You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 03:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #477924 Wysłany: 30 Maj 2011, 20:50; 
 Temat postu: Reduktor regenerować czy wymienić?
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 23 Gru 2010,
Posty: 168
Witam

Mam pytanie czy reduktor regenerować czy wymieniać na nowy ? Wszyscy gazownicy jednogłośnie mówią aby wymienić bo regeneracja nic nie da.


Pytanie zadaje dlatego że mój ma przebieg ponad 100kkm i zaczynają sie problemy ze zwiększonym spalaniem oraz falowaniem obrotów.

Reduktor tartarini


Góra
 Profil  
 

 
 Post #477935 Wysłany: 30 Maj 2011, 21:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Ja mam BRC. Reduktor ma 86.000 km i regenerowałem.
Na regulacji gazownik sprawdził szczelność i powiedział, że jestem mistrzem :D
Musisz wiedzieć co w nim jest nie tak, bo jeśli obudowa itp. są dobre a tylko uszczelki i membrany trzeba wymienić to po co nowy.
Ważne tylko, żebyś zrobił to dobrze. Ja robiłem pierwszy raz i dałem radę.

Apropo to gazownik przeważnie powie, że lepiej nowy bo na regenerację nie mogą dać gwarancji... mniej mają roboty i nerwów.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477946 Wysłany: 30 Maj 2011, 21:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 23 Gru 2010,
Posty: 168
hmm już kiedyś byłem u gazownika mówił że reduktor kwalifikuje sie do wymiany choć sprawdzał całą instalacje czy jest szczelna i wszytko ok tak wiec myślę że falujące obroty i zwiększone spalanie na gazie to wina właśnie uszczelek i membrany.

Czyli regenerować? Jest może jakiś manulal? Posiadam instalacje tartarini.

Z tego co widzę na allegro zestaw naprawczy 55zł+ wysyłka a reduktory sa po około 160zł.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477959 Wysłany: 30 Maj 2011, 22:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Jeśli reduktor masz za 160zł to wolałbym kupić nowy. U mnie nowy kosztuje 450zl a zestaw naprawczy około 100zł, więc jest różnica.

Kup nowy. Więcej zapłacisz, a mniej stresu i nie stracisz czasu tyle. Nie wspominam już o tym jakbyś coś nie tak zrobił przy regeneracji. :|

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477979 Wysłany: 30 Maj 2011, 22:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 23 Gru 2010,
Posty: 168
Tzn reduktor jeżeli mogę zamienić ten co mam to np taki z allegro http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 53458.html

a zestaw naprawczy oryginał 90zł zamiennik 55zł


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478002 Wysłany: 30 Maj 2011, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Kup reduktor.
Pamiętaj, że jak zamontujesz to obowiązkowo regulacja.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478010 Wysłany: 30 Maj 2011, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
Ja swego czasu myślałem o regeneracji. Nawet kupiłem już zestaw naprawczy, ale w końcu doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie wymienić reduktor. Wymieniłem sam, potem pojechałem na regulację i śmiga jak trzeba. Po regeneracji czasem różne rzeczy mogą się dziać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478013 Wysłany: 30 Maj 2011, 22:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
oko21 napisał(a):
Po regeneracji czasem różne rzeczy mogą się dziać.

Mi akurat się udało :) Następnym razem też wymienie, bo będzie miał już dużo przebiegu.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478045 Wysłany: 30 Maj 2011, 23:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Ja po regeneracji zrobiłem ~15kkm i znowu zaczynają sie cuda powoli.
Teraz musze obudowę filterka wymienić (wołają 90zł), a cały parownik moge kupić ze zintegrowanym filtrem za 160zł to sobie całość wymienię dla świętego spokoju.
A regeneracja mnei kosztowała w sumie 200zł... stówę za części, i w końcu musiałem i tak oddać do gaziarza bo coś nie chciał działać jak powinien...

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478153 Wysłany: 31 Maj 2011, 08:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
podepne sie. :) bo mam taki sam problem. mam reduktor taki jak kolega pokazał wyzej w aukcji. i pali jak smok. wymieniac membrany? gaziarze wołają 180zl + 2 letnia gwarancja i regulacje za free. ale czy sie oplaca?nie lepiej nowy?
a jakie sa objawy zuzytych membran?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478261 Wysłany: 31 Maj 2011, 16:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 23 Gru 2010,
Posty: 168
To teraz pytanie jaki reduktor wybrać do mojej instalacji Tartarini


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478262 Wysłany: 31 Maj 2011, 16:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
piter123321 jeśli masz lovato to regeneruj spokojnie. One są cudowne do regeneracji :E a przy tym zestaw nie kosztuje dużo. Ja w puncie miałem założony używkę lovato, sam regenerowałem i cud miód było :wink:

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478276 Wysłany: 31 Maj 2011, 17:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 23 Gru 2010,
Posty: 168
reduktor mam oryginalny tartarini tylko na co go teraz zamienić?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478430 Wysłany: 01 Cze 2011, 07:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
mati.91 a jak sobie nie poradze? to trzeba jakos pozniej sprawdzic czy gaz nie ucieka tak? nachodzi mnie na wymiane całosci.i wkoncu nie wiem :E

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478440 Wysłany: 01 Cze 2011, 08:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
membrany na pewno dasz radę przełożyć, a później skręcasz dość mocno, ale z wyczuciem, żeby nie pozrywać gwintów i nie powinno być problemów. Zawsze możesz podjechać do gazownika na pb, bo i tak potrzebna będzie regulacja to sprawdzi od razu czy wszystko szczelne.

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478481 Wysłany: 01 Cze 2011, 10:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
aha.i zadnego silikonu ani nic nie dawac? to sie wymienia wszystkie uszczelki itp tak?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478604 Wysłany: 01 Cze 2011, 16:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
ja nie dawałem silikonu żadnego, a czy się powinno czy nie tego nie wiem. Zamawiasz po prostu zestaw do regeneracji danego reduktora i masz tam membranę, oring pod krócieć doprowadzający gaz do silnika i nie wiem czy coś jeszcze. To co będzie w zestawie, to wymieniasz :wink:

[ Dodano: 01 Cze 2011 16:32 ]
Rok albo dwa lata temu do Lovato płaciłem 25zł za zestawik, także śmieszne pieniądze, a poprawa jest duża

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478625 Wysłany: 01 Cze 2011, 17:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
Musisz sam zdecydować.
Ja w Twoim wypadku bym kupił nowy bo nie jest drogi.

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478638 Wysłany: 01 Cze 2011, 18:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
Jak dysponuje odpowiednią kwotą to może kupić, chociaż Lovato się genialnie regenerują, czego o innych nie mogę powiedzieć

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478776 Wysłany: 02 Cze 2011, 10:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
no wlasnie nie wiem;) bo 180zl a 60 to troche jest:) jakdla mnie;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #478819 Wysłany: 02 Cze 2011, 13:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
to zestawik 60zł do twojego kosztuje?

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479020 Wysłany: 03 Cze 2011, 08:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
40-50-60 jest rozbieżność. + przesyłka.
chociaz w sumie jak sie regeneruje zostaje sama obudowa parownika tylko:) kurcze no i mam dylemat.
a jak cos zle zrobie?;p

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479044 Wysłany: 03 Cze 2011, 10:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
jak zrobisz powoli to nie ma co spitolić ,spokojnie dasz rade sam zrobić :wink:

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479100 Wysłany: 03 Cze 2011, 15:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske
Rejestracja: 09 Maj 2010,
Posty: 632
nickoo napisał(a):
jak zrobisz powoli to nie ma co spitolić ,spokojnie dasz rade sam zrobić Wink

I z głową!

_________________
Image
Zapraszam do mojego projektu HHO
Projekt mojej bramy garażowej
Instalacja BRC Sequent 24


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479159 Wysłany: 03 Cze 2011, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 24 Paź 2008,
Posty: 1252
piter123321 tam nie ma czego źle zrobić :E Ewentualnie jeśli się obawiasz bo jesteś w tym temacie zielony to przed wyjęciem starych membran sprawdź jak są założone, coby przypadkiem odwrotnie nie dać :P I tyle filozofii. Reszta to parę min roboty, ale radziłbym Ci się zaopatrzyć w jakiś rozpuszczalnik i poświęcić więcej czasu na tą operację wliczając czyszczenie reduktora. Ja już nie pamiętam ile czasu mi zeszło, ale wyczyściłem najlepiej jak się dało :D

_________________
Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO