You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 24 Kwi 2025, 06:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #480559 Wysłany: 09 Cze 2011, 11:29; 
 Temat postu: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Mar 2011,
Posty: 41
Witam znalazłem w necie taki filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=W-zUT34mRko

silnik podobno z grande 1.4 8v

jakie są koszta takiej przeróbki? i z czego ta turbina?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #480566 Wysłany: 09 Cze 2011, 12:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
turbo pochodzi z nissana 300zx, Garrett TB221


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480569 Wysłany: 09 Cze 2011, 12:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1180
Pomógł: 9
To kto mi takie coś zamontuje w GP :E :E :E

_________________
minus do minusa plus do plusa a resztę na masę :E :E :E

[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480576 Wysłany: 09 Cze 2011, 14:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Daniel
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Niemcy - Piekary Śląskie
Rejestracja: 17 Lis 2009,
Posty: 1132
szefo4444 sie w takie coś bawi z forum

_________________
2001 r 1.2 8v LpG+PB:)
topic22136.html

Kropek GP - Włoszczyzna
post432985.html#432985

Croma
topic36517.html

Fiat Freemont
topic42831.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480583 Wysłany: 09 Cze 2011, 14:54; 
 Temat postu: Re: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
Accent napisał(a):
Witam znalazłem w necie taki filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=W-zUT34mRko


jak na 1.2 bara i budy uno to d... naprawdę nie urywa :/

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480588 Wysłany: 09 Cze 2011, 15:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław (czasami Mysłowice)
Rejestracja: 02 Paź 2010,
Posty: 575
ja też takie coś poproszę do mojego GP :D

_________________
Było Fiat Grande Punto 1.4 8v Active 2005
Jest Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480603 Wysłany: 09 Cze 2011, 16:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1180
Pomógł: 9
Ciekawe ile KM :)

_________________
minus do minusa plus do plusa a resztę na masę :E :E :E

[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480617 Wysłany: 09 Cze 2011, 17:55; 
 Temat postu: Re: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Puntoświr

Miejscowość: LKS
Rejestracja: 07 Sty 2011,
Posty: 121
kazaa napisał(a):

jak na 1.2 bara i budy uno to d... naprawdę nie urywa :/


urywa, a raczej urywalo.
Kolega za slabo AK sledzi:-)

_________________
---
Pozdrawiam
mazi


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480655 Wysłany: 09 Cze 2011, 19:57; 
 Temat postu: Re: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Accent napisał(a):
Witam znalazłem w necie taki filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=W-zUT34mRko

silnik podobno z grande 1.4 8v

jakie są koszta takiej przeróbki? i z czego ta turbina?


i ten niedogrzany silnik

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480680 Wysłany: 09 Cze 2011, 20:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: NML
Rejestracja: 18 Wrz 2009,
Posty: 734
Pomógł: 1
cos mi sie nie zgadza - opis Fiat Uno Fire Turbo, silnik od GP 1.4 8V Fire???
No pierwsze slysze,ze sa jakies odmiany 1.4 8V...albo po prostu autor sie pomylil...
Juz jak sie bawic z 1.4 8V to chyba tylko wymiana silnika na 1.4 16V albo T-Jet'a,ale nie wiem czy nie lepiej po prostu kupic GP od razu z takim silnikiem ;D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480696 Wysłany: 09 Cze 2011, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 03 Paź 2008,
Posty: 160
Pomógł: 3
gorbash66 napisał(a):
cos mi sie nie zgadza - opis Fiat Uno Fire Turbo, silnik od GP 1.4 8V Fire???
No pierwsze slysze,ze sa jakies odmiany 1.4 8V...albo po prostu autor sie pomylil...


Nie ma żadnych odmian. 1.4 8V to silnik z serii FIRE (skrót od "Fully Integrated Robotised Engine") tak samo jak 1.0 z UNO czy 1.2 z Punto II/GP.

