Witam serdecznie, dzięki wielu poradom z tego i pokrewnych wątków nabyłem interfejs i podłączyłem moje Punto 1 1.1 55KM + LPG. Miałem a właściwie nadal mam problem ze świecącą się kontrolką uszkodzenia wtrysku (tzw. marchewka) przy jeździe na LPG po dodaniu gazu (na biegu jałowym kontrolka gaśnie, przy równomiernym trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji też gaśnie). Opisywałem to w założonym przez siebie wątku jakiś czas temu. A teraz prosiłbym o rzut fachowym okiem na moje LOG'i z IAW Scan 2:
Benzyna bieg jałowy:PARAMETRY:
Obroty silnika: 886 RPM
Czas wtrysku: 0,98 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 13,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 432 hPa
Temperatura powietrza: 34 °C
Temperatura wody: 67 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 10,16 °
Napięcie akumulatora: 13,81 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 50 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 3
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 1536
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 904 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): -126
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): -8
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): -2
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -8
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 12
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
Wtryskiwacz Zwarcie lub zab. termiczne [Z]
Błędny kod klucza [Z]
Benzyna 3000 rpmPARAMETRY:
Obroty silnika: 2743 RPM
Czas wtrysku: 0,82 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 20,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 344 hPa
Temperatura powietrza: 34 °C
Temperatura wody: 68 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 18,21 °
Napięcie akumulatora: 13,81 V
Korekta sondy lambda: 0,97
Pozycja silnika krokowego: 73 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -1
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 1536
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 896 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): -128
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): -8
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): -2
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -8
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 12
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
LPG bieg jałowy:PARAMETRY:
Obroty silnika: 954 RPM
Czas wtrysku: 0,84 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 392 hPa
Temperatura powietrza: 33 °C
Temperatura wody: 72 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 10,59 °
Napięcie akumulatora: 13,75 V
Korekta sondy lambda: 1,05
Pozycja silnika krokowego: 43 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -5
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 1536
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 880 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 126
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): -8
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): -2
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -8
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 12
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
LPG 3000 rpm:PARAMETRY:
Obroty silnika: 2989 RPM
Czas wtrysku: 0,98 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 21,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 320 hPa
Temperatura powietrza: 34 °C
Temperatura wody: 70 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 18,21 °
Napięcie akumulatora: 13,69 V
Korekta sondy lambda: 1,29
Pozycja silnika krokowego: 76 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -7
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 1536
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 888 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): -128
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): -8
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): -2
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -8
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 12
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
Wtryskiwacz Zwarcie lub zab. termiczne [A][Z]
Błędny kod klucza [Z]
Z góry dzięki