|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
piter123321 |
#389520 Wysłany:
20 Sie 2010, 15:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Puntez raczej nie;) silniczek krokowy podobno odpowiada za obroty na biegu jałowym:)
a od lpg masz zapewne inny silniczek krokowy:)
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
|
|
dzikidaniel |
#389526 Wysłany:
20 Sie 2010, 15:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
piter123321 napisał(a): Puntez raczej nie;) silniczek krokowy podobno odpowiada za obroty na biegu jałowym:)
Podobno to jest prawda. Odpowiada za ilość powietrza więc nie ma tyle co piernik do wiatraka jeśli chodzi o paliwo.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Puntez |
#389528 Wysłany:
20 Sie 2010, 15:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
A ten od LPG to jest tylko do wymiany, nie można go "wyczyścić" we własnym warsztacie? Mam podjechać do gazownika i powiedzieć, żeby mi sprawdził czy silniczek krokowy od LPG jest sprawny?
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#389552 Wysłany:
20 Sie 2010, 18:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
ale silniczek krokowy od lpg tez nie ma nic tutaj do rzeczy jesli chodzi o spalanie. ja bym obstawiał sonde lambda.
a co do krokowca, ja od LPG czyściłem sam:) a tak wogole to ile Ci pali?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
Puntez |
#389556 Wysłany:
20 Sie 2010, 18:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
Hm na początku po zakupie 12L, po regulacji 12L, na ogół 12L wzwyż. Po odstawieniu do gazownika samochodu spadło do ok. 10L. Gazownik coś czyścił, ale nie wiem już co. Pracę mam w małej miejscowości obecnie, więc tylko przejeżdżam przez miasto, ale dosłownie przejeżdżam, na światłach czasem tylko chwilkę stoję. 10L w "ciągłej" jeździe to trochę dużo też. Ostatnio już 10-12L pali Sonda lambda ok jest. A Twój ile spala, bo widzę że masz identyczny model?
|
|
Góra |
|
|
Ś.P. Brat Vashchoo |
#389558 Wysłany:
20 Sie 2010, 18:54; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: WWA-LCA-RIO Rejestracja: 27 Lip 2010, Posty: 72
|
ech ... przeczytałem ten temacik i spodobał mi się opis - poszedłem więc zrobic to czyszczenie i stanąłem na punkcie 5tym ... ja mam tam śruby imbusowe ... a miejsca tak mało i niewygodnie nic zrobic - po za tym te śruby i tak już chyba ktoś kiedyś probowal rozkręcac bo są tak rozregulowane i "zmasakrowane' że nie miałem możliwosci tego odkrecic chyba że stanac na jakimś podworku czy coś i przy pomocy kolegi (który oczywiście ma o tym pojęcie) to wtedy może tak ale to trzeba byłoby sporo "odsunąc na bok" żeby miec odpowiedni dostęp do tak zniszczonych śrub ... no i zakończyłą się misja niepowodzeniem
_________________ Uwierz w siebie.
Mój Grubas
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#389567 Wysłany:
20 Sie 2010, 19:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Puntez mój w korkach ok 8,5-9 a w trasie ponizej 8 - lpg. a paliwo w korkach szczerze to niewiem:) ale w trasie to tak z 7;) cos koło tego.
no faktycznie troche duzo pali:| na kompie nie pokazuje jakichs błedów? moze filtr powietrza?
[ Dodano: 20 Sie 2010 18:16 ] Ś.P. Brat Vashchoo moze WD 40? by pmogł? a miałes te specjalne imbusy? bo zwykłym nie dasz rady..
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
Ś.P. Brat Vashchoo |
#389616 Wysłany:
20 Sie 2010, 22:01; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: WWA-LCA-RIO Rejestracja: 27 Lip 2010, Posty: 72
|
Nie wiem jakie są zwykłe a jakie specjalne ... ale widac ewidentnei że ktoś wcześniej tam grzebał i ładnie pojechał po śrubkach ... jeżeli kiedykolwiek uda mi się to rozkręcic to wstawie nowe śrubki i napewno nie będą to imbusy ... a WD40 używałem - i bez efektów
ooooooooooooooooooooooooooooo ło takie miałem ... z takimi końcówkami
_________________ Uwierz w siebie.
Mój Grubas
|
|
Góra |
|
|
Puntez |
#389654 Wysłany:
21 Sie 2010, 07:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
piter123321 filtr powietrza wymieniałem, co do błędów to nie wiem. Podjadę do mechanika (czy gazownika?) to mu powiem, żeby sprawdził...
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#389658 Wysłany:
21 Sie 2010, 08:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Ś.P. Brat Vashchoo ja miałem o takie imbusy z takimi koncówkami
http://allegro.pl/item1184211448_wkreta ... k_box.html
i poszło bez problemu:) hehe:) tzn ja mialem imbusy z koncówkami torx. tez nie miałem ale sąsiad miał i dałem rade
błędy to raczej serwis albo jakiś dobry mechanik, chociaz kurcze ja juz nie wiem co to moze byc
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
Crazydrake |
#389663 Wysłany:
21 Sie 2010, 09:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów Rejestracja: 27 Cze 2009, Posty: 523 Pomógł: 12
|
Puntez
A powiedz mi ile ma już instalacja w twoim kropie? Być może już siada parownik i by się mu wymiana przydała. Mój miał 10l spalania wymieniłem parownik i zobaczymy.
_________________ Jest Nowy kijek Było Mój "landrynkowy":E kropas
|
|
Góra |
|
|
Puntez |
#389737 Wysłany:
21 Sie 2010, 18:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
Instalacja ma 5 lat, zrobiłem regeneracje parownika i zobaczymy czy coś pomoże. Membrany były miękkie...więc chyba to nie pomoże
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#389741 Wysłany:
21 Sie 2010, 20:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Puntez a PB ile Ci spala? a filtr od LPG wymieniałes?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
Crazydrake |
#389742 Wysłany:
21 Sie 2010, 20:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów Rejestracja: 27 Cze 2009, Posty: 523 Pomógł: 12
|
Regeneracja nie zawsze pomaga. Często zdarza się że potem jest ciężko wyregulować instalkę albo parownik nie trzyma zadanych parametrów. Myślałem nad regeneracją starego parownika ale wymieniłem na nowy.
_________________ Jest Nowy kijek Było Mój "landrynkowy":E kropas
|
|
Góra |
|
|
Puntez |
#389746 Wysłany:
21 Sie 2010, 20:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
Filtr od LPG czyściłem tylko, bo nie kupiłem sobie nowego, ale wymienie w najbliższym czasie, aczkolwiek nie wiem czy to coś pomoże, bo był prawie jak nowy
Liczyłem się z tym, że jak coś nie pójdzie OK to kupię nowy reduktor, ale wszystko poszło idealnie i bezproblemowo.
Co do PB nie wiem ile spala, tankowanie PB jest dla mnie za drogie... Na PB w sumie tylko odpalam, czasem przejadę jakieś X km i z połowy baku robi się 1/4 po miesiącu...a jeżeliby na PB też spalił dużo to co mu może być?
|
|
Góra |
|
|
BlackHand |
#413614 Wysłany:
18 Lis 2010, 18:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 10 Maj 2010, Posty: 776 Pomógł: 1
|
Ja dzisiaj zabieram się za walkę z tym silniczkiem.
Już mam tak że czasami jak jadę szybko i wyrzucę na luz to obroty spadają bardzo nisko aż zaczyna szarpać silnikiem.
Jak skończę to dam znać jak to wyglądało u mnie
_________________ Fiat Punto I 55 sx "Grigio Carbon" Było.....
post378080.html#378080
Fiat Punto II Sporting Jest !
topic37761.html
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#500462 Wysłany:
25 Sie 2011, 10:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Ja u siebie wczoraj próbowałem dobrać się do tego krokowca. Niestety, poległem z powodu wyświechtanego łepka od jednej śruby
Ktoś ma pomysł, jak odkręcić torx-ową śrubę z wyrobionym gniazdem? Nacinać jej łepek pod wkrętak? Oczywiście śruba do wymiany.
|
|
Góra |
|
|
Anzel |
#500464 Wysłany:
25 Sie 2011, 10:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 613
|
Na forum kilkakrotnie omawiano ten problem.Najskuteczniejsze będzie wykrecenie całego zespołu wtryskowego i umieszczenie w imadle.Uzyskasz łatwiejszy dostęp narzędziami i będziesz mógł usunąć rozbitą śrubę.Moim zdaniem najlepsze będzie przecięcie jej multiszlifierką pod większy,płaski śrubokręt.
_________________ Było: '95 Bertone Cabrio '84 FSM 126p Rally & Cult '90 FSM 126p Cabrio '93 E36 318/320/323 Modes '90 FSO 125p "1313"
Jest: '96 Audi A3 1.9TDI '90 FSM 126 Bis '87 FSM 126p Tufo '90 FSM 126p Oslo Rally
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#500566 Wysłany:
25 Sie 2011, 18:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
w1zard |
#500657 Wysłany:
25 Sie 2011, 23:34; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sole
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kostrzyn wlkp Rejestracja: 05 Sie 2011, Posty: 3
|
Wszystko zrobiłem według opisu i pomogło. Co prawda silniczek niedomagał tylko na zimnym silniku ale już jest ok.
Jak macie problem z rozjechanymi śrubami to polecam TORXy a nie zwykłe imbusy.
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#501562 Wysłany:
30 Sie 2011, 11:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Wykręcenie całego zespołu gaźnika u mnie nie wchodzi w rachubę, bo nie mam gdzie i kiedy tego zrobić, poza tym auto jak na razie kręci ok. Tylko z gazem mam problem, bo obroty po puszczeniu gazu spadają prawie do zera i dopiero po chwili wracają do prawidłowych. Na Pb jest ok.
Spróbuję tę śrubkę kiedyś naciąć pod wkrętak płaski, a po jej wykręceniu włożę nową. Używałem oczywiście TORXów, nie imbusów Po prostu ta śrubka się zapiekła (jest od strony bloku), a materiał z którego jest wykonana, jest chyba rodem z PRC
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#501574 Wysłany:
30 Sie 2011, 11:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#501578 Wysłany:
30 Sie 2011, 11:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
No właśnie słyszałem, ale nie potrafię go zlokalizować u siebie. Mam instalację Lovato chyba z początku II gen. Przełączanie na gaz jest po przegazowaniu pow. 4k RPM.
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#501712 Wysłany:
30 Sie 2011, 20:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
dawid781 |
#511994 Wysłany:
17 Paź 2011, 22:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Leżajsk Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 625 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|