_________________
Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480748 Wysłany: 09 Cze 2011, 23:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: NML
Rejestracja: 18 Wrz 2009,
Posty: 734
Pomógł: 1
Chopie to Ty smigasz fiatem uno i chcesz wstawic 1.4 8V od GP? no to faktycznie swap jak ta lala...powodzenia zycze


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480778 Wysłany: 10 Cze 2011, 00:49; 
 Temat postu: Re: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
endumazi napisał(a):

urywa, a raczej urywalo.
Kolega za slabo AK sledzi:-)


siedzę sporo co widać po postach , ale nie siedzę na UKP bo po co ? Po drugie może i urywało ,ale na tym filmiku to szału nie ma ... uno nic nie waży więc imho kupa

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480795 Wysłany: 10 Cze 2011, 08:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Czy nie urywa? Źle na pewno nie jest, a przecież to jest tylko 120KM, więc też moc wcale nie taka wielka.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480835 Wysłany: 10 Cze 2011, 11:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
STax napisał(a):
Czy nie urywa? Źle na pewno nie jest, a przecież to jest tylko 120KM, więc też moc wcale nie taka wielka.


ale jaka masa ... cento przy tej mocy fruwa

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480838 Wysłany: 10 Cze 2011, 12:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
To uniacz z fajerem 1,4 t niejakiego Glacy i to strojony LPG, imho mega drut ale właściciel jest chyba dumny ze swojego dzieła.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481004 Wysłany: 10 Cze 2011, 21:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: ze Śląska ;)
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 354
kazaa napisał(a):
STax napisał(a):
Czy nie urywa? Źle na pewno nie jest, a przecież to jest tylko 120KM, więc też moc wcale nie taka wielka.


ale jaka masa ... cento przy tej mocy fruwa


Cento to przy 1.2 75KM fruwa ;)

_________________
"Benzyna jest do osobówek, ropa do ciężarówek a gaz do kuchenek"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481046 Wysłany: 11 Cze 2011, 00:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
Xylometazolin! napisał(a):

Cento to przy 1.2 75KM fruwa ;)


czy ja wiem czy fruwa ...

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482250 Wysłany: 16 Cze 2011, 20:51; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Mar 2011,
Posty: 41
Ja sie zdecydowałem ale muszę skołować części i znaleźć opis jak to zrobić bo nie wiem gdzie sie wpiąć z chłodzeniem i olejem do turbiny
jak turbine skręcić na 0.5 bara i tam takie pierdółki
na autokaciku.pl w pokoju centomanii cos tam jest bo tutaj to widze ze nikt sie tym nie interesuje i wszyscy mowia ze lipa nie da sie i wogole
a jakos do 1.2 wciskaja turbiny i jezdza ;p


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482252 Wysłany: 16 Cze 2011, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
Accent napisał(a):
Ja sie zdecydowałem ale muszę skołować części i znaleźć opis jak to zrobić bo nie wiem gdzie sie wpiąć z chłodzeniem i olejem do turbiny
jak turbine skręcić na 0.5 bara i tam takie pierdółki
na autokaciku.pl w pokoju centomanii cos tam jest bo tutaj to widze ze nikt sie tym nie interesuje i wszyscy mowia ze lipa nie da sie i wogole
a jakos do 1.2 wciskaja turbiny i jezdza ;p


Jak na razie to masz problem bo nie wiesz jak zrobić najprostszą rzecz czyli mechanikę. To od siebie dołożę jeszcze - jak to chcesz wystroić pod kątem elektroniki? Jaki budżet?

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496087 Wysłany: 07 Sie 2011, 22:26; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 07 Sie 2011,
Posty: 2
Witam serdecznie Szanownych Panów.
Trafiłem tu skrajnie przypadkowo - szukałem info o mojej turbinie (Garrett TB221) i w wynikach był link do tego wątku, poczytałem i stwierdziłem że wejdę, może rozwieję kilka niejasności, może się czegoś dowiem albo przekażę :wink:

Nie bardzo wiem od czego zacząć, może od tego urywania du..y :lol:

Silnik 1.4 8v FIRE (tak FIRE, bo wszystkie te silniki 1.2 i 1.4 8v i 16v to są silniki z rodziny FIRE a dopisek dałem dlatego, że w UNO jak i PUNTO GT występował silnik 1.4 TURBO 8v ale nie z rodziny FIRE - napisałem, żeby było jasne który to silnik).
Całe moje uno to jeden wielki eksperyment (tak słodko nazywany przez niektórych - drut :> )
Najpierw to było zwykłe 899, potem wskoczyło 1.2 8v z palio a potem turbo do tego.
Dlaczego tak? Bo ja robię wszystko tanio gdyż bogaty nie jestem a lubię dłubać i lubię mieć szybko efekt. Graty zawsze były mniej lub bardziej okazjonalnie zdobyczne albo za grosze albo za darmo albo na wymianę za pomoc w klubie itp...
Niestety turbina IHI z Uno TUrbo była w kiepskim stanie (darowanemu koniowi itp...) i szybko zaczęła olej brać w tempie kosmicznym (1.1 bara jej nie pomagało). Raz w trasie wypiła olej i panewka zaczęła stukać... gnałem 200km/h dłuższy czas, kontrolka się nie zaświeciła... no trudno.
Nie martwiłem się bo silnik był stary, na wałku już jedna krzywka znikała itp... odłożyłem grosza i postanowiłem zainwestować w silnik nowy.
I to był błąd, bez sensu.
Dałem 1250 za słupek 1.4 8v z GP 2008r po przebiegu 28kkm (dachowanie).
Fajnie to chodziło ale krótko... 12kkm i urwał się zawór wydechowy mimo, że nie przekroczyłem 850 stopni EGT, nie stukało itp... po prostu pogoniłem go 20km ostro i bach... cały silnik na szrot ale parę części jest ok - jak ktoś potrzebuje to pytajcie.
Zawory mają tam trzonek 5mm to wygląda komicznie, to nie miało prawa wytrzymać. Teraz wróciłem do 1.2 8v ze sieny i daje radę a silnik kupiłem kompletny i sprawny za 400zł (wziąłem od razu 2szt na zapas haha).

Co do filmiku - czy urywa dupę... hmmm, wtedy to było jeszcze na lipnym IC (z uno turbo 1.3) co bardzo psuło sprawę ale był mróz więc jeszcze dało się jechać. Teraz mam IC z C-maxa 2.0 diesel i jest niebo a ziemia.
Na tym 1.4 robiłem 6.9 do setki, na oponach 175/70/13" najtańsza FULDA... gdzie do 80km/h nie ma trakcji. Myślę, że to jest dobry wynik, mieszczący się w urywaniu du..y. Co do masy uno. Nie wiem ile punto waży ale swoje ważyłem i jest 904kg bez kierowcy gotowe do jazdy nawet z jakąś tam ilością benzyny i gazu.
Aha - gazu... całość jest wystrojona tylko gazem, jest to sekwencja firmy KME na sterowniku Diego G3. Instalację dostałem za free od KME, żeby pokazać że można tego sprzętu użyć to uturbionego silnika bez potrzeby strojenia benzyny co jest sporym kosztem i nie można po prostu "zrobić tego w domu"... ja mam laptopa na fotelu i sobie sam stroję jak w ecumasterze...
Zapłon też stroję wariatorem TAP-01 firmy STAG.
Prędkość jaką udało mi się uzyskać to 210 (realne) bo na więcej króciutka skrzynia z uno 1.0 nie pozwala i na razie musi mi to starczyć bo nie mam kasy na inwestowanie w skrzynię.
Tyle, że do tych 200km/h potrzebuję jakiegoś kilometra.
Na 3-ce często tracę trakcję przy przyspieszaniu przy prędkościach 100-110 i to na zupełnie suchej drodze. Nie mam wielkiego porównania ale dla mnie to jedzie całkiem przyzwoicie, co nie znaczy że nie chciałbym lepiej. Wiem, że z 1.2 można wycisnąć i 190 koni ale chyba na taką rzeźbę nie miałbym ani kasy ani czasu. Wszystko robię sam w malutkim, drewnianym garażu, robię z tego co mam. Tak, można mówić na to drut. Nie ma cleana, nie ma drogich, nowych części, blok i skrzynia nie są pomalowane na czerwono itp.. ale ja tym jeżdżę codziennie ok. 100km a często więcej, nie jest to sprzęt pokazowy, odświętny i go nie oszczędzam. Jednym się to podoba, innym nie no ale tu chyba nie ma co dyskutować.

Oj rozpisałem się, pewnie zapomniałem o ważnych rzeczach a zboczyłem na pierdoły, sorry.

_________________
Fiat Uno Turbo 1.2 LPG KME Diego G3


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496102 Wysłany: 07 Sie 2011, 23:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
po kosztach na tanich częściach to zawsze coś będzie padało, swoją drogą jak byś zrobił raz a porządnie i na dobrych częściach zapewne było by ok. Zresztą zwiększając znacznie moc przydało by się zakuć silnik i dokonać wielu innych przeróbek aby to wszystko dobrze działało, łącznie z hamulcami i zawieszeniem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496109 Wysłany: 07 Sie 2011, 23:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
wojtass18 napisał(a):
Zresztą zwiększając znacznie moc przydało by się zakuć silnik

Co wy wszyscy macie z tym kuciem? Silniki FIRE mają na tyle dobrą konstrukcję że naprawdę spore moce wytrzymują bez kucia...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496114 Wysłany: 07 Sie 2011, 23:37; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 07 Sie 2011,
Posty: 2
wojtass18 napisał(a):
po kosztach na tanich częściach to zawsze coś będzie padało, swoją drogą jak byś zrobił raz a porządnie i na dobrych częściach zapewne było by ok. Zresztą zwiększając znacznie moc przydało by się zakuć silnik i dokonać wielu innych przeróbek aby to wszystko dobrze działało, łącznie z hamulcami i zawieszeniem


To co piszesz dowodzi, że tak na prawdę nic nie wiesz.
Nie wiesz jakie mam hamulce i zawieszenie, bo nie napisałem nic o tym.
Nie wiesz widocznie, że do 200 koni nic nie trzeba zakuwać a tej mocy to nawet nie osiągnę.
Nigdy nie uszkodziłem tłoka, wału, korbowodu. Padła panewka z prozaicznego braku oleju no ale to nie ma nic wspólnego z wytrzymałością dołu.

Co do początku Twojej wypowiedzi - nie wiem co uważasz, prze pojęcie "raz a porządnie". Napisałem bardzo wyraźnie, że robię z tego co mam i co mi w ręce wpadnie bo inaczej nigdy nic bym nie zrobił a chyba nie w tym sens życia. Poza tym jest jeszcze jedno - ja nie uważam, że silnik MUSI być bezawaryjny a już szczególnie tak przekombinowany silnik. Liczę się z tym, że padnie, czekam tylko kiedy a w międzyczasie czerpię radość z jazdy. Nie płaczę jak padnie tylko składam następny bo lubię dłubać i zmieniać. Nie traktuj innych swoimi kategoriami bo nie wszyscy są tacy sami.

_________________
Fiat Uno Turbo 1.2 LPG KME Diego G3


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704114 Wysłany: 07 Gru 2013, 15:28; 
 Temat postu: Re: Grande Punto 1.4 8V Turbo??
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 06 Lut 2012,
Posty: 9
:-o wojtass18 , zazdroszczę Ci umiejętności i czasu:) Powiedz mi czy wiesz gdzie znajde lub z czego mogę wziąć turbo kit do grande punto 1.4 8v? myślałem o zmianie silnika z gp abarth ale wydaje mi sie ze sam kit wyjdzie mnie taniej i że jest to możliwe gdyż filmików na yt nie brakuje.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO