You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 19:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #324259 Wysłany: 07 Sty 2010, 17:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: 3miasto
Rejestracja: 07 Sty 2010,
Posty: 6
Panowie podpowiecie !?
W moim Punciaku jest tak:
wspomaganie w ogóle nie działa - po przekręceniu zapłonu kontrolka zapala się i po chwili gaśnie - po odpaleniu silnika albo się zapala po 2sec. sama! albo czasami zapala się przy pierwszym ruchu kierownicą!

Jak już wcześniej tu wyczytałem - wymontowałem silniczek i przelutowałem tą płytkę - choć wyglądała dobrze - i po zamontowaniu dalej to samo!

Czego to może być wina???
Musze dać komuś ten silniczek do sprawdzenia - ale nie wiem gdzie się z tym udać - te przekaźniki też padają może to właśnie to ???

PODPOWIEDZCIE :shock:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #324283 Wysłany: 07 Sty 2010, 18:37; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Filoszka przekaźniki też potrafią paść

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #326034 Wysłany: 15 Sty 2010, 14:02; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: 3miasto
Rejestracja: 07 Sty 2010,
Posty: 6
przekaźniki zamówione - powymieniam je, przelutuje jeszcze raz wszystko na nowo
Może pomoże...

[ Dodano: 15 Sty 2010 13:02 ]
no i niestety to nie silniczek :/ przekaźniki nowe wszystko przelutowane przez elektronika i wspomy dalej brak :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #327555 Wysłany: 19 Sty 2010, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 19 Sty 2010,
Posty: 80
witam tez mam problem z moim pierwszym samochodem fiat punto 2
przy gwałtownym skrecie w lewo zapala mi sie kontrolka kierownicy na czerwono i city sie wylancza i kierownica cieszko chodzi.

bylem u mechanika i powiedzal mi ze to lewy czujnik ruchu i zebym kupil uzywane spomaganie kierownicy i znalazlem i teraz nie wiem czy ja kupic bo jest to z punto z silnikiem 1.9 disel a ja mam na bezyne i silnik 1.2
moze pasowac te spomaganie w moim punto ??
za nowke powiedzieli mi 2700 zł a za ta z wypadku 400zł

Co Mam Teraz Zrobic ?

_________________
The Blue Devil From Częstochowa


Góra
 Profil  
 
 
 Post #330492 Wysłany: 29 Sty 2010, 14:40; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: 3miasto
Rejestracja: 07 Sty 2010,
Posty: 6
Panowie jak coś to mam kompletne działające wspomaganie do Punto II
kolumna z regulacją wysokości 8)
oddam za 400zł + wysyłka ewentualna

Ja u siebie już naprawiłem - centralkę miałem strzeloną :E

i jak coś to mam też drugi komplet wspomagania w którym na pewno jest zepsuta centralka! Silniczek sprawdziłem działa, jest też czujnik ruchu ale nie sprawdzony... oddam to za 120zł cały komplet.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #330641 Wysłany: 29 Sty 2010, 21:20; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Sty 2010,
Posty: 15
DonKoyote napisał(a):
U mnie wspomaganie działa, czasem zaświeca się kontrolka. Wg wszelkich opinii, wychodzi na to, że czujnik skrętu wysiadł. Na allegro widziałem wymianę za 350zl, a sam czujnik za 300. Ciekaw jestem ile to kosztuje w ASO, albo u innego mechanika. Jako dodatek przy skręcie w lewo mam dziwny "skrzek".


W moim punciaku było podobnie: kontrolka się świeciła, ale wspomaganie działało (city też), zaś przy mocnym skręcaniu (np. parkowaniu) kierownica dziwnie haczyła i auto wydawało dziwne dźwięki, coś w tylu skrzeków;) Po pierwszej wizycie u zaufanego mechanika wiedziałam już, że jest problem z czujnikiem skrętu. Niestety poszło też coś na kolumnie, wymiana samego silniczka nic nie dała i musiałam wymieniać całość, c było baaardzo kosztowne:(
W okresie od zapalenia kontrolki do ostatecznej wymiany (wcześniej były próby ratowania istniejącego wspomagania, potem wymiana silniczka i na koniec wymiana całości) wspomaganie wyłączyło mi się dwa razy w trakcie jazdy, z czego raz na środku skrzyżowania, co było średnio bezpieczne:P
Po wymianie nic już nie haczy i nie wydaje dziwnych dźwięków:)

Nie wiem, czy gdzieś już tu było pisane (jestem tu nowa i powoli pochłaniam wiedzę:D), ale mój mechanik powiedział, żeby najlepiej w ogóle nie włączać city, bo ponoć mocno przegrzewa wspomaganie i powoduje szybsze zużycie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #330856 Wysłany: 30 Sty 2010, 16:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: I-sza stolica
Rejestracja: 24 Lip 2009,
Posty: 207
na mrozy przeczyściłem dokładnie klemy(był syf straszny) i styki akumulatora, naładowałem na maksa aku i na razie (odpukać) kontrolka wspomagania się nie zapala, zobaczymy jak będzie dalej :E

_________________
moja kropa -->> http://fiatpunto.com.pl/topic17100.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #351061 Wysłany: 01 Kwi 2010, 17:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 24 Lut 2009,
Posty: 176
mógłby mi ktos udzielic informacji?
moj problem to taki ze wymontowalem silniczek,zanioslem do elektryka i okazalo sie ze padly przekazniki,zostaly one wymienione na n4117 12v
teraz podpinam silniczek i po lekkim skrecie silniczek sie wylacza i wywala blad... za slabe przekazniki,czujnik skretu?

_________________
Lancia Lybra SW 2.0 20v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #366051 Wysłany: 19 Maj 2010, 15:35; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 30 Kwi 2010,
Posty: 10
Mam pytanie co sprawdzac w kolejnosci. Sprawa wyglada tak, wieczorem zostawilem auto i rano przekrecilem odpalilem ze zdziwieniem wspomaganie nie dziala. po przekreceniu kluczyka kontrolki gasna jak powinny, po zapaleniu silnika kontrolka wspomagania sie zaswieca. Przy kluczyku w pozycji MAR gdy wlacza/wylaczam CITY, napis sie pojawia i znika, na uruchomionym silniki juz nie. wyglada to tak ze jak wlacze silnik na aktywnym CITY to juz go nie wylacze i tak samo jak wlacze silnik na city wylaczonym to juz go nie wlacze. sprawdzilem profilaktycznie bezpieczniki ale dzialaja. w jakiej kolejnosci nalepiej zaczac sprawdzac ten problem ?

[ Dodano: 19 Maj 2010 15:35 ]
zimne luty, przelutowane i dziala


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374466 Wysłany: 16 Cze 2010, 08:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 06 Cze 2008,
Posty: 230
U mnie jest tak:

Rok temu włączam silnik, wspomagania nie ma, odpaliłem ponownie i rok wszystko było ok.

Tydzień temu odpalam, wspomagania nie ma, jeździłem tak kilka dni. Odłączyłem klemy akumulatora, sprawdziłem bezpieczniki, podłączam i działa, działało jeden dzień, padło i do dziś nie działa.

Wymontowałem silniczek i oddałem do naprawy, ponoć zrobili, ale nadal wspomaganie nie działa, tylko że zastanawia mnie jedna sprawa: przed naprawą silniczka po odpaleniu od razu zapalała się kontrolka i już nie gasła, po naprawie po odpaleniu (czasami) nie zapala się, ale każdy ruch kierownicą powoduje że się zapala i słyszę takie delikatne cyknięcie od strony bezpieczników.

Dziwi mnie to bo niby silnik naprawili a tu jeszcze coś jest nie tak, jakoś ciężko mi uwierzyć że dwa osobne elementy padły w tym samym momencie (ponoć silnik był uszkodzony i naprawiali za co skasowali 80zł). Dziś do nich podjadę jeszcze raz wracając z pracy, najbardziej pasowało by mi podmienienie części od podobnego auta, chociaż tego nieszczęsnego silniczka, bo to można szybko zrobić, może się z kolegą umówię jeśli się zgodzi ;)

_________________
Punto I 1.2 MPI 1997 + pijany na czołówke = kasacja

Punto II 1.9 JTD 2001


Góra
 Profil  
 
 
 Post #381405 Wysłany: 18 Lip 2010, 20:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Ja zauważyłem, że coraz częściej mi się wyłącza szczególnie gdy skręcam w lewo. Jak wyjeżdżam z placu od mojej dziewczyny to jadę tyłem i skręcam w lewo i przez krawężnik. Wczoraj tak miałem i dziś też. Jutro sprawdzę te luty i napisze o swoich doświadczeniach.

Witam ponownie.
Rozebrałem tak jak w opisie i elektronika na silniku wygląda inaczej:
Image
Image
Jest mniej tego na płytce.
Image

Jak widać luty są w porządku, więc będę musiał gdzie indziej szukać przyczyny. Wiem, że jak skręcam to mi strzela w układzie kierowniczym.

Się zobaczy w przyszłości ;)

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #381980 Wysłany: 20 Lip 2010, 18:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: HLX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Radostowice /Pszczyna
Rejestracja: 30 Kwi 2008,
Posty: 194
raczej pewne że to czujnik... wizyta u specjalisty i 700zł nie twoje :)

_________________
Zapraszam nowa galeria


Góra
 Profil  
 
 
 Post #381984 Wysłany: 20 Lip 2010, 18:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
hymm a może porostu słaby aku? Ja miałem tak w zimę, słaby aku i jak kilka razy miałem krótkie postoje to przy skręcie właśnie w lewo wywalało wspome.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382031 Wysłany: 20 Lip 2010, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
No ja powiem, że jak kręcę kierownicą to mi strzela tak jakby drążek kierowniczy był wywalony to, może przez to? Jak wyjeżdżam od mojej to jadę do tyłu skręcając w lewo przez krawężnik i wtedy często się wyłącza.
Te czujniki jakoś reagują na wstrząs czy coś?

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382150 Wysłany: 21 Lip 2010, 10:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków
Rejestracja: 19 Maj 2008,
Posty: 1975
Pomógł: 10
na pewno reaguja na zwiększone obciążenie - włącz funkcję City i wówczas też częściej Ci się wyłączy (tak bywało u mnie). więc jeśli coś strzela/przeskakuje w układzie to może być to przyczyna wyłączania się wspomagania. wszelkie naprawy zacznij od rzeczy najtańszych - najpierw drążek i zobaczysz co i czy coś jeszcze dalej.

_________________
Forza Italia !

Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ...
Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ...
Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ...
GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html
Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382170 Wysłany: 21 Lip 2010, 12:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
jak co to mam dobry drążek na sprzedaż (inaczej wałek kierowniczy)
ale coś mi sie nie wydaje że to on (choć kij wie) ja stawiam na to że masz słaby aku plus strzelające łożyska mcpersona :E noo albo czujnik już pada..
(ps. oczywiście nie mówisz o tym strzeleniu przy wyłączeniu wspomy?)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384322 Wysłany: 01 Sie 2010, 09:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Przez ten tydzień często mi się znów wyłączało wspomaganie i zawsze jak kręcę w lewo czy to do przodu czy to do tyłu jadę.

Zauważyłem, albo mi się wydaję, że jak jest mokro albo wilgotno to jest większa podatność na wyłączanie się.

[ Dodano: 01 Sie 2010 09:25 ]
Kamillo napisał(a):
na pewno reaguja na zwiększone obciążenie - włącz funkcję City i wówczas też częściej Ci się wyłączy (tak bywało u mnie).


Ostatnio jeździłem przez 3 dni na CITY i ani razu się nie wyłączyło :\


lakikwap napisał(a):
(ps. oczywiście nie mówisz o tym strzeleniu przy wyłączeniu wspomy?)


Chodzi o to, że jak skręcam czy to jak auto jest włączone czy nie to strzela, tzn. tak cichutko i czuje to na kierownicy.

Zawsze gdy się wyłączy wspomaganie to było to po skręcie w lewo kierownicą.

Wie ktoś gdzie znajdują się te czujniki skrętu?

http://allegro.pl/item1149104588_czujni ... o_iii.html

To ta część? Gdzie ona się znajduję?

Dodam jeszcze, że jak jadę po dziurawej drodze to kątem oka widzę czasami jak mrugnie sobie czasami kontrolka wspomagania.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384693 Wysłany: 01 Sie 2010, 21:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
czujnik jest jakby wśrodku środka kolumny, niewiem czy da sie to domowo wymienić.
A co padło to zgadywanka... albo kupuj całą kolumne na allegro albo jedź do magika co naprawai te wspomy (gdzieś na śląsku, byłna forum jego adres) hej


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384776 Wysłany: 02 Sie 2010, 01:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
To się dzieje od czasu do czasu. Niekiedy raz w tygodniu, niekiedy w ogóle, a niekiedy z 5 razy, więc na razie to oleje bo autko spłacam i ciężko z funduszami ;)
Dziękuję za odpowiedzi

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384790 Wysłany: 02 Sie 2010, 09:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_485b6c71a395b2118.jpg
na tym zdjęciu masz całość silniczek, centralkę razem z tym czujnikiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #397102 Wysłany: 19 Wrz 2010, 10:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
Witam, a ja mam problem tego typu - bywało tak że wspomaganie czasami nie działało ale po kilku przekręceniach kluczyka działało dalej. A od wczoraj pali mi się kontrolka od wspomagania i jeszcze zapala się opcja CITY(wspomagania i tak brak), a tego cyrku nie miałem jeszcze w samochodzie. Ktoś coś może poradzić??Może miał ktoś takie jaja w punciaku?

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #467431 Wysłany: 27 Kwi 2011, 12:13; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 15 Mar 2011,
Posty: 3
Przestrzeliłem chyba wszystkie wątki forum i w moim przypadku rozkładam ręce.
Mam punto II fl 2004r 1.2 8v
kupiłem go po półrocznym postoju w związku z awarią skrzyni biegów.
Przed sprzedażą niby ze wspomaganie było wszystko OK.

Objawy mam niby podobne jak wszyscy czyli wyłącza się wspomaganie, ciekawe jest tylko w których momentach...
Raz jest tak że pojeżdżę kilka dni i jest OK , raz nie działa od samego uruchomienia silnika, raz wyłącza się podczas jazdy na wprost a czasem przy skręcie nie ważne w którą stronę i jak mocno, po czym znów jeździ 2 - 3 dni i jest OK.

Luty sprawdzone, wersja silniczka bez przekaźników, ładowanie akumulatora ok 13,6V nie wiem tylko jak sprawdzić czy akumulator jest OK, bo na co dzień odpala...

pozostaje chyba tylko czujnik skrętu - zastanawia mnie tylko czemu czasem wyłącza bez jakiegokolwiek ruchu kierownicą, a czasem 2-3 dni działa bez zarzutów...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480310 Wysłany: 08 Cze 2011, 00:35; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 07 Cze 2011,
Posty: 2
Witam,

Nie mogę znaleźć posta z odpowiedzią do objawów, które ja obserwuję w swoim PUNTO II, rok 2001, 5D, 1.3

od czasu do czasu nie włącza się wspomaganie po uruchomieniu silnika ; kolejny restart załącza wspomaganie, ale pojawiają się dziwne trzeszczenia w silniczku wspomagania tylko wówczas, gdy "puszczam kierownicę" i to bez znaczenia czy są koła na wprost czy są skręcone - czy stoję na parkingu czy jadę, czy opcja CITY czy nie;
trzeszczenie ustępuje, kiedy kierownica jest w ciągłym ruchu - więc póki co, próbuję jeździć np. na prostej non-stop ruszając lekko kierownicą raz w prawo raz w lewo - ale niestety to trzeszczenie (jakby coś zwierało/rozwierało elektrycznie) jest bardzo denerwujące i niesie ryzyko tak myślę, że któregoś dnia podczas jazdy w ogóle się wyłączy i mogę w kogoś wjechać !


Proszę o poradę od czego zacząć sprawdzanie, albo ktoś miał identycnze objawy i wie na 100% co to jest

z góry wielkie dzięki

pozdrawiam

Mariano78 (Kwidzyn)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480408 Wysłany: 08 Cze 2011, 16:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
Według mnie to przekazniki bo u mnie włączało się i wyłączało ale po wymianie przekazników przestało się wyłączać i pracuje cicho. Wykręć silniczek i zobacz czy nie masz przypalonych przekazników.

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489084 Wysłany: 10 Lip 2011, 01:07; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 07 Cze 2011,
Posty: 2
Witam ponownie...

no niestety to nie przekaźniki, gdyż po ich wymianie problem nie ustąpił... przelutowałem też pola lutownicze na płytce i też nie pomogło ; wyczyściłem styki przy akumulatorze i wciąż to samo....

podjechałem do znajomego mechanika na podłączeni auta pod kompa i niestety wyrzuciło błąd C1005 - związany z uszkodzonym czujnikiem momentu obrotowego silniczka elektrycznego ... czyli pewnie bez wymiany całej kolumny kierowniczej się nie obędzie :(


Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie (z którego źródła) najlepiej zamówić sprawdzoną "używkę"? Na co zwrócić uwagę, by nie być nieile zaskoczonym, zę coś nie pasuje?
Nie chcę iść od razu w ASO i koszt naprawy 2500-3000PLN

z góry dzięki za podpowiedzi,

pzdr.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO