You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 21 Paź 2018, 05:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 131 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #751300 Wysłany: 19 Lis 2014, 23:01; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1069
Pomógł: 31
No w FESie nie trzeba było nic zmieniać poza tym żeby się port COM zgadzał. Masz jakiś inny interfejs żeby sprawdzić czy FES jest ok?

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #751930 Wysłany: 23 Lis 2014, 22:21; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 23 Lis 2014,
Posty: 1
Witam
mam problem nie mogę nigdzie znaleźć jak trzeba poprawić moja wersję kabla oto zdjęcia mojego kabla

Image Image

z góry dziękuję


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752037 Wysłany: 24 Lis 2014, 20:00; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1069
Pomógł: 31
Mierz opory między sąsiadującymi pinami, z tego co widziałem to zazwyczaj te 120 omów łączyło jakieś 2 piny sąsiednie.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752608 Wysłany: 29 Lis 2014, 11:32; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 27 Lis 2014,
Posty: 3
Witam a co powiecie o takim ELMie nie widze właściwego oprobnika do usunięcia-proszę o pomoc


Załączniki:



Góra
 Profil  
 
 
 Post #752693 Wysłany: 29 Lis 2014, 20:40; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13861
Pomógł: 109
Wg mnie to nie wygląda na ELM, więc i problem połączenia z CAN przez zmianę rezystancji wydaje mi się nieaktualny w tym przypadku.

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 90 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752704 Wysłany: 29 Lis 2014, 21:52; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 27 Lis 2014,
Posty: 3
Na samym dole pierwszej zakładki tematu jest rozrysowany moduł w takiej samej obudowie tylko zmieniona została płytka drukowana i w tym problem. Kupiłem ten moduł, gdyż sugerowałem się obudową i na tym forum widziałem instrukcję przerobienia aby łączył się z CAN, niestety środek urządzenie został zmieniony


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754425 Wysłany: 12 Gru 2014, 21:42; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Radomsko
Rejestracja: 23 Lut 2007,
Posty: 210
l2wiesia napisał(a):
Dzięki, za pomocne uwagi, ale raczej chyba z tego co widzę to dostałem podróbkę "chińszczyzny" na aukcji zdjęcie jest identycznej jak u Kuca, a mam takie coś: :shock: "supparts" i znaczek BT tego na zdjęciach z aukcji nie ma, to może być przyczyną poprażki z połączeniem bo próbowałem naprawdę wielu konfiguracji.
Image



Jeśli jeszcze nie znalazłeś rozwiązania to spróbuj w Ustawieniach FES/MES ustawić interfejs jako OBDLink (USB/Bluetooth). Ja miałem podobny problem jak Ty w tym samym interfejsie, męczyłem się z tym kilka miesięcy temu i już odpuściłem temat, ale dzisiaj postanowiłem się z tym jeszcze pobawić i właśnie w taki sposób udało mi się połączyć.

Jutro muszę jeszcze tylko usunąć opornik bo łączę się tylko z ECU, a chciałbym jeszcze przede wszystkim z przeglądem, ale i też z ABS, klimą, poduchami i światłami.

_________________
Jest:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 2006 r
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003 r

Był:
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2001 r
Fiat Punto mk I 1.1 1999 r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754973 Wysłany: 17 Gru 2014, 00:08; 
 Temat postu: Punto II 2001r. długi problem ze wspomaganiem...
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 16 Gru 2014,
Posty: 4
Witam wszystkich,
Na początku pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Jestem od prawie roku posiadaczem Fiata punto II 2001r. 3D, 1.2 8V.
od około 2-3 miesięcy mam problem ze wspomaganiem. Na początku opowiem od czego się zaczęło: po długiej jeździe na "CITY" padło wspomaganie. zapaliła się czerwona kontrolka "stringi" ;) i wspomaganie już nie było :( najpierw po długim przygotowaniu - również dzięki temu forum zacząłem naprawę wspomagania. najpierw wymontowałem silniczek wspomagania i przelutowałem "zimne luty"- nic nie dało. zakupiłem nowe przekaźniki które zostały wlutowane w miejsce starych i nadal nic - gdzies przeczytałem ze moze jeszcze pomoże skasowanie błędów wspomagania - i tu długa długa historia - w skrócie zakupiłem kabel z przełącznikiem uniwersalny do fiata ecu scan - niebieski z przełącznikami VAGKKL. okazało sie ze jest kablem praktycznie do wszystkiego ale nie do wspomagania. Okazało się ze muszę zakupić kabel ELM327 - tak zrobiłem. pojawiły się kolejne problemy. na forum przeczytałem, że aby czytał wspomaganie - przypomnę że korzystam z programu FES - należy wylutować opornik R14 i tak też zrobiłem. nadal nie czytało mi wspomagania. kolejne podpowiedzi z forum aby pozamieniać PINY i tu różne wersje i różne próby - czytało poduszki, silnik, wszystko tylko nadal nie wspomaganie... co zrobić i jak podłączyć piny? może jakaś podpowiedz, nie mam już pomysłów.. dlatego postanowiłem zgłosić się bezpośrednio do was. w załączniku zdjęcia kabla ELM327 jaki mam, może podeślecie jakiś schemat jak to podłączyć, może zły kabel? proszę o pomoc,
Pozdrawiam.


Załączniki:

Komentarz do pliku: na zdjęciu widać miejsce po wylutowanym oporniku R14 - w górnej części płytki



Góra
 Profil  
 
 
 Post #755098 Wysłany: 17 Gru 2014, 22:00; 
 Temat postu: Re: Punto II 2001r. długi problem ze wspomaganiem...
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 2963
Pomógł: 41
Na Twoje pytanie nie odpowiem, bo nie orientuje się w sprawach elektroniki, ale za to poproszę o opisanie jak wylutować i wlutować nowe przekażniki, bo mam zamiar je wymienić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755448 Wysłany: 20 Gru 2014, 21:02; 
 Temat postu: Re: Punto II 2001r. długi problem ze wspomaganiem...
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 16 Gru 2014,
Posty: 4
korzystałem z tej instrukcji: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2153223.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755506 Wysłany: 21 Gru 2014, 01:28; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13861
Pomógł: 109
Nie tyle opornik R14, co o rezystancji 120 Ohm. Ten, który usunąłeś miał tyle? Ile wynosi obecnie rezystancja między pinami z tego manuala (1 post)?

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 90 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755549 Wysłany: 21 Gru 2014, 17:33; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 16 Gru 2014,
Posty: 4
hmm.. miedzy którymi pinami zmierzyć rezystancje? mam juz tak pomieszane w tym kabelku ze nie potrafię się połapać....


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755588 Wysłany: 21 Gru 2014, 22:57; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13861
Pomógł: 109
Poszukaj w pierwszym poście, wydaje mi się, iż dość szczegółowo opisałem ;)

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 90 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755600 Wysłany: 22 Gru 2014, 00:15; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 16 Gru 2014,
Posty: 4
wiem wiem, na 4 i 16. nie wiedziałem jak te piny idą z płytki, juz wiem to skrajne czyli 1 i 8. mam chyba problem z miernikiem, nie wskazuje mi żadnej wartości, rozbierałem miernik i jedna ze ścieżek przerwana, poprawiłem ale chyba nic nie dało, jutro zakupie chyba nowy miernik i napiszę. no chyba ze to nie wina miernika


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759503 Wysłany: 19 Sty 2015, 12:48; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 93
PUNTOSZPEC napisał(a):
Witam a co powiecie o takim ELMie nie widze właściwego oprobnika do usunięcia-proszę o pomoc

Uporałeś się z tym kabelkiem elm327 bo w moim są takie same flaki i ni cholery nie mogę go uruchomić (rezystor zainstalowany równolegle do pinów 6 i 14 usunięty a mimo to interfejs milczy)

_________________
Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #759850 Wysłany: 20 Sty 2015, 23:21; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 20 Sty 2015,
Posty: 1
To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich.
Mam problem z moim interfejsem ELM327 Bluetooth.
W czerwcu musiałem wymienić centralke wtrysku. Na starej centralce interfejs
działał dobrze,na nowej nie może wogóle się połączyć z ECU. Wylutowałem już
opornik 120 ohm,ale też nie pomogło.Pożyczyłem od kolegi inny interfejs i też się
nie łączy.Jaka może być przyczyna?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #760043 Wysłany: 22 Sty 2015, 17:58; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Forumowicz

Samochód: Panda
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 22 Sty 2015,
Posty: 1
W wersji czerwonej pcb elm327 rezystor r04 jest schowany pod białą wtyczką łączącą pcb z gniazdem obd, też go szukałem jak dureń.
Na tym zdjęciu nawet go nie widać, bo jest centralnie pod wtyczką, ścieżki faktycznie idą prosto do układu MCP i to robi mętlik w głowie, skąd ta rezystancja się wzięła :mrgreen:
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768495 Wysłany: 21 Mar 2015, 22:29; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 06 Kwi 2014,
Posty: 6
Witam. Co do ELM327 Bluetooth, tego chińskiego w białej obudowie, to u mnie też zadziałało po zmianie typu interfejsu w FES na OBDLink (USB/Bluetooth) . Łączy się ze wszystkimi modułami oprócz poduszek - wywala błąd o niezgodnym kodzie ISO przy próbie połączenia z modułem poduszek. Wyprułem rezystor 120R z linii CAN ale to nie pomogło, ma ktoś jakiś pomysł dlaczego akurat w przypadku modułu airbag nie zgadza mu się kod ISO a w każdym innym module jest OK :roll: ? Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768650 Wysłany: 22 Mar 2015, 20:52; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Sympatyk kropek

Imię: michał
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Paź 2012,
Posty: 28
witam posiadam elm 327 bt i nie łączy sie z alfa obd nadmienię ze tqrke się łączy ale pokazuje głupoty jest to auto z 2000 r JDT wiec tylko alfą sie da a u mnie się nie da


Góra
 Profil  
 
 
 Post #770723 Wysłany: 07 Kwi 2015, 23:34; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1069
Pomógł: 31
Kilka postów temu po pomyślnym przerobieniu ELMa kablowego, zastanawiałem się czy tak samo pójdzie to z bliźniaczym interfejsem na bluetooth. Mój interfejs wygląda tak:

Image

Jest to bardzo popularny interfejs dostępny na allegro. Niestety na żadnej aukcji nie jest podane ani wersja tego interfejsu ani też czy będzie pracowało z CAN np. w przypadku Fiata. Ten konkretny, który posiadam jest wersji 1.4 naturalnie nie przerobiony i fabrycznie diagnozuje w Fiacie tylko silnik. Wcześniej miałem identyczny, który fabrycznie był przerobiony, ale popsuł mi się i zmuszony byłem podjąć próbę "usprawnienia" nowego.

Image

Łatwo zauważyć, że płytka jest niemalże identyczna jak w interfejsie kablowym tej firmy (tylko od spodu wlutowany jest płaski kształtem moduł bluetooth). Analogicznie do interfejsu kablowego szukałem znanego opornika 120 Ohm który trzeba wylutować i wytypowałem ten zaznaczony na zdjęciu.

Bardzo zaskoczyło mnie, że opornik, który był identycznie w tym samym miejscu jak w ELM kablowym i miał identyczne oznaczenie „121” ma tutaj opór nie 120 ale 193 Ohm (??). Początkowo mierząc jeszcze wlutowany opornik myślałem, że może dodatkowy opór bierze się od pobliskiego scalaka, ale wylutowany opornik leżąc na stole też ma 193 Ohm - gdyby nie to że przerabiałem interfejs kablowy to tu nie wiedziałbym co należy wylutować. Ciekawe czy różnica oporu to chińska niedokładność czy tak miało być :D

Po usunięciu opornika interfejs działa prawidłowo, mogę diagnozować przez MESa i FESa deskę, skrzynię oraz nadwozie i co najważniejsze interfejs nadal działa z Androidem.

W moim przypadku w Putno II 1.2 16V zarówno ten kablowy jak i ten interfejs na bluetooth nie diagnozuje ABS i poduszek - program informuje mnie że należy to robić VAG/KKL co faktycznie przy zmianie na VAG jest możliwe.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774024 Wysłany: 01 Maj 2015, 22:00; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr

Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Maj 2013,
Posty: 261
Pomógł: 3
Potwierdzam że ELM327 BT po przeróbce łączy się z CAN w MESie choć przyznam że długo mi to zajęło.

Mój elm wygląda tak samo jak ten szamot666 i ściągałem go z chin bo jakaś promocja była.
Image

Opornik 121 oczywiście wylutowany. Od razu uprzedzam że lutownicą transformatorową się da, ale lepiej to robić kolbową bo mniejsza i wygodniejsza, a ścieżki na płytce strasznie delikatne.

Ciekawostki:
-MES na interfejsie "elm327 1,3+ BT" nie łączy się wcale
-MES na interfejsie "OBDlink usb/bt" łączy się tylko z ECU
-MES na interfejsie "elm327 1,3+" (tym przeznaczonym pod wersję kablową USB) łączy się bezproblemowo ze wszystkim po CAN (poduszki i abs wymagają kkl lub przejściówki)
-MES pomimo tego że się łączy na interfejsie usb od elma to autowyszukiwanie interfejsu go nie wykrywa, oraz po wybraniu interfejsu i wybraniu test też nie daje rezultatu. Jeśli komuś nie działa to zwyczajnie nie patrzcie na to co pokazuje test bo w tym przypadku jest niewiarygodny, nic nie wykrywa ale można się połączyć :)
-AlfaOBD nie ma rozdzielonego typu połączenia, jest poprostu "ELM USB/BT" i łączy się bezproblemowo ze wszystkim.

Odkrycie tego zajęło mi masę czasu prób oraz szukania informacji na forach internetowych. Skoro mam wersję BT to wybierałem interfejsy mające Bt w nazwie a to błąd, trzeba próbować się połączyć na każdym możliwym

_________________
Nie chciałem golfika, nie chciałem seata, musiał być Punto. Kropka, i nie ma bata..!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774178 Wysłany: 03 Maj 2015, 10:18; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z.
Rejestracja: 19 Cze 2014,
Posty: 1252
Pomógł: 42
Witam,

Panowie czy ktoś jest w posiadaniu ELM327 z pewnego źródła? Najlepiej takiego który bez kombinacji będzie działał pod MES-em? Szukam pewnego sprzedawcy na allegro, posiadam ELM327 na USB, bez przeróbki ciężko było się wogóle połączyć z ECU silnika. Problem był w łączności laptop-elm327 , komputer nie wykrywa w protokołach urządzenia. Dawno temu już nie pamiętam jak połączyłeRm się, temat olałem bo miam kable Viaken-a KKL. Teraz coraz częściej zaświeca mi się kontrolka od wspomagania kierownicy i chciałem podejrzeć co się dzieje, więc wyluotowałem opornik 120Ohm R04 i niestety to samo, laptop wogóle nie wykrywa urządzenia :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774206 Wysłany: 03 Maj 2015, 12:43; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr

Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Maj 2013,
Posty: 261
Pomógł: 3
Może masz gdzieś kabel uszkodzony i dlatego nie łączy? Spróbuj może wymienić kabel na inny lub multimetrem posprawdzać czy któraś żyła nie jest przerwana.

Co do pewnego źródła to teraz nie ma takiego :) Wszystko leci od chinoli i tyle. Od viakena powinno być ok ale skoro też mu trzeba pisać że ma działać z mesem to myślę że to chinole są i tylko od razu w firmie oporniki usuwają ale to tylko przypuszczenia :)

Jak byś dorwał jakąś starszą wersję typu 1,3 to powinno załapać, ja kiedyś taką pożyczałem od znajomego i połączył się bez żadnego modyfikowania ze wszystkim.

Na twoim miejscu zacząłbym od tego sprawdzenia kabelka, opornik usuwałeś to i z kablem dasz rade.

_________________
Nie chciałem golfika, nie chciałem seata, musiał być Punto. Kropka, i nie ma bata..!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774804 Wysłany: 08 Maj 2015, 18:23; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Max
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: EL
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 18 Mar 2015,
Posty: 8
witam, na tym schemacie ELM327 nie ma podanych wartości tranzystorów i diod, może ktoś poratować?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774833 Wysłany: 08 Maj 2015, 22:34; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1069
Pomógł: 31
Max30, sam będziesz go lutował?:)

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 131 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO