You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 24 Kwi 2025, 06:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #381405 Wysłany: 18 Lip 2010, 20:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Ja zauważyłem, że coraz częściej mi się wyłącza szczególnie gdy skręcam w lewo. Jak wyjeżdżam z placu od mojej dziewczyny to jadę tyłem i skręcam w lewo i przez krawężnik. Wczoraj tak miałem i dziś też. Jutro sprawdzę te luty i napisze o swoich doświadczeniach.

Witam ponownie.
Rozebrałem tak jak w opisie i elektronika na silniku wygląda inaczej:
Image
Image
Jest mniej tego na płytce.
Image

Jak widać luty są w porządku, więc będę musiał gdzie indziej szukać przyczyny. Wiem, że jak skręcam to mi strzela w układzie kierowniczym.

Się zobaczy w przyszłości ;)

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 

 
 Post #381980 Wysłany: 20 Lip 2010, 18:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: HLX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Radostowice /Pszczyna
Rejestracja: 30 Kwi 2008,
Posty: 196
raczej pewne że to czujnik... wizyta u specjalisty i 700zł nie twoje :)

_________________
Zapraszam nowa galeria


Góra
 Profil  
 
 
 Post #381984 Wysłany: 20 Lip 2010, 18:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
hymm a może porostu słaby aku? Ja miałem tak w zimę, słaby aku i jak kilka razy miałem krótkie postoje to przy skręcie właśnie w lewo wywalało wspome.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382031 Wysłany: 20 Lip 2010, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
No ja powiem, że jak kręcę kierownicą to mi strzela tak jakby drążek kierowniczy był wywalony to, może przez to? Jak wyjeżdżam od mojej to jadę do tyłu skręcając w lewo przez krawężnik i wtedy często się wyłącza.
Te czujniki jakoś reagują na wstrząs czy coś?

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382150 Wysłany: 21 Lip 2010, 10:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków
Rejestracja: 19 Maj 2008,
Posty: 1975
Pomógł: 10
na pewno reaguja na zwiększone obciążenie - włącz funkcję City i wówczas też częściej Ci się wyłączy (tak bywało u mnie). więc jeśli coś strzela/przeskakuje w układzie to może być to przyczyna wyłączania się wspomagania. wszelkie naprawy zacznij od rzeczy najtańszych - najpierw drążek i zobaczysz co i czy coś jeszcze dalej.

_________________
Forza Italia !

Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ...
Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ...
Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ...
GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html
Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #382170 Wysłany: 21 Lip 2010, 12:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
jak co to mam dobry drążek na sprzedaż (inaczej wałek kierowniczy)
ale coś mi sie nie wydaje że to on (choć kij wie) ja stawiam na to że masz słaby aku plus strzelające łożyska mcpersona :E noo albo czujnik już pada..
(ps. oczywiście nie mówisz o tym strzeleniu przy wyłączeniu wspomy?)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384322 Wysłany: 01 Sie 2010, 09:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Przez ten tydzień często mi się znów wyłączało wspomaganie i zawsze jak kręcę w lewo czy to do przodu czy to do tyłu jadę.

Zauważyłem, albo mi się wydaję, że jak jest mokro albo wilgotno to jest większa podatność na wyłączanie się.

[ Dodano: 01 Sie 2010 09:25 ]
Kamillo napisał(a):
na pewno reaguja na zwiększone obciążenie - włącz funkcję City i wówczas też częściej Ci się wyłączy (tak bywało u mnie).


Ostatnio jeździłem przez 3 dni na CITY i ani razu się nie wyłączyło :\


lakikwap napisał(a):
(ps. oczywiście nie mówisz o tym strzeleniu przy wyłączeniu wspomy?)


Chodzi o to, że jak skręcam czy to jak auto jest włączone czy nie to strzela, tzn. tak cichutko i czuje to na kierownicy.

Zawsze gdy się wyłączy wspomaganie to było to po skręcie w lewo kierownicą.

Wie ktoś gdzie znajdują się te czujniki skrętu?

http://allegro.pl/item1149104588_czujni ... o_iii.html

To ta część? Gdzie ona się znajduję?

Dodam jeszcze, że jak jadę po dziurawej drodze to kątem oka widzę czasami jak mrugnie sobie czasami kontrolka wspomagania.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384693 Wysłany: 01 Sie 2010, 21:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
czujnik jest jakby wśrodku środka kolumny, niewiem czy da sie to domowo wymienić.
A co padło to zgadywanka... albo kupuj całą kolumne na allegro albo jedź do magika co naprawai te wspomy (gdzieś na śląsku, byłna forum jego adres) hej


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384776 Wysłany: 02 Sie 2010, 01:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
To się dzieje od czasu do czasu. Niekiedy raz w tygodniu, niekiedy w ogóle, a niekiedy z 5 razy, więc na razie to oleje bo autko spłacam i ciężko z funduszami ;)
Dziękuję za odpowiedzi

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #384790 Wysłany: 02 Sie 2010, 09:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_485b6c71a395b2118.jpg
na tym zdjęciu masz całość silniczek, centralkę razem z tym czujnikiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #397102 Wysłany: 19 Wrz 2010, 10:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
Witam, a ja mam problem tego typu - bywało tak że wspomaganie czasami nie działało ale po kilku przekręceniach kluczyka działało dalej. A od wczoraj pali mi się kontrolka od wspomagania i jeszcze zapala się opcja CITY(wspomagania i tak brak), a tego cyrku nie miałem jeszcze w samochodzie. Ktoś coś może poradzić??Może miał ktoś takie jaja w punciaku?

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #467431 Wysłany: 27 Kwi 2011, 12:13; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 15 Mar 2011,
Posty: 3
Przestrzeliłem chyba wszystkie wątki forum i w moim przypadku rozkładam ręce.
Mam punto II fl 2004r 1.2 8v
kupiłem go po półrocznym postoju w związku z awarią skrzyni biegów.
Przed sprzedażą niby ze wspomaganie było wszystko OK.

Objawy mam niby podobne jak wszyscy czyli wyłącza się wspomaganie, ciekawe jest tylko w których momentach...
Raz jest tak że pojeżdżę kilka dni i jest OK , raz nie działa od samego uruchomienia silnika, raz wyłącza się podczas jazdy na wprost a czasem przy skręcie nie ważne w którą stronę i jak mocno, po czym znów jeździ 2 - 3 dni i jest OK.

Luty sprawdzone, wersja silniczka bez przekaźników, ładowanie akumulatora ok 13,6V nie wiem tylko jak sprawdzić czy akumulator jest OK, bo na co dzień odpala...

pozostaje chyba tylko czujnik skrętu - zastanawia mnie tylko czemu czasem wyłącza bez jakiegokolwiek ruchu kierownicą, a czasem 2-3 dni działa bez zarzutów...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480310 Wysłany: 08 Cze 2011, 00:35; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 07 Cze 2011,
Posty: 2
Witam,

Nie mogę znaleźć posta z odpowiedzią do objawów, które ja obserwuję w swoim PUNTO II, rok 2001, 5D, 1.3

od czasu do czasu nie włącza się wspomaganie po uruchomieniu silnika ; kolejny restart załącza wspomaganie, ale pojawiają się dziwne trzeszczenia w silniczku wspomagania tylko wówczas, gdy "puszczam kierownicę" i to bez znaczenia czy są koła na wprost czy są skręcone - czy stoję na parkingu czy jadę, czy opcja CITY czy nie;
trzeszczenie ustępuje, kiedy kierownica jest w ciągłym ruchu - więc póki co, próbuję jeździć np. na prostej non-stop ruszając lekko kierownicą raz w prawo raz w lewo - ale niestety to trzeszczenie (jakby coś zwierało/rozwierało elektrycznie) jest bardzo denerwujące i niesie ryzyko tak myślę, że któregoś dnia podczas jazdy w ogóle się wyłączy i mogę w kogoś wjechać !


Proszę o poradę od czego zacząć sprawdzanie, albo ktoś miał identycnze objawy i wie na 100% co to jest

z góry wielkie dzięki

pozdrawiam

Mariano78 (Kwidzyn)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480408 Wysłany: 08 Cze 2011, 16:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
Według mnie to przekazniki bo u mnie włączało się i wyłączało ale po wymianie przekazników przestało się wyłączać i pracuje cicho. Wykręć silniczek i zobacz czy nie masz przypalonych przekazników.

