin bo jest podawana w g/km Imo powinna być podawana w g/kWh Także bardzo nieekologicznie jest mieć włączony silnik kiedy auto stoi, bo emisja wtedy jest nieskończenie duża krzakx napisał(a): Bo ja naprawdę nie wiem co jest złego w rozgrzewaniu silnika na biegu jałowym. Szkoda paliwa Odpalić, ewnetualnie odśniezyć, wypakować się i w drogę. Takie jest moje zdanie nt. temat Tylko nie deptać za mocno ani nie kręcić wysoko [ Dodano: 31 Sty 2011 09:12 ]buladag napisał(a): BTW wysoko masz ustawioną temp. przełączania na LPG jak masz na 40st.
Patrz a ja bym sobie zażyczył, żeby było to przynajmniej 70*, bo tak to latem trzeba pilnować, żeby trochę na benzynie pojeździć, zeby wtryski się rozpuszczonymi w benzynie mazutami itp. nie zaklejały jak benzyna pod wpływem wysokiej temp odparuje. Bo latem to non stop praktycznie na gazie sie jeździ przy temp przełączenia 25* A o tym, żeby czasami pojeździć na pb to się raczej zapomina A potem jaja są jak silnik pracuje na benzynie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#435863 Wysłany:
31 Sty 2011, 10:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
silnik szybciej nagrzewa się podczas jazdy, kiedy jest obciążony
|
|
Góra |
|
|
przemallo |
#435867 Wysłany:
31 Sty 2011, 11:09; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: z za zakrętu :) Rejestracja: 15 Kwi 2010, Posty: 78
|
Raczej szukałbym WEBASTO, choć nie wiem jak sprawa wygląda z "niefabrycznym" montażem całości.
Odpalanie z kluczyka...czarno to widzę. Zimą na zaciągniętym hamulcu ręcznym raczej się auta nie zostawia, a jak zostawisz na wrzuconym biegu to wiadomo
_________________ Grande Punto 2009
1.4 8V Dynamic + Blue&Me
Niebieski Rock&Roll
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#435892 Wysłany:
31 Sty 2011, 12:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
ipIV napisał(a): Patrz a ja bym sobie zażyczył, żeby było to przynajmniej 70*, bo tak to latem trzeba pilnować, żeby trochę na benzynie pojeździć, zeby wtryski się rozpuszczonymi w benzynie mazutami itp. nie zaklejały jak benzyna pod wpływem wysokiej temp odparuje. Bo latem to non stop praktycznie na gazie sie jeździ przy temp przełączenia 25* A o tym, żeby czasami pojeździć na pb to się raczej zapomina A potem jaja są jak silnik pracuje na benzynie
Z tego co wiem Pb przepływa przez wtryski bo pompa pracuje podczas jazdy na LPG tylko wraca z powrotem do baku. Jak narazie zrobiłem az mało km na LPG zeby cos na ten temat powiedzieć. U mnie przełacza się przy 30st i jak narazie odpukac jeździ elegancko na Pb od 131tys km i od 7tys km na LPG.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
STax |
#435900 Wysłany:
31 Sty 2011, 12:18; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
buladag napisał(a): Z tego co wiem Pb przepływa przez wtryski bo pompa pracuje podczas jazdy na LPG tylko wraca z powrotem do baku.
Eee, chyba nie. Jak przejdzie przez wtryski to przecież jest w kolektorze razem z powietrzem i wtedy już trafia do cylindrów jako mieszanka. Przy przełączeniu na gaz wtryski są raczej wyłączane.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#435904 Wysłany:
31 Sty 2011, 12:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
STax napisał(a): Eee, chyba nie. Jak przejdzie przez wtryski to przecież jest w kolektorze razem z powietrzem i wtedy już trafia do cylindrów jako mieszanka. Przy przełączeniu na gaz wtryski są raczej wyłączane.
Nie wiem, tak gdzies czytałem w jakims watku o wyłaczaniu pompy w czasie jazdy na LPG.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Łodziak |
#435949 Wysłany:
31 Sty 2011, 14:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
kris2k |
#435998 Wysłany:
31 Sty 2011, 17:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 06 Mar 2010, Posty: 132
|
Pompka paliwa pracuje cały czas, bez względu czy jedziesz na PB czy na LPG. Natomiast z tym że smaruje wtryski to bujda. Wtryski tak jak kolega IPIV napisał zasyfiają się jak nie podają dawki paliwa do cylindrów - po prostu zapychają się ich końcówki.
Co do pozostawiania zimą na ręcznym - ja zawsze zaciągam, czy to lato czy zima i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów z ręcznym. Prędzej moim zdaniem przymarznie linka nieużywana.
Co do meritum postu - ten patent na 99% nie zadziała - po prostu immo nie pozwoli na odpalenie silnika.
Z jednym się zgodzę - silnik szybciej się nagrzewa pod obciążeniem czyli w czasie jazdy. Zaś samo pozostawianie na biegu jałowym zimnego silnika na czas oskrobania szybek na pewno mu nie zaszkodzi.
_________________ Estiva Blue&Me 1.4 8V Niebieski Rock&Roll
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#436064 Wysłany:
31 Sty 2011, 21:01; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
|
krzakx napisał(a): Jeśli takie czasopisma jak Auto Świat, to ja dziękuje za takie poradniki-bezradniki. Potrafisz uzasadnić swoje zdanie? Bo ja naprawdę nie wiem co jest złego w rozgrzewaniu silnika na biegu jałowym. Oczywiście. wojtass18 napisał(a): silnik szybciej nagrzewa się podczas jazdy, kiedy jest obciążony
Dzięki czemu skracamy czas pracy na biegu jałowym przy niedogrzanym silniku i czasowo szybciej i lepiej olej pokrywa elementy silnika.
Secundo: zbędne zanieczyszczenie środowiska
Tertio: Większe zużycie paliwa
Quatro: przepisy ruchu drogowego zabraniają na terenie zabudowanym mieć włączony silnik przez czas dłuższy niż jedna minuta jeśli zatrzymanie nie wynika z sytuacji na drodze.
Quinto: od nagrzewania wnętrza są specjalne urządzonka, o których wspomniałem nieco wyżej.
Sexto: nie rozumiem dlaczego sygnały płynące z każdej strony, t.j. od osób stale związanych z motoryzacją mają być fikcją.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#436077 Wysłany:
31 Sty 2011, 21:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
Cytuj: Dzięki czemu skracamy czas pracy na biegu jałowym przy niedogrzanym silniku i czasowo szybciej i lepiej olej pokrywa elementy silnika. Secundo: zbędne zanieczyszczenie środowiska Tertio: Większe zużycie paliwa Quatro: przepisy ruchu drogowego zabraniają na terenie zabudowanym mieć włączony silnik przez czas dłuższy niż jedna minuta jeśli zatrzymanie nie wynika z sytuacji na drodze. Quinto: od nagrzewania wnętrza są specjalne urządzonka, o których wspomniałem nieco wyżej. Sexto: nie rozumiem dlaczego sygnały płynące z każdej strony, t.j. od osób stale związanych z motoryzacją mają być fikcją.
Trafnie ujęte
|
|
Góra |
|
|
krzakx |
#436120 Wysłany:
31 Sty 2011, 23:14; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sanok Rejestracja: 30 Sty 2011, Posty: 18
|
domin45670 napisał(a): Dzięki czemu skracamy czas pracy na biegu jałowym przy niedogrzanym silniku i czasowo szybciej i lepiej olej pokrywa elementy silnika.
Na biegu jałowym nie ma takich obciążeń jak przy jeździe. Więc jest to kwestia sporna, a złoty środek trudno znaleźć. Wymagałoby to indywidalnych badań. Cytuj: Secundo: zbędne zanieczyszczenie środowiska
Środowisko już nam dziękuje, za to że jeździmy na LPG Cytuj: Tertio: Większe zużycie paliwa
Również sporna kwestia, bo nie rozumiem z czego miałoby wyniknąć - z niższej tem. pracy? Ale jadąc obciążamy silnik, są większe tarcia i opory. Cytuj: Quinto: od nagrzewania wnętrza są specjalne urządzonka, o których wspomniałem nieco wyżej.
Ale te urządzonka w lecie nie schłodzą mi auta. Cytuj: Sexto: nie rozumiem dlaczego sygnały płynące z każdej strony, t.j. od osób stale związanych z motoryzacją mają być fikcją.
Zawsze znajdzie się ktoś niekompetentny przeczytaj artykuł "Skazani na drogą benzynę" z AutoŚwiat nie pamiętam, który to numer.
Wracając do tematu
Taki system wymagałby obejścia immo, ktoś ma jakiś sprytny pomysł czy tylko ściągniecie? W zasadzie aktualnie zdecydowana,zdecydowana większość osobowych aut wyposażona jest w immo, więc złodziej musi być przygotowany na jego ściągnięcie, a jeśli będzie to perfekcyjnie i nie sprawi mu to trundości. Więc czy immo to nie tylko fałszywe psychiczne poczucie bezpieczeństwa?
Czy znacie sposób na czujnik pozycji lewarka? Aby zabezpieczyć się przed ryzykiem odpalenie na biegu. Automat rozwiązałby problem, ale takiego nie mam.
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#436127 Wysłany:
31 Sty 2011, 23:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
krzakx napisał(a): Środowisko już nam dziękuje, za to że jeździmy na LPG przy - 15 odpalasz na LPG ? krzakx napisał(a): Również sporna kwestia, bo nie rozumiem z czego miałoby wyniknąć - z niższej tem. pracy? Ale jadąc obciążamy silnik, są większe tarcia i opory z użycie paliwa jest większe wystarczy to zaobserwować na kompie ile pokaże stojąc a jadąc. krzakx napisał(a): Ale te urządzonka w lecie nie schłodzą mi auta zamontuj klimę, trochę śmieszne co napisałeś krzakx napisał(a): Zawsze znajdzie się ktoś niekompetentny przeczytaj artykuł "Skazani na drogą benzynę" z AutoŚwiat nie pamiętam, który to numer.
napisałeś że w AŚ piszą bzdury sam taką opinie wydałeś a teraz każesz czytać
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#436140 Wysłany:
31 Sty 2011, 23:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
wojtass18 napisał(a): krzakx napisał: Środowisko już nam dziękuje, za to że jeździmy na LPG
przy - 15 odpalasz na LPG ?
Nie da się na sekwencji odpalać na gazie. Koledze chyba chodziło, że suma summarum auta z LPG są bardziej eko.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
krzakx |
#436278 Wysłany:
01 Lut 2011, 13:29; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sanok Rejestracja: 30 Sty 2011, Posty: 18
|
wojtass18 szanuje twój staż na tym forum, ale wyraźnie się czepiasz. Bo jak widać, da się czytać ze zrozumieniem...
buladag napisał(a): Nie da się na sekwencji odpalać na gazie. Koledze chyba chodziło, że suma summarum auta z LPG są bardziej eko. Cytuj: z użycie paliwa jest większe wystarczy to zaobserwować na kompie ile pokaże stojąc a jadąc.
Sprawdzę to, choć mam wielkie wątpliwość. Cytuj: zamontuj klimę, trochę śmieszne co napisałeś
Dobrze napisałem, ale ty czytać nie umiesz więc specjalnie dla Ciebie napisze specjalne wyjaśnienie: chcę stowrzyć system, który pozwoli mi wsiąć do auta, w którym będą panowały odpowiednie warunki. W zimie ciepło, w lecie chłodno. A webasto TYLKO grzeje, nie potrafi chłodzić.
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#436288 Wysłany:
01 Lut 2011, 13:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
krzakx Nie wiem jak to jest w GP, u mnie w Japońcu dało by się np. zostawić włączoną klimę (oczywiście po zgaszeniu silnika by nie działała ale chodzi mi o to, że np. pokrętło nawiewu włączone na jakiś stopień i guzik włączający klimę wciśnięty) więc po odpaleniu klima sama by się włączyła. Więc po uruchomieniu auta "zdalnie" klima mogła by chodzić, o ile oczywiście to co napisałem jest wykonalne w GP.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
krzakx |
#436318 Wysłany:
01 Lut 2011, 14:31; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Sanok Rejestracja: 30 Sty 2011, Posty: 18
|
Dokładnie o to mi chodzi. Mam manualną klimę więc w lecie zostawiam ustawienia, które po ponowym uruchomieniu silnika siła rzeczy się aktywują.
A w zimie, zostawiam ogrzewanie.
Wracając do głównego pytania. Jaki system zdalnego odpalania będzie najlepszy do GP, czy ktoś z forumowiczów ma w tym doświadczenie?
Problemy, które mogą mnie spotkać to:
- Immobilizer, czy ktoś wie jak można go ściągnąć/ominąć?
- Czujnik położenia lewarka. ktoś ma pomysł na moduł? Czy lepiej pytać na elektrodzie?
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#436319 Wysłany:
01 Lut 2011, 14:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
nie pomoge ci zabardzo ale..
krzakx napisał(a): Czujnik położenia lewarka. ktoś ma pomysł na moduł? Czy lepiej pytać na elektrodzie? prościej będzie chyba pamiętać rzeby na luzie zostawiać / nie odpalać na biegu krzakx napisał(a): Immobilizer, czy ktoś wie jak można go ściągnąć/ominąć?
to może być dość trudne..
|
|
Góra |
|
|
przemallo |
#436671 Wysłany:
02 Lut 2011, 14:20; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: z za zakrętu :) Rejestracja: 15 Kwi 2010, Posty: 78
|
lakikwap napisał(a): krzakx napisał: Immobilizer, czy ktoś wie jak można go ściągnąć/ominąć?
to może być dość trudne..
Jeśli transponder da się wyjąć z kluczyka to można go zamontować gdzieś w pobliżu stacyjki i będzie to funkcjonować.
_________________ Grande Punto 2009
1.4 8V Dynamic + Blue&Me
Niebieski Rock&Roll
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#436672 Wysłany:
02 Lut 2011, 14:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
przemallo napisał(a): Jeśli transponder da się wyjąć z kluczyka to można go zamontować gdzieś w pobliżu stacyjki i będzie to funkcjonować.
ano jakiś pomysł jest.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|