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489084 Wysłany: 10 Lip 2011, 01:07; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 07 Cze 2011,
Posty: 2
Witam ponownie...

no niestety to nie przekaźniki, gdyż po ich wymianie problem nie ustąpił... przelutowałem też pola lutownicze na płytce i też nie pomogło ; wyczyściłem styki przy akumulatorze i wciąż to samo....

podjechałem do znajomego mechanika na podłączeni auta pod kompa i niestety wyrzuciło błąd C1005 - związany z uszkodzonym czujnikiem momentu obrotowego silniczka elektrycznego ... czyli pewnie bez wymiany całej kolumny kierowniczej się nie obędzie :(


Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie (z którego źródła) najlepiej zamówić sprawdzoną "używkę"? Na co zwrócić uwagę, by nie być nieile zaskoczonym, zę coś nie pasuje?
Nie chcę iść od razu w ASO i koszt naprawy 2500-3000PLN

z góry dzięki za podpowiedzi,

pzdr.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489090 Wysłany: 10 Lip 2011, 01:38; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
mariano78, zobacz tutaj: http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... spomagania :>

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489106 Wysłany: 10 Lip 2011, 08:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
miałem podobnie w starym puncie. pojechałem wówczas do rybnika do typa który naprawia silniczki itp. kosztowało mnie to 100zł i 1h czasu. zrobione na poczekaniu. została podmieniona elektronika tzn takie duze czarne kostki (przekaźniki?) podmienił na nowe i jeszcze raz wygrzał wszystkie luty. od tamtego monentu zrobiłem ok 30kkm a potem sprzedałem auto :D

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489175 Wysłany: 10 Lip 2011, 12:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
W ASO nowy silniczek 1200zł, nie wiem z jakiej miejscowości jesteś ale u mnie w mieście jeden koleś naprawia wspomagania w punto. Poszukaj na allegro aukcji dotyczącej naprawy wspomagania w punto i opisz im swój problem możliwe że to tylko silniczek będzie do wymiany o ile się spalił.

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #500292 Wysłany: 24 Sie 2011, 18:14; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 24 Sie 2011,
Posty: 2
Witam! Mój pierwszy post na forum więc proszę o wszelką wyrozumiałość ;)

Jesienią zeszłego roku doświadczyłem co znaczy wyłączające się wspomaganie. Czasami chodziło, czasami nie. Jedynym wyznacznikiem było to, że jeśli auto zostało odpalone na szybko (bez załączania zapłonu i odczekania chwili) to było pewne, że wspomaganie przestanie działać. Później trzeba było tylko czekać aż samo się włączy.

Dziś w końcu się zabrałem za rozkręcenie silniczka i ku mojemu zdziwieniu luty "na oko" były całe. Mimo wszystko przelutowałem i zalożyłem spowrotem. Okazało się, że to było właśnie to! Dlatego też warto samemu zacząć od tej niekoniecznie najprostrzej, ale najtańszej opcji.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #500295 Wysłany: 24 Sie 2011, 18:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
los_anwilos wsio na forum o wspomaganiu jest :) łącznie o centralce i czujniku skrętu


Góra
 Profil  
 
 
 Post #506841 Wysłany: 22 Wrz 2011, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 22 Wrz 2011,
Posty: 8
Wielkie dzięki autorowi kilka miesięcy temu padło mi wspomaganie, pojechał do serwisu i usłyszałem cenę ponad 1000 zł. Dzięki tej radzie zaoszczędziłem te pieniądze.

_________________
Punto II
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1.2 8v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #524187 Wysłany: 26 Lis 2011, 17:23; 
 Temat postu: Re: naprawa wspomagania kierownicy
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Go!
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 10 Kwi 2011,
Posty: 4
Witam,
również miałem problem z wspomaganiem ( raz na kilka zapaleń kontrolka od wspomagania nie chciała gasnąc i tym samym nie było wpomagania ) lecz dzięki Wam udało mi się to naprawić. Problemem tak jak opisujecie okazały się przekaźniki. Z doświadczenia wiem ( z wykształcenia i zawodu jestem elektronikiem ) że przekaźniki mają określoną wytrzymałość mechaniczną ( ilość cykli pracy ), dlatego uważam, że jeśli wniesiemy już nieco pracy aby dostać się do silnika to warto te przekaźniki wymienić. Koszt przekaźników to ok. 13zł. Dużo niejasności co do przekaźników pojawiło się na forum, więc prostując: oryginalnie są zamontowane przekaźniki zwierne na 12V i na dokładnie takie wymieniłem - produkcji RELPOLA. Dokładnie był to model: RA2-3082-15-1012. Zamiennik gabarytowo nieco różni się od oryginału dlatego przed wlutowaniem musiałem zgiąć mu nóżki.
Z uwagi, że elektroniką zajmuję się na co dzień, jeśli ktoś z Krakowa czy okolic miałby problem z wymianą służę pomocą.


Załączniki:
Komentarz do pliku: Wymieniony przekaźnik ( w przeciwieństwie do oryginału jest bez obudowy ) Dlatego przy montażu należy uważać na cewkę.

Komentarz do pliku: Przekaźnik powinien być zwierny jak pierwszy z lewej ( model 82 )

Góra
 Profil  
 
 
 Post #525307 Wysłany: 30 Lis 2011, 23:29; 
 Temat postu: Re: naprawa wspomagania kierownicy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 237
Elektronika w Punto II, to jest czarna magia.Trzy miesiące jeździłem bez wspomagania, już myślałem, że padło na zawsze.Tymczasem pewnego mroźnego poranka,po odpaleniu silnika, kierownica zaczęła się kręcić wyjątkowo lekko a czerwona lampka się nie zapaliła.Wspomaganie zaczęło działać. Niestety po trzech dniach,gdy odpaliłem auto po tankowaniu na stacji, znów przestało działać. To jest dopiero zagadka? Czy ktoś miałby coś do powiedzenia w moim temacie?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #526484 Wysłany: 05 Gru 2011, 01:45; 
 Temat postu: Re: naprawa wspomagania kierownicy
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Go!
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 10 Kwi 2011,
Posty: 4
talsen napisał(a):
Elektronika w Punto II, to jest czarna magia.Trzy miesiące jeździłem bez wspomagania, już myślałem, że padło na zawsze.Tymczasem pewnego mroźnego poranka,po odpaleniu silnika, kierownica zaczęła się kręcić wyjątkowo lekko a czerwona lampka się nie zapaliła.Wspomaganie zaczęło działać. Niestety po trzech dniach,gdy odpaliłem auto po tankowaniu na stacji, znów przestało działać. To jest dopiero zagadka? Czy ktoś miałby coś do powiedzenia w moim temacie?


Na początek zacząłbym od wymiany przekaźników, jeśli to nie pomoże to można wymienić czujnik skrętu a jeśli problem jest nadal to najprawdopodobniej centralka.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #529153 Wysłany: 14 Gru 2011, 21:21; 
 Temat postu: Re: naprawa wspomagania kierownicy
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 14 Gru 2011,
Posty: 7
Witam,
W moim Punciaku jakis miesiąc temu podczas manewrów na parkingu wyłączyło się wspomaganie i nie włączyło się ponownie. Pojechałem do warsztatu, gdzie mechanik po podłączeniu do kompa stwierdził uszkodzenie silniczka, po wymianie jeżdziłem około tygodnia i znowu sie wyłączyło ale po ponownym odpaleniu problem zniknął, po kilku dniach znowu się wyłączyło po przejździe przez nierówności i nie pomogło ponowne wyłączenie i włączenie, wymieniłem na kolejny silniczek ale bez zmian, zauwazylem ze w FES-ie po odpaleniu silnika napięcie wewnętrzne centralki spadało do około 3V, stwierdziliśmy, że pewnie problem z czujnikiem.Poddałem się, jakie moje było zdziwienie gdy się okazało, że rano było wszystko ok. Wspomaganie działa napięcia oba w FES-ie prawie równe. Z napięciem to może nie być żaden trop, bo pewnie jak wyłącza się wspomaganie to i napięcie w centralce może być rozłączane czy obniżane. Zadzwoniłem do gościa od którego brałem części po czujnik on powiedział że to może być problem z centalką, teraz już sam nie wiem co może byc przyczyną. Może wy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii. Czekam na rzeczowe propozycje. POMOCY!!! ;-)

p.s.
W sumie to chyba niewiele zostało do wymiany ;-) jeszcze tylko centralka lub czujnik i po problemie, no chyba że moga być jeszcze inne przyczyny.;-(


